Kijk jij wel streams ... dit is gewoon gebeurd Verida... ik verzin geen verhaaltjes .."Wendy kennende" wordt ze hitsig van een borrel dat hebben we een paar keer mogen aanschouwen, sommige niet blijkbaar...quote:Op zondag 16 juli 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.
Thnx..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie alleen op stream 1 'n laken voor de open buitendeur wapperen, verder nog geen leven
in de duiventil.
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wildequote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef Alocanda het volgende:
Beb zag in het begin Jeff ook wel zitten daarom mocht Kim Bep niet en ze heeft ook bij Jappie in bed gelegen en dan nu met Marcia. Dus strikt genomen zou Beb nog makkelijker met iemand het bed induiken dan Wendy.
Oooh ok, dat is een nieuwe voor mij maar niet echt verrassend.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wilde
Bep lag in het begin met iedereen in bed te knuffelen, GJ,Alicia, Zoë,Esther ( kroelie woelie zei Esther)quote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef Alocanda het volgende:
Beb zag in het begin Jeff ook wel zitten daarom mocht Kim Bep niet en ze heeft ook bij Jappie in bed gelegen en dan nu met Marcia. Dus strikt genomen zou Beb nog makkelijker met iemand het bed induiken dan Wendy.
'geslapen' dan.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lag in het begin met iedereen in bed te knuffelen, GJ,Alicia, Zoë,Esther ( kroelie woelie zei Esther)
Oja die uitspraak en toen was JW al met Ësther en Eunice een soort van "bezig"quote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wilde
Ik heb hier eens gelezen dat het water in de keuken warm is en dat dat beter is ivm scheren.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:43 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom wast Isaac zich in de keuken, is er geen plaats in de badkamer, echt hoor.
Babette zei dat ook gister: , laat me maar tegen haar en dan hoop ik dat het een rekenopdracht wordtquote:Op zondag 16 juli 2023 07:54 schreef cinsan het volgende:
bep gaat over lijken om niet op de stip te komen
haar vriendinnen schijft ze snel aan de kant als het haar niet uitkomt en nu slijmen bij erik
laat de battle zoe versus bep maar komen, door eli voor hun 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |