Tante zat, samen met haar een paar jaar eerder overleden echtgenoot, dag in, dag uit aan een biertje en/of een borrel in de café Witte Cor in Amsterdam-Oost, waar Johnny Jordaan, Tante Leen en Willy Alberti uit de speakers te horen waren…quote:Op maandag 17 juli 2023 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien had je tante ontzettend veel lol om/op dat nummer op feestjes. Heel persoonlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit waren zo ongeveer de meest memorabele. Behalve degeen, waarvan ik vanmiddag de rouwkaart terug zag. 🥲
Five City Spaquote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 heel veel succes, plezier, sterkte! Alles door elkaar![]()
![]()
![]()
Nog 5 werkdagen en dan heb ik vakantieik was al even aan het zoeken naar een massage iets hier in de buurt, lijkt me heerlijk om na start vakantie even de spanning uit m'n nek, schouders en rug te laten masseren
![]()
Vanavond voor het eerst met een EEG hoofdband op slapen voor onderzoek. Ben benieuwd. Moet vier nachten en ik mag geen mobiel op hoofdhoogte hebben ivm mogelijke ruis - eventueel op grond leggen mag als ik nodig heb voor wekker. Ben benieuwd. E-reader mag gelukkig wel, smartwatch moet ook af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij de laatste uitvaart die ik deed was er een running gag in de familie. Hij hiel niet van spruitjes, maar dan ook echt niet en ze wilde ooit een keer spruitjes voor m maken in bitterballen om hem toch stiekem spruitjes te voeren. That never happened. Ik heb wel bitterballen geserveerd tijdens de viering. Veel opmerkingen over gehad.
Het hoeft niet groot te zijn, dat was het sixpackje Leffe Blond voor de weduwe ook niet, maar god wat werd het gewaardeerd.
Succes Vlinder. Je mag wel in je eigen bed slapen, begrijp ik.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 heel veel succes, plezier, sterkte! Alles door elkaar![]()
![]()
![]()
Nog 5 werkdagen en dan heb ik vakantieik was al even aan het zoeken naar een massage iets hier in de buurt, lijkt me heerlijk om na start vakantie even de spanning uit m'n nek, schouders en rug te laten masseren
![]()
Vanavond voor het eerst met een EEG hoofdband op slapen voor onderzoek. Ben benieuwd. Moet vier nachten en ik mag geen mobiel op hoofdhoogte hebben ivm mogelijke ruis - eventueel op grond leggen mag als ik nodig heb voor wekker. Ben benieuwd. E-reader mag gelukkig wel, smartwatch moet ook af.
Nope, bel je een ander dan krijg je als dela verzekerde zo’n 3300 euro uitgekeerd en moet je de rest zelf betalen. (En ex-yarden ook zoiets dacht ik).quote:Op maandag 17 juli 2023 21:20 schreef Blues het volgende:
Ik vind overigens Dela ook een stoffig imago hebben.
Maar je zit dus niet aan hun diensten vast leer ik hier van @:BE
Mooi dat jullie daar zelf je eigen plan in trokken.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:55 schreef sigme het volgende:
Wij hadden kort geleden een uitvaart op een natuurbegraafplaats. Dat vond ik erg mooi.
We hadden daar de enige uitvaartbegeleider die we toevallig kenden bij ingeschakeld. En die deed haar best en ze heeft goed geholpen zodat we daar terecht konden, maar ze was te plechtstatig voor een begrafenis in hele kleine kring van een persoon die niet bijster geliefd was. En een borrel echt bij het graf was nieuw voor haar. Ik vond het wel passend bij de oude alcoholist, en had daarom een halve liter jenever en voldoende echte glazen borrelglaasjes mee in een tasje.
Haha, ik zit al te graven maar kom er even niet op ook..quote:Op maandag 17 juli 2023 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe heette jouw collega ook alweer in regio Alkmaar?
Huh?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:39 schreef BE het volgende:
[..]
Nope, bel je een ander dan krijg je als dela verzekerde zo’n 3300 euro uitgekeerd en moet je de rest zelf betalen. (En ex-yarden ook zoiets dacht ik).
Alleen als je heel sober met 10 rouwkaarten en 20 genodigden in een aula wil dan kom je uit met de Dela polis bij hen (in hun standaard spuuglelijke kist).
Maar bijna iedereen moet wel wat bijbetalen, ook bij dela zelf
Oh ja, sorry, dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op maandag 17 juli 2023 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Huh?
Hebben allebei nog een extra polis genomen. Zijn nu voor iets van 8000 verzekerd.
Mooiquote:Op maandag 17 juli 2023 22:47 schreef BE het volgende:
[..]
Mooi dat jullie daar zelf je eigen plan in trokken.
Ik had een tijdje terug een uitvaart op een natuurbegraafplaats, overledene hield wel van een blowtje en dus werd er flink wat opgestoken onderweg lopend naar het graf, wijn in kartonnen bekers. Hennepzaad om in het graf te strooien ipv een handje zand.Het was zó relaxed en ontspannen, al blowend hebben ze met elkaar het graf dichtgeschept. Zo passend voor deze man, ik hou daar echt wel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Is best nuttig soms om omgevingsfactoren uit te sluitenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Succes Vlinder. Je mag wel in je eigen bed slapen, begrijp ik.
Hoorde van iemand, die werd opgenomen voor de nacht.![]()
Dat gaat dan vast duidelijk zijn.
ok.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Is best nuttig soms om omgevingsfactoren uit te sluiten
In een vorig leven tijdens kantoorbaan kpn over de vloer om wifi in te meten. Zetten accesspoints uit, kijken waar signaalsterkte wegvalt, en maken een plan waar alles komt te hangen.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Is best nuttig soms om omgevingsfactoren uit te sluiten
Röntgen? Je bedoelt echt niet MRI?quote:Op maandag 17 juli 2023 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In een vorig leven tijdens kantoorbaan kpn over de vloer om wifi in te meten. Zetten accesspoints uit, kijken waar signaalsterkte wegvalt, en maken een plan waar alles komt te hangen.
Hij zat te vertellen dat in een ziekenhuis klachten waren dat op één zaal continu wifi en mobielbereik weg viel.
Na onderzoek bleek dat de rontgenkamer er naast een speciale geïsoleerde muur moest hebben, en dat er een aannemer tonnen betaald was om die ruimte te isoleren, maar de isolatie achterwege had gelaten (en dus jaren personeel en patiënten op kamer blootgesteld aan röntgenstraling) wat niet werd ontdekt tot het internet stuk ging
Hij had het over röntgen. MRI lijkt mij niet logisch qua risico voor personeel. En het was af en toe, niet continu. MRI kan niet uit toch? Tenzij je een tof youtube-filmpje wil.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Röntgen? Je bedoelt echt niet MRI?
#geenexperthier
Jaquote:
Maat van me is servicemonteur van melkrobots. Die had eens een een robot die van het een op het andere moment helemaal gek deed. Bleek dat de buurman goedkope led-verlichting van Alibaba in z'n schuur had gemonteerd.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In een vorig leven tijdens kantoorbaan kpn over de vloer om wifi in te meten. Zetten accesspoints uit, kijken waar signaalsterkte wegvalt, en maken een plan waar alles komt te hangen.
Hij zat te vertellen dat in een ziekenhuis klachten waren dat op één zaal continu wifi en mobielbereik weg viel.
Na onderzoek bleek dat de rontgenkamer er naast een speciale geïsoleerde muur moest hebben, en dat er een aannemer tonnen betaald was om die ruimte te isoleren, maar de isolatie achterwege had gelaten (en dus jaren personeel en patiënten op kamer blootgesteld aan röntgenstraling) wat niet werd ontdekt tot het internet stuk ging
Van AliBaba naar AliOsram…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maat van me is servicemonteur van melkrobots. Die had eens een een robot die van het een op het andere moment helemaal gek deed. Bleek dat de buurman goedkope led-verlichting van Alibaba in z'n schuur had gemonteerd.
Toen die was uitgeschakeld en daarna vervangen door OSRAM was er niets aan de hand.
Pfuuuuuuquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van AliBaba naar AliOsram…
[ afbeelding ]
Röntgen straling gaat dwars door muren heen. En de energie die in de straling zit voor de foto's is dusdanig dat deze enkel met een dikke plaat lood laat tegenhouden.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Röntgen? Je bedoelt echt niet MRI?
#geenexperthier
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wel even klaar met werk…. was wel erg veel ellendige ellende in drie nachten![]()
Succes @:Tele6
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wel even klaar met werk…. was wel erg veel ellendige ellende in drie nachten![]()
Succes @:Tele6
1 dag (morgen, vandaag tel ik niet mee want ik ga zo tukken). Had wel iets meer gemogen, want 5 diensten waarvan 3 nachten, is wel pittig. Deze week nog twee dagen werken (1 dag chirurgie, 1 dag neurologie/MRI ) en dan wel écht weekendquote:
Het klinkt allemaal zo zwaar wat je doet. Ik hoop dat je een beetje fatsoenlijk kunt slapenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
1 dag (morgen, vandaag tel ik niet mee want ik ga zo tukken). Had wel iets meer gemogen, want 5 diensten waarvan 3 nachten, is wel pittig. Deze week nog twee dagen werken (1 dag chirurgie, 1 dag neurologie/MRI ) en dan wel écht weekend
Gelukkig is de straling van op röntgen gebaseerde apparatuur ook op te vangen met een dikke meerlaags gipswand constructie die berekend wordt op "x mm lood-equivalent" door een klinisch fysicus. Anders zouden ziekenhuizen extreme constructies moeten realiseren om al dat lood te dragen..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Röntgen straling gaat dwars door muren heen. En de energie die in de straling zit voor de foto's is dusdanig dat deze enkel met een dikke plaat lood laat tegenhouden.
En elektrische apparatuur kan hier goed last van hebben.
Bij MRI wordt een een magnetisch veld opgewekt met het meeste krachtige veld in de machine. met een simpele metalen constructie is deze tegen te houden. en aan de andere kant van een stenen muurtje al zo goed als weg.
Een pet of isotopen scanner/bestraler staat in een bunker. Met hele dikke muren. Meestal in een kelder ver weg van alles. Dit tegen "vervuiling" van de scan/foto. En ter bescherming van mensen tegen straling van de isotopen.
De schoorsteen? Ahja die kan maar schoon zijn voor de winter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:07 schreef Barreltje het volgende:
Morguh.. hier aan het wachten op de schoorsteenveger
nkt ook best wel veel. Ik dacht dat het laatst wat beter ging, komt dit door de vakantietijd?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
1 dag (morgen, vandaag tel ik niet mee want ik ga zo tukken). Had wel iets meer gemogen, want 5 diensten waarvan 3 nachten, is wel pittig. Deze week nog twee dagen werken (1 dag chirurgie, 1 dag neurologie/MRI ) en dan wel écht weekend
Nou, vertel dan eens hoe het met de egel/s in de achtertuin gaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Igor is al een week niet gespot.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, vertel dan eens hoe het met de egel/s in de achtertuin gaat?
Kwam laatst een verhaal erover tegen bij Natuurbescherming.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:32 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Candaasje. Je werk klinkt nog zwaarder dan in de humane zorg.![]()
@:borisz je naamgenoot🥲Wie is die rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Klonk veelbelovend voor een nestje egeltjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Igor is al een week niet gespot.
Zomervakantie of zo...
Ga je wel eens naar de fillum? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brad_Pittquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:32 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Candaasje. Je werk klinkt nog zwaarder dan in de humane zorg.![]()
@:borisz je naamgenoot🥲Als mijn naamgenoot een gemiddelde Brit was geweest had ie corona niet overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Het is regelmatig wel fysiek maar ook vooral mentaal best aanpoten ja, maar het is ook wel heel mooi/dankbaar werk. En ik merk dat ik wel een stuk ‘beter belastbaar’ ben inmiddels, en echt steeds meer kennis bezit. (Erg handig tijdens operaties en ‘roesjes ‘ tijdens de nacht)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo zwaar wat je doet. Ik hoop dat je een beetje fatsoenlijk kunt slapen
Oh het gaat over het algemeen wel beter. Af en toe wat gekke roosters, maar het is echt veel slechter geweest. Ik draai meer dagdiensten, dat scheelt een hoop. Vakantie tijd helpt overigens inderdaad niet mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Kli
[..]
nkt ook best wel veel. Ik dacht dat het laatst wat beter ging, komt dit door de vakantietijd?
Zeer zelden. Maar Brad is een andere naam dan Borisquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klonk veelbelovend voor een nestje egeltjes.
[..]
Ga je wel eens naar de fillum? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brad_Pitt
Maar Boris is dezelfde naam als Borisquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeer zelden. Maar Brad is een andere naam dan Boris
Nee. Maar ik mag toch wel verbaasd zijn dat je zo...uh dat je dat niet weet.quote:
Ik denk het wel. Misschien een oudere foto van een jongerequote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Maar ik mag toch wel verbaasd zijn dat je zo...uh dat je dat niet weet.
Heb wel es van die naam gehoord en weet nog net dat ie in een films speelt. Welke? Denk de Titanic geen idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Maar ik mag toch wel verbaasd zijn dat je zo...uh dat je dat niet weet.
Wel euh vertederend…alsof jij het uiterlijk verschil niet ziet tussen twee leeftijdgenoten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb wel es van die naam gehoord en weet nog net dat ie in een films speelt. Welke? Denk de Titanic geen idee.
"Oh dat is die man die elke week drie bruinbroden en een pakje roggebrood haalt"quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had'm ook niet herkend, maar van een foto van twintig jaar geleden wel.
Tech Specsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:05 schreef derLudolf het volgende:
De reden dat ik naar Oppenheimer zou willen in de bios is het feit omdat ik eens een 70mm projectie wil zien. En atoombom, oorlog is wel interessant.
Hoewel, Dunkirk hoef ik geen tweede keer te zien.
Kijk, ik weet wel wie de regisseur is van beide films en dat ze bijna uitsluitend op 65mm zijn geschoten. Voor de zwart wit scene in Oppenheimer heeft Eastman Kodak zelfs speciaal Double X in 65mm geproduceerd. Maar vraag me niet welke acteurs in beide films spelen![]()
Waarom zeg ik dan 65mm en dan 70mm?
De opnamefilm (negatief) is 65mm breed, de projectiefilm (positief) 70mm, 65mm en 5mm voor audio.
Dat is Leonardo di Caprio.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb wel es van die naam gehoord en weet nog net dat ie in een films speelt. Welke? Denk de Titanic geen idee.
radarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is Leonardo di Caprio.
Interview with the Vampire, Se7en, Seven years in Tibet, Fightclub, Inglorious Bastards, de gehele Ocean-reeks, om maar wat te noemen. De beste man is al je hele leven een van de bekendste Hollywoord-acteurs![]()
Hij ziet er bijzonder goed uit voor bijna 60, ik vind hem ook niet enorm veranderd de laatste 20 jaar. Het is ook niet zo alsof hij al jaren van de rader is
Inglourious Basterdsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is Leonardo di Caprio.
Interview with the Vampire, Se7en, Seven years in Tibet, Fightclub, Inglorious Bastards, de gehele Ocean-reeks, om maar wat te noemen. De beste man is al je hele leven een van de bekendste Hollywoord-acteurs![]()
Hij ziet er bijzonder goed uit voor bijna 60, ik vind hem ook niet enorm veranderd de laatste 20 jaar. Het is ook niet zo alsof hij al jaren van de radar is
Klanten die vijf jaar terug verhuisd zijn ken ik nog wel bij naam als ze weer eens Hoi komen zeggen. Buiten context herken ik mensen heel slecht, zou ik een klant die ik iedere zaterdag in de winkel heb ineens bij de Jumbo zien dan bestaat de kans dat het kwartje niet valt wie het ook alweer is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Oh dat is die man die elke week drie bruinbroden en een pakje roggebrood haalt"
quote:
Ik ken shotonwhat.comquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tech Specs
Runtime
3h(180 min)
Sound mix
IMAX 6-TrackDolby DigitalDatasat
Color
ColorBlack and White
Aspect ratio
1.43 : 1(IMAX 70 mm: some scenes)1.90 : 1(Digital IMAX: some scenes)2.20 : 1(70 mm and Digital)2.39 : 1(35 mm)
Camera
IMAX MKIII, Panavision Sphero 65 and Hasselblad LensesIMAX MKIV, Panavision Sphero 65 and Hasselblad LensesIMAX MSM 9802, Panavision Sphero 65 and Hasselblad LensesPanavision Panaflex System 65 Studio, Panavision System 65 Lenses
Negative Format
65 mm(also horizontal, Kodak Vision3 50D 5203, Vision3 250D 5207, Vision3 500T 5219, Eastman Double-X 5222)
Cinematographic Process
IMAXPanavision Super 70
Printed Film Format
35 mm(anamorphic, Kodak Vision 2383)70 mm(also horizontal, also IMAX DMR blow-up, Kodak Vision 2383)D-Cinema
Jup, daar komt geen digitale resolutie bij in de buurt. Eye in Amsterdam en Kino in Rotterdam hebben nog Philips DP70's waarmee 70mm geprojecteerd kan worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Imax 70mm horizontaal, wil zeggen dat de plaatjes op de film naast elkaar liggen, niet boven elkaar, dus heel erg groot. Dat is goed voor kleur, contrast en scherpte.
[ afbeelding ]
Onbewust erop gezeten / geleund / ergens tussen jezelf en iets anders in gehad ?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een...reactie of some sort. Net onder m'n pols is het dik, rood en warm. Het jeukt niet. Het doet geen pijn.Ik heb niet gemerkt dat er iets gebeurd is. De zijkant van mn hand en pink tintelt wel iets nu en het was er anderhalf uur geleden nog niet.
Nee het ziet er meer uit als een allergische reactie of insectenbeet. Maar heb niks gevoeld, zie ook niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onbewust erop gezeten / geleund / ergens tussen jezelf en iets anders in gehad ?
Ja, Nolan heeft de afgelopen jaar nauw met Kodak (wat er van over is) Panavision enzo samen gewerkt om tot een nieuwe standaard te komen. Dat zal deze film nog niet zijn, maar laat zien dat Nolan zeer ter zake kundig is als het hierom gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, daar komt geen digitale resolutie bij in de buurt. Eye in Amsterdam en Kino in Rotterdam hebben nog Philips DP70's waarmee 70mm geprojecteerd kan worden.
Overweeg naar Oppenheimer te gaan
So hee, slimquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar Boris is dezelfde naam als Boris
Het was jaren de knapste man op aerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk het principe is simpel: de patiënt moet er zijn op het geplande tijdstip.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:10 schreef MadMaster het volgende:
As we speak heeft de dokterassistente net gebeld.
Het kan dus allemaal uitlopen...
Ja, en in de uitnodiging staat dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht als je niet reageert op de telefonische oproepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk het principe is simpel: de patiënt moet er zijn op het geplande tijdstip.
(dit was het hele principe)
😂quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee want dan is iedereen druk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en in de uitnodiging staat dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht als je niet reageert op de telefonische oproepen.
Niemand die jou compenseert voor de uren die je (figuurlijk!) uit je neus zit te eten...
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
So hee, slim![]()
Overigens onzinnige vergelijking.
Brad Pitt op zijn 25e naast willekeurig welke andere 25-jarige kerel was ook een wereld van verschil.
Ik denk dat Ludolf niet de Popfoto lasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het was jaren de knapste man op aerd.
Sowieso duizend knapper dan Leonardo (babyface) uit de Titanic
Ja sinds 2019 productieproblemen en nadat de voorraad op was niet meer te verkrijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoei, die waren toch tijden niet verkrijgbaar?
Dat is toch die met die rechtzaak vorig jaar of was dat weer een ander?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat Ludolf niet de Popfoto lasik had vroeger wel een zwak voor Leo maar dat is nu een viezig kereltje
Brad lijkt me wel een toffe peer. En natuurlijk legt vrijwel iedereen het bij hem af maar bij Boris J is wel enige winst te behalen of het gebied van kapsel alleen al
Johnny Depp was mijn lievelings trouwens![]()
Waarheid wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |