quote:
Leuk leuk!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil nog wel keer de Nijmeegse Vierdaagse lopen.
Als ik zo lees waar een moof allemaal last van heeft en welke onzin er in zit, dan moet je er ver van weg blijven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht dat de van Moof waar ie bij hoorde kapot was, en het toestel dus niet meer nodig was om de fiets te unlocken
Ik hang hier nu toch weer vaker rond, Celestien is van de aardbodem verdwenen en Miss Sly zat daardoor min of meer alleen en gaat op vakantie. Vandaar…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
MED / MadMaster nu ook op CUL
Wat leuk, welkom @:Madmaster als modje op cul
Denk ook niet dat wij heel veel werk zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang hier nu toch weer vaker rond, Celestien is van de aardbodem verdwenen en Miss Sly zat daardoor min of meer alleen en gaat op vakantie. Vandaar…
Geen bloemen/geen bezoek…
Nee, jullie hier niet…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat wij heel veel werk zijn
Leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang hier nu toch weer vaker rond, Celestien is van de aardbodem verdwenen en Miss Sly zat daardoor min of meer alleen en gaat op vakantie. Vandaar…
Geen bloemen/geen bezoek…
Met een indirecte 'dank aan jou, voor het terughalen van mij hier in CUL.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk![]()
Geen bloemen, wel een lafhartige poging tot ontgroening
Heel graag gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een indirecte 'dank aan jou, voor het terughalen van mij hier in CUL.
Nu dat whisky topic weer eens nieuw leven in zien te blazen…
Dit is toch al langer bekent. En de natuur kijkt niet op de kalender. Elk jaar weer anders, maar een pluche warmhouder weet het beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:48 schreef derLudolf het volgende:
https://edepot.wur.nl/631358
Ministerie zegt dat aardappels op zandgrond voor 1-10 geoogst moeten worden terwijl uit onderzoek in opdracht van dat ministerie blijkt dat dat helemaal niet nodig is![]()
Waarom onderzoek doen als je toch je zin door wilt drukken?
Dat ook, maar ja, nu heb je weer recent onderzoek hèquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is toch al langer bekent. En de natuur kijkt niet op de kalender. Elk jaar weer anders, maar een pluche warmhouder weet het beter.
geld moet opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:48 schreef derLudolf het volgende:
https://edepot.wur.nl/631358
Ministerie zegt dat aardappels op zandgrond voor 1-10 geoogst moeten worden terwijl uit onderzoek in opdracht van dat ministerie blijkt dat dat helemaal niet nodig is![]()
Waarom onderzoek doen als je toch je zin door wilt drukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |