abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209952683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hou je inbox in de gaten vandaag, voor de datumprikker voor de volgende.

Met partners deze keer.
Is dit die uitnodiging voor de babyshower? Maken we een luiertaart?
pi_209952725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:56 schreef yinu het volgende:

[..]
Is dit die uitnodiging voor de babyshower? Maken we een luiertaart?
Nee dat loopt seperaat. (Ja.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209952834
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Even aan @Kaatje1 vragen of ze nog leuke tips heeft voor teksten op de luiers
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 11:21:10 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209953031
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik heb net een troll-marathon gekeken en dan ben je zeg maar ook een beetje psychologisch voorbereidt op lachen en ik moest lachen om de (ja).

Voor de liefhebbers. Zijn nieuwste video's gaan wat meer over amerikaanse rechten, maar dit is echt goud.

pi_209955466
Nou. Convokiller ditdat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 14:23:05 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 14:24:20 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209955724
En in ander goed nieuws.

De IT manager stuurt een mail door waarin hij EIST dat IEDEREEN de security training gaat doen. Maar ondertussen is die wel mail geforward en staat daaronder een mail van deze zelfde IT manager, aan het 6 koppig management team, dat zij allemaal de training nog niet hebben gedaan. :').
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 14:24:47 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  woensdag 19 juli 2023 @ 14:26:39 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_209955769
Dan heb je het nog niet helemaal begrepen als manager :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2023 @ 14:53:55 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209956028
Ik vind alles vooral kut vandaag. Gedoe met Enexis, T-Mobile en Essent. Buikpijn én bruikkramp plus hoofdpijn en daardoor slecht geslapen.

Nu een lekkere ciabatta met Bressot en grilgroenten. Dat maakt wel wat goed.
Spoilers!
  woensdag 19 juli 2023 @ 14:54:02 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209956030
Is het al tijd voor theepauze of avondverlof ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209957205
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind alles vooral kut vandaag. Gedoe met Enexis, T-Mobile en Essent. Buikpijn én bruikkramp plus hoofdpijn en daardoor slecht geslapen.

Nu een lekkere ciabatta met Bressot en grilgroenten. Dat maakt wel wat goed.
Gedoe met bedrijven is sowieso kut. Klantenservice is vaak waardeloos bereikbaar en heel vaak niet eens nuttig. Succes er mee :* Hopelijk valt het mee en is alles zo opgelost. En je buikpijn en hoofdpijn ook snel weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209957264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Tele al binnen?
Ik was 13:45 binnen. (4:15 gestart)
Da's best netjes voor 50 km wandelen, al zeg ik het zelf :P
pi_209957309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Qua Vierdaagse: ik heb werkelijk nog nooit overwogen om daaraan mee te doen maar dit jaar is het voor het eerst dat het me enigszins aantrekkelijk lijkt. Het massale ervan stoot me alleen een beetje af. Op zich heb ik altijd wel veel plezier gehad in hardloopwedstrijden maar van die hele massale zijn ook altijd een beetje irritant. Ik ben na een paar keer gestopt met de Dam tot Dam vanwege vervelende mede-lopers. De Zevenheuvelenloop daarentegen vond ik enorm genieten.
Ik vond de Zevenheuvelenloop eigenlijk drukker dan de Vierdaagse nu. Er zitten een aantal bottlenecks in maar dat zijn meestal ook de beste plekken voor een snack/drinken/dansje dus dat neem je op de koop toe. Het gedeelte waar de 30 km niet loopt is rustiger en het gedeelte waar alleen de 50 loopt is het rustigst. (Veel mensen klagen dat het daar té rustig is omdat ze de afleiding juist nodig hebben. Ik vind het wel zen)

Je kan ook testen of je een massaal wandelevenement leuk vindt door de Airbornemars te wandelen, je kan 25 of 40 km doen en het is maar 1 dag, in september. Schijnt erg leuk te zijn (en mooi in het bos). Ik overweeg komend september mee te doen. Broertje gaat sowieso de 40 doen met scouting :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 16:26:41 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209957313
Zojuist de 2e echo gehad (Esther dan, niet ik, alhoewel ik ook wel 3 maanden zwanger lijk) en alles was ok.
Hartslag, beweging, navelstreng, dat soort dingen.
pi_209957352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:26 schreef Tele6 het volgende:

Ik vond de Zevenheuvelenloop eigenlijk drukker dan de Vierdaagse nu. Er zitten een aantal bottlenecks in maar dat zijn meestal ook de beste plekken voor een snack/drinken/dansje dus dat neem je op de koop toe. Het gedeelte waar de 30 km niet loopt is rustiger en het gedeelte waar alleen de 50 loopt is het rustigst. (Veel mensen klagen dat het daar té rustig is omdat ze de afleiding juist nodig hebben. Ik vind het wel zen)

Je kan ook testen of je een massaal wandelevenement leuk vindt door de Airbornemars te wandelen, je kan 25 of 40 km doen en het is maar 1 dag, in september. Schijnt erg leuk te zijn (en mooi in het bos). Ik overweeg komend september mee te doen. Broertje gaat sowieso de 40 doen met scouting :)
Airborne heb ik gedaan. Mooi gebied om te wandelen hoor O+ Was erg gezellig. Ik schrok wel van de massaalheid er van :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209957403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Airborne heb ik gedaan. Mooi gebied om te wandelen hoor O+ Was erg gezellig. Ik schrok wel van de massaalheid er van :X
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetje :D
pi_209957406
Beterschap @Lucky_Strike en gefeliciteerd @Kreator :)
pi_209957526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:

Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetje :D
Ik heb ook nog nooit de ambitie gehad mee te doen met de Nijmeegse. Je doet het wel heel leuk klinken :+
pi_209957644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook nog nooit de ambitie gehad mee te doen met de Nijmeegse. Je doet het wel heel leuk klinken :+
Het is ook wel duizend leuker dan ik had verwacht. Je moet je echt er soort van in op laten gaan. Als je overprikkeld wordt en je gaat ergeren is het niet leuk meer.

Ik heb vandaag echt duizend kleffe kinderhandjes gehighfivet.
De mensen van de milieustraat stonden voor ons te trommelen, incl. een man die op een kliko trommelde O+
Collega stond om 5:30 met bittergarnituur aan het parcours klaar :9
In Beuningen hadden ze de muziekinstallaties door het hele dorp gekoppeld, zodat ik aan het begin van het dorp kon starten met meezingen van Land Van Maas En Waal en dit tot het eind van het dorp al wandelend kon doen _O_
In Wijchen een ijscokar aan het parcours :9
Zoveel fanfares en dweilorkesten en bigbands en harmonie-orkesten onderweg O+ ik kan daar echt van genieten, die (soms erg matige) lokale orkestjes die daar speciaal voor komen musiceren.
De mede-lopers: de blinde dame met haar buddy (een vent van 2m in een roze pruik, roze tutu, glitterkleding en veren), een jongen op klompen, een jongen op sandalen, mensen met gigantische vlaggen, de legergroepen die zingen en stickers uitdelen aan kinderen.
Alle gastvrijheid onderweg - ik heb superveel watermeloen gegeten overal, en koekjes. Waterijsjes en ranja gekregen O+ De sporthal in Wijchen was open zodat je naar een écht toilet kon O+
pi_209957681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.

Terug van “werk”. Paar mensen waren heel blij want gezinshereniging of huis. Ook wat mensen minder blij.
Teamleider wel blij want ik neem m maandag een stuk administratief werk uit handen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209957730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.

Terug van “werk”. Paar mensen waren heel blij want gezinshereniging of huis. Ook wat mensen minder blij.
Teamleider wel blij want ik neem m maandag een stuk administratief werk uit handen.
Ja, volgens broertje kun je beter niet de 10 of 15 doen want die zijn te druk. Hij liep als negenjarige zelf de 15 en dan was het wel leuk, maar ja dan ben je negen :P

Fijn dat er goed nieuws was op vrijwilligerswerk :)
pi_209957759
Wanneer ik @Tele6 haar verhalen lees zou ik ook zo graag meedoen. Er heeft nog nooit iemand die ik ken dit zo leuk kunnen vertellen
We have far more in common than that which devides us..
pi_209957813
Lekker bezig @Tele6 - al op de helft (of werkt dat niet zo?).

Het klinkt inderdaad wel leuk zo, maar ik geloof toch dat het niet voor mij is.
pi_209957830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer ik @:Tele6 haar verhalen lees zou ik ook zo graag meedoen. Er heeft nog nooit iemand die ik ken dit zo leuk kunnen vertellen
Ja, dit dus _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')