Ik ben de rust zelve, verduidelijkte alleen ff dat het niet juist was wat jij 'hoorde'...zonder enige opwinding.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nou nou kalm maar, mijn fout dan want ik dacht gelezen te hebben dat ze al 71 woog.
Erik durft steeds meer te zeggen tegen Mirthe alleen wordt ze er soms ongemakkelijk van. Je ziet haar lachen maar ze voelt iets andersquote:Op zondag 16 juli 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Erik en Mirthe zitten de laatste tijd wel veel op elkaars lip...
En Erik vertelt terloops even dat hij niet droog staat...to much information Erik...
Dat is mooi idd.. iedereen heeft een maatje nodig waar je iets mee kan delen. Helaas loopt het bij sommige bewoners soms andersquote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef woxxel het volgende:
Erik en mirthe zijn een team. Ze hebben elkaar beloofd niet op elkaar te stemmen.
Ze wisselen ook veel informatie uit savonds laat.
Goh weer iemand waar niet op gereageerd kan worden…quote:Op zondag 16 juli 2023 11:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tjonge jonge ik poste net al foutje van mij. Jezus zeg........
Mensen hebben ondertussen duizend dingen gezegd. Ik zie het morgen welquote:Op zondag 16 juli 2023 11:20 schreef woxxel het volgende:
Weet iemand wat ze nu allemaal hebben afgesproken op wie te stemmen ?
Ik weet dat Sasha eigenlijk wel op babette wou. Maar Erik wou op zoe of morri.
En Jasper wou volgens mij ook niet op babette maar nij t oude plan blijven, morri dus.
Maar ik kan niet geloven dat babette echt op zoe zou gaan stemmen
Volgens mij zijn er nog velen in dubio..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:20 schreef woxxel het volgende:
Weet iemand wat ze nu allemaal hebben afgesproken op wie te stemmen ?
Ik weet dat Sasha eigenlijk wel op babette wou. Maar Erik wou op zoe of morri.
En Jasper wou volgens mij ook niet op babette maar nij t oude plan blijven, morri dus.
Maar ik kan niet geloven dat babette echt op zoe zou gaan stemmen
Hij zei gisteren van wel..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef woxxel het volgende:
En ik ben ook benieuwd of isaak op zoe gaat
Waarschijnlijk veranderd het nog tig keer vandaagquote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen hebben ondertussen duizend dingen gezegd. Ik zie het morgen wel
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 16 juli 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veranderd het nog tig keer vandaag
Ik moet het nog maar zien, Isaak waait met alle winden mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik hoop het. Daar zal ze wel erg van op haar neus kijken
Dat wordt huilen en heel veel drama.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik hoop het. Daar zal ze wel erg van op haar neus kijken
Jajaja... wel grappig om te zien...quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik durft steeds meer te zeggen tegen Mirthe alleen wordt ze er soms ongemakkelijk van. Je ziet haar lachen maar ze voelt iets anders
Als t eliminatie is, dan is t echt omdat zoe er zo snel mogelijk uit moetquote:Op zondag 16 juli 2023 11:25 schreef lojanda het volgende:
Sasha verwacht dat de zoemer vandaag gaat.. zou kunnen zegt Bern.
Zoë is veel te gevaarlijk.. zowel om nog een gele kaart te pakken als ineens overstappen naar de andere groep en daarbij is het de hele dag luisteren naar gezeur en geklaag over hoe k.u.t. het allemaal is daar en met die vreselijke mensen.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:25 schreef woxxel het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zoals ze zelf zeggen, zoe al vanaf t vbegin erdoorheen hebben gesleept en nu die laatste maand het niet meer kan.
Ze zijn dom om haar er uit te stemmen. Ik zou zelf haar en morri er in houden. Voor t eind om tegen te spelen.
Ja dat is dan idd wel heel duidelijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Als t eliminatie is, dan is t echt omdat zoe er zo snel mogelijk uit moet
Ik verwacht het ook niet maar je weet het nooit en het zou kunnen ivm het Zoë drama..quote:
Ik hoorde niets want ik had de streams zacht ik zei ik las/gelezen te hebben maar goed laat maar 🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, verduidelijkte alleen ff dat het niet juist was wat jij 'hoorde'...zonder enige opwinding.
Babette en Zoe zijn erg sfeerbepalend geweest de laatste tijd en ik denk dat de rest daar nu wel zat mee is.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë is veel te gevaarlijk.. zowel om nog een gele kaart te pakken als ineens overstappen naar de andere groep en daarbij is het de hele dag luisteren naar gezeur en geklaag over hoe k.u.t. het allemaal is daar en met die vreselijke mensen.
Denk je dat morgen een stemming komt?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen hebben ondertussen duizend dingen gezegd. Ik zie het morgen wel
En zij zelf ook waarschijnlijkquote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Babette en Zoe zijn erg sfeerbepalend geweest de laatste tijd en ik denk dat de rest daar nu wel zat mee is.
Ja dat denk ikquote:
Dat was in het verleden idd zo maar tegenwoordig mogen ze veel meer.quote:
Zolang je het heel overtuigend brengt zijn er altijd wel sukkels die het geloven.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
Babette is weer met het zweefteven gedoe bezighoe kun je daar toch in geloven? Zo’n onzin allemaal. Het valt me op dat er best een aantal zijn die daar echt in geloven
Zal wel spannend worden wie er nu geëlimineerd gaan wordenquote:
niks was grapje van imaquote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
Weet iemand hoeveel zakgeld ze pp hebben gekregen van de week?
Ik begrijp dat echt niet maar ze zijn er daar veel mee bezig. Tegenwoordig zie je ze ook steeds vaker met zo’n pendel bezig.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zolang je het heel overtuigend brengt zijn er altijd wel sukkels die het geloven.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 16 juli 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe het uitkomt, geloof ik..
Ahhh oké.. ik dacht al wat gek want zoveel geld is er nietquote:
Ik hoorde iets van 9 euro maar dat ging over Moirama en daar was mee gesjoemeld..quote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
Weet iemand hoeveel zakgeld ze pp hebben gekregen van de week?
Was iets met die zonnebloempitten toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van 9 euro maar dat ging over Moirama en daar was mee gesjoemeld..
Wel vreemd, dat jij je aangesproken voelt, terwijl ik het tegen een andere user hebquote:Op zondag 16 juli 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas later in een JVJL sprong .. dingen waar ik het over heb zijn al van een tijd terug... dus waar haal jij die dikke duim vandaan..
Hoe kan Moirama dan die zonnepitten gekocht hebben... want ze heeft geen cent meer en Imi zei toen dat ze eerst 6 en later 9 euro had..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |