Beter dat Zoe weg is nu...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
Moraima wrijft nog een paar keer goed over die billen van Isaac
Dat redt ze niet... daar gaat ze overheen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoon aan de haak, zonder kleding
Dat is een menthol achting iets.. wordt veel in Suriname en de Antillen gebruikt. Meestal op een doekje en dan smeren ze het op het voorhoofd en de hals.. ook voor verkoudheid wordt het gebruikt en dan smeren ze het onder hun neus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Smeert Mori nu afwasmiddel op Ice zijn benen om te masseren?
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat redt ze niet... daar gaat ze overheen..
Die zou jaloers wordenquote:
Ik zie het aan de manier van lopen en ik vind haar gezicht voller, ja en aant buikje..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.
#ooievaarskuitenvet van Van Der Piggequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Smeert Mori nu afwasmiddel op Ice zijn benen om te masseren?
Buikjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie het aan de manier van lopen en ik vind haar gezicht voller, ja en aant buikje..
Die had Mori zelf meegenomen en onder haar kussen verstopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:43 schreef Judiwi het volgende:
Nou leuk van Isaac en Jasper dat ze Moraima een banaan geven.
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:47 schreef spapaars het volgende:
Isaac praat met Babette, maar alleen Isaac hoor je.
Meer een boycot.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uit
Als de stembanden van Babet met WD40 zijn behandeld, is dat helemaal goed, maar dat ze nu bijna niet meer in beeld is en haar geluid wordt weggedraaid, evenals dat van Marciano, vind ik niet kunnen, knikker ze er dan uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uit
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:33 schreef lojanda het volgende:
Ima en Rupert zijn gelijk van het gewonnen geld al boodschappen aan het doen..
Zo te zien allemaal weer dezelfde producten als altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |