Sommige mensen geilen er op alles met hun telefoon te kunnen doen. Of via hun telefoon, als een externe partij uitvalt kun je niets meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ twitter ]
Iemand merkte ergens ook op dat mensen maar beter hun fiets van het slot halen voor dat de app uit de lucht gaat.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je begint met hele simplistische, degelijke fietsen en na vijf jaar denkt "hoe kunnen we dit zo complex mogelijk maken?".
Nee joh, die telefoon zit vergroeidquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen er op alles met hun telefoon te kunnen doen. Of via hun telefoon, als een externe partij uitvalt kun je niets meer.
Als je een fietssleutel niet bij je kunt houden, dan wordt je telefoon bij je houden ook een hele opgave
Nou, die dingen komen regelmatig binnen bij de gevonden voorwerpen. Meestal gevonden op een wc.quote:
Wellicht dat de van Moof waar ie bij hoorde kapot was, en het toestel dus niet meer nodig was om de fiets te unlockenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die dingen komen regelmatig binnen bij de gevonden voorwerpen. Meestal gevonden op een wc.
Er liggen er ook wel een paar die nooit meer zijn opgehaald.
Oh dat is helemaal leuk. Het is best lang geleden maar ik vond dat zo leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:41 schreef Myraela het volgende:
Maar de afspraak is dat we voor het eerst bij het huis mogen kijken.Dus ik kom wel over dit verdriet heen.
Een afspraak om in je eigen huis te komenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:41 schreef Myraela het volgende:
Maar de afspraak is dat we voor het eerst bij het huis mogen kijken.Dus ik kom wel over dit verdriet heen.
Mooi verhaal! Jammer dat het is vanwege een vervelende gebeurtenis.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:51 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dekrantvantoe(...)vw=org&lm=jan%2Cpotz
Tijdje terug stond er een artikel in de krant van die bekende van me eind april overleed. Nu ook gratis te zien via de krant van toen
"Tijd van leven" is een vaste rubriek, had ze zijn verhaal getipt, zo van, kijk over een half jaar maar es. Maar een week later stond het er al in.
Wat een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:51 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dekrantvantoe(...)vw=org&lm=jan%2Cpotz
Tijdje terug stond er een artikel in de krant van die bekende van me eind april overleed. Nu ook gratis te zien via de krant van toen
"Tijd van leven" is een vaste rubriek, had ze zijn verhaal getipt, zo van, kijk over een half jaar maar es. Maar een week later stond het er al in.
Die huurscooters die overal neergetieft worden, vorig jaar had Check storing. Dan verliezen die dingen dus hun verbinding. Als ze hun verbinding kwijt zijn, worden ze afgemeld. Als ze afgemeld zijn en bewegen, dan gaat de rem er vol op en het alarm af.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen er op alles met hun telefoon te kunnen doen. Of via hun telefoon, als een externe partij uitvalt kun je niets meer.
Als je een fietssleutel niet bij je kunt houden, dan wordt je telefoon bij je houden ook een hele opgave
Die dingen zijn echt kut. Hier dat Felyx ofzo. Staat regelmatig een scooter op de oprit bij kantoor. Paar keer gemeld, volgende keer verplaatsen we hem naar ACHTER het hek. Echt, die dingen zouden gewoon een paar verplichte stallingen moeten krijgen in plaats van elk punt op elke stoep.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die huurscooters die overal neergetieft worden, vorig jaar had Check storing. Dan verliezen die dingen dus hun verbinding. Als ze hun verbinding kwijt zijn, worden ze afgemeld. Als ze afgemeld zijn en bewegen, dan gaat de rem er vol op en het alarm af.
Staat daar een puber ineens stil midden op de rijbaan, helemaal in paniek, kon geen kant meer op. Geholpen ding op trottoir te krijgen, maar hij durfde hem niet achter te laten want "wat als hij weer op mijn naam aanmeld als de storing over is".
Topsysteem!
Sinds de helmplicht zijn het er gelukkig minder geworden hierquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt kut. Hier dat Felyx ofzo. Staat regelmatig een scooter op de oprit bij kantoor. Paar keer gemeld, volgende keer verplaatsen we hem naar ACHTER het hek. Echt, die dingen zouden gewoon een paar verplichte stallingen moeten krijgen in plaats van elk punt op elke stoep.
Het vervelende van Felyx is dat je ook geen klachten in kan dienen, want die website is kapotquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sinds de helmplicht zijn het er gelukkig minder geworden hierWe hadden ooit de hele bups, Check, Felyx en GoSharing. Die laatste waren de enige die wel tegenvielen qua overlijst, oa. door regels bij huur (foto's maken na parkeren en zo).
Felyx drie keer op de rijbaan aangetroffen (waarvan één keer in de bocht van een T-splitsing), meerdere keren op blinde-paden, vrijwel altijd op van die trottoir-opritjes voor rolstoelen/kinderwagens, en toch zeker een keer of 5 hier voor het hek van het appartementencomplex, op zo'n manier dat het hek niet meer toegankelijk was
Ik meld ze via de gemeente app. Eerst echt nagenoeg dagelijks, maar sinds de helmplicht misschien nog maar twee keer of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Het vervelende van Felyx is dat je ook geen klachten in kan dienen, want die website is kapot
Het zal me niets verbazen dat op Fok een meta-pixel meeleestquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:18 schreef Blues het volgende:
Ehhhh hoe kan dit?
Ik open Insta en kijk meteen in dit smoelwerk[ afbeelding ]
Zat met een vriend in de bioscoop, 12 Monkees te kijken. Voor ons 2 meisjes. Ergens halverwege, de ene (Huilend) HIJ IS HELEMAAL NIET LEUK IN DEZE FILMquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:24 schreef Molo het volgende:
Jammer van mijn typo's maar het zij zo
Tevens: Brad Pitt![]()
![]()
Ervaren bruggenbouwster, altijd goed…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:43 schreef borisz het volgende:
Tis weer gezellig in de politieke appgroepen. Of vooral verbazing.
Wassila Hatsjoe Hachchi wil lijsttrekker worden voor D66. Je gaat weg omdat je wil flyeren voor Hillary, komt uit bij Trump en FvD en bent nu terug om de boel van binnen op te blazen.
Tja.
Dat kan iedereen wel roepen toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:43 schreef borisz het volgende:
Tis weer gezellig in de politieke appgroepen. Of vooral verbazing.
Wassila Hatsjoe Hachchi wil lijsttrekker worden voor D66. Je gaat weg omdat je wil flyeren voor Hillary, komt uit bij Trump en FvD en bent nu terug om de boel van binnen op te blazen.
Tja.
Lijkt mij een uitstekende kandidaat voor een 3- 5 uur durend marathon interview bij VPRO radio, waar ze in alle rust en diepgang het kan uitleggen en vertellen.quote:
Het schijnt wel eens voor te komen dat vrouwen hun ex man van zoiets beschuldigen en dat het niet helemaal waar is. Hij werd er van beschuldigd, maar zover ik weet is dat nooit meer geweest dan dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
BP heeft er dus liever spijt van dattie zn kinderen mishandeld heeft dan dattie dat niet gedaan heeft? Hmmmkaaay...
Dat is niet zijn account, hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
BP heeft er dus liever spijt van dattie zn kinderen mishandeld heeft dan dattie dat niet gedaan heeft? Hmmmkaaay...
Die heeft ze niet. (in de keren dat ik haar meemaakte bij politieke bijeenkomsten).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekende kandidaat voor een 3- 5 uur durend marathon interview bij VPRO radio, waar ze in alle rust en diepgang het kan uitleggen en vertellen.
Klopt, maar in dit geval is er een filmpje van geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het schijnt wel eens voor te komen dat vrouwen hun ex man van zoiets beschuldigen en dat het niet helemaal waar is. Hij werd er van beschuldigd, maar zover ik weet is dat nooit meer geweest dan dat.
Moeten ze wat vaker naar de biosquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
De oudste 2 zijn al boven de 18 en hebben pa geloof ik al jaren niet gezien.
Ja, jij zou degene die jou (of je moeder) mishandelde graag gaan bekijken op groot scherm?quote:
Zwaar onderschatte acteur, veel meer dan zijn looks. Die er ook mogen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zat met een vriend in de bioscoop, 12 Monkees te kijken. Voor ons 2 meisjes. Ergens halverwege, de ene (Huilend) HIJ IS HELEMAAL NIET LEUK IN DEZE FILM
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:33 schreef Morgane89 het volgende:
@:Tele6 gefeliciteerd met dag 1! Ging het goed? En met je broertje?
Duimen dat het doorzetquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Glucose is aan het zakkennog steeds veel te hoog maar het is iets.
Wel weer de hele dag misselijk geweest van de zenuwen. Leuke vakantie zo...
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest.
2 Italiaanse ijsjes gegeten onderweg
Hè, dat vroeg ik vanmorgen aan je! Hoe het ermee staat? (Ws. in de post die verdween. Swat)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:41 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah Gisteren mail naar UWV en vandaag al antwoord. Mag nu officieel ook bij Vluchtelingenwerk werken.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest.
Nee, dat zou te mooi zijn. Zeker nu in deze tijd, nauwelijks vacatures en die er zijn heb ik al op gereageerd en willen ze me niet (of staan voor de tigste keer binnen 2 jaar open, wil ik niet)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een opluchting![]()
Staat de solli plicht dan ook on hold?
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwaar onderschatte acteur, veel meer dan zijn looks. Die er ook mogen zijn natuurlijk![]()
Burn After Reading![]()
![]()
@:ijsdraakje weet
Tuurlijk! Regelmatig foto's in de Utregfbgroepquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:53 schreef AnneX het volgende:
@:Blues ken jij ‘Jan is de man’. ?
Hij heeft nog meer boekenkasten gemuurschilderd😉
https://janisdeman.com/boekenkast/
Ja. Tuurlijk. Meer dan een jaar twee? geleden dat ik daar reed.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk! Regelmatig foto's in de Utregfbgroep
Gotsamme wat een prestatiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nauwelijks last. Halverwege wat "gel tegen pijnlijke spieren en gewrichten" op de linkerhiel gemasseerd en daarna nul last meer gehad. Denk dat dat vooral psychisch is want ik kan me niet voorstellen dat die crème ruim 5 uur werktquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Gotsamme wat een prestatie![]()
![]()
Geen last van je blessures?
Hartstikke gezellig. Leuk dat elk dorp er z'n eigen draai aan geeft -- Oosterhout met een klein feestje (het was ook nog wel erg vroeg) met een podium met de burgemeester erop, Elst groot feest in het centrum, Huissen een lang lint van festiviteiten, en Bemmel was ook een en al feest in het centrum. Hier en daar live muziek (accordeons, bandjes, harmonie-orkesten, dweilorkesten). Superveel kindjes die snoep, komkommerstukjes en appels uitdeelden. High fives geven aan kindjes. Hele bejaardenhuizen langs de kant van de weg, zwaaien en klappen en zingen. Hele kinderdagverblijven langs de kant van de weg. Een groep gehandicapten high fiven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me ook zo fijn voor @:Tele6 en TeleBroer dat ze in hun eigen bed kunnen slapen. Zo lang lopen en in een grote tent met tig anderen liggen en dan nog 3x zo'n stuk moeten lopen lijkt me echt hel op de fiets.
Maar hoe vond je de sfeer van het lopen, mensen langs de weg enzo?
Ik heb al bingo!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:09 schreef MadMaster het volgende:
En hoe staat het met de bingokaart van @:tele6?
Festivalvibesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:27 schreef Tele6 het volgende:
En ja, erg blij met m'n eigen bedje en eigen douche en eigen wc en eigen avondeten hier
Dat is wel een van de dingen die ik niet had verwacht aan de Vierdaagse, hoe het stinkt. Mensen stinken en er zijn veel mensen. De stad stinkt naar oud bier. En de mensen stinken erger dan je had verwacht, want er zijn een hoop darmen van de wap.
(Niet gek als je om 3:00 op moet en niet thuis slaapt en niet normaal eet)
Wat klinkt dit enorm leuk. Die mensen dragen je zo de 50 kilometer door lijkt wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig. Leuk dat elk dorp er z'n eigen draai aan geeft -- Oosterhout met een klein feestje (het was ook nog wel erg vroeg) met een podium met de burgemeester erop, Elst groot feest in het centrum, Huissen een lang lint van festiviteiten, en Bemmel was ook een en al feest in het centrum. Hier en daar live muziek (accordeons, bandjes, harmonie-orkesten, dweilorkesten). Superveel kindjes die snoep, komkommerstukjes en appels uitdeelden. High fives geven aan kindjes. Hele bejaardenhuizen langs de kant van de weg, zwaaien en klappen en zingen. Hele kinderdagverblijven langs de kant van de weg. Een groep gehandicapten high fiven.
Erg lekker dat er Betuwse appels uitgedeeld werden. En veel mensen die de tuinslang hadden liggen voor als je water op was.
Dus superlief publiek!
Ook wel lekker om soms rustiger te lopen. In het begin vooral, voor 7:00 zeg maar. In het 50-km-lusje bij Huissen ook hier en daar rustig en mooie natuur om van te genieten.
Enorm leuk mensen kijken met al die gekke wandelaars. Ik heb iemand op teenslippers gezienen mensen met de gekste dingen aan hun tas. Meerdere mensen met waterpistolen o.a. maar ook allerlei vlaggen, knuffels, emblemen en andere versiersels.
We hebben ook wat tijd doorgebracht met inventariseren of het ook zou lukken als je géén tas met eten meenam. Als je een omnivoor bent wel: er werden naast de komkommers, tomaten, appels, koekjes en snoep ook broodjes Unox, broodjes kaas, eieren, bakjes vla en muesli/energierepen uitgedeeld. Ook genoeg gratis koffie/thee/ranja onderweg.
En waar poepen ze dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:27 schreef Tele6 het volgende:
En ja, erg blij met m'n eigen bedje en eigen douche en eigen wc en eigen avondeten hier
Dat is wel een van de dingen die ik niet had verwacht aan de Vierdaagse, hoe het stinkt. Mensen stinken en er zijn veel mensen. De stad stinkt naar oud bier. En de mensen stinken erger dan je had verwacht, want er zijn een hoop darmen van de wap.
(Niet gek als je om 3:00 op moet en niet thuis slaapt en niet normaal eet)
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vanmiddag gezellig naar en door U gereden naar de A’damse straatweg.
Wat staan er veel nieuwe gebouwen en woningen. 😳
En hier en daar zag ik in de gauwigheid - ja moest wel op het verkeer enzo letten -
prachtige muurschilderingen.
Verder was ik bij superbra en té vroeg, veels te vroeg en kon toch geholpen worden.
Lekker voor de file weer naar huis na weer een rondje door de stad vanwege werkzaamheden.Komt wel erg dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Tele6![]()
![]()
![]()
Er staan een heleboel dixi's langs de wegquote:
Het is echt bizar hoeveel aandacht je krijgt. Terwijl wij allemaal heel normale mensen zijn. Mensen vinden het leuk om gewoon de hele dag (vanaf 's ochtends al heeeeel vroeg) te kijken, klappen, dansen voor ons. Bizar om mee te makenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat klinkt dit enorm leuk. Die mensen dragen je zo de 50 kilometer door lijkt wel.
Ik beschreef het gisteren al en ik heb ooit maar 1 dagje Vierdaagse mee mogen maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoeveel aandacht je krijgt. Terwijl wij allemaal heel normale mensen zijn. Mensen vinden het leuk om gewoon de hele dag (vanaf 's ochtends al heeeeel vroeg) te kijken, klappen, dansen voor ons. Bizar om mee te maken
Het enige wat tot nu toe bewezen is, is het alaan van Maddox in een vliegtuig geloof ik? Ik weet niet meer wat de precieze aanleiding was. Ik kan niet zeggen dat mijn kinderen nooit een tik hebben gehad. Zonder context durf ik niet te zeggen dat het gaat om mishandeling.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, jij zou degene die jou (of je moeder) mishandelde graag gaan bekijken op groot scherm?
quote:
Leuk leuk!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil nog wel keer de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
Als ik zo lees waar een moof allemaal last van heeft en welke onzin er in zit, dan moet je er ver van weg blijven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht dat de van Moof waar ie bij hoorde kapot was, en het toestel dus niet meer nodig was om de fiets te unlocken
Ik hang hier nu toch weer vaker rond, Celestien is van de aardbodem verdwenen en Miss Sly zat daardoor min of meer alleen en gaat op vakantie. Vandaar…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
MED / MadMaster nu ook op CUL
Wat leuk, welkom @:Madmaster als modje op cul
Denk ook niet dat wij heel veel werk zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang hier nu toch weer vaker rond, Celestien is van de aardbodem verdwenen en Miss Sly zat daardoor min of meer alleen en gaat op vakantie. Vandaar…
Geen bloemen/geen bezoek…
Nee, jullie hier niet…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat wij heel veel werk zijn
Leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang hier nu toch weer vaker rond, Celestien is van de aardbodem verdwenen en Miss Sly zat daardoor min of meer alleen en gaat op vakantie. Vandaar…
Geen bloemen/geen bezoek…
Met een indirecte 'dank aan jou, voor het terughalen van mij hier in CUL.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk![]()
Geen bloemen, wel een lafhartige poging tot ontgroening
Heel graag gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een indirecte 'dank aan jou, voor het terughalen van mij hier in CUL.
Nu dat whisky topic weer eens nieuw leven in zien te blazen…
Dit is toch al langer bekent. En de natuur kijkt niet op de kalender. Elk jaar weer anders, maar een pluche warmhouder weet het beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:48 schreef derLudolf het volgende:
https://edepot.wur.nl/631358
Ministerie zegt dat aardappels op zandgrond voor 1-10 geoogst moeten worden terwijl uit onderzoek in opdracht van dat ministerie blijkt dat dat helemaal niet nodig is![]()
Waarom onderzoek doen als je toch je zin door wilt drukken?
Dat ook, maar ja, nu heb je weer recent onderzoek hèquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is toch al langer bekent. En de natuur kijkt niet op de kalender. Elk jaar weer anders, maar een pluche warmhouder weet het beter.
geld moet opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:48 schreef derLudolf het volgende:
https://edepot.wur.nl/631358
Ministerie zegt dat aardappels op zandgrond voor 1-10 geoogst moeten worden terwijl uit onderzoek in opdracht van dat ministerie blijkt dat dat helemaal niet nodig is![]()
Waarom onderzoek doen als je toch je zin door wilt drukken?
Ik heb er zo veel zin inquote:Op woensdag 19 juli 2023 07:36 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren naar Barbie geweest. Verwachtingen waren laag maar het was erg leuk! Geen heel diepgaand verhaal, maar wel een beetje inhoud.
Zonder hoofdband geslapen. Behoorlijk goed ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 02:42 schreef AnneX het volgende:
@:yinu ergens las ik dat je op vakantie gaat/bent naar ver weg. Veel plezier!
@:vlindertje89 mèt /zonder hoofdband slapen? Doe je dat in overleg met de onderzoekers? Kun je nog meer delen van onderzoeken thuis doen zodat men een indruk heeft? Een thuis eeg vond ik al heel wat!
Dat duurt nog wel ff denk ik, ik ken ook iemand die de 50 loopt en die zit nu op ongeveer de helft.quote:
Nee, ik ben niet op vakantie en heb ook nog geen echte plannen. Helaas. Wij zijn een beetje slecht in dit soort plannen maken. Maar misschien dat ik nu wel inspiratie krijg om iets te gaan plannen…quote:Op woensdag 19 juli 2023 02:42 schreef AnneX het volgende:
@:yinu ergens las ik dat je op vakantie gaat/bent naar ver weg. Veel plezier!
@:vlindertje89 mèt /zonder hoofdband slapen? Doe je dat in overleg met de onderzoekers? Kun je nog meer delen van onderzoeken thuis doen zodat men een indruk heeft? Een thuis eeg vond ik al heel wat!
nou, dat wordt wel grondig aangepakt! Hopen dat het helpt! Slaapproblemen zijn zo kut (spreek ik uit ervaring). Bij mij heeft yoga wel echt geholpen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zonder hoofdband geslapen. Behoorlijk goed ook. De metingen met hoofdband waren optioneel onderdeel van het onderzoek, dus ik heb gisterochtend de onderzoekers gemaild dat ik graag met die metingen wilde stoppen en dat was geen probleem.
Ik moest vooraf als screening vragenlijsten over slaap, angst, stemming, en ongetwijfeld nog meer wat ik vergeten ben invullen. Mijn slaap was beroerd genoeg en angstscore hoog genoeg om in aanmerking te komen voor het onderzoek. Ik heb vorige week allerlei vragenlijsten ingevuld over stress, spanning, slaap, etc en maandag begonnen met 2x per dag slaapdagboek bijhouden. Via een app, krijg dan notificatie dat er vragen klaar staan. In avond één vraag over de dag en in ochtend over hoe laat ik in bed ben gaan liggen, hoe laat ik mn ogen heb gesloten om te gaan slapen, hoe lang het duurde om vanaf dat moment in slaap te vallen, hoe lang ik bij elkaar wakker ben geweest na het inslapen, hoe laat ik wakker ben geworden, hoe laat ik ben opgestaan en optioneel hoe vaak ik 's nachts wakker ben geworden en hoe laat en hoe lang (als je dat weet). Normaal zou je maandag, dinsdag, woensdag en donderdagnacht dan met die EEG hoofdband (vier elektrodes op je voorhoofd en band eroverheen om je hoofd om zoveel mogelijk op zn plek te houden) slapen.
Dat slaapdagboek bijhouden moet ik 8 weken doen, en als het goed is hoor ik eind deze week of begin volgende week of ik in de wachtlijst (dan blijft het bij slaapdagboek en na 8wk weer vragenlijsten) of slaapbehandeling geloot ben. De slaapbehandeling zijn online modules, volgens mij gebaseerd op cognitieve gedragstherapie, en die moet je dan lezen en daar staan dan ook opdrachten in die je moet uitvoeren enzo.
En ik vermoed dat ik ook na mijn angstbehandeling in GGZ nog een keer vragenlijsten moet invullen, want ze willen ook kijken of het slaapproblemen behandelen voor GGZ behandeling van de angstklachten die behandeling effectiever maakt dan als de slaapproblemen niet vooraf worden behandeld.
Ja, ze kwam vanmorgen om 8.15 al langs. M'n zoontje heeft al z'n eerste paar honderd Vierdaagsemeters gemaakt bij haar aan de hand. Over 10 jaar mag hij meelopenquote:
Tele kennende moet ze uitkijken dat ze de startauto niet inhaaltquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer @:Tele6 net zo loop als gisteren, 4 uur starten ca 11 uur onderweg zal ze om 15 uur er zijn.
Zevenheuvelenloopquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Qua Vierdaagse: ik heb werkelijk nog nooit overwogen om daaraan mee te doen maar dit jaar is het voor het eerst dat het me enigszins aantrekkelijk lijkt. Het massale ervan stoot me alleen een beetje af. Op zich heb ik altijd wel veel plezier gehad in hardloopwedstrijden maar van die hele massale zijn ook altijd een beetje irritant. Ik ben na een paar keer gestopt met de Dam tot Dam vanwege vervelende mede-lopers. De Zevenheuvelenloop daarentegen vond ik enorm genieten.
Ja dat. En 16km hollen duurt met een beetje geluk minder dan anderhalf uur. Dat is nog wel te doen en dan is het sfeertje met publiek en muziek wel echt heel tof. Maar 11 uur daarvanquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
ZevenheuvelenloopDaar trommelen we ook al jaren met de band.
Maar ik snap het helemaal, het is ook heel vermoeiend om niet altijd in je eigen tempo te kunnen lopen en zoveel mensen om je heen te hebben.
Nu wel pop, nu wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begint de zon al te schijnen?
#debestegrapbegintbijjezelf
Goedemorgen.
Dit. Het massale van de vierdaagse trekt me niet aan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Qua Vierdaagse: ik heb werkelijk nog nooit overwogen om daaraan mee te doen maar dit jaar is het voor het eerst dat het me enigszins aantrekkelijk lijkt. Het massale ervan stoot me alleen een beetje af. Op zich heb ik altijd wel veel plezier gehad in hardloopwedstrijden maar van die hele massale zijn ook altijd een beetje irritant. Ik ben na een paar keer gestopt met de Dam tot Dam vanwege vervelende mede-lopers. De Zevenheuvelenloop daarentegen vond ik enorm genieten.
https://www.tweedaagse.be/quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit. Het massale van de vierdaagse trekt me niet aan.
en 2 moet nog wel ergens een drempel over meer dan twee dagen achter elkaar te lopen. En 40 is ook nog wat anders dan 2x25![]()
Weet ik toch.quote:
Os…dan gaat @Yinny naar Thailandquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:44 schreef yinu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op vakantie en heb ook nog geen echte plannen. Helaas. Wij zijn een beetje slecht in dit soort plannen maken. Maar misschien dat ik nu wel inspiratie krijg om iets te gaan plannen…
Hou je inbox in de gaten vandaag, voor de datumprikker voor de volgende.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Was gezellig trouwens, die kleine meet vorige week met leuk groepje Cullers. Bedankt voor de uitnodiging nog.
Is dit die uitnodiging voor de babyshower? Maken we een luiertaart?quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hou je inbox in de gaten vandaag, voor de datumprikker voor de volgende.
Met partners deze keer.
Nee dat loopt seperaat. (Ja.)quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:56 schreef yinu het volgende:
[..]
Is dit die uitnodiging voor de babyshower? Maken we een luiertaart?
Ik heb net een troll-marathon gekeken en dan ben je zeg maar ook een beetje psychologisch voorbereidt op lachen en ik moest lachen om de (ja).quote:
Gedoe met bedrijven is sowieso kut. Klantenservice is vaak waardeloos bereikbaar en heel vaak niet eens nuttig. Succes er meequote:Op woensdag 19 juli 2023 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind alles vooral kut vandaag. Gedoe met Enexis, T-Mobile en Essent. Buikpijn én bruikkramp plus hoofdpijn en daardoor slecht geslapen.
Nu een lekkere ciabatta met Bressot en grilgroenten. Dat maakt wel wat goed.
Ik vond de Zevenheuvelenloop eigenlijk drukker dan de Vierdaagse nu. Er zitten een aantal bottlenecks in maar dat zijn meestal ook de beste plekken voor een snack/drinken/dansje dus dat neem je op de koop toe. Het gedeelte waar de 30 km niet loopt is rustiger en het gedeelte waar alleen de 50 loopt is het rustigst. (Veel mensen klagen dat het daar té rustig is omdat ze de afleiding juist nodig hebben. Ik vind het wel zen)quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Airborne heb ik gedaan. Mooi gebied om te wandelen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond de Zevenheuvelenloop eigenlijk drukker dan de Vierdaagse nu. Er zitten een aantal bottlenecks in maar dat zijn meestal ook de beste plekken voor een snack/drinken/dansje dus dat neem je op de koop toe. Het gedeelte waar de 30 km niet loopt is rustiger en het gedeelte waar alleen de 50 loopt is het rustigst. (Veel mensen klagen dat het daar té rustig is omdat ze de afleiding juist nodig hebben. Ik vind het wel zen)
Je kan ook testen of je een massaal wandelevenement leuk vindt door de Airbornemars te wandelen, je kan 25 of 40 km doen en het is maar 1 dag, in september. Schijnt erg leuk te zijn (en mooi in het bos). Ik overweeg komend september mee te doen. Broertje gaat sowieso de 40 doen met scouting
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetjequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Airborne heb ik gedaan. Mooi gebied om te wandelen hoorWas erg gezellig. Ik schrok wel van de massaalheid er van
Ik heb ook nog nooit de ambitie gehad mee te doen met de Nijmeegse. Je doet het wel heel leuk klinkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetje
Het is ook wel duizend leuker dan ik had verwacht. Je moet je echt er soort van in op laten gaan. Als je overprikkeld wordt en je gaat ergeren is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit de ambitie gehad mee te doen met de Nijmeegse. Je doet het wel heel leuk klinken
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetje
Ja, volgens broertje kun je beter niet de 10 of 15 doen want die zijn te druk. Hij liep als negenjarige zelf de 15 en dan was het wel leuk, maar ja dan ben je negenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.
Terug van “werk”. Paar mensen waren heel blij want gezinshereniging of huis. Ook wat mensen minder blij.
Teamleider wel blij want ik neem m maandag een stuk administratief werk uit handen.
Ja, dit dusquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer ik @:Tele6 haar verhalen lees zou ik ook zo graag meedoen. Er heeft nog nooit iemand die ik ken dit zo leuk kunnen vertellen
Jup, op de helft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:56 schreef Tuindier het volgende:
Lekker bezig @:Tele6 - al op de helft (of werkt dat niet zo?).
Het klinkt inderdaad wel leuk zo, maar ik geloof toch dat het niet voor mij is.
Wat fijn dat je zulk belangrijk en nuttig werk kan doenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.
Terug van “werk”. Paar mensen waren heel blij want gezinshereniging of huis. Ook wat mensen minder blij.
Teamleider wel blij want ik neem m maandag een stuk administratief werk uit handen.
Kan ik vrijdag stiekem meewandelenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:57 schreef Tele6 het volgende:
Jup, op de helft.
Voor mijn gevoel óver de helft, want alleen morgen nog even doorzetten en de vrijdag komt helemaal goed. Vrijdag wordt zo'n groot feest dat we het sowieso wel vol gaan houden. Je schijnt echt (figuurlijk) gedragen te worden door het publiek
Om gek van te worden hoe ingewikkeld bedrijven dingen kunnen maken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gedoe met bedrijven is sowieso kut. Klantenservice is vaak waardeloos bereikbaar en heel vaak niet eens nuttig. Succes er meeHopelijk valt het mee en is alles zo opgelost. En je buikpijn en hoofdpijn ook snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |