Dat kan iedereen wel roepen toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:43 schreef borisz het volgende:
Tis weer gezellig in de politieke appgroepen. Of vooral verbazing.
Wassila Hatsjoe Hachchi wil lijsttrekker worden voor D66. Je gaat weg omdat je wil flyeren voor Hillary, komt uit bij Trump en FvD en bent nu terug om de boel van binnen op te blazen.
Tja.
Lijkt mij een uitstekende kandidaat voor een 3- 5 uur durend marathon interview bij VPRO radio, waar ze in alle rust en diepgang het kan uitleggen en vertellen.quote:
Het schijnt wel eens voor te komen dat vrouwen hun ex man van zoiets beschuldigen en dat het niet helemaal waar is. Hij werd er van beschuldigd, maar zover ik weet is dat nooit meer geweest dan dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
BP heeft er dus liever spijt van dattie zn kinderen mishandeld heeft dan dattie dat niet gedaan heeft? Hmmmkaaay...
Dat is niet zijn account, hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
BP heeft er dus liever spijt van dattie zn kinderen mishandeld heeft dan dattie dat niet gedaan heeft? Hmmmkaaay...
Die heeft ze niet. (in de keren dat ik haar meemaakte bij politieke bijeenkomsten).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekende kandidaat voor een 3- 5 uur durend marathon interview bij VPRO radio, waar ze in alle rust en diepgang het kan uitleggen en vertellen.
Klopt, maar in dit geval is er een filmpje van geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het schijnt wel eens voor te komen dat vrouwen hun ex man van zoiets beschuldigen en dat het niet helemaal waar is. Hij werd er van beschuldigd, maar zover ik weet is dat nooit meer geweest dan dat.
Moeten ze wat vaker naar de biosquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
De oudste 2 zijn al boven de 18 en hebben pa geloof ik al jaren niet gezien.
Ja, jij zou degene die jou (of je moeder) mishandelde graag gaan bekijken op groot scherm?quote:
Zwaar onderschatte acteur, veel meer dan zijn looks. Die er ook mogen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zat met een vriend in de bioscoop, 12 Monkees te kijken. Voor ons 2 meisjes. Ergens halverwege, de ene (Huilend) HIJ IS HELEMAAL NIET LEUK IN DEZE FILM
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:33 schreef Morgane89 het volgende:
@:Tele6 gefeliciteerd met dag 1! Ging het goed? En met je broertje?
Duimen dat het doorzetquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Glucose is aan het zakkennog steeds veel te hoog maar het is iets.
Wel weer de hele dag misselijk geweest van de zenuwen. Leuke vakantie zo...
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest.
2 Italiaanse ijsjes gegeten onderweg
Hè, dat vroeg ik vanmorgen aan je! Hoe het ermee staat? (Ws. in de post die verdween. Swat)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:41 schreef Myraela het volgende:
Maar de afspraak is dat we voor het eerst bij het huis mogen kijken.Dus ik kom wel over dit verdriet heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah Gisteren mail naar UWV en vandaag al antwoord. Mag nu officieel ook bij Vluchtelingenwerk werken.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging prima voor ons allebei. Soms wel frustrerend om file te lopen, maar grotendeels wel door kunnen lopen. 11 uur onderweg geweest voor 56 km (52 km route en de rest om van/naar broertjes huis te komen), daarvan 10 uur aan het lopen geweest.
2 Italiaanse ijsjes gegeten onderweg
Nee, dat zou te mooi zijn. Zeker nu in deze tijd, nauwelijks vacatures en die er zijn heb ik al op gereageerd en willen ze me niet (of staan voor de tigste keer binnen 2 jaar open, wil ik niet)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een opluchting![]()
Staat de solli plicht dan ook on hold?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |