Hoe kom je daarbij? Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Jappie staat in contact met de Febo zeker door die koptelefoon...
Ik krijg bij Jappie het gevoel, dat hij snel die opdracht wil voltooien. "lange halen snel thuis"quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie heeft tijd zat om op wandelen over te gaan.. spaart misschien een paar knieën
Het zal me niet verbazen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Wat een onzin
Ik zie geen acteerwerk bij Jappie, maar een man die ten koste van alles de opdracht wil voltooien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
Jappie rent weer volop, even uit z'n rol.
Dus die 42KM moet hij met twee vingers in de neus af kunnen leggen? Zelfs een beter getrainde Isaac zie je aan zijn grimas, dat hij aan het afzien is. Vind dat je de prestatie van Jappie ernstig tekort doet. Ik doe het hem in ieder geval niet na.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
Slagzin van Jappie, we zijn hier om tv te maken (zijn eigen woorden)
Niets ernstig tekort, maar het gaat hem gewoon gemakkelijker af dan hij laat zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus die 42KM moet hij met twee vingers in de neus af kunnen leggen? Zelfs een beter getrainde Isaac zie je aan zijn grimas, dat hij aan het afzien is. Vind dat je de prestatie van Jappie ernstig tekort doet. Ik doe het hem in ieder geval niet na.
Je kunt je herstellen op karakter.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niets ernstig tekort, maar het gaat hem gewoon gemakkelijker af dan hij laat zien.
Een halfuur terug kon hij bijna niet meer lopen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee joh, dat is Zoë undercover hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |