Of iedereen netjes uitgekleed wil verschijnenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
Mooi moment is net voorbij en ze gaan gelijk al over naar de orde van de dag..
Oké zegt Ima.. de manager verkiezingen
Je merkt wel wie reageert voor tv. Op het laatst komen opdagen en zo hard mogelijk schreeuwen om op tv te komen. En weer verder met wat ze deden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Jeetje zeg, hadden ze gisteren ook niet zo kunnen reageren op Bern, wat een eensgezindheid daar...![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Of iedereen netjes uitgekleed wil verschijnen
hoorde vanmorgen gesprek op kantoor , rupi , ima en morrie , moorie wil bal ijs van 10 l, hoe ga je dat betalen vraagt ima , kan me niet schelen ik wil die ice was antwoord van morriequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:02 schreef pingu66 het volgende:
Dikke Morri wip nu zonnepitten van Immi hebben want 500 euro is genoeg. Immi zegt Morri je hebt geen geld.
Morri gaat geld lenen bij Wendy zodat ze sigaretten kan kopen voor immi en dan wel zonnepitten van immi krijgt.
Ze krijgen toch allemaal nog die 2,50.. nu is er geld dus zal dat wel mogen worden besteed.. of je daar een liter ijs voor hebt, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen gesprek op kantoor , rupi , ima en morrie , moorie wil bal ijs van 10 l, hoe ga je dat betalen vraagt ima , kan me niet schelen ik wil die ice was antwoord van morrie
doe er maar minstens 20 kg bijquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Mori gaat nu ook een poging wagen...
Weegt 100 kilo zegt ze tegen Bep..![]()
Haha en men is helemaal van slag als ik het over een droeftoeter heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Die kut Morri wil geld lenen van Wendy die ze als eerste eruit zou
stemmen
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Smeert Mori nu afwasmiddel op Ice zijn benen om te masseren?
Wat is dat, afwasmiddel lijkt wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:15 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat haar wondermiddel pakken en gaat Isaac zijn benen er even mee insmeren..
Lekker hoor met alcolade ingesmeerd worden. Lekker verkoelend.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:15 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat haar wondermiddel pakken en gaat Isaac zijn benen er even mee insmeren..
Beter dat Zoe weg is nu...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
Moraima wrijft nog een paar keer goed over die billen van Isaac
Dat redt ze niet... daar gaat ze overheen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoon aan de haak, zonder kleding
Dat is een menthol achting iets.. wordt veel in Suriname en de Antillen gebruikt. Meestal op een doekje en dan smeren ze het op het voorhoofd en de hals.. ook voor verkoudheid wordt het gebruikt en dan smeren ze het onder hun neus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat redt ze niet... daar gaat ze overheen..
Die zou jaloers wordenquote:
Ik zie het aan de manier van lopen en ik vind haar gezicht voller, ja en aant buikje..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het minste dat ze woog was 125 kg, na haar tijd met Jeffrey sporten, ze is de laatste weken enorm aangekomen, dat zie je vooral weer aan haar buik e.d.
#ooievaarskuitenvet van Van Der Piggequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Buikjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie het aan de manier van lopen en ik vind haar gezicht voller, ja en aant buikje..
Die had Mori zelf meegenomen en onder haar kussen verstopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:43 schreef Judiwi het volgende:
Nou leuk van Isaac en Jasper dat ze Moraima een banaan geven.
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:47 schreef spapaars het volgende:
Isaac praat met Babette, maar alleen Isaac hoor je.
Meer een boycot.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uit
Als de stembanden van Babet met WD40 zijn behandeld, is dat helemaal goed, maar dat ze nu bijna niet meer in beeld is en haar geluid wordt weggedraaid, evenals dat van Marciano, vind ik niet kunnen, knikker ze er dan uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stembandjes van Bep doorgeknipt? of toch de zender uit
Ik vroeg mij af of dit in overleg gaat met de rest of dat zij gewoon maar bestellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:33 schreef lojanda het volgende:
Ima en Rupert zijn gelijk van het gewonnen geld al boodschappen aan het doen..
Zo te zien allemaal weer dezelfde producten als altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |