Alleen de titel, meer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
Nummering leek goed, ik zag wel allerlei tekst na klikken op het plusje. Dat heb ik verwijderd.
Moest dus niet?
Punt is gemaaktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef Clasientje het volgende:
Gaat om het Principe mensen. Nee maar serieus Moraima stelt nooit voor om uit haar zelf iets uit te voeren, ze zit het liefst op haar luie reet en commanderen naar andere toe.
De tekst mag je de volgende keer allemaal laten staanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
Nummering leek goed, ik zag wel allerlei tekst na klikken op het plusje. Dat heb ik verwijderd.
Moest dus niet?
Zal ik doen, thanks voor fixenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tekst mag je de volgende keer allemaal laten staan
klinkt idd logisch, maar waarom zouden ze dat verbergen? heeft K5 wellicht de opdracht te makkelijk ingeschatquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer een SL. Ik krijg de indruk, dat ze af en toe even checken hoe het gaat en of ze echt nog doorkunnen.
Je ziet zelfs getrainde marathonlopers helemaal kapot gaan, dus dat ze het even checken klinkt idd logisch lijkt mequote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:04 schreef Wibehh het volgende:
[..]
klinkt idd logisch, maar waarom zouden ze dat verbergen? heeft K5 wellicht de opdracht te makkelijk ingeschat
Hoe kom je daarbij? Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Jappie staat in contact met de Febo zeker door die koptelefoon...
Ik krijg bij Jappie het gevoel, dat hij snel die opdracht wil voltooien. "lange halen snel thuis"quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie heeft tijd zat om op wandelen over te gaan.. spaart misschien een paar knieën
Het zal me niet verbazen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Wat een onzin
Ik zie geen acteerwerk bij Jappie, maar een man die ten koste van alles de opdracht wil voltooien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
Jappie rent weer volop, even uit z'n rol.
Dus die 42KM moet hij met twee vingers in de neus af kunnen leggen? Zelfs een beter getrainde Isaac zie je aan zijn grimas, dat hij aan het afzien is. Vind dat je de prestatie van Jappie ernstig tekort doet. Ik doe het hem in ieder geval niet na.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
Slagzin van Jappie, we zijn hier om tv te maken (zijn eigen woorden)
Niets ernstig tekort, maar het gaat hem gewoon gemakkelijker af dan hij laat zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus die 42KM moet hij met twee vingers in de neus af kunnen leggen? Zelfs een beter getrainde Isaac zie je aan zijn grimas, dat hij aan het afzien is. Vind dat je de prestatie van Jappie ernstig tekort doet. Ik doe het hem in ieder geval niet na.
Je kunt je herstellen op karakter.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niets ernstig tekort, maar het gaat hem gewoon gemakkelijker af dan hij laat zien.
Een halfuur terug kon hij bijna niet meer lopen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee joh, dat is Zoë undercover hier.
Yep, kijk maar naar kamp van Koningsbrugge hoe stuk ze daar gaan..puur op wilskracht, daar is Japie nu ook mee bezig.quote:
Tuurlijk mag dat, ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:19 schreef Clasientje het volgende:
Ik heb zelf ook een vriend en Isaac ook gewoon zijn vrouw en kindjes. Maar dan mag ik Isaac ook gewoon een lekkerding wat dan ook noemen. hij is mijn favoriet daar❤️
Zou het, voor tv?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen ong gelijk klaar zijn, Jasper lag wat kilometers voor, maar heeft zich ingehouden met een fantastische act.
Waarom blijf je sarcastisch de prestatie van Jappie naar beneden halen. Beiden heren verdienen respect. Ze doen dit even zonder ook maar enige vorm van training gehad te hebbende.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen ong gelijk klaar zijn, Jasper lag wat kilometers voor, maar heeft zich ingehouden met een fantastische act.
Natuurlijk niet. Jappie zit er helemaal doorheen, die zit echt niet te denken, moet even tv maken.quote:
Onnodig commentaar. Jammer!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Je bent een machine zei ze.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef danaqui het volgende:
Wat was dat voor raars, Babs gaat naar Ice en zegt 37.6 wat goed en vraagt of ze nog iets kan doen, ze kijkt Jasper aan en zegt kortaf "en hier" en ze loopt snel weg
Ingetapet lijkt wel, zou ze nu nog steeds last hebben van die verschrikkelijk val...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef xsaskiax het volgende:
Wat heeft Babette om haar linker onderarm zitten???? iets wits.......
Ja dat zei ze tegen Ice maar haar houding naar Jappie was raar vond ik danquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent een machine zei ze.
Maar Babs heeft altijd al gezegd dat in haar ogen alleen Marciano en Isaac echte mannen zijn.
neuh dat waren haar pols en stuitje......quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ingetapet lijkt wel, zou ze nu nog steeds last hebben van die verschrikkelijk val...
Dat waren alle deelnemers, anders ga je er geen jaar zitten op tvquote:
Heb je ooit een marathon gelopen? Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe heftig dat is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel zijn woorden, ik ben hier om tv te maken.
Je hebt er bewoners bij, die net iets meer aandacht zoeken, dan de gemiddelde bewoner. Moraima is zo'n aandachtzoeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat waren alle deelnemers, anders ga je er geen jaar zitten op tv
Dat is babbel. Puberaal gedrag. Groepsdenken, uitsluiten. Dat merk je toch ook aan dat G de gehele dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef danaqui het volgende:
Wat was dat voor raars, Babs gaat naar Ice en zegt 37.6 wat goed en vraagt of ze nog iets kan doen, ze kijkt Jasper aan en zegt kortaf "en hier" en ze loopt snel weg
fixed!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef MacDeMarco het volgende:
De winnares en Mirthe zijn buiten ook al een tijdje rondjes aan het rennen als support.
Ben zo klaar met die inhalige vrouw... lekker thuis tegen Lorre gaan ouwenelen..blehquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
Nog eentje die tv maakt Mori lult weer tegen de camera.
Heeft er geen reet mee te maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heb je ooit een marathon gelopen? Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe heftig dat is.
Normaal doet ie die 40km met de motor hequote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken.
Maar Jasper kan het gewoon heel goed, hij maakt er een mooie show van.
Eerder stond ze heel gezellie te kleppen met Jappie en vroeg ze nog of hij iets nodig had.. en vond ze hem heel knap... dus zal wel los lopen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef danaqui het volgende:
Dat schijnt zo te wezen, daar dook hij de heg in na 20 meter.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Normaal doet ie die 40km met de motor he
Hebben ze rekening mee gehouden. Ze lopen 42,2quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:51 schreef spapaars het volgende:
Vergeet die 195 meter niet
Een marathon is precies 42 kilometer en 195 meter lang
Ja dat zag er wel bizar uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te wezen, daar dook hij de heg in na 20 meter.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Loop je een marathon, ben je bijna bij het einde, staat er een bep in je gezicht te blaten.
Hoop het.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit IS misschien wel een verborgen eli...
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bern naar huis, die deed er het langste over?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat eerder voorgekomen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Topshowquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern naar huis, die deed er het langste over?
Nee toch, een kwartier was het toch??quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Respect voor deze mannen en een diepe buiging, zonder voorbereiding en in zo'n korte tijd.![]()
![]()
![]()
Bern gister ook goed hoor, maar wel een paar uur langer dan deze 2.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bern deed niet mee voor de opdracht , die deed voor zichzelfquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1uur en een kwartier langerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee toch, een kwartier was het toch??
Graag en dan dag dag Bernquote:
Ze begonnen een paar minuten na tienen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
Ook is Isaac is er![]()
Benieuwd hoelang ze er precies over hebben gedaan..
volgens mij 6 uur en 15 minutenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee toch, een kwartier was het toch??
Was een grapjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern deed niet mee voor de opdracht , die deed voor zichzelf
Kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij 6 uur en 15 minuten
Bern heeft er 6 uur en 15 minuten over gedaan en Isaac en Jasper hebben het beiden binnen 5 uur gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij 6 uur en 15 minuten
als een viswijfquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima schreeuwt als een geboren marktkraamverkoopster door de loods
Of iedereen netjes uitgekleed wil verschijnenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
Mooi moment is net voorbij en ze gaan gelijk al over naar de orde van de dag..
Oké zegt Ima.. de manager verkiezingen
Je merkt wel wie reageert voor tv. Op het laatst komen opdagen en zo hard mogelijk schreeuwen om op tv te komen. En weer verder met wat ze deden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Jeetje zeg, hadden ze gisteren ook niet zo kunnen reageren op Bern, wat een eensgezindheid daar...![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Of iedereen netjes uitgekleed wil verschijnen
hoorde vanmorgen gesprek op kantoor , rupi , ima en morrie , moorie wil bal ijs van 10 l, hoe ga je dat betalen vraagt ima , kan me niet schelen ik wil die ice was antwoord van morriequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:02 schreef pingu66 het volgende:
Dikke Morri wip nu zonnepitten van Immi hebben want 500 euro is genoeg. Immi zegt Morri je hebt geen geld.
Morri gaat geld lenen bij Wendy zodat ze sigaretten kan kopen voor immi en dan wel zonnepitten van immi krijgt.
Ze krijgen toch allemaal nog die 2,50.. nu is er geld dus zal dat wel mogen worden besteed.. of je daar een liter ijs voor hebt, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen gesprek op kantoor , rupi , ima en morrie , moorie wil bal ijs van 10 l, hoe ga je dat betalen vraagt ima , kan me niet schelen ik wil die ice was antwoord van morrie
doe er maar minstens 20 kg bijquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Mori gaat nu ook een poging wagen...
Weegt 100 kilo zegt ze tegen Bep..![]()
Haha en men is helemaal van slag als ik het over een droeftoeter heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Die kut Morri wil geld lenen van Wendy die ze als eerste eruit zou
stemmen
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Smeert Mori nu afwasmiddel op Ice zijn benen om te masseren?
Wat is dat, afwasmiddel lijkt wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:15 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat haar wondermiddel pakken en gaat Isaac zijn benen er even mee insmeren..
Lekker hoor met alcolade ingesmeerd worden. Lekker verkoelend.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:15 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat haar wondermiddel pakken en gaat Isaac zijn benen er even mee insmeren..
Beter dat Zoe weg is nu...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
Moraima wrijft nog een paar keer goed over die billen van Isaac
Dat redt ze niet... daar gaat ze overheen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoon aan de haak, zonder kleding
Dat is een menthol achting iets.. wordt veel in Suriname en de Antillen gebruikt. Meestal op een doekje en dan smeren ze het op het voorhoofd en de hals.. ook voor verkoudheid wordt het gebruikt en dan smeren ze het onder hun neus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat redt ze niet... daar gaat ze overheen..
Die zou jaloers wordenquote:
Ik zie het aan de manier van lopen en ik vind haar gezicht voller, ja en aant buikje..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.
#ooievaarskuitenvet van Van Der Piggequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Buikjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie het aan de manier van lopen en ik vind haar gezicht voller, ja en aant buikje..
Die had Mori zelf meegenomen en onder haar kussen verstopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:43 schreef Judiwi het volgende:
Nou leuk van Isaac en Jasper dat ze Moraima een banaan geven.
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:47 schreef spapaars het volgende:
Isaac praat met Babette, maar alleen Isaac hoor je.
Meer een boycot.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uit
Als de stembanden van Babet met WD40 zijn behandeld, is dat helemaal goed, maar dat ze nu bijna niet meer in beeld is en haar geluid wordt weggedraaid, evenals dat van Marciano, vind ik niet kunnen, knikker ze er dan uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uit
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:33 schreef lojanda het volgende:
Ima en Rupert zijn gelijk van het gewonnen geld al boodschappen aan het doen..
Zo te zien allemaal weer dezelfde producten als altijd..
Dat zou mooi zijn dat Babette eruit moet omdat Marciano haar zogenaamd heeft gesmoordquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de stembanden van Babet met WD40 zijn behandeld, is dat helemaal goed, maar dat ze nu bijna niet meer in beeld is en haar geluid wordt weggedraaid, evenals dat van Marciano, vind ik niet kunnen, knikker ze er dan uit
Ik denk dat ze wat boodschappen bestellen omdat ze dan een levermoment hebben. Ze kunnen dan tijd de boodschappen nog aanpassen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?
ook hoe ze loopt. Ze loopt ook weer langzamer, korter, slechter. Al pauzeert ze niet meer halverwege, is dat ook maar schijn, want ze beweegt nu van de slaapkamer, naar de badkamer, naar de 1e bank/tafel om de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.
Ik herinner me zeker, dat ze isaac vertelde, 2 weken geleden, zo lang mogelijk te doen alsof ze er niets mee kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zit die pols van Bep al in het verband?
Sinds gister of vandaag pasquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zit die pols van Bep al in het verband?
Het blijft toch echt wel heel knap hoor. 5 uur lang achter elkaar rennen, met niet dezelfde voorbereiding en begeleiding als de meeste marathon lopers doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
100% g, EG WOAR EY, 100% g gggggg g g G G Gquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:41 schreef pingu66 het volgende:
Waajoo, gekke tunes bro. gaat straks horen...
Het valt me wel mee eigenlijk, imi, had ik niet achter hem gezochtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:48 schreef schizolientje het volgende:
Mori is weer spullen aan het afdwingen bij imi maar hij houdt zijn poot aardig stijf. Vreselijke vrouw
Wat die man ook doet het ziet er altijd stumperig uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft leuk speelgoed voor Erik en camera operator training![]()
[ afbeelding ]
Zijn paardenhoofd is bijna klaar, je mag 1x raden waar die op komt...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat die man ook doet het ziet er altijd stumperig uit.
Niet te verklaren
Voor een bestelmoment te maken heb je 50 euro nodig want dat is het minimale bedrag dat je moet hebben om iets te laten leveren. Dat manager zet er voor die 50 euro wat basis boodschappen in die ze toch bij elke bestelling nodig hebben. De bewoners die koken krijgen van de manager weer een dagbudget en kunnen daar dan op kantoor de boodschappen die ze nodig hebben doorgeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:15 schreef realkijkers het volgende:
invulling van mij, zal er vast compleet naast zitten. Maar Mirthe praat niet alleen al een tijdje vaker met marciano, vanmiddag. gisteren en vandaag ook gewoon leuk met Isaac. Ik kreeg de indruk dat Babbel niet te vrolijk keek op al die momenten.
Op een stok?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn paardenhoofd is bijna klaar, je mag 1x raden waar die op komt...
[ afbeelding ]
Op dat gare karretje. ?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fout, nog één keer voor de troostprijs
Op dat karretjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fout, nog één keer voor de troostprijs
Lulligheid en Erik en Bern spelletjes past wel bij elkaarquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop het niet echt, die lulligheid zou grenzeloos zijn
Mwoah, Toch eerder dat ze dat zelf deden? Babbel en hadquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen Babette en Tiano een beetje buiten sluiten
Berend scheen het geprobeerd te hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:08 schreef Was-beer het volgende:
Moraima wil ook even voelen bij Jasper in zijn lies. Als een man dat bij een vrouw deed..
Da's al een oeroud spelletje, uit de tijd van zeeslagje op ruitjespapier, herinner ik mij nog van schooltijdquote:
lijkt op/is huisje verhuurquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's al een oeroud spelletje, uit de tijd van zeeslagje op ruitjespapier, herinner ik mij nog van schooltijd
Ik kan niet op de naam komen.. maar het is idd iets van hokjes maken van lijntjes, zaak dat je zelf de meest hokjes kan maken en invullenquote:
ja, als je het vierde wandje plaatst is het hokje van jou en zet je je letter er in, degene die de meeste hokjes heeft, heeft gewonnenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan niet op de naam komen.. maar het is idd iets van hokjes maken van lijntjes, zaak dat je zelf de meest hokjes kan maken en invullen
[ afbeelding ]
ja, nu je het zegt...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Bijna ondenkbaar dat ze begonnen met geen potloden mogen hebben...
Daar mag Jappie wat van zeggen in de tijd met Wanda. Snap zijn commentaar ineens niet over Babs. Toen ze geld had voor zijn vodje was hij haar beste vriendje. Iedere dag diep in het glaasje gekeken en Babs maar sponseren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat is babbel. Puberaal gedrag. Groepsdenken, uitsluiten. Dat merk je toch ook aan dat G de gehele dag.
Zoals Jasper gisteren opmerkte richting Sasja. Babs is 40, Marciano 43. Maar ze zitten vast in de middelbare school.
Als je blonde blanke ex maatje de hele dag door G roept met een limburgs accent... wel logisch dat dat opvalt als gedragquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Daar mag Jappie wat van zeggen in de tijd met Wanda. Snap zijn commentaar ineens niet over Babs. Toen ze geld had voor zijn vodje was hij haar beste vriendje. Iedere dag diep in het glaasje gekeken en Babs maar sponseren.
Babbel kon wel eens gelijk hebben, ik heb de schurft aan muggen en rooster ze graag in mijn elektrische vliegenmepper.. maar moest ze altijd nog snel extra verpletteren in het wastafeltje , het aantal dat na een minuut besloot alsnog de pleitterik te maken werd echt teveelquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef realkijkers het volgende:
haha
Babbel tegen Bern en Sasha: "insecten kwamen weer tot leven na electrocutie."
iBabbel: "is toch vaag?"
sasha: "Doe jij toch ook, eerst vallen en dan weer opstaan". daarbij babbel naspelend, dat ze weer gewoon alles kon doen.
Was wel gewoon een grap maar toch ook met wat waarheid.
Het is werkelijk niet te geloven, dat deze laatste weken zo verneukt worden .....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
The Word Champignon Kleverjessen, at stake The Death or the Gladiolen![]()
Wat een programma is het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
De aanpassingen aan het karretje werken welZie Ima door de loods racen.
Op het kussen van Marciano..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn paardenhoofd is bijna klaar, je mag 1x raden waar die op komt...
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:
Met vliegen precies hetzelfde..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel kon wel eens gelijk hebben, ik heb de schurft aan muggen en rooster ze graag in mijn elektrische vliegenmepper.. maar moest ze altijd nog snel extra verpletteren in het wastafeltje , het aantal dat na een minuut besloot alsnog de pleitterik te maken werd echt teveel
Dat kan ook nog steeds in de laatste weekquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Hoop dat de regie zich realiseert dat er mensen geëlimineerd moeten worden als je ooit met 1 persoon over wil blijven
Dan laat dit aub de laatste week zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ook nog steeds in de laatste weekLaat ze aub allemaal nog even blijven. Het is nu al bijna niet te doen om te blijven kijken. Dan wordt het nog saaier.
aub eerst die niksnut van een morrie eruit met hare slabek , graag morgen een eliminatiequote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ook nog steeds in de laatste weekLaat ze aub allemaal nog even blijven. Het is nu al bijna niet te doen om te blijven kijken. Dan wordt het nog saaier.
Dat zou idd het beste zijn want er is ook echt niets meer aan.. eerder had ik vaak de stream aan op de achtergrond omdat ik niets wilde missen maar nu heb ik de stream steeds vaker uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dan laat dit aub de laatste week zijn.
Moraima mag van mij nog even blijven. Ik zou graag eerst Bern en Jasper en vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub eerst die niksnut van een morrie eruit met hare slabek , graag morgen een eliminatie
Ik kijk al maanden tegen beter weten in. Elke keer denk ik. Zal je zien dat er wat gebeurd als ik niet kijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou idd het beste zijn want er is ook echt niets meer aan.. eerder had ik vaak de stream aan op de achtergrond omdat ik niets wilde missen maar nu heb ik de stream steeds vaker uit.
Zo hoog zijn die niet meer hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze zich rot lachen en zelf ook niet snappen dat de kijkcijfers zo hoog zijn
Ik merk ook dat ik steeds minder kijk. Het is echt wachten op het einde, voor hun en voor ons. Echt jammer want ze hadden er nog best wat leuks van kunnen maken deze laatste wekenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou idd het beste zijn want er is ook echt niets meer aan.. eerder had ik vaak de stream aan op de achtergrond omdat ik niets wilde missen maar nu heb ik de stream steeds vaker uit.
Die denkt, je doucht nooit dus ga je ff goed in soppenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:55 schreef schizolientje het volgende:
wat smeert moirama toch op Jappie, het lijkt wel dreft
en hij stopt weer oortjes in zijn orenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:05 schreef Was-beer het volgende:
Zo te zien gaat Isaac in de kas slapen. Teveel vliegen op de slaapkamer
Wel lekker rustig in de kas slapenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:05 schreef Was-beer het volgende:
Zo te zien gaat Isaac in de kas slapen. Teveel vliegen op de slaapkamer
Miertje is Heilig , en zal thuis ook Onbevlekt Ontvangen worden..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:31 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe tegen Erik: wij zijn de enige die nooit liegen,stelen wijn achterhouden en altijd eerlijk zijn
Hier ook. Het idee wat te missen is er steeds minder.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik denk dat ze ook de hoop hebben opgegeven dat het nog wat kan worden met deze deelnemers ...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef realkijkers het volgende:
Komop achter/febo, doe verdomme iets.
Ik denk dat je hier Mirthe heel erg onderschat. Ze heeft al zo vaak laten zien bijzondere prestaties te kunnen leveren en is dagelijks aan het sporten. Ja niet voor een marathon maar ze is wel fit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef realkijkers het volgende:
Ja mannen, want geen van de vrouwen daar komt ook maar in de buurt van zo presteren. 20 Km zou ze niet eens lukken gok ik.
Denk dat ze daarom er geen moeite meer insteken, gezien er toch geen vervolg op komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik denk dat ze ook de hoop hebben opgegeven dat het nog wat kan worden met deze deelnemers ...
Maar daarvan is nog niet eens bekend of er livestreams komen. Zonder vind ik het niet echt interessant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom er geen moeite meer insteken, gezien er toch geen vervolg op komt.
Het veel belovende concept is toch niet zo succesvol als ze hadden gehoopt.
Daarom denk ik ook dat ze met een strakker concept komen als De Bondgenoten in de hoop daar meer kijkcijfers mee te krijgen en zo te kunnen verkopen aan het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |