Is dit die uitnodiging voor de babyshower? Maken we een luiertaart?quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hou je inbox in de gaten vandaag, voor de datumprikker voor de volgende.
Met partners deze keer.
Nee dat loopt seperaat. (Ja.)quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:56 schreef yinu het volgende:
[..]
Is dit die uitnodiging voor de babyshower? Maken we een luiertaart?
Ik heb net een troll-marathon gekeken en dan ben je zeg maar ook een beetje psychologisch voorbereidt op lachen en ik moest lachen om de (ja).quote:
Gedoe met bedrijven is sowieso kut. Klantenservice is vaak waardeloos bereikbaar en heel vaak niet eens nuttig. Succes er meequote:Op woensdag 19 juli 2023 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind alles vooral kut vandaag. Gedoe met Enexis, T-Mobile en Essent. Buikpijn én bruikkramp plus hoofdpijn en daardoor slecht geslapen.
Nu een lekkere ciabatta met Bressot en grilgroenten. Dat maakt wel wat goed.
Ik vond de Zevenheuvelenloop eigenlijk drukker dan de Vierdaagse nu. Er zitten een aantal bottlenecks in maar dat zijn meestal ook de beste plekken voor een snack/drinken/dansje dus dat neem je op de koop toe. Het gedeelte waar de 30 km niet loopt is rustiger en het gedeelte waar alleen de 50 loopt is het rustigst. (Veel mensen klagen dat het daar té rustig is omdat ze de afleiding juist nodig hebben. Ik vind het wel zen)quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:53 schreef yinu het volgende:
Qua Vierdaagse: ik heb werkelijk nog nooit overwogen om daaraan mee te doen maar dit jaar is het voor het eerst dat het me enigszins aantrekkelijk lijkt. Het massale ervan stoot me alleen een beetje af. Op zich heb ik altijd wel veel plezier gehad in hardloopwedstrijden maar van die hele massale zijn ook altijd een beetje irritant. Ik ben na een paar keer gestopt met de Dam tot Dam vanwege vervelende mede-lopers. De Zevenheuvelenloop daarentegen vond ik enorm genieten.
Airborne heb ik gedaan. Mooi gebied om te wandelen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond de Zevenheuvelenloop eigenlijk drukker dan de Vierdaagse nu. Er zitten een aantal bottlenecks in maar dat zijn meestal ook de beste plekken voor een snack/drinken/dansje dus dat neem je op de koop toe. Het gedeelte waar de 30 km niet loopt is rustiger en het gedeelte waar alleen de 50 loopt is het rustigst. (Veel mensen klagen dat het daar té rustig is omdat ze de afleiding juist nodig hebben. Ik vind het wel zen)
Je kan ook testen of je een massaal wandelevenement leuk vindt door de Airbornemars te wandelen, je kan 25 of 40 km doen en het is maar 1 dag, in september. Schijnt erg leuk te zijn (en mooi in het bos). Ik overweeg komend september mee te doen. Broertje gaat sowieso de 40 doen met scouting
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetjequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Airborne heb ik gedaan. Mooi gebied om te wandelen hoorWas erg gezellig. Ik schrok wel van de massaalheid er van
Ik heb ook nog nooit de ambitie gehad mee te doen met de Nijmeegse. Je doet het wel heel leuk klinkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetje
Het is ook wel duizend leuker dan ik had verwacht. Je moet je echt er soort van in op laten gaan. Als je overprikkeld wordt en je gaat ergeren is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit de ambitie gehad mee te doen met de Nijmeegse. Je doet het wel heel leuk klinken
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het record is 36 duizend deelnemers. Aan de Vierdaagse doen er 47 duizend mee. Dus dat scheelt nog wel een beetje
Ja, volgens broertje kun je beter niet de 10 of 15 doen want die zijn te druk. Hij liep als negenjarige zelf de 15 en dan was het wel leuk, maar ja dan ben je negenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat daar ook veel families aan meedoen, de korte stukken en dat daar ook nogal wat kinderwagens zijn.
Terug van “werk”. Paar mensen waren heel blij want gezinshereniging of huis. Ook wat mensen minder blij.
Teamleider wel blij want ik neem m maandag een stuk administratief werk uit handen.
Ja, dit dusquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer ik @:Tele6 haar verhalen lees zou ik ook zo graag meedoen. Er heeft nog nooit iemand die ik ken dit zo leuk kunnen vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |