abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209943866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest. ^O^
2 Italiaanse ijsjes gegeten onderweg *G*
Goed bezig *O*
pi_209943895
@Blues ken jij ‘Jan is de man’. ?
Hij heeft nog meer boekenkasten gemuurschilderd😉
https://janisdeman.com/boekenkast/
  dinsdag 18 juli 2023 @ 16:55:42 #53
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209943950
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Zwaar onderschatte acteur, veel meer dan zijn looks. Die er ook mogen zijn natuurlijk :9

Burn After Reading _O_ O+

@:ijsdraakje weet
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_209943965
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:53 schreef AnneX het volgende:
@:Blues ken jij ‘Jan is de man’. ?
Hij heeft nog meer boekenkasten gemuurschilderd😉
https://janisdeman.com/boekenkast/
Tuurlijk! Regelmatig foto's in de Utregfbgroep ^O^
pi_209944018
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Tuurlijk! Regelmatig foto's in de Utregfbgroep ^O^
Ja. Tuurlijk. Meer dan een jaar twee? geleden dat ik daar reed.
Wat er allemaal staat op het Veemarkt terrein. In Ondiep. Bij het Grifpark. Sjonge.
pi_209944023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest. ^O^
2 Italiaanse ijsjes gegeten onderweg *G*
Gotsamme wat een prestatie *O* _O_
Geen last van je blessures?
pi_209944080
*O* Tele! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209944223
Lijkt me ook zo fijn voor @Tele6 en TeleBroer dat ze in hun eigen bed kunnen slapen. Zo lang lopen en in een grote tent met tig anderen liggen en dan nog 3x zo'n stuk moeten lopen lijkt me echt hel op de fiets.

Maar hoe vond je de sfeer van het lopen, mensen langs de weg enzo?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 18 juli 2023 @ 17:09:02 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209944392
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Gotsamme wat een prestatie *O* _O_
Geen last van je blessures?
Nauwelijks last. Halverwege wat "gel tegen pijnlijke spieren en gewrichten" op de linkerhiel gemasseerd en daarna nul last meer gehad. Denk dat dat vooral psychisch is want ik kan me niet voorstellen dat die crème ruim 5 uur werkt _O-
Nu gewoon zware zere benen en voeten, en overal wat stijf. Geen probleem :)
pi_209944579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me ook zo fijn voor @:Tele6 en TeleBroer dat ze in hun eigen bed kunnen slapen. Zo lang lopen en in een grote tent met tig anderen liggen en dan nog 3x zo'n stuk moeten lopen lijkt me echt hel op de fiets.

Maar hoe vond je de sfeer van het lopen, mensen langs de weg enzo?
Hartstikke gezellig. Leuk dat elk dorp er z'n eigen draai aan geeft -- Oosterhout met een klein feestje (het was ook nog wel erg vroeg) met een podium met de burgemeester erop, Elst groot feest in het centrum, Huissen een lang lint van festiviteiten, en Bemmel was ook een en al feest in het centrum. Hier en daar live muziek (accordeons, bandjes, harmonie-orkesten, dweilorkesten). Superveel kindjes die snoep, komkommerstukjes en appels uitdeelden. High fives geven aan kindjes. Hele bejaardenhuizen langs de kant van de weg, zwaaien en klappen en zingen. Hele kinderdagverblijven langs de kant van de weg. Een groep gehandicapten high fiven. O+
Erg lekker dat er Betuwse appels uitgedeeld werden. En veel mensen die de tuinslang hadden liggen voor als je water op was.
Dus superlief publiek!

Ook wel lekker om soms rustiger te lopen. In het begin vooral, voor 7:00 zeg maar. In het 50-km-lusje bij Huissen ook hier en daar rustig en mooie natuur om van te genieten.

Enorm leuk mensen kijken met al die gekke wandelaars. Ik heb iemand op teenslippers gezien :o en mensen met de gekste dingen aan hun tas. Meerdere mensen met waterpistolen o.a. maar ook allerlei vlaggen, knuffels, emblemen en andere versiersels.

We hebben ook wat tijd doorgebracht met inventariseren of het ook zou lukken als je géén tas met eten meenam. Als je een omnivoor bent wel: er werden naast de komkommers, tomaten, appels, koekjes en snoep ook broodjes Unox, broodjes kaas, eieren, bakjes vla en muesli/energierepen uitgedeeld. Ook genoeg gratis koffie/thee/ranja onderweg. :D
pi_209944636
En ja, erg blij met m'n eigen bedje en eigen douche en eigen wc en eigen avondeten hier O+

Dat is wel een van de dingen die ik niet had verwacht aan de Vierdaagse, hoe het stinkt. Mensen stinken en er zijn veel mensen. De stad stinkt naar oud bier. En de mensen stinken erger dan je had verwacht, want er zijn een hoop darmen van de wap. :X
(Niet gek als je om 3:00 op moet en niet thuis slaapt en niet normaal eet)
pi_209944685
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:09 schreef MadMaster het volgende:
En hoe staat het met de bingokaart van @:tele6?
Ik heb al bingo!

- meezingen en dansen op de muziek
- aangemoedigd worden door mensen langs de kant
- traantje wegpinken als je er even doorheen zit
- de spanning van je eerste start
- zoetigheid van een kind langs de kant gekregen

Verder nog van alles af kunnen vinken. Behalve natuurlijk
- je eerste medaille in ontvangst mogen nemen

En gelukkig nog niet
- je eerste blaar
pi_209944707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:27 schreef Tele6 het volgende:
En ja, erg blij met m'n eigen bedje en eigen douche en eigen wc en eigen avondeten hier O+

Dat is wel een van de dingen die ik niet had verwacht aan de Vierdaagse, hoe het stinkt. Mensen stinken en er zijn veel mensen. De stad stinkt naar oud bier. En de mensen stinken erger dan je had verwacht, want er zijn een hoop darmen van de wap. :X
Festivalvibes *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209944718
Ook erg grappig is dat je zo rond 6:30-8:00 door Oosterhout en daarna Elst komt, en de ene helft van de toeschouwers gezellig ontbijt eet en de andere helft al aan het bier zit _O-
pi_209944806
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hartstikke gezellig. Leuk dat elk dorp er z'n eigen draai aan geeft -- Oosterhout met een klein feestje (het was ook nog wel erg vroeg) met een podium met de burgemeester erop, Elst groot feest in het centrum, Huissen een lang lint van festiviteiten, en Bemmel was ook een en al feest in het centrum. Hier en daar live muziek (accordeons, bandjes, harmonie-orkesten, dweilorkesten). Superveel kindjes die snoep, komkommerstukjes en appels uitdeelden. High fives geven aan kindjes. Hele bejaardenhuizen langs de kant van de weg, zwaaien en klappen en zingen. Hele kinderdagverblijven langs de kant van de weg. Een groep gehandicapten high fiven. O+
Erg lekker dat er Betuwse appels uitgedeeld werden. En veel mensen die de tuinslang hadden liggen voor als je water op was.
Dus superlief publiek!

Ook wel lekker om soms rustiger te lopen. In het begin vooral, voor 7:00 zeg maar. In het 50-km-lusje bij Huissen ook hier en daar rustig en mooie natuur om van te genieten.

Enorm leuk mensen kijken met al die gekke wandelaars. Ik heb iemand op teenslippers gezien :o en mensen met de gekste dingen aan hun tas. Meerdere mensen met waterpistolen o.a. maar ook allerlei vlaggen, knuffels, emblemen en andere versiersels.

We hebben ook wat tijd doorgebracht met inventariseren of het ook zou lukken als je géén tas met eten meenam. Als je een omnivoor bent wel: er werden naast de komkommers, tomaten, appels, koekjes en snoep ook broodjes Unox, broodjes kaas, eieren, bakjes vla en muesli/energierepen uitgedeeld. Ook genoeg gratis koffie/thee/ranja onderweg. :D
Wat klinkt dit enorm leuk. Die mensen dragen je zo de 50 kilometer door lijkt wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209944867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:27 schreef Tele6 het volgende:

En waar poepen ze dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209944879
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou vanmiddag gezellig naar en door U gereden naar de A’damse straatweg.
Wat staan er veel nieuwe gebouwen en woningen. 😳
En hier en daar zag ik in de gauwigheid - ja moest wel op het verkeer enzo letten -
prachtige muurschilderingen.
Verder was ik bij superbra en té vroeg, veels te vroeg en kon toch geholpen worden.
Lekker voor de file weer naar huis na weer een rondje door de stad vanwege werkzaamheden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel erg dichtbij zo :P

@Tele6 _O_ _O_ *O*
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 17:36:35 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209944894
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En waar poepen ze dan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209944906
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En waar poepen ze dan?
Er staan een heleboel dixi's langs de weg :)
Er is een kaart en een app met waar je ze allemaal kan verwachten, en dan staan er nog wat extra bv in dorpen of bij rustposten van allerlei organisaties.
pi_209944926
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat klinkt dit enorm leuk. Die mensen dragen je zo de 50 kilometer door lijkt wel.
Het is echt bizar hoeveel aandacht je krijgt. Terwijl wij allemaal heel normale mensen zijn. Mensen vinden het leuk om gewoon de hele dag (vanaf 's ochtends al heeeeel vroeg) te kijken, klappen, dansen voor ons. Bizar om mee te maken
pi_209944954
Voor de kwaliteit van de muziek moet je het niet doen trouwens, ik heb alleen maar Liever Te Dik In De Kist gehoord onderweg :X
  dinsdag 18 juli 2023 @ 17:43:29 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209945008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is echt bizar hoeveel aandacht je krijgt. Terwijl wij allemaal heel normale mensen zijn. Mensen vinden het leuk om gewoon de hele dag (vanaf 's ochtends al heeeeel vroeg) te kijken, klappen, dansen voor ons. Bizar om mee te maken
Ik beschreef het gisteren al en ik heb ooit maar 1 dagje Vierdaagse mee mogen maken.
De sfeer is onbeschrijfelijk. Of je nou voorop loopt of ergens achteraan, iedereen krijgt evenveel aandacht. En als toeschouwer vermaak je je weer met de wandelaars van allerlei pluimage en alles wat er om je heen gebeurd.

Het zou zo maar kunnen dat ik vrijdag weer even naar Nijmegen afreis…
  dinsdag 18 juli 2023 @ 17:55:27 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209945184
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:31 schreef Molo het volgende:

Burn After Reading
Een van mijn lievelingsfilms
  dinsdag 18 juli 2023 @ 18:02:30 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_209945282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja, jij zou degene die jou (of je moeder) mishandelde graag gaan bekijken op groot scherm?
Het enige wat tot nu toe bewezen is, is het alaan van Maddox in een vliegtuig geloof ik? Ik weet niet meer wat de precieze aanleiding was. Ik kan niet zeggen dat mijn kinderen nooit een tik hebben gehad. Zonder context durf ik niet te zeggen dat het gaat om mishandeling.

Daarnaast ga je in op een sarcastische opmerking ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')