Ja, Nolan heeft de afgelopen jaar nauw met Kodak (wat er van over is) Panavision enzo samen gewerkt om tot een nieuwe standaard te komen. Dat zal deze film nog niet zijn, maar laat zien dat Nolan zeer ter zake kundig is als het hierom gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, daar komt geen digitale resolutie bij in de buurt. Eye in Amsterdam en Kino in Rotterdam hebben nog Philips DP70's waarmee 70mm geprojecteerd kan worden.
Overweeg naar Oppenheimer te gaan
So hee, slimquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar Boris is dezelfde naam als Boris
Het was jaren de knapste man op aerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb wel es van die naam gehoord en weet nog net dat ie in een films speelt. Welke? Denk de Titanic geen idee.
Kijk het principe is simpel: de patiënt moet er zijn op het geplande tijdstip.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:10 schreef MadMaster het volgende:
As we speak heeft de dokterassistente net gebeld.
Het kan dus allemaal uitlopen...
Ja, en in de uitnodiging staat dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht als je niet reageert op de telefonische oproepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk het principe is simpel: de patiënt moet er zijn op het geplande tijdstip.
(dit was het hele principe)
😂quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee want dan is iedereen druk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en in de uitnodiging staat dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht als je niet reageert op de telefonische oproepen.
Niemand die jou compenseert voor de uren die je (figuurlijk!) uit je neus zit te eten...
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
So hee, slim![]()
Overigens onzinnige vergelijking.
Brad Pitt op zijn 25e naast willekeurig welke andere 25-jarige kerel was ook een wereld van verschil.
Ik denk dat Ludolf niet de Popfoto lasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het was jaren de knapste man op aerd.
Sowieso duizend knapper dan Leonardo (babyface) uit de Titanic
Ja sinds 2019 productieproblemen en nadat de voorraad op was niet meer te verkrijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoei, die waren toch tijden niet verkrijgbaar?
Dat is toch die met die rechtzaak vorig jaar of was dat weer een ander?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat Ludolf niet de Popfoto lasik had vroeger wel een zwak voor Leo maar dat is nu een viezig kereltje
Brad lijkt me wel een toffe peer. En natuurlijk legt vrijwel iedereen het bij hem af maar bij Boris J is wel enige winst te behalen of het gebied van kapsel alleen al
Johnny Depp was mijn lievelings trouwens![]()
Waarheid wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wat voorraad, weliswaar over de datum, maar de werkzaamheid is nog goed. Zodra dat wat begint af te nemen sla ik weer inquote:
money money moneyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ twitter ]
Iemand merkte ergens ook op dat mensen maar beter hun fiets van het slot halen voor dat de app uit de lucht gaat.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je begint met hele simplistische, degelijke fietsen en na vijf jaar denkt "hoe kunnen we dit zo complex mogelijk maken?".
Dacht dat röntgen geen invloed had op wifi en zulks, vandaarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij had het over röntgen. MRI lijkt mij niet logisch qua risico voor personeel. En het was af en toe, niet continu. MRI kan niet uit toch? Tenzij je een tof youtube-filmpje wil.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:07 schreef Myraela het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik in het ziekenhuis toch ook al regelmatig naar binnen ben geroepen voor m'n afspraaktijd. Ik ben altijd veel te vroeg. Dat heb ik nog nergens anders meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |