abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209950519
Goedemorgen :O

Tijd om de Boston butt op de bbq te leggen.
pi_209950548
Gisteren naar Barbie geweest. Verwachtingen waren laag maar het was erg leuk! Geen heel diepgaand verhaal, maar wel een beetje inhoud.
pi_209950588
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 07:36 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren naar Barbie geweest. Verwachtingen waren laag maar het was erg leuk! Geen heel diepgaand verhaal, maar wel een beetje inhoud.
Ik heb er zo veel zin in *O* Volgende week gaan we er heen.
Normaal hou ik wel van de films van deze regisseur dus ben benieuwd.
pi_209950620
Het staat er wat negatiever dan ik eigenijk ben, zie ik. De barbiewereld was fantastisch gemaakt. En er zat leuke humor in. En het onderwerp van het verhaal en hoe ze daar mee om gaan was ook tof.
pi_209951472
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 02:42 schreef AnneX het volgende:
@:yinu ergens las ik dat je op vakantie gaat/bent naar ver weg. Veel plezier!

@:vlindertje89 mèt /zonder hoofdband slapen? Doe je dat in overleg met de onderzoekers? Kun je nog meer delen van onderzoeken thuis doen zodat men een indruk heeft? Een thuis eeg vond ik al heel wat!
Zonder hoofdband geslapen. Behoorlijk goed ook *O* . De metingen met hoofdband waren optioneel onderdeel van het onderzoek, dus ik heb gisterochtend de onderzoekers gemaild dat ik graag met die metingen wilde stoppen en dat was geen probleem.

Ik moest vooraf als screening vragenlijsten over slaap, angst, stemming, en ongetwijfeld nog meer wat ik vergeten ben invullen. Mijn slaap was beroerd genoeg en angstscore hoog genoeg om in aanmerking te komen voor het onderzoek. Ik heb vorige week allerlei vragenlijsten ingevuld over stress, spanning, slaap, etc en maandag begonnen met 2x per dag slaapdagboek bijhouden. Via een app, krijg dan notificatie dat er vragen klaar staan. In avond één vraag over de dag en in ochtend over hoe laat ik in bed ben gaan liggen, hoe laat ik mn ogen heb gesloten om te gaan slapen, hoe lang het duurde om vanaf dat moment in slaap te vallen, hoe lang ik bij elkaar wakker ben geweest na het inslapen, hoe laat ik wakker ben geworden, hoe laat ik ben opgestaan en optioneel hoe vaak ik 's nachts wakker ben geworden en hoe laat en hoe lang (als je dat weet). Normaal zou je maandag, dinsdag, woensdag en donderdagnacht dan met die EEG hoofdband (vier elektrodes op je voorhoofd en band eroverheen om je hoofd om zoveel mogelijk op zn plek te houden) slapen.
Dat slaapdagboek bijhouden moet ik 8 weken doen, en als het goed is hoor ik eind deze week of begin volgende week of ik in de wachtlijst (dan blijft het bij slaapdagboek en na 8wk weer vragenlijsten) of slaapbehandeling geloot ben. De slaapbehandeling zijn online modules, volgens mij gebaseerd op cognitieve gedragstherapie, en die moet je dan lezen en daar staan dan ook opdrachten in die je moet uitvoeren enzo.

En ik vermoed dat ik ook na mijn angstbehandeling in GGZ nog een keer vragenlijsten moet invullen, want ze willen ook kijken of het slaapproblemen behandelen voor GGZ behandeling van de angstklachten die behandeling effectiever maakt dan als de slaapproblemen niet vooraf worden behandeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 19-07-2023 09:42:07 ]
pi_209951505
Wat intensief! En goed dat je het bent aangegaan. 👍🏼
pi_209951621
Is Tele al binnen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:36:25 #108
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209951667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Tele al binnen?
Dat duurt nog wel ff denk ik, ik ken ook iemand die de 50 loopt en die zit nu op ongeveer de helft.

En m'n moeder komt vandaag en morgen bijna langs m'n huis, zo leuk!
pi_209951752
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 02:42 schreef AnneX het volgende:
@:yinu ergens las ik dat je op vakantie gaat/bent naar ver weg. Veel plezier!

@:vlindertje89 mèt /zonder hoofdband slapen? Doe je dat in overleg met de onderzoekers? Kun je nog meer delen van onderzoeken thuis doen zodat men een indruk heeft? Een thuis eeg vond ik al heel wat!
Nee, ik ben niet op vakantie en heb ook nog geen echte plannen. Helaas. Wij zijn een beetje slecht in dit soort plannen maken. Maar misschien dat ik nu wel inspiratie krijg om iets te gaan plannen…
pi_209951785
Wat een enorme lijst @vlindertje89 Hopelijk komt daar ook iets uit waar je verder mee kunt, want dat niet slapen is doffe ellende. (Vannacht weer eens zo’n nachtje gehad en dan heb ik waarschijnlijk nog het dubbele geslapen in vergelijk met jou)

Wanneer @Tele6 net zo loop als gisteren, 4 uur starten ca 11 uur onderweg zal ze om 15 uur er zijn.

Leuk @Morgane89 ga je staan zwaaien?

Ik ga zo even wat opruimen in huis en vanmiddag naar de boten. En vanavond komt de foodsaver *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_209951786
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zonder hoofdband geslapen. Behoorlijk goed ook *O* . De metingen met hoofdband waren optioneel onderdeel van het onderzoek, dus ik heb gisterochtend de onderzoekers gemaild dat ik graag met die metingen wilde stoppen en dat was geen probleem.

Ik moest vooraf als screening vragenlijsten over slaap, angst, stemming, en ongetwijfeld nog meer wat ik vergeten ben invullen. Mijn slaap was beroerd genoeg en angstscore hoog genoeg om in aanmerking te komen voor het onderzoek. Ik heb vorige week allerlei vragenlijsten ingevuld over stress, spanning, slaap, etc en maandag begonnen met 2x per dag slaapdagboek bijhouden. Via een app, krijg dan notificatie dat er vragen klaar staan. In avond één vraag over de dag en in ochtend over hoe laat ik in bed ben gaan liggen, hoe laat ik mn ogen heb gesloten om te gaan slapen, hoe lang het duurde om vanaf dat moment in slaap te vallen, hoe lang ik bij elkaar wakker ben geweest na het inslapen, hoe laat ik wakker ben geworden, hoe laat ik ben opgestaan en optioneel hoe vaak ik 's nachts wakker ben geworden en hoe laat en hoe lang (als je dat weet). Normaal zou je maandag, dinsdag, woensdag en donderdagnacht dan met die EEG hoofdband (vier elektrodes op je voorhoofd en band eroverheen om je hoofd om zoveel mogelijk op zn plek te houden) slapen.
Dat slaapdagboek bijhouden moet ik 8 weken doen, en als het goed is hoor ik eind deze week of begin volgende week of ik in de wachtlijst (dan blijft het bij slaapdagboek en na 8wk weer vragenlijsten) of slaapbehandeling geloot ben. De slaapbehandeling zijn online modules, volgens mij gebaseerd op cognitieve gedragstherapie, en die moet je dan lezen en daar staan dan ook opdrachten in die je moet uitvoeren enzo.

En ik vermoed dat ik ook na mijn angstbehandeling in GGZ nog een keer vragenlijsten moet invullen, want ze willen ook kijken of het slaapproblemen behandelen voor GGZ behandeling van de angstklachten die behandeling effectiever maakt dan als de slaapproblemen niet vooraf worden behandeld.
nou, dat wordt wel grondig aangepakt! Hopen dat het helpt! Slaapproblemen zijn zo kut (spreek ik uit ervaring). Bij mij heeft yoga wel echt geholpen.

Edit: met ‘heeft geholpen’ bedoel ik dat ik er wat aan heb als ik het regelmatig doe. Dus yoga leren doen heeft me geholpen, eigenlijk.
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:48:18 #112
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209951806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk @:Morgane89 ga je staan zwaaien?
Ja, ze kwam vanmorgen om 8.15 al langs. M'n zoontje heeft al z'n eerste paar honderd Vierdaagsemeters gemaakt bij haar aan de hand. Over 10 jaar mag hij meelopen ;)
pi_209951859
Qua Vierdaagse: ik heb werkelijk nog nooit overwogen om daaraan mee te doen maar dit jaar is het voor het eerst dat het me enigszins aantrekkelijk lijkt. Het massale ervan stoot me alleen een beetje af. Op zich heb ik altijd wel veel plezier gehad in hardloopwedstrijden maar van die hele massale zijn ook altijd een beetje irritant. Ik ben na een paar keer gestopt met de Dam tot Dam vanwege vervelende mede-lopers. De Zevenheuvelenloop daarentegen vond ik enorm genieten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 juli 2023 @ 09:54:23 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209951871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Wanneer @:Tele6 net zo loop als gisteren, 4 uur starten ca 11 uur onderweg zal ze om 15 uur er zijn.

Tele kennende moet ze uitkijken dat ze de startauto niet inhaalt :P
https://wnl.tv/2023/07/17(...)s-gediskwalificeerd/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209951884
En *O* *O* *O* voor @MadMaster!
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 09:57:09 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209951908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Tele al binnen?
Begint de zon al te schijnen?

#debestegrapbegintbijjezelf

Goedemorgen.
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:57:20 #117
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209951909
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Qua Vierdaagse: ik heb werkelijk nog nooit overwogen om daaraan mee te doen maar dit jaar is het voor het eerst dat het me enigszins aantrekkelijk lijkt. Het massale ervan stoot me alleen een beetje af. Op zich heb ik altijd wel veel plezier gehad in hardloopwedstrijden maar van die hele massale zijn ook altijd een beetje irritant. Ik ben na een paar keer gestopt met de Dam tot Dam vanwege vervelende mede-lopers. De Zevenheuvelenloop daarentegen vond ik enorm genieten.
Zevenheuvelenloop O+ Daar trommelen we ook al jaren met de band.
Maar ik snap het helemaal, het is ook heel vermoeiend om niet altijd in je eigen tempo te kunnen lopen en zoveel mensen om je heen te hebben.
pi_209951950
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:57 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Zevenheuvelenloop O+ Daar trommelen we ook al jaren met de band.
Maar ik snap het helemaal, het is ook heel vermoeiend om niet altijd in je eigen tempo te kunnen lopen en zoveel mensen om je heen te hebben.
Ja dat. En 16km hollen duurt met een beetje geluk minder dan anderhalf uur. Dat is nog wel te doen en dan is het sfeertje met publiek en muziek wel echt heel tof. Maar 11 uur daarvan :X

Wel heel leuk dat je bij dat soort evenementen trommelt, daar genieten heel veel mensen van O+
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:04:50 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_209951994
Ik heb wel eens meegelopen met de verschillende onderdelen van de Kennedymars in Haaksbergen, maar na ruim 20 km op die ongelijke paadjes in het bos krijg ik echt gewoon last van mijn heupen. Dus wandelen is prima, maar dan wel graag op een fatsoenlijke ondergrond.

(Overigens met goede wandelschoenen, dat was het probleem niet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209952084
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:57 schreef Kreator het volgende:

[..]
Begint de zon al te schijnen?

#debestegrapbegintbijjezelf

Goedemorgen.
Nu wel pop, nu wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 juli 2023 @ 10:18:57 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209952164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Dit. Het massale van de vierdaagse trekt me niet aan.
en 2 moet nog wel ergens een drempel over meer dan twee dagen achter elkaar te lopen. En 40 is ook nog wat anders dan 2x25 :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:24:34 #122
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209952249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:18 schreef borisz het volgende:

[..]
Dit. Het massale van de vierdaagse trekt me niet aan.
en 2 moet nog wel ergens een drempel over meer dan twee dagen achter elkaar te lopen. En 40 is ook nog wat anders dan 2x25 :P
https://www.tweedaagse.be/
En zoiets? Deze vond ik ook leuk, mooie omgeving en minder massaal.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 10:27:19 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209952297
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nu wel pop, nu wel.
Weet ik toch.

Was gezellig trouwens, die kleine meet vorige week met leuk groepje Cullers. Bedankt voor de uitnodiging nog.
pi_209952351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:44 schreef yinu het volgende:

[..]
Nee, ik ben niet op vakantie en heb ook nog geen echte plannen. Helaas. Wij zijn een beetje slecht in dit soort plannen maken. Maar misschien dat ik nu wel inspiratie krijg om iets te gaan plannen…
Os…dan gaat @Yinny naar Thailand O-)

Succes met plannen maken!
pi_209952470
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:27 schreef Kreator het volgende:

[..]
Weet ik toch.

Was gezellig trouwens, die kleine meet vorige week met leuk groepje Cullers. Bedankt voor de uitnodiging nog.
Hou je inbox in de gaten vandaag, voor de datumprikker voor de volgende.

Met partners deze keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')