abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2023 @ 19:59:20 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209933411
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 19:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Alle publiek en aanmoediging gaat zeker helpen en ik kijk ernaar uit om het allemaal mee te maken.

Geeft alsnog geen garantie dat ik aan een of andere blessure bezwijk, maar daar gaan we onderweg wel achter komen.

We hebben ook een Vierdaagse bingokaart voor onderweg mee, zodat we het kunnen afvinken als we een polonaise gelopen hebben / traantjes gelaten hebben / klef snoep van een kind langs de weg ontvangen hebben ^O^
^O^
That's the spirit…

Ik hoor net dat we op vrijdag aanwezig zijn geweest, in Molenhoek, vlakbij het van der Valk hotel.
Daar stonden tenminste toiletten, kon je koffie halen en vlakbij zat een supermarkt waar we wat te eten hebben gehaald.
Tegenover ons stond een stationwagen met open achterklep snoeiharde gabberhouse uit te braken, waar figuren in Aussies op los gingen terwijl achter ons 'Atje voor de sfeer' uit een DJ opstelling knalde en de polonaise gaande was… :D
pi_209933438
Succes @Tele6 met slapen :z en met lopen en met de bingokaart w/

Herman Finkers O+ Nu op npo1.
pi_209933666
quote:

[..]
Alle publiek en aanmoediging gaat zeker helpen en ik kijk ernaar uit om het allemaal mee te maken.

Geeft alsnog geen garantie dat ik aan een of andere blessure bezwijk, maar daar gaan we onderweg wel achter komen.

We hebben ook een Vierdaagse bingokaart voor onderweg mee, zodat we het kunnen afvinken als we een polonaise gelopen hebben / traantjes gelaten hebben / klef snoep van een kind langs de weg ontvangen hebben ^O^
Geweldig allemaal, heel veel succes jullie ^O^ :*
pi_209933669
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]
^O^
That's the spirit…

Ik hoor net dat we op vrijdag aanwezig zijn geweest, in Molenhoek, vlakbij het van der Valk hotel.
Daar stonden tenminste toiletten, kon je koffie halen en vlakbij zat een supermarkt waar we wat te eten hebben gehaald.
Tegenover ons stond een stationwagen met open achterklep snoeiharde gabberhouse uit te braken, waar figuren in Aussies op los gingen terwijl achter ons 'Atje voor de sfeer' uit een DJ opstelling knalde en de polonaise gaande was… :D

omg _O-
pi_209933726
Ik heb m'n uitvaartwensen duidelijk aangegeven bij Dela, we zaten bij Yarden. En zien wel wie het eerst gaat hemelen..
Alle ww hebben we in een excelsheet zodat we overal bijkunnen van de ander ^O^ ik wissel nog wel eens met muziekjes, al hoor ik die zelf niet eens meer in mijn kissie _O-
pi_209933749
En ik ben een linkse populist })
pi_209933760
Verder niks te melden. Lekker werkdagje. Megaveel hilarische kerstborrelfoto's druppelen er door _O-
  maandag 17 juli 2023 @ 20:35:18 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209933771
quote:
0s.gif [b]Op maandag 17 juli 2023 18:06 schreef DancingPhoebe
@:BE bedankt voor je uitgebreide antwoord! Wat is jouw werkgebied? In mijn hoofd zit je in het hoge noorden.
In principe Gouda, eo. En een beetje ruimer daar omheen. De uitvaart van Just Me was in Delft bijvoorbeeld.
  maandag 17 juli 2023 @ 20:36:29 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209933791
quote:

[..]

Ik vind je nu al een baas _O_

Vergeet niet te genieten en zet hem op!
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 juli 2023 @ 20:38:18 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209933815
Succes Tele *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209933843
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:35 schreef BE het volgende:

[..]
In principe Gouda, eo. En een beetje ruimer daar omheen. De uitvaart van Just Me was in Delft bijvoorbeeld.
BE Begrafenis en Breder?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 17 juli 2023 @ 20:41:45 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209933868
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
BE Begrafenis en Breder?
:D Alleen bij speciale verzoekje’s. ;)
En dan nog kan ik het niet altijd beloven, want als ik al heel druk bezig ben dan is buiten de regio gewoon eigenlijk niet te doen wil ik dezelfde dienstverlening kunnen geven waar ik voor sta.
pi_209933886
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:41 schreef BE het volgende:

[..]
:D Alleen bij speciale verzoekje’s. ;)
En dan nog kan ik het niet altijd beloven, want als ik al heel druk bezig ben dan is buiten de regio gewoon eigenlijk niet te doen wil ik dezelfde dienstverlening kunnen geven waar ik voor sta.
Ik vind het echt zo leuk om te lezen. Jaren geleden zo aan het twijfelen om het roer om te gooien en nu klink je alsof je echt helemaal hebt gecreëerd wat goed voor jou is!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 17 juli 2023 @ 20:45:54 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209933907
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vind het echt zo leuk om te lezen. Jaren geleden zo aan het twijfelen om het roer om te gooien en nu klink je alsof je echt helemaal hebt gecreëerd wat goed voor jou is!
Het is ook allemaal zo ontzettend mooi op zijn plek gevallen. O+
Ik vind het echt het mooiste vak wat er is en er is overduidelijk bij mij in de stad en de regio een plekje voor mij. Ik ben nu 4 1/2 jaar bezig en heb al bijna 200 families begeleid. :o Dat is voor starter echt gigantisch veel.
Ik heb ondertussen 4 freelancers die ik kan bellen bij drukte en vakantie. Het is zo onderhand een echte onderneming aan het worden. :@
pi_209933922
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:32 schreef Blues het volgende:
Ik heb m'n uitvaartwensen duidelijk aangegeven bij Dela, we zaten bij Yarden. En zien wel wie het eerst gaat hemelen..
Alle ww hebben we in een excelsheet zodat we overal bijkunnen van de ander ^O^ ik wissel nog wel eens met muziekjes, al hoor ik die zelf niet eens meer in mijn kissie _O-
Ik zat bij Yarden omdat ik per se niet bij Dela wilde :') :') (kende alleen maar veselijk kille en onpersoonlijke uitvaarten bij Dela)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juli 2023 @ 20:47:31 #167
217702 Lonaa
Honger!
pi_209933928
@BE O+ Sinds ik zelf af en toe (zijdelings) bij een kleine uitvaartonderneemster betrokken ben, vind ik het ook zo prachtig. Het is zo mooi om te ontzorgen, dienstbaar te zijn, iets te kunnen bijdragen. O+ O+

Also, @Tele6 veeeeeeeeel plezier en succes!
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 juli 2023 @ 20:48:28 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_209933952
En we zetten, al zeg ik het zelf, echt prachtige dingen neer O+
  maandag 17 juli 2023 @ 20:51:20 #169
217702 Lonaa
Honger!
pi_209933989
Ik zit voor pampus op de bank maar alles wat moest is gebeurd. Morgen wel weer drukke dag. Wil trainen, lange wandeling met Dora, werken, koken, fysio en een "ineens" onstane bedrijfsborrel 's avonds. Want uh daar hadden we zin in en "pre-vakantie-borrel" is prima excuus en er was nog een fust open. :+
  maandag 17 juli 2023 @ 20:51:41 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209933997
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Lonaa het volgende:
Dat is zo fijn! En het hoeft allemaal niet altijd supergroots en bijzonder, maar gewoon kleine subtiele dingetjes die het net even warmer maken of aankleden en gewoon menselijkheid maken al zo veel verschil!
pi_209933998
Ik heb de afgelopen 2 jaar best wel wat uitvaarten meegemaakt en ik vind het zo tenenkrommend dat ze allemaal in hetzelfde jasje waren gestoken. Alsof er een hip protocol klaar ligt en dat wordt ingevuld. Eerst muziekje met foto's, dan praatje met levensverhaal, dan weer muziekje met foto's, weer een praatje hoe geweldig de overledene was en afsluitend nog een muziekje met foto's en dan rond de kist lopen voor een 'laatste groet'. Allemaal hetzelfde. :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juli 2023 @ 20:52:21 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209934012
En nu ga ik geheel CUL waardig maar eens een goed ijsje scoren hier in het Franse dorp waar we zijn. :W
  maandag 17 juli 2023 @ 20:54:18 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209934040
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 jaar best wel wat uitvaarten meegemaakt en ik vind het zo tenenkrommend dat ze allemaal in hetzelfde jasje waren gestoken. Alsof er een hip protocol klaar ligt en dat wordt ingevuld. Eerst muziekje met foto's, dan praatje met levensverhaal, dan weer muziekje met foto's, weer een praatje hoe geweldig de overledene was en afsluitend nog een muziekje met foto's en dan rond de kist lopen voor een 'laatste groet'. Allemaal hetzelfde. :@
De 3–sprekers-3-liedjes. :Y
Niks mis mee hoor, als je echt niet tot iets anders komt, soms is dat ook echt prima, maar ik hoor ook dingen als ‘Nee, indragen door vrienden doen we niet hoor, dat kost weer extra tijd en is zo’n gedoe… zo zonde!
  maandag 17 juli 2023 @ 20:54:19 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209934041
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor mezelf voorgesteld om met 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein mijn kist al brandend vanuit de oven met de lift omhoog de aula in te laten komen, maar dat mag helaas niet van het uitvaartcentrum… -O-
  maandag 17 juli 2023 @ 20:55:33 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209934059
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb voor mezelf voorgesteld om met 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein mijn kist al brandend vanuit de oven met de lift omhoog de aula in te laten komen, maar dat mag helaas niet van het uitvaartcentrum… -O-
_O_
Tegenwoordig kun je wel vette dingen doen met hologrammen… O-)
pi_209934065
Wij hadden kort geleden een uitvaart op een natuurbegraafplaats. Dat vond ik erg mooi.
We hadden daar de enige uitvaartbegeleider die we toevallig kenden bij ingeschakeld. En die deed haar best en ze heeft goed geholpen zodat we daar terecht konden, maar ze was te plechtstatig voor een begrafenis in hele kleine kring van een persoon die niet bijster geliefd was. En een borrel echt bij het graf was nieuw voor haar. Ik vond het wel passend bij de oude alcoholist, en had daarom een halve liter jenever en voldoende echte glazen borrelglaasjes mee in een tasje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209934083
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:

Ik zou dit een verademing vinden _O_
pi_209934114
Bij de begrafenis daarvoor (al een paar jaar geleden) waarbij we van haar diensten gebruik maakte vond ze het een raar plan om broodjes te serveren vóór de plechtigheden. Maar er kwam volk van de andere kant van het land, en na 4 uur auto rijden vonden wij dat ze wel eerst even een broodje en koffie mochten.
Dat bleek een goed plan. Die uitvaart was wel het andere uiterste, heel veel volk voor een uiterst geliefd persoon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 17 juli 2023 @ 21:01:00 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209934141
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:55 schreef sigme het volgende:
Wij hadden kort geleden een uitvaart op een natuurbegraafplaats. Dat vond ik erg mooi.
We hadden daar de enige uitvaartbegeleider die we toevallig kenden bij ingeschakeld. En die deed haar best en ze heeft goed geholpen zodat we daar terecht konden, maar ze was te plechtstatig voor een begrafenis in hele kleine kring van een persoon die niet bijster geliefd was. En een borrel echt bij het graf was nieuw voor haar. Ik vond het wel passend bij de oude alcoholist, en had daarom een halve liter jenever en voldoende echte glazen borrelglaasjes mee in een tasje.
Je zou verwachten dat uitvaartbegeleiders toch wel de meest vreemde rituelen meegemaakt zouden hebben. En dan vind ik een borrel aan het graf of de kist inmiddels al een soort van gemeengoed.

Over de kist van mijn schoonvader hebben we aan het eind van de uitvaartplechtigheid een fles van zijn favoriete whisky leeggegoten.
De moeder van mijn schoonzus, tot voor kort uitvaartbegeleidster bij Yarden in Lelystad, heeft die uitvaart begeleidt en het schijnt dat het bij de oven langere tijd heerlijk geroken heeft…
pi_209934151
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik zeg als ik dit jaar doodga moet @BE @Lonaa inhuren om veel drank te schenken op mijn afscheidsfeest :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')