abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209934175
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zeg als ik dit jaar doodga moet @:BE @:Lonaa inhuren om veel drank te schenken op mijn afscheidsfeest :Y
Een humper voor je uitvaart :D
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 17 juli 2023 @ 21:04:06 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_209934184
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik ben van alle markten thuis he? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209934187
Ik stel dat je even wacht tot ik ben gegaan, ja. Heks.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 17 juli 2023 @ 21:06:14 #184
217702 Lonaa
Honger!
pi_209934199
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:51 schreef BE het volgende:

[..]
Dat is zo fijn! En het hoeft allemaal niet altijd supergroots en bijzonder, maar gewoon kleine subtiele dingetjes die het net even warmer maken of aankleden en gewoon menselijkheid maken al zo veel verschil!
Bij de laatste uitvaart die ik deed was er een running gag in de familie. Hij hiel niet van spruitjes, maar dan ook echt niet en ze wilde ooit een keer spruitjes voor m maken in bitterballen om hem toch stiekem spruitjes te voeren. That never happened. Ik heb wel bitterballen geserveerd tijdens de viering. Veel opmerkingen over gehad.
Het hoeft niet groot te zijn, dat was het sixpackje Leffe Blond voor de weduwe ook niet, maar god wat werd het gewaardeerd. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209934200
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Je zou verwachten dat uitvaartbegeleiders toch wel de meest vreemde rituelen meegemaakt zouden hebben. En dan vind ik een borrel aan het graf of de kist inmiddels al een soort van gemeengoed.

Over de kist van mijn schoonvader hebben we aan het eind van de uitvaartplechtigheid een fles van zijn favoriete whisky leeggegoten.
De moeder van mijn schoonzus, tot voor kort uitvaartbegeleidster bij Yarden in Lelystad, heeft die uitvaart begeleidt en het schijnt dat het bij de oven langere tijd heerlijk geroken heeft…
Ja ach, deze dame is verbonden aan een uitvaartvereniging in keurig, vrij streng gereformeerd gebied.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209934247
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zeg als ik dit jaar doodga moet @:BE @:Lonaa inhuren om veel drank te schenken op mijn afscheidsfeest :Y
En je hebt het vast gelegd? Alvast 😢
pi_209934258
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Lololololol
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 17 juli 2023 @ 21:12:05 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209934268
quote:
3s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja ach, deze dame is verbonden aan een uitvaartvereniging in keurig, vrij streng gereformeerd gebied.
Misschien is die borrel/toast op de overledene dan iets te extreem voor haar, maar een broodje vooraf voor degene die lang onderweg zijn geweest, druist dan toch niet in tegen de gereformeerde uitgangspunten?
Bij de uitvaart van mijn moeder, in Amsterdam, kwamen mensen uit Friesland en Brabant.
Die hebben we ook een broodje en een bak koffie vooraf in het naastgelegen rouwcentrum aangeboden…
pi_209934269
Na mijn praatje, op mn zussies uitvaart, klonk Summertime van Janis Joplin }) terwijl ik een glas witte wijn uit zo'n pak dronk, proostte op zuslief en pak en glas op de kist zette.
Haar merk wijn, het moest maar ff :X :D O+
pi_209934294
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stel dat je even wacht tot ik ben gegaan, ja. Heks.
Zeker niet.
Dat zegt Mrs V ook altijd }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209934308
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Blues het volgende:
Na mijn praatje, op mn zussies uitvaart, klonk Summertime van Janis Joplin }) terwijl ik een glas witte wijn uit zo'n pak dronk, proostte op zuslief en pak en glas op de kist zette.
Voor de doden niets dan zoets! Blijkbaar...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209934318
@Kaatje1 lekker onder de pannen bij belangrijk VW werk ^O^
pi_209934321
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zeker niet.
Dat zegt Mrs V ook altijd }:|
"JIJ GAAT PAS ALS DP GEGAAN IS!"?

Wat een topwijf. Altijd al gezegd.
pi_209934353
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
"JIJ GAAT PAS ALS DP GEGAAN IS!"?

Wat een topwijf. Altijd al gezegd.
:{w
  maandag 17 juli 2023 @ 21:17:18 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209934378
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Blues het volgende:
Je kan zoiets op dat moment nog maar één keer doen en ik vind dat alles dan is geoorloofd en niets raar is.

Alhoewel, de keuze voor 'Busje Komt Zo' van het Sallandse duo Höllenboer bij de uitvaart van mijn oer-Amsterdamse tante heb ik nooit begrepen…
pi_209934409
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:

Je kan zoiets op dat moment nog maar één keer doen en ik vind dat alles dan is geoorloofd en niets raar is.

Alhoewel, de keuze voor 'Busje Komt Zo' van het Sallandse duo Höllenboer bij de uitvaart van mijn oer-Amsterdamse tante heb ik nooit begrepen…
Misschien had je tante ontzettend veel lol om/op dat nummer op feestjes. Heel persoonlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209934416
Vond zij vast een tof nr :D
pi_209934443
Ik vind overigens Dela ook een stoffig imago hebben.
Maar je zit dus niet aan hun diensten vast leer ik hier van @BE O+
  maandag 17 juli 2023 @ 21:25:25 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209934526
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Misschien had je tante ontzettend veel lol om/op dat nummer op feestjes. Heel persoonlijk.
Tante zat, samen met haar een paar jaar eerder overleden echtgenoot, dag in, dag uit aan een biertje en/of een borrel in de café Witte Cor in Amsterdam-Oost, waar Johnny Jordaan, Tante Leen en Willy Alberti uit de speakers te horen waren…
pi_209934631
De meest originele uitvaartondernemer was in de regio Alkmaar eo.
@BE kent haar naam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit waren zo ongeveer de meest memorabele. Behalve degeen, waarvan ik vanmiddag de rouwkaart terug zag. 🥲
pi_209934778
...en de zee was stil
pi_209935027
@Tele6 heel veel succes, plezier, sterkte! Alles door elkaar :+ *O* *O*

Nog 5 werkdagen en dan heb ik vakantie O+ ik was al even aan het zoeken naar een massage iets hier in de buurt, lijkt me heerlijk om na start vakantie even de spanning uit m'n nek, schouders en rug te laten masseren :Y

Vanavond voor het eerst met een EEG hoofdband op slapen voor onderzoek. Ben benieuwd. Moet vier nachten en ik mag geen mobiel op hoofdhoogte hebben ivm mogelijke ruis - eventueel op grond leggen mag als ik nodig heb voor wekker. Ben benieuwd. E-reader mag gelukkig wel, smartwatch moet ook af.
pi_209935045
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 heel veel succes, plezier, sterkte! Alles door elkaar :+ *O* *O*

Nog 5 werkdagen en dan heb ik vakantie O+ ik was al even aan het zoeken naar een massage iets hier in de buurt, lijkt me heerlijk om na start vakantie even de spanning uit m'n nek, schouders en rug te laten masseren :Y

Vanavond voor het eerst met een EEG hoofdband op slapen voor onderzoek. Ben benieuwd. Moet vier nachten en ik mag geen mobiel op hoofdhoogte hebben ivm mogelijke ruis - eventueel op grond leggen mag als ik nodig heb voor wekker. Ben benieuwd. E-reader mag gelukkig wel, smartwatch moet ook af.
Five City Spa :Y succes met het EEG!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209935578
Voor bbq liefhebbers en veggies. Lijkt mij handig O-)
Óf bestaat dat aaaaallllaaang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 juli 2023 @ 22:36:29 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209935600
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Bij de laatste uitvaart die ik deed was er een running gag in de familie. Hij hiel niet van spruitjes, maar dan ook echt niet en ze wilde ooit een keer spruitjes voor m maken in bitterballen om hem toch stiekem spruitjes te voeren. That never happened. Ik heb wel bitterballen geserveerd tijdens de viering. Veel opmerkingen over gehad.
Het hoeft niet groot te zijn, dat was het sixpackje Leffe Blond voor de weduwe ook niet, maar god wat werd het gewaardeerd. O+
_O_ precies dat! O+
pi_209935613
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 heel veel succes, plezier, sterkte! Alles door elkaar :+ *O* *O*

Succes Vlinder. Je mag wel in je eigen bed slapen, begrijp ik.

Hoorde van iemand, die werd opgenomen voor de nacht. 8)7
Dat gaat dan vast duidelijk zijn.
pi_209935631
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 22:36 schreef BE het volgende:

[..]
_O_ precies dat! O+
Hoe heette jouw collega ook alweer in regio Alkmaar?
  maandag 17 juli 2023 @ 22:39:58 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209935635
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 21:20 schreef Blues het volgende:
Ik vind overigens Dela ook een stoffig imago hebben.
Maar je zit dus niet aan hun diensten vast leer ik hier van @:BE O+
Nope, bel je een ander dan krijg je als dela verzekerde zo’n 3300 euro uitgekeerd en moet je de rest zelf betalen. (En ex-yarden ook zoiets dacht ik).
Alleen als je heel sober met 10 rouwkaarten en 20 genodigden in een aula wil dan kom je uit met de Dela polis bij hen (in hun standaard spuuglelijke kist).
Maar bijna iedereen moet wel wat bijbetalen, ook bij dela zelf :Y
  maandag 17 juli 2023 @ 22:47:22 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209935695
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:55 schreef sigme het volgende:
Wij hadden kort geleden een uitvaart op een natuurbegraafplaats. Dat vond ik erg mooi.
We hadden daar de enige uitvaartbegeleider die we toevallig kenden bij ingeschakeld. En die deed haar best en ze heeft goed geholpen zodat we daar terecht konden, maar ze was te plechtstatig voor een begrafenis in hele kleine kring van een persoon die niet bijster geliefd was. En een borrel echt bij het graf was nieuw voor haar. Ik vond het wel passend bij de oude alcoholist, en had daarom een halve liter jenever en voldoende echte glazen borrelglaasjes mee in een tasje.
Mooi dat jullie daar zelf je eigen plan in trokken. O+

Ik had een tijdje terug een uitvaart op een natuurbegraafplaats, overledene hield wel van een blowtje en dus werd er flink wat opgestoken onderweg lopend naar het graf, wijn in kartonnen bekers. Hennepzaad om in het graf te strooien ipv een handje zand. :D Het was zó relaxed en ontspannen, al blowend hebben ze met elkaar het graf dichtgeschept. Zo passend voor deze man, ik hou daar echt wel van. O+
  maandag 17 juli 2023 @ 22:50:49 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209935715
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 22:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoe heette jouw collega ook alweer in regio Alkmaar?
Haha, ik zit al te graven maar kom er even niet op ook.. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')