quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Babette is wel zo door de mand gevallen zegquote:Op zondag 16 juli 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Zielige Zoe wil ook naar huis... mooi 2 vliegen in 1 klap...
Zoe toch net zo.... ik vind Zoe net iets heftiger dan Babette ... maar het verdiend allebei geen schoonheidsprijs.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is wel zo door de mand gevallen zeg
Ik had haar al niet hoog staan maar nu helemaal niet meer
Maar van Zoé viel het gelijk al op. Babette was in het begin heel anders dan wat ze nu laat zienquote:Op zondag 16 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe toch net zo.... ik vind Zoe net iets heftiger dan Babette ... maar het verdiend allebei geen schoonheidsprijs.
Ik merk nu pas dat Zoe echt mensen misbruikt en vreselijk liegt, ze raakt verstrikt in haar eigen leugens, had ik eerder niet zo in de gaten, noem het naïef... ja wat Babette er allemaal voor nonsens bij haalt... nou moet ik wel zeggen dat Wendy ooit gezegd heeft dat ze Marciano een lekker hapje vindt en Wendy kennende zou ze zomaar bij Marciano in bed kunnen belanden.. dus dat komt niet uit de lucht vallen.. maar voor de rest, het konkelt, liegt en bedriegt allemaal..quote:Op zondag 16 juli 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar van Zoé viel het gelijk al op. Babette was in het begin heel anders dan wat ze nu laat zien
Alhoewel ik haar wel heel snel doorhad
Zo en niet zo'n klein beetje ook, die griet is echt aan het doordraaien.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is wel zo door de mand gevallen zeg
Ik had haar al niet hoog staan maar nu helemaal niet meer
Helemaal in het begin kan Wendy een keer gezegd hebben dat ze Marciano een lekker hapje vindt, net zoals ze dat misschien van Jeff heeft gezegd, of tijdens een gesprek dat ze het over de mannelijke bewoners hebben gehad.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat Zoe echt mensen misbruikt en vreselijk liegt, ze raakt verstrikt in haar eigen leugens, had ik eerder niet zo in de gaten, noem het naïef... ja wat Babette er allemaal voor nonsens hij haalt... nou moet ik wel zeggen dat Wendy ooit gezegd heeft dat ze Marciano en lekker hapje vindt en Wendy kennende zou ze zomaar bij Marciano in bed kunnen belanden.. dus dat komt niet uit de lucht vallen.. maar voor de rest, het konkelt, liegt en bedriegt allemaal..
Wilde Wendy niet graag met Jeff het bed in duiken... kruipt Wendy niet graag bij Jappie in bed om bepaalde handelingen te verrichten en dat moet ze allemaal zelf weten... ik vind Wendy een topper maar ik maak haar niet roomser dan de paus.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Helemaal in het begin kan Wendy een keer gezegd hebben dat ze Marciano een lekker hapje vindt, net zoals ze dat misschien van Jeff heeft gezegd, of tijdens een gesprek dat ze het over de mannelijke bewoners hebben gehad.
maar dan "wendy kennende" zeggen dat ze zomaar bij marciano in bed zou kunnen belanden, vind ik wel ver gaan.
Wendy is misschien nog steeds wat goedgelovig wat babette aangaat, maar ze is niet gek.
bep is ziekelijk jaloers en dat voor vriendschap zoals ze zelf zegtquote:Op zondag 16 juli 2023 07:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Helemaal in het begin kan Wendy een keer gezegd hebben dat ze Marciano een lekker hapje vindt, net zoals ze dat misschien van Jeff heeft gezegd, of tijdens een gesprek dat ze het over de mannelijke bewoners hebben gehad.
maar dan "wendy kennende" zeggen dat ze zomaar bij marciano in bed zou kunnen belanden, vind ik wel ver gaan.
Wendy is misschien nog steeds wat goedgelovig wat babette aangaat, maar ze is niet gek.
Ze heeft totaal geen pogingen gedaan om bij jeff het bed in te duiken. Jappie is de enige geweest waar ze mee in het bed is beland, na een feestje en in eerste instantie toen jappie, net al Wendy nog single was.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wilde Wendy niet graag met Jeff het bed in duiken... kruipt Wendy niet graag bij Jappie in bed om bepaalde handelingen te verrichten en dat moet ze allemaal zelf weten... ik vind Wendy een topper maar ik maak haar niet roomser dan de paus.
Denkt hij nu wel aan zijn kinderen, je hoort hem er niet meer over.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:44 schreef humpty het volgende:
Hoe kan het toch Babette is zo`n goed mens ...liegt niet praat niet over anderen
schreeuwt niet heeft alleen maar het beste met een ander voor
En als ze samen met bv Morrie op de stip zou staan liet ze die winnen
als ze het gevoel zou hebben dat die het geld harder nodig zou hebben
Gisteravond even geluisterd naar haar
Wat een bagger en leugens komen uit dat mens niet te geloven
totaal geen zelfreflectie en die domme dominante kabouter lult met haar mee
Als Moirama (geloof ik) ze niet tegen had gehouden hadden ze bij elkaar in bed gelegen, ze had Jeff toch ook gekust..waardoor Kim over de zeik ging...we weten allemaal wel dat Wendy het niet zo nauw neemt als ze een borrel op heeft...quote:Op zondag 16 juli 2023 08:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft totaal geen pogingen gedaan om bij jeff het bed in te duiken. Jappie is de enige geweest waar ze mee in het bed is beland, na een feestje en in eerste instantie toen jappie, net al Wendy nog single was.
het gaat mij ook om de stelligheid van "wendy kennende" . We kennen de bewoners niet, we zien ze in een setting omringd door camera's en zien daarbij nog niet eens alles.
bep is ook geen helige eerder schijnheilige is bepquote:Op zondag 16 juli 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als Moirama (geloof ik) ze niet tegen had gehouden hadden ze bij elkaar in bed gelegen, ze had Jeff toch ook gekust..waardoor Kim over de zeik ging...we weten allemaal wel dat Wendy het niet zo nauw neemt als ze een borrel op heeft...
Wat heeft dat er mee te maken of ze single zijn, ik heb toch niet gezegd dat Jappie verloofd is... ik zeg eerder al, moet ze allemaal zelf weten...nogmaals ik vind Wendy een topper maar heilig is ze niet...
Niemand is heilig......... alleen ikquote:Op zondag 16 juli 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als Moirama (geloof ik) ze niet tegen had gehouden hadden ze bij elkaar in bed gelegen, ze had Jeff toch ook gekust..waardoor Kim over de zeik ging...we weten allemaal wel dat Wendy het niet zo nauw neemt als ze een borrel op heeft...
Wat heeft dat er mee te maken of ze single zijn, ik heb toch niet gezegd dat Jappie verloofd is... ik zeg eerder al, moet ze allemaal zelf weten...nogmaals ik vind Wendy een topper maar heilig is ze niet...
Ik heb het hier niet over Babette, die heeft met dit verhaal niks te maken.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is ook geen helige eerder schijnheilige is bep
Goedemorgen Fritsie..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niemand is heilig......... alleen ik![]()
Goedemorgen Cos
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:55 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.
Hèhè... hij lijkt soms wel of ik als enige die dingen heb gezien..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.
Zie alleen op stream 1 'n laken voor de open buitendeur wapperen, verder nog geen levenquote:Op zondag 16 juli 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie..![]()
Haha en zo is dat...
Is er al leven in de brouwerij? Ben even streamloos..
Kijk jij wel streams ... dit is gewoon gebeurd Verida... ik verzin geen verhaaltjes .."Wendy kennende" wordt ze hitsig van een borrel dat hebben we een paar keer mogen aanschouwen, sommige niet blijkbaar...quote:Op zondag 16 juli 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.
Thnx..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie alleen op stream 1 'n laken voor de open buitendeur wapperen, verder nog geen leven
in de duiventil.
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wildequote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef Alocanda het volgende:
Beb zag in het begin Jeff ook wel zitten daarom mocht Kim Bep niet en ze heeft ook bij Jappie in bed gelegen en dan nu met Marcia. Dus strikt genomen zou Beb nog makkelijker met iemand het bed induiken dan Wendy.
Oooh ok, dat is een nieuwe voor mij maar niet echt verrassend.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wilde
Bep lag in het begin met iedereen in bed te knuffelen, GJ,Alicia, Zoë,Esther ( kroelie woelie zei Esther)quote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef Alocanda het volgende:
Beb zag in het begin Jeff ook wel zitten daarom mocht Kim Bep niet en ze heeft ook bij Jappie in bed gelegen en dan nu met Marcia. Dus strikt genomen zou Beb nog makkelijker met iemand het bed induiken dan Wendy.
'geslapen' dan.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lag in het begin met iedereen in bed te knuffelen, GJ,Alicia, Zoë,Esther ( kroelie woelie zei Esther)
Oja die uitspraak en toen was JW al met Ësther en Eunice een soort van "bezig"quote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik heb hier eens gelezen dat het water in de keuken warm is en dat dat beter is ivm scheren.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:43 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom wast Isaac zich in de keuken, is er geen plaats in de badkamer, echt hoor.
Babette zei dat ook gister: , laat me maar tegen haar en dan hoop ik dat het een rekenopdracht wordtquote:Op zondag 16 juli 2023 07:54 schreef cinsan het volgende:
bep gaat over lijken om niet op de stip te komen
haar vriendinnen schijft ze snel aan de kant als het haar niet uitkomt en nu slijmen bij erik
laat de battle zoe versus bep maar komen, door eli voor hun 2
ach tuurlijk pffff, water in de badkamer is niet warm? apartquote:Op zondag 16 juli 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb hier eens gelezen dat het water in de keuken warm is en dat dat beter is ivm scheren.
Alleen de douches.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach tuurlijk pffff, water in de badkamer is niet warm? apart
Vals mens is het toch ook, met haar als vriendin heb je geen vijanden nodigquote:Op zondag 16 juli 2023 09:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Babette zei dat ook gister: , laat me maar tegen haar en dan hoop ik dat het een rekenopdracht wordt
Ik begrijp ook niks van die wijven die hem aantrekkelijk vinden. Het is een miezerig mannetje met een creepy tatoo op zijn rug en een lelijk babyhoofd.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:56 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen, Wendy wordt inderdaad nogal hitsig van een paar drankjes. Maar ze is niet jaloers, omdat ze met Marciano naar bed zou willen. En dat is wat Bep zegt.
Loverboy Marciano heeft zijn werk goed gedaan: Bep losgetrokken van haar vriendinnen. Dat is wat loverboys doen.
Marciano, die de eerste maanden alleen maar met KimW in bed lag en zich lekker liet verzorgen door haar. Ik vind Marciano helemaal niks. Een engerd
En niet te vergeten een ongelofelijke kleuterige dreinstem!quote:Op zondag 16 juli 2023 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niks van die wijven die hem aantrekkelijk vinden. Het is een miezerig mannetje met een creepy tatoo op zijn rug en een lelijk babyhoofd.
Ja ,dit alles valt mij van Erik ook vies tegenquote:Op zondag 16 juli 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha vindt het raar dat ze op Zoe gaan stemmen. Sasha gaat niet op Zoe stemmen alleen als Zoe dat expliciet aan haar vraagt.
Sasha vindt het vies van Erik hoe hij overal bij gaat staan en luisteren en zich aan Babette bindt met slijmerij terwijl zij op zijn kop heeft gedrukt en dat hij Zoe wil nomineren en dat hij gewoon bang is en dat ze blij is als zijn vrijstelling is afgelopen.
Jasper heeft ook niks met Erik.
En niet te vergeten dat dominate van hem naar vrouwen toe en die opgekropte woede die er uit komt die we een keer van hem gezien hebben toen Isaac hem tegen heeft gehoudenquote:Op zondag 16 juli 2023 09:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
En niet te vergeten een ongelofelijke kleuterige dreinstem!
ja las het gister in cos dat ze haar vriendsschapsketting heeft teruggeven aan bepquote:Op zondag 16 juli 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Zoé haar ketting terug gegeven aan Babette?
O dat heb ik dan gemist had wel willen zien hoe dat gegaan isquote:Op zondag 16 juli 2023 10:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja las het gister in cos dat ze haar vriendsschapsketting heeft teruggeven aan bep
Ongelofelijk dit gedrag van haar..zij heeft het wendy 10 keer moeilijker gemaakt..en bleef maar doorgaan met kwaadsprekerij over wendy. En nu is zij zielig door ruzie met haar bestie.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Blijft Babette nou de hele dag in haar bed liggen mokken?
Gelukkig praat Babette over niemand slecht of achter de rugquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit gedrag van haar..zij heeft het wendy 10 keer moeilijker gemaakt..en bleef maar doorgaan met kwaadsprekerij over wendy. En nu is zij zielig door ruzie met haar bestie.
bep is zielig en schijt 7 kleuern stront bij de gedachte dat ze op de stip komt te staanquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit gedrag van haar..zij heeft het wendy 10 keer moeilijker gemaakt..en bleef maar doorgaan met kwaadsprekerij over wendy. En nu is zij zielig door ruzie met haar bestie.
Wendy wilde ook niet met het evenement van Jasper met Marciano in de tent liggen want dat zou niet goed aflopen.. Babette vroeg toen nog van hoezo? Ja wat denk je zei Wendy. Nou het lijkt me dan heel duidelijk dat ze geen nee zou zeggen..quote:Op zondag 16 juli 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat Zoe echt mensen misbruikt en vreselijk liegt, ze raakt verstrikt in haar eigen leugens, had ik eerder niet zo in de gaten, noem het naïef... ja wat Babette er allemaal voor nonsens bij haalt... nou moet ik wel zeggen dat Wendy ooit gezegd heeft dat ze Marciano een lekker hapje vindt en Wendy kennende zou ze zomaar bij Marciano in bed kunnen belanden.. dus dat komt niet uit de lucht vallen.. maar voor de rest, het konkelt, liegt en bedriegt allemaal..
Hoezo aannames?? Is allemaal op stream geweestquote:Op zondag 16 juli 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.
Dan gaan we dat regelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:47 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde ook 1 van de bewoners gisteren zeggen dat zoe naar huis moet.
Dat heeft ze idd gezegd maar in een heel andere context. Dat zei ze met een sarcastische toonquote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Erik is degene die dat loopt te verkondigen, althans die ik er over gehoord hebquote:Op zondag 16 juli 2023 10:47 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde ook 1 van de bewoners gisteren zeggen dat zoe naar huis moet.
quote:
Uit de bekende dikke duim gezogen. De aannames vliegen je om de orenquote:Op zondag 16 juli 2023 08:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet te blij mee zijn. Babette als vriendin.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Als Babette 71 weegt gaat ze Louboutins kopen.. ze zou echt een vriendin van me kunnen zijn
Ach je weet dat het nooit voor lang is want als een er vent op haar pad komt dan ben je vriendin af.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet te blij mee zijn. Babette als vriendin.
Lijkt mij ook stug zoveel inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gister of eergister woog ze nog 74 en nu 71, ogen zaten nog dicht zeker kan nooit
Klopt ook dat is gezegd.... maar het is toch allemaal niet waar...quote:Op zondag 16 juli 2023 10:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy wilde ook niet met het evenement van Jasper met Marciano in de tent liggen want dat zou niet goed aflopen.. Babette vroeg toen nog van hoezo? Ja wat denk je zei Wendy. Nou het lijkt me dan heel duidelijk dat ze geen nee zou zeggen..
Dat zei ze niet, ze zei 'als ik 71 kilo weeg dan koop ik die schoenen'...quote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gister of eergister woog ze nog 74 en nu 71, ogen zaten nog dicht zeker kan nooit
Heb jij je oren wel open of zitten die nog dichtquote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas later in een JVJL sprong .. dingen waar ik het over heb zijn al van een tijd terug... dus waar haal jij die dikke duim vandaan..quote:Op zondag 16 juli 2023 10:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uit de bekende dikke duim gezogen. De aannames vliegen je om de oren
Nou nou kalm maar, mijn fout dan want ik dacht gelezen te hebben dat ze al 71 woog.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat zei ze niet, ze zei 'als ik 71 kilo weeg dan koop ik die schoenen'...
Tjonge jonge ik poste net al foutje van mij. Jezus zeg........quote:Op zondag 16 juli 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb jij je oren wel open of zitten die nog dicht
Ik ben de rust zelve, verduidelijkte alleen ff dat het niet juist was wat jij 'hoorde'...zonder enige opwinding.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nou nou kalm maar, mijn fout dan want ik dacht gelezen te hebben dat ze al 71 woog.
Erik durft steeds meer te zeggen tegen Mirthe alleen wordt ze er soms ongemakkelijk van. Je ziet haar lachen maar ze voelt iets andersquote:Op zondag 16 juli 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Erik en Mirthe zitten de laatste tijd wel veel op elkaars lip...
En Erik vertelt terloops even dat hij niet droog staat...to much information Erik...
Dat is mooi idd.. iedereen heeft een maatje nodig waar je iets mee kan delen. Helaas loopt het bij sommige bewoners soms andersquote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef woxxel het volgende:
Erik en mirthe zijn een team. Ze hebben elkaar beloofd niet op elkaar te stemmen.
Ze wisselen ook veel informatie uit savonds laat.
Goh weer iemand waar niet op gereageerd kan worden…quote:Op zondag 16 juli 2023 11:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tjonge jonge ik poste net al foutje van mij. Jezus zeg........
Mensen hebben ondertussen duizend dingen gezegd. Ik zie het morgen welquote:Op zondag 16 juli 2023 11:20 schreef woxxel het volgende:
Weet iemand wat ze nu allemaal hebben afgesproken op wie te stemmen ?
Ik weet dat Sasha eigenlijk wel op babette wou. Maar Erik wou op zoe of morri.
En Jasper wou volgens mij ook niet op babette maar nij t oude plan blijven, morri dus.
Maar ik kan niet geloven dat babette echt op zoe zou gaan stemmen
Volgens mij zijn er nog velen in dubio..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:20 schreef woxxel het volgende:
Weet iemand wat ze nu allemaal hebben afgesproken op wie te stemmen ?
Ik weet dat Sasha eigenlijk wel op babette wou. Maar Erik wou op zoe of morri.
En Jasper wou volgens mij ook niet op babette maar nij t oude plan blijven, morri dus.
Maar ik kan niet geloven dat babette echt op zoe zou gaan stemmen
Hij zei gisteren van wel..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef woxxel het volgende:
En ik ben ook benieuwd of isaak op zoe gaat
Waarschijnlijk veranderd het nog tig keer vandaagquote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen hebben ondertussen duizend dingen gezegd. Ik zie het morgen wel
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 16 juli 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veranderd het nog tig keer vandaag
Ik moet het nog maar zien, Isaak waait met alle winden mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik hoop het. Daar zal ze wel erg van op haar neus kijken
Dat wordt huilen en heel veel drama.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik hoop het. Daar zal ze wel erg van op haar neus kijken
Jajaja... wel grappig om te zien...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik durft steeds meer te zeggen tegen Mirthe alleen wordt ze er soms ongemakkelijk van. Je ziet haar lachen maar ze voelt iets anders
Als t eliminatie is, dan is t echt omdat zoe er zo snel mogelijk uit moetquote:Op zondag 16 juli 2023 11:25 schreef lojanda het volgende:
Sasha verwacht dat de zoemer vandaag gaat.. zou kunnen zegt Bern.
Zoë is veel te gevaarlijk.. zowel om nog een gele kaart te pakken als ineens overstappen naar de andere groep en daarbij is het de hele dag luisteren naar gezeur en geklaag over hoe k.u.t. het allemaal is daar en met die vreselijke mensen.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:25 schreef woxxel het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zoals ze zelf zeggen, zoe al vanaf t vbegin erdoorheen hebben gesleept en nu die laatste maand het niet meer kan.
Ze zijn dom om haar er uit te stemmen. Ik zou zelf haar en morri er in houden. Voor t eind om tegen te spelen.
Ja dat is dan idd wel heel duidelijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Als t eliminatie is, dan is t echt omdat zoe er zo snel mogelijk uit moet
Ik verwacht het ook niet maar je weet het nooit en het zou kunnen ivm het Zoë drama..quote:
Ik hoorde niets want ik had de streams zacht ik zei ik las/gelezen te hebben maar goed laat maar 🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, verduidelijkte alleen ff dat het niet juist was wat jij 'hoorde'...zonder enige opwinding.
Babette en Zoe zijn erg sfeerbepalend geweest de laatste tijd en ik denk dat de rest daar nu wel zat mee is.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë is veel te gevaarlijk.. zowel om nog een gele kaart te pakken als ineens overstappen naar de andere groep en daarbij is het de hele dag luisteren naar gezeur en geklaag over hoe k.u.t. het allemaal is daar en met die vreselijke mensen.
Denk je dat morgen een stemming komt?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen hebben ondertussen duizend dingen gezegd. Ik zie het morgen wel
En zij zelf ook waarschijnlijkquote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Babette en Zoe zijn erg sfeerbepalend geweest de laatste tijd en ik denk dat de rest daar nu wel zat mee is.
Ja dat denk ikquote:
Dat was in het verleden idd zo maar tegenwoordig mogen ze veel meer.quote:
Zolang je het heel overtuigend brengt zijn er altijd wel sukkels die het geloven.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
Babette is weer met het zweefteven gedoe bezighoe kun je daar toch in geloven? Zo’n onzin allemaal. Het valt me op dat er best een aantal zijn die daar echt in geloven
Zal wel spannend worden wie er nu geëlimineerd gaan wordenquote:
niks was grapje van imaquote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
Weet iemand hoeveel zakgeld ze pp hebben gekregen van de week?
Ik begrijp dat echt niet maar ze zijn er daar veel mee bezig. Tegenwoordig zie je ze ook steeds vaker met zo’n pendel bezig.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zolang je het heel overtuigend brengt zijn er altijd wel sukkels die het geloven.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 16 juli 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe het uitkomt, geloof ik..
Ahhh oké.. ik dacht al wat gek want zoveel geld is er nietquote:
Ik hoorde iets van 9 euro maar dat ging over Moirama en daar was mee gesjoemeld..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
Weet iemand hoeveel zakgeld ze pp hebben gekregen van de week?
Was iets met die zonnebloempitten toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van 9 euro maar dat ging over Moirama en daar was mee gesjoemeld..
Wel vreemd, dat jij je aangesproken voelt, terwijl ik het tegen een andere user hebquote:Op zondag 16 juli 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas later in een JVJL sprong .. dingen waar ik het over heb zijn al van een tijd terug... dus waar haal jij die dikke duim vandaan..
Hoe kan Moirama dan die zonnepitten gekocht hebben... want ze heeft geen cent meer en Imi zei toen dat ze eerst 6 en later 9 euro had..quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 11:44 schreef juul. het volgende:
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, zo jammer dat Zoë veel uit beeld wordt gehouden
Die pitten komen uit het huishoudpotje dat zei rupiquote:Op zondag 16 juli 2023 11:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe kan Moirama dan die zonnepitten gekocht hebben... want ze heeft geen cent meer en Imi zei toen dat ze eerst 6 en later 9 euro had..
De meeste vinden dat ik uit m'n nek lul, dus kan jij er ook nog wel bij...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel vreemd, dat jij je aangesproken voelt, terwijl ik het tegen een andere user heb
Ik snap er niks meer van, gisteren hoor ik Wendy zeggen dat Moirama ze van haar zakgeld heeft gekocht...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die pitten komen uit het huishoudpotje dat zei rupi
Je lult niet uit je nek en een ander bepaalt niet voor je op wie je reageert.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De meeste vinden dat ik uit m'n nek lul, dus kan jij er ook nog wel bij..... Oké... sorry dan voor mijn uitspraak..
Ja dat moest mori zeggen van Rupi en Imi anders wilde iedereen wel van de hhpotquote:Op zondag 16 juli 2023 11:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, gisteren hoor ik Wendy zeggen dat Moirama ze van haar zakgeld heeft gekocht...
Ooh er wordt zo gesjoemeld..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat moest mori zeggen van Rupi en Imi anders wilde iedereen wel van de hhpot
Wat een kleuterquote:Op zondag 16 juli 2023 11:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe triest is Babs, ze wil niet met Wendy klaverjassen...
Ja precies maar het is weer uit de wereld...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was iets met die zonnebloempitten toch?
Ja precies maar het is weer uit de wereld...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was iets met die zonnebloempitten toch?
Ooh en toch zakgeld, heb ik het toch goed gehoord...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze hadden 3euro pp Wendy en Mirthe hebben samen een fles wijn gekocht daarvan
Dat moest ze zeggen van immi of Rupi als er naar gevraagd zou wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 11:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, gisteren hoor ik Wendy zeggen dat Moirama ze van haar zakgeld heeft gekocht...
Maar eens kan het genoeg zijn. Dat klitte gedrag. Zoals ze van de week tegen babs zei het liefs aan haar vastgebonden te zitten zodat ze altijd bij Babs zou zijn in de douche ect. Niet gezond die meid.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:25 schreef woxxel het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zoals ze zelf zeggen, zoe al vanaf t vbegin erdoorheen hebben gesleept en nu die laatste maand het niet meer kan.
Ze zijn dom om haar er uit te stemmen. Ik zou zelf haar en morri er in houden. Voor t eind om tegen te spelen.
Is ook ziekelijk en ik kan mij voorstellen dat je op een gegeven moment de grens hebt bereikt. Maar dan had ze haar ook geen ´vogeltje´ moeten noemen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar eens kan het genoeg zijn. Dat klitte gedrag. Zoals ze van de week tegen babs zei het liefs aan haar vastgebonden te zitten zodat ze altijd bij Babs zou zijn in de douche ect. Niet gezond die meid.
6 eur0 toch? Ik heb Erik,Mirthe en Isaac zien shoppen.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh oké.. ik dacht al wat gek want zoveel geld is er niet
Wat kinderachtig, wat heeft Wendy nu dan weer gedaan?quote:
Jajaja dank je.. ik las het net...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat moest ze zeggen van immi of Rupi als er naar gevraagd zou worden
Elk dom excuus is mogelijk bij Babette.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, wat heeft Wendy nu dan weer gedaan?
Ik heb die 6 euro ook gehoord... of die waren alleen voor Imi, Rupie en Moirama..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
6 eur0 toch? Ik heb Erik,Mirthe en Isaac zien shoppen.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb die 6 euro ook gehoord... of die waren alleen voor Imi, Rupie en Moirama..
DIT IS EEN AANNAME HOOR...
Ja dat vind ik ook kinderachtig.. heeft dat niet te maken met dat haarlokje van Marciano..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, wat heeft Wendy nu dan weer gedaan?
Heb even gemist wat daar mee is/ Dat blonde lokje heeft hij toch al een tijdje?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook kinderachtig.. heeft dat niet te maken met dat haarlokje van Marciano..
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in. Werd eerst door Babette aan haar gevraagd en Wendy vroeg of Marciano het niet zélf kon vragen en vervolgens zei ze NEE.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even gemist wat daar mee is/ Dat blonde lokje heeft hij toch al een tijdje?
Volgens mij heeft Marciano dit nog niet gevraagd aan haar..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in.
O, oke beter doet hij het niet. Ik vind het hem niet staan.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in.
O, mijn fout, ik dacht van wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marciano dit nog niet gevraagd aan haar..
Te laat, blonde lok moet er eerst uitgroeien.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, oke beter doet hij het niet. Ik vind het hem niet staan.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb die 6 euro ook gehoord... of die waren alleen voor Imi, Rupie en Moirama..
DIT IS EEN AANNAME HOOR...
Het gaat nergens over maar is toch een heel verhaal..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even gemist wat daar mee is/ Dat blonde lokje heeft hij toch al een tijdje?
Ik was hier idd benieuwd naar, wat goed van haar om een keer nee te zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in. Werd eerst door Babette aan haar gevraagd en Wendy vroeg of Marciano het niet zélf kon vragen en vervolgens zei ze NEE.
Ze heeft (helaas) nog geen 'nee' tegen Marciano kunnen zeggen, omdat hij het haar zelf nog niet heeft gevraagd.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik was hier idd benieuwd naar, wat goed van haar om een keer nee te zeggen.
de zin verkeert gelezenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft (helaas) nog geen 'nee' tegen Marciano kunnen zeggen, omdat hij het haar zelf nog niet heeft gevraagd.
Ze liet wel heel duidelijk aan Babette merken dat ze het een hele rare gang van zaken vond
Het heeft waarschijnlijk te maken dat ze even met iedereen klaar is .quote:Op zondag 16 juli 2023 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook kinderachtig.. heeft dat niet te maken met dat haarlokje van Marciano..
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
enne .... ik 'luister' graag naar jouw nek want er komt vaak heel wat zinnigs uit!!!
Hij deed en poging tijdens de triatlon en rende met Wendy en Mirthe mee.. en hij zei, Wen ik wil iets vragen... en Wendy zei, nee nu niet...quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marciano dit nog niet gevraagd aan haar..
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
Moraima vult een ballon, roept hard 'dicht dicht dicht' en op het moment dat Erik de kraan dicht draait knapt de ballon!!!!
Daarnet zat Moraima ze te vullen en Erik liet ze weer leeg lopen......
Wat een span voor een bokkenwagen die 2![]()
Ah okay....wat is de challenge?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oefenen voor de challenge van komende week
Binnen een bepaalde tijd moeten ze waterballonnen onder hun oksel kapot knappen (1 minuut geloof ik)quote:
Aah daar heb ik wel iets van gezien ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Binnen een bepaalde tijd moeten ze waterballonnen onder hun oksel kapot knappen (1 minuut geloof ik)
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja, niet onbelangrijk, ze moeten op z'n kop aan het klimrek hangen als ze dat doen
En weer lalalala lalalala kggggkggggkgggg...quote:Op zondag 16 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Rupert gooit de emmer met water en waterballonnen leeg in het zwembad.
Imadiddin die loopt te zingen zegt verrukt: kijkkkkkkk ze gaan zwemmennnnnnnnnnn
en hij neuriet weer verder tadadadadadada
Moeten ze aan de feboquote:Op zondag 16 juli 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin en Rupert zitten ook ballonnen te vullen......... Imadiddin scheldt op die KUTballonnen!!!!
Ze zitten te klooien om ze dicht te binden..... zonder ze te laten knallen
Het gaat helemaal nergens meer over. Kinderachtig gedoe van Babette en Marcianoquote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat nergens over maar is toch een heel verhaal....
Marciano had aan Babette gevraagd of zij dat lokje niet kon doen en dat zou Babette ook doen maar ook weer niet haha... maar toen had Babette het er met Wendy en die zei, hij kan het toch gewoon vragen en Wendy vond het erg raar waarom hij niet naar haar toekwam en Babette begreep niet waarom Wendy het raar vond... begrijp jij het nog Dot, ik niet...
Ik hoorde Moirama al zeggen dat ze niet op haar kop ging hangen.. ben benieuwd dan...quote:Op zondag 16 juli 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja, niet onbelangrijk, ze moeten op z'n kop aan het klimrek hangen als ze dat doen
Nek............quote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
enne .... ik 'luister' graag naar jouw nek want er komt vaak heel wat zinnigs uit!!!
Ja tuurlijk, dit staat zo stom en onvolwassen...quote:Op zondag 16 juli 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens meer over. Kinderachtig gedoe van Babette en Marciano
In dit geval geef ik wendy gelijk. Hij kan het toch zelf vragen aan haar.
Dat lachen van Ieniemienie, 't is net zo'n vastlopende kettingzaag kgggkggggkgggggquote:Op zondag 16 juli 2023 12:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En weer lalalala lalalala kggggkggggkgggg...
Alleen als het haar uit komtquote:Op zondag 16 juli 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mens is toch zelden aardig en beleefd.
Die laatste regel lees ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
Oh wat hoop ik op een zoemer.......
Dat stond vandaag op het programma Dotteke, oefenen voor de challenge, maar wat ik net hoorde was dat de ballonnen niet goed waren (zei Isaac)....
Moraima en Erik zitten te kiften, ze MOETEN van Erik het juiste formaat hebben
Hier werd ook al gezegd de pepermolen, daar heeft het ook wel wat van weg..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat lachen van Ieniemienie, 't is net zo'n vastlopende kettingzaag kgggkggggkggggg
Geen streams maar zie het helemaal voor me.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
Moraima vult een ballon, roept hard 'dicht dicht dicht' en op het moment dat Erik de kraan dicht draait knapt de ballon!!!!
Daarnet zat Moraima ze te vullen en Erik liet ze weer leeg lopen......
Wat een span voor een bokkenwagen die 2![]()
Zie je wel, had ik het toch goed onthouden. Ben wel een ouwe muts maar mijn geheugen is best nog wel goed.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij deed en poging tijdens de triatlon en rende met Wendy en Mirthe mee.. en hij zei, Wen ik wil iets vragen... en Wendy zei, nee nu niet...
Lachwekkendquote:Op zondag 16 juli 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je lult niet uit je nek en een ander bepaalt niet voor je op wie je reageert.
Zal van tijdelijk duur zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 12:48 schreef juul. het volgende:
We zijn vandaag lekker van het gehinnik van Bep af
En dit heb ik dan weer gemist ....quote:Op zondag 16 juli 2023 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie je wel, had ik het toch goed onthouden. Ben wel een ouwe muts maar mijn geheugen is best nog wel goed.
Oefenen zet ik nooit in de agendaquote:Op zondag 16 juli 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
Oh wat hoop ik op een zoemer.......
Dat stond vandaag op het programma Dotteke, oefenen voor de challenge, maar wat ik net hoorde was dat de ballonnen niet goed waren (zei Isaac)....
Moraima en Erik zitten te kiften, ze MOETEN van Erik het juiste formaat hebben
Wordt dan tijd dat je gaat oefenenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oefenen zet ik nooit in de agenda
Hoorde imadiddin ook al mopperen over de ballonnen
hahahahaha ik had geen zin om weer 'waterballonnen' te typenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die laatste regel lees ik een beetje vreemd.
Geeft niks, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En dit heb ik dan weer gemist ....
Jesus, die laat zichzelf wél kennen zeg!quote:Op zondag 16 juli 2023 13:00 schreef juul. het volgende:
Bep gaat niet mee helpen met koken als ZIJ in de keuken staat en dat allemaal om een blond plukje
Een uil?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten nog steeds te klaverjassen, en Babette zit maar om zich heen te kijken......
ik moet iedere keer weer aan een vogel denken, kan niet op de naam komen die de hele tijd ook maar met zijn kop in de rondte draait.....(haar mond heeft ook wel iets weg van een snavel)...
Volgens mij zou Moirama gaan koken samen met Babette en Zoe od dat moet weer veranderd zijn...quote:Op zondag 16 juli 2023 13:00 schreef juul. het volgende:
Bep gaat niet mee helpen met koken als ZIJ in de keuken staat en dat allemaal om een blond plukje
Toekanquote:Op zondag 16 juli 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten nog steeds te klaverjassen, en Babette zit maar om zich heen te kijken......
ik moet iedere keer weer aan een vogel denken, kan niet op de naam komen die de hele tijd ook maar met zijn kop in de rondte draait.....(haar mond heeft ook wel iets weg van een snavel)...
Zoe wilde dat niet meer met Babette. En zo zijn er dus mensen die niet meer iets met de ander willen doen, Babette met Zoe en andersom en Babette met Wendy.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij zou Moirama gaan koken samen met Babette en Zoe is dat moet weer veranderd zijn...
Ja maar is niet verstandigquote:Op zondag 16 juli 2023 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan die met zijn kop in de rondte draaien?
Crisis wat een gedoe allemaal... maar ja echt gezelli is het natuurlijk ook niet met zo'n klooie sfeer in de keuken te staan..quote:Op zondag 16 juli 2023 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe wilde dat niet meer met Babette. En zo zijn er dus mensen die niet meer iets met de ander willen doen, Babette met Zoe en andersom en Babette met Wendy.
Ja denk het. En een yoghurtsaus.quote:
eindelijk gevonden, een secretarisvogel!!!! nu onder spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door xsaskiax op 16-07-2023 13:30:15 ]
sorry ik quote mezelf evenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eindelijk gevonden, een secretarisvogel!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het verhaal wordt nog mooier: Babette beweert tegen Marciano dat Wendy het niet wil doen, omdat ze zich gepasseerd voelt omdat hij eerst aan Babette vraagt om het te doen…! 😳quote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat nergens over maar is toch een heel verhaal....
Marciano had aan Babette gevraagd of zij dat lokje niet kon doen en dat zou Babette ook doen maar ook weer niet haha... maar toen had Babette het er met Wendy en die zei, hij kan het toch gewoon vragen en Wendy vond het erg raar waarom hij niet naar haar toekwam en Babette begreep niet waarom Wendy het raar vond... begrijp jij het nog Dot, ik niet...
Trapt alles dood met de poten.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar had ik nooit opgekomen..quote:Op zondag 16 juli 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat ze Zoë bedoelde. Want zij en Zoë zou toch samen met Morri eten maken?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:00 schreef juul. het volgende:
nah nog een ding wat overeenkomt.....kleur haar trouwens ook, manier van kijken, allesverpletterend op weg naar ...... ze hoopt de overwinning....quote:
je wilt niet weten hoe ik hier heb zitten zoeken, dan ligt iets op het puntje van je tong, je ziet het voor je, zeker als ik die kop van Babette zo schichtig zie bewegen..quote:Op zondag 16 juli 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar had ik nooit opgekomen....aparte vogel hoor...
Maar zo was het ook. Wendy vond het raar dat een volwassen man het niet zelf kwam vragen.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:22 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En het verhaal wordt nog mooier: Babette beweert tegen Marciano dat Wendy het niet wil doen, omdat ze zich gepasseerd voelt omdat hij eerst aan Babette vraagt om het te doen…! 😳
die dunne witte meuk hadden ze zeker over van gisterquote:Op zondag 16 juli 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik las op het bord Griekse salade. Dus die saus zal wel tsaziki zijn
Precies en zo komen de verhalen wat Babs publiekslieveling wel aandoet.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze Zoë bedoelde. Want zij en Zoë zou toch samen met Morri eten maken?
Ja ik geloof je, dat is vreselijk... heel het alfabet langs hahaquote:Op zondag 16 juli 2023 13:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ik hier heb zitten zoeken, dan ligt iets op het puntje van je tong, je ziet het voor je, zeker als ik die kop van Babette zo schichtig zie bewegen..
sorry Dot, het ging om Babette, haar schichtige manier van om zich heen kijken en haar allesvertrappende manier van doen en hij staat nu onder spoilerquote:
Ja, dat klopt, maar wat ik bedoel is dat Wendy het erg zou hebben gevonden dat hij het niet eerst aan haar vroeg, maar aan Babette om het te doen. Dat maakt Babette ervan in haar verhaal naar Marciano.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar zo was het ook. Wendy vond het raar dat een volwassen man het niet zelf kwam vragen.
Ze voelt zich niet gepasseerd ze vindt gewoon dom dat die playboy het niet zelf vraagt. Wat een kleuter gedragquote:Op zondag 16 juli 2023 13:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar zo was het ook. Wendy vond het raar dat een volwassen man het niet zelf kwam vragen.
ja, daarom dus. Als volwassen man je vriendinnetje laten vragen of je plukje geverfd kan worden joh laat je nakijken.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze voelt zich niet gepasseerd ze vindt gewoon dom dat die playboy het niet zelf vraagt. Wat een kleuter gedrag
Ja, beetje geobsedeerd door haar!!quote:Op zondag 16 juli 2023 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zit maar te kijken naar Babette, ik vraag me af wat er in zijn hoofd omgaat......
Maar gaf ze hem een duw?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy was aan hardlopen en ineens kwam Marcia naast haar rennen(ik denk om zich een houding te geven) gaf aan dat hij haar iets wilde vragen, ze duwde hem weg en zei NU NIET...
Ik begreep het al niet waarom op dat moment, hij is echt onzeker om iets aan haar te vragen. Had een ander moment uitgekozen.
Ze is wel heel erg met haar gewicht bezigquote:Op zondag 16 juli 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor wie het weten wil, Babette weegt 74.3 kg zegt ze net tegen Sasha
ja, omdat hij bleef aandringen omdat ze aangaf dat ze aan het hardlopen was en geen tijd had, hij hinderde haar/liep in de wegquote:
Hij vertelde laast tegen eunice dat hij er niet tegen kan wanneer hij wordt afgewezen.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy was aan hardlopen en ineens kwam Marcia naast haar rennen(ik denk om zich een houding te geven) gaf aan dat hij haar iets wilde vragen, ze duwde hem weg en zei NU NIET...
Ik begreep het al niet waarom op dat moment, hij is echt onzeker om iets aan haar te vragen. Had een ander moment uitgekozen.
Oké.. heb ik gemist. Hopelijk komt daar nog een filmpje van dan..quote:Op zondag 16 juli 2023 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, omdat hij bleef aandringen omdat ze aangaf dat ze aan het hardlopen was en geen tijd had
Als hij eens zou stoppen met zijn haren terug in zijn schedel te duwen ligt dat plukje zo op de grond. Opgelost.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, daarom dus. Als volwassen man je vriendinnetje laten vragen of je plukje geverfd kan worden joh laat je nakijken.
En allebei ook nog een enorm bord voor hun kop.
Wordt er en keer niet geroddeld en dan is het nog niet goedquote:Op zondag 16 juli 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
En weer komt er een fantastisch verhaal over snapchat, zogenaamd van een vriendin.....
oh de vriendin had aangifte TEGEN de politie gedaan...... omdat er allemaal foto's van haar verspreid waren....
bla bla bla bla altijd verhalen over jan en alleman die ze via via kent..... nooit te traceren natuurlijk, maar het zijn altijd verhalen die de aandacht van anderen trekken
Ja, en toen pakte hij Mirthe vast (die met Wendy meerende)om zichzelf een houding te geven, waardoor Mirthe op zijn schoen ging staan en ja, toen was er natuurlijk paniek in de tent… ‘Mijn schoenen worden vies!!’ 😱😄quote:Op zondag 16 juli 2023 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, omdat hij bleef aandringen omdat ze aangaf dat ze aan het hardlopen was en geen tijd had, hij hinderde haar/liep in de weg
O erik leer mij dat even, zegt Babettequote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
De volgende eliminatie staat in de sluis!!!!
polstokhoogspringen zo te zien
Je hebt gelijk, momenteel kan ze geen goed doenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt er en keer niet geroddeld en dan is het nog niet goed
Morrie naar huisquote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
De volgende eliminatie staat in de sluis!!!!
polstokhoogspringen zo te zien
en even later: mijn polsssssssquote:Op zondag 16 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O erik leer mij dat even, zegt Babette
ojaaaa zijn vieze schoenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, en toen pakte hij Mirthe vast (die met Wendy meeëtende) om zichzelf een houding te geven, waardoor Mirthe op zijn schoen ging staan en ja, toen was er natuurlijk paniek in de tent… ‘Mijn schoenen worden vies!!’ 😱😄
kan toch niet vanwege haar stuitje?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O erik leer mij dat even, zegt Babette
Geinigquote:
Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 16 juli 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt me niet dat ze het in de loods moeten gaan doen..... zitten ze straks tegen het dak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |