Dat zou idd het beste zijn want er is ook echt niets meer aan.. eerder had ik vaak de stream aan op de achtergrond omdat ik niets wilde missen maar nu heb ik de stream steeds vaker uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dan laat dit aub de laatste week zijn.
Moraima mag van mij nog even blijven. Ik zou graag eerst Bern en Jasper en vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub eerst die niksnut van een morrie eruit met hare slabek , graag morgen een eliminatie
Ik kijk al maanden tegen beter weten in. Elke keer denk ik. Zal je zien dat er wat gebeurd als ik niet kijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou idd het beste zijn want er is ook echt niets meer aan.. eerder had ik vaak de stream aan op de achtergrond omdat ik niets wilde missen maar nu heb ik de stream steeds vaker uit.
Zo hoog zijn die niet meer hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze zich rot lachen en zelf ook niet snappen dat de kijkcijfers zo hoog zijn
Ik merk ook dat ik steeds minder kijk. Het is echt wachten op het einde, voor hun en voor ons. Echt jammer want ze hadden er nog best wat leuks van kunnen maken deze laatste wekenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou idd het beste zijn want er is ook echt niets meer aan.. eerder had ik vaak de stream aan op de achtergrond omdat ik niets wilde missen maar nu heb ik de stream steeds vaker uit.
Die denkt, je doucht nooit dus ga je ff goed in soppenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:55 schreef schizolientje het volgende:
wat smeert moirama toch op Jappie, het lijkt wel dreft
en hij stopt weer oortjes in zijn orenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:05 schreef Was-beer het volgende:
Zo te zien gaat Isaac in de kas slapen. Teveel vliegen op de slaapkamer
Wel lekker rustig in de kas slapenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:05 schreef Was-beer het volgende:
Zo te zien gaat Isaac in de kas slapen. Teveel vliegen op de slaapkamer
Miertje is Heilig , en zal thuis ook Onbevlekt Ontvangen worden..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:31 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe tegen Erik: wij zijn de enige die nooit liegen,stelen wijn achterhouden en altijd eerlijk zijn
Hier ook. Het idee wat te missen is er steeds minder.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik denk dat ze ook de hoop hebben opgegeven dat het nog wat kan worden met deze deelnemers ...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef realkijkers het volgende:
Komop achter/febo, doe verdomme iets.
Ik denk dat je hier Mirthe heel erg onderschat. Ze heeft al zo vaak laten zien bijzondere prestaties te kunnen leveren en is dagelijks aan het sporten. Ja niet voor een marathon maar ze is wel fit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef realkijkers het volgende:
Ja mannen, want geen van de vrouwen daar komt ook maar in de buurt van zo presteren. 20 Km zou ze niet eens lukken gok ik.
Denk dat ze daarom er geen moeite meer insteken, gezien er toch geen vervolg op komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik denk dat ze ook de hoop hebben opgegeven dat het nog wat kan worden met deze deelnemers ...
Maar daarvan is nog niet eens bekend of er livestreams komen. Zonder vind ik het niet echt interessant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom er geen moeite meer insteken, gezien er toch geen vervolg op komt.
Het veel belovende concept is toch niet zo succesvol als ze hadden gehoopt.
Daarom denk ik ook dat ze met een strakker concept komen als De Bondgenoten in de hoop daar meer kijkcijfers mee te krijgen en zo te kunnen verkopen aan het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |