Dat zou mooi zijn dat Babette eruit moet omdat Marciano haar zogenaamd heeft gesmoordquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de stembanden van Babet met WD40 zijn behandeld, is dat helemaal goed, maar dat ze nu bijna niet meer in beeld is en haar geluid wordt weggedraaid, evenals dat van Marciano, vind ik niet kunnen, knikker ze er dan uit
Ik denk dat ze wat boodschappen bestellen omdat ze dan een levermoment hebben. Ze kunnen dan tijd de boodschappen nog aanpassen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?
ook hoe ze loopt. Ze loopt ook weer langzamer, korter, slechter. Al pauzeert ze niet meer halverwege, is dat ook maar schijn, want ze beweegt nu van de slaapkamer, naar de badkamer, naar de 1e bank/tafel om de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.
Ik herinner me zeker, dat ze isaac vertelde, 2 weken geleden, zo lang mogelijk te doen alsof ze er niets mee kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zit die pols van Bep al in het verband?
Sinds gister of vandaag pasquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zit die pols van Bep al in het verband?
Het blijft toch echt wel heel knap hoor. 5 uur lang achter elkaar rennen, met niet dezelfde voorbereiding en begeleiding als de meeste marathon lopers doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
100% g, EG WOAR EY, 100% g gggggg g g G G Gquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:41 schreef pingu66 het volgende:
Waajoo, gekke tunes bro. gaat straks horen...
Het valt me wel mee eigenlijk, imi, had ik niet achter hem gezochtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:48 schreef schizolientje het volgende:
Mori is weer spullen aan het afdwingen bij imi maar hij houdt zijn poot aardig stijf. Vreselijke vrouw
Wat die man ook doet het ziet er altijd stumperig uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft leuk speelgoed voor Erik en camera operator training![]()
[ afbeelding ]
Zijn paardenhoofd is bijna klaar, je mag 1x raden waar die op komt...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat die man ook doet het ziet er altijd stumperig uit.
Niet te verklaren
Voor een bestelmoment te maken heb je 50 euro nodig want dat is het minimale bedrag dat je moet hebben om iets te laten leveren. Dat manager zet er voor die 50 euro wat basis boodschappen in die ze toch bij elke bestelling nodig hebben. De bewoners die koken krijgen van de manager weer een dagbudget en kunnen daar dan op kantoor de boodschappen die ze nodig hebben doorgeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:15 schreef realkijkers het volgende:
invulling van mij, zal er vast compleet naast zitten. Maar Mirthe praat niet alleen al een tijdje vaker met marciano, vanmiddag. gisteren en vandaag ook gewoon leuk met Isaac. Ik kreeg de indruk dat Babbel niet te vrolijk keek op al die momenten.
Op een stok?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn paardenhoofd is bijna klaar, je mag 1x raden waar die op komt...
[ afbeelding ]
Op dat gare karretje. ?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fout, nog één keer voor de troostprijs
Op dat karretjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fout, nog één keer voor de troostprijs
Lulligheid en Erik en Bern spelletjes past wel bij elkaarquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop het niet echt, die lulligheid zou grenzeloos zijn
Mwoah, Toch eerder dat ze dat zelf deden? Babbel en hadquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen Babette en Tiano een beetje buiten sluiten
Berend scheen het geprobeerd te hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:08 schreef Was-beer het volgende:
Moraima wil ook even voelen bij Jasper in zijn lies. Als een man dat bij een vrouw deed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |