Yep, kijk maar naar kamp van Koningsbrugge hoe stuk ze daar gaan..puur op wilskracht, daar is Japie nu ook mee bezig.quote:
Tuurlijk mag dat, ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:19 schreef Clasientje het volgende:
Ik heb zelf ook een vriend en Isaac ook gewoon zijn vrouw en kindjes. Maar dan mag ik Isaac ook gewoon een lekkerding wat dan ook noemen. hij is mijn favoriet daar❤️
Zou het, voor tv?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen ong gelijk klaar zijn, Jasper lag wat kilometers voor, maar heeft zich ingehouden met een fantastische act.
Waarom blijf je sarcastisch de prestatie van Jappie naar beneden halen. Beiden heren verdienen respect. Ze doen dit even zonder ook maar enige vorm van training gehad te hebbende.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zullen ong gelijk klaar zijn, Jasper lag wat kilometers voor, maar heeft zich ingehouden met een fantastische act.
Natuurlijk niet. Jappie zit er helemaal doorheen, die zit echt niet te denken, moet even tv maken.quote:
Onnodig commentaar. Jammer!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Je bent een machine zei ze.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef danaqui het volgende:
Wat was dat voor raars, Babs gaat naar Ice en zegt 37.6 wat goed en vraagt of ze nog iets kan doen, ze kijkt Jasper aan en zegt kortaf "en hier" en ze loopt snel weg
Ingetapet lijkt wel, zou ze nu nog steeds last hebben van die verschrikkelijk val...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef xsaskiax het volgende:
Wat heeft Babette om haar linker onderarm zitten???? iets wits.......
Ja dat zei ze tegen Ice maar haar houding naar Jappie was raar vond ik danquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent een machine zei ze.
Maar Babs heeft altijd al gezegd dat in haar ogen alleen Marciano en Isaac echte mannen zijn.
neuh dat waren haar pols en stuitje......quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ingetapet lijkt wel, zou ze nu nog steeds last hebben van die verschrikkelijk val...
Dat waren alle deelnemers, anders ga je er geen jaar zitten op tvquote:
Heb je ooit een marathon gelopen? Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe heftig dat is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel zijn woorden, ik ben hier om tv te maken.
Je hebt er bewoners bij, die net iets meer aandacht zoeken, dan de gemiddelde bewoner. Moraima is zo'n aandachtzoeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat waren alle deelnemers, anders ga je er geen jaar zitten op tv
Dat is babbel. Puberaal gedrag. Groepsdenken, uitsluiten. Dat merk je toch ook aan dat G de gehele dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef danaqui het volgende:
Wat was dat voor raars, Babs gaat naar Ice en zegt 37.6 wat goed en vraagt of ze nog iets kan doen, ze kijkt Jasper aan en zegt kortaf "en hier" en ze loopt snel weg
fixed!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef MacDeMarco het volgende:
De winnares en Mirthe zijn buiten ook al een tijdje rondjes aan het rennen als support.
Ben zo klaar met die inhalige vrouw... lekker thuis tegen Lorre gaan ouwenelen..blehquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
Nog eentje die tv maakt Mori lult weer tegen de camera.
Heeft er geen reet mee te maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heb je ooit een marathon gelopen? Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe heftig dat is.
Normaal doet ie die 40km met de motor hequote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken.
Maar Jasper kan het gewoon heel goed, hij maakt er een mooie show van.
Eerder stond ze heel gezellie te kleppen met Jappie en vroeg ze nog of hij iets nodig had.. en vond ze hem heel knap... dus zal wel los lopen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:29 schreef danaqui het volgende:
Dat schijnt zo te wezen, daar dook hij de heg in na 20 meter.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Normaal doet ie die 40km met de motor he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |