Alleen de titel, meer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
Nummering leek goed, ik zag wel allerlei tekst na klikken op het plusje. Dat heb ik verwijderd.
Moest dus niet?
Punt is gemaaktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef Clasientje het volgende:
Gaat om het Principe mensen. Nee maar serieus Moraima stelt nooit voor om uit haar zelf iets uit te voeren, ze zit het liefst op haar luie reet en commanderen naar andere toe.
De tekst mag je de volgende keer allemaal laten staanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
Nummering leek goed, ik zag wel allerlei tekst na klikken op het plusje. Dat heb ik verwijderd.
Moest dus niet?
Zal ik doen, thanks voor fixenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tekst mag je de volgende keer allemaal laten staan
klinkt idd logisch, maar waarom zouden ze dat verbergen? heeft K5 wellicht de opdracht te makkelijk ingeschatquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer een SL. Ik krijg de indruk, dat ze af en toe even checken hoe het gaat en of ze echt nog doorkunnen.
Je ziet zelfs getrainde marathonlopers helemaal kapot gaan, dus dat ze het even checken klinkt idd logisch lijkt mequote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:04 schreef Wibehh het volgende:
[..]
klinkt idd logisch, maar waarom zouden ze dat verbergen? heeft K5 wellicht de opdracht te makkelijk ingeschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |