quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Babette is wel zo door de mand gevallen zegquote:Op zondag 16 juli 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Zielige Zoe wil ook naar huis... mooi 2 vliegen in 1 klap...
Zoe toch net zo.... ik vind Zoe net iets heftiger dan Babette ... maar het verdiend allebei geen schoonheidsprijs.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is wel zo door de mand gevallen zeg
Ik had haar al niet hoog staan maar nu helemaal niet meer
Maar van Zoé viel het gelijk al op. Babette was in het begin heel anders dan wat ze nu laat zienquote:Op zondag 16 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe toch net zo.... ik vind Zoe net iets heftiger dan Babette ... maar het verdiend allebei geen schoonheidsprijs.
Ik merk nu pas dat Zoe echt mensen misbruikt en vreselijk liegt, ze raakt verstrikt in haar eigen leugens, had ik eerder niet zo in de gaten, noem het naïef... ja wat Babette er allemaal voor nonsens bij haalt... nou moet ik wel zeggen dat Wendy ooit gezegd heeft dat ze Marciano een lekker hapje vindt en Wendy kennende zou ze zomaar bij Marciano in bed kunnen belanden.. dus dat komt niet uit de lucht vallen.. maar voor de rest, het konkelt, liegt en bedriegt allemaal..quote:Op zondag 16 juli 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar van Zoé viel het gelijk al op. Babette was in het begin heel anders dan wat ze nu laat zien
Alhoewel ik haar wel heel snel doorhad
Zo en niet zo'n klein beetje ook, die griet is echt aan het doordraaien.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is wel zo door de mand gevallen zeg
Ik had haar al niet hoog staan maar nu helemaal niet meer
Helemaal in het begin kan Wendy een keer gezegd hebben dat ze Marciano een lekker hapje vindt, net zoals ze dat misschien van Jeff heeft gezegd, of tijdens een gesprek dat ze het over de mannelijke bewoners hebben gehad.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat Zoe echt mensen misbruikt en vreselijk liegt, ze raakt verstrikt in haar eigen leugens, had ik eerder niet zo in de gaten, noem het naïef... ja wat Babette er allemaal voor nonsens hij haalt... nou moet ik wel zeggen dat Wendy ooit gezegd heeft dat ze Marciano en lekker hapje vindt en Wendy kennende zou ze zomaar bij Marciano in bed kunnen belanden.. dus dat komt niet uit de lucht vallen.. maar voor de rest, het konkelt, liegt en bedriegt allemaal..
Wilde Wendy niet graag met Jeff het bed in duiken... kruipt Wendy niet graag bij Jappie in bed om bepaalde handelingen te verrichten en dat moet ze allemaal zelf weten... ik vind Wendy een topper maar ik maak haar niet roomser dan de paus.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Helemaal in het begin kan Wendy een keer gezegd hebben dat ze Marciano een lekker hapje vindt, net zoals ze dat misschien van Jeff heeft gezegd, of tijdens een gesprek dat ze het over de mannelijke bewoners hebben gehad.
maar dan "wendy kennende" zeggen dat ze zomaar bij marciano in bed zou kunnen belanden, vind ik wel ver gaan.
Wendy is misschien nog steeds wat goedgelovig wat babette aangaat, maar ze is niet gek.
bep is ziekelijk jaloers en dat voor vriendschap zoals ze zelf zegtquote:Op zondag 16 juli 2023 07:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Helemaal in het begin kan Wendy een keer gezegd hebben dat ze Marciano een lekker hapje vindt, net zoals ze dat misschien van Jeff heeft gezegd, of tijdens een gesprek dat ze het over de mannelijke bewoners hebben gehad.
maar dan "wendy kennende" zeggen dat ze zomaar bij marciano in bed zou kunnen belanden, vind ik wel ver gaan.
Wendy is misschien nog steeds wat goedgelovig wat babette aangaat, maar ze is niet gek.
Ze heeft totaal geen pogingen gedaan om bij jeff het bed in te duiken. Jappie is de enige geweest waar ze mee in het bed is beland, na een feestje en in eerste instantie toen jappie, net al Wendy nog single was.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wilde Wendy niet graag met Jeff het bed in duiken... kruipt Wendy niet graag bij Jappie in bed om bepaalde handelingen te verrichten en dat moet ze allemaal zelf weten... ik vind Wendy een topper maar ik maak haar niet roomser dan de paus.
Denkt hij nu wel aan zijn kinderen, je hoort hem er niet meer over.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:44 schreef humpty het volgende:
Hoe kan het toch Babette is zo`n goed mens ...liegt niet praat niet over anderen
schreeuwt niet heeft alleen maar het beste met een ander voor
En als ze samen met bv Morrie op de stip zou staan liet ze die winnen
als ze het gevoel zou hebben dat die het geld harder nodig zou hebben
Gisteravond even geluisterd naar haar
Wat een bagger en leugens komen uit dat mens niet te geloven
totaal geen zelfreflectie en die domme dominante kabouter lult met haar mee
Als Moirama (geloof ik) ze niet tegen had gehouden hadden ze bij elkaar in bed gelegen, ze had Jeff toch ook gekust..waardoor Kim over de zeik ging...we weten allemaal wel dat Wendy het niet zo nauw neemt als ze een borrel op heeft...quote:Op zondag 16 juli 2023 08:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft totaal geen pogingen gedaan om bij jeff het bed in te duiken. Jappie is de enige geweest waar ze mee in het bed is beland, na een feestje en in eerste instantie toen jappie, net al Wendy nog single was.
het gaat mij ook om de stelligheid van "wendy kennende" . We kennen de bewoners niet, we zien ze in een setting omringd door camera's en zien daarbij nog niet eens alles.
bep is ook geen helige eerder schijnheilige is bepquote:Op zondag 16 juli 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als Moirama (geloof ik) ze niet tegen had gehouden hadden ze bij elkaar in bed gelegen, ze had Jeff toch ook gekust..waardoor Kim over de zeik ging...we weten allemaal wel dat Wendy het niet zo nauw neemt als ze een borrel op heeft...
Wat heeft dat er mee te maken of ze single zijn, ik heb toch niet gezegd dat Jappie verloofd is... ik zeg eerder al, moet ze allemaal zelf weten...nogmaals ik vind Wendy een topper maar heilig is ze niet...
Niemand is heilig......... alleen ikquote:Op zondag 16 juli 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als Moirama (geloof ik) ze niet tegen had gehouden hadden ze bij elkaar in bed gelegen, ze had Jeff toch ook gekust..waardoor Kim over de zeik ging...we weten allemaal wel dat Wendy het niet zo nauw neemt als ze een borrel op heeft...
Wat heeft dat er mee te maken of ze single zijn, ik heb toch niet gezegd dat Jappie verloofd is... ik zeg eerder al, moet ze allemaal zelf weten...nogmaals ik vind Wendy een topper maar heilig is ze niet...
Ik heb het hier niet over Babette, die heeft met dit verhaal niks te maken.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is ook geen helige eerder schijnheilige is bep
Goedemorgen Fritsie..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niemand is heilig......... alleen ik![]()
Goedemorgen Cos
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:55 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.
Hèhè... hij lijkt soms wel of ik als enige die dingen heb gezien..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.
Zie alleen op stream 1 'n laken voor de open buitendeur wapperen, verder nog geen levenquote:Op zondag 16 juli 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie..![]()
Haha en zo is dat...
Is er al leven in de brouwerij? Ben even streamloos..
Kijk jij wel streams ... dit is gewoon gebeurd Verida... ik verzin geen verhaaltjes .."Wendy kennende" wordt ze hitsig van een borrel dat hebben we een paar keer mogen aanschouwen, sommige niet blijkbaar...quote:Op zondag 16 juli 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.
Thnx..quote:Op zondag 16 juli 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie alleen op stream 1 'n laken voor de open buitendeur wapperen, verder nog geen leven
in de duiventil.
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wildequote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef Alocanda het volgende:
Beb zag in het begin Jeff ook wel zitten daarom mocht Kim Bep niet en ze heeft ook bij Jappie in bed gelegen en dan nu met Marcia. Dus strikt genomen zou Beb nog makkelijker met iemand het bed induiken dan Wendy.
Oooh ok, dat is een nieuwe voor mij maar niet echt verrassend.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wilde
Bep lag in het begin met iedereen in bed te knuffelen, GJ,Alicia, Zoë,Esther ( kroelie woelie zei Esther)quote:Op zondag 16 juli 2023 08:59 schreef Alocanda het volgende:
Beb zag in het begin Jeff ook wel zitten daarom mocht Kim Bep niet en ze heeft ook bij Jappie in bed gelegen en dan nu met Marcia. Dus strikt genomen zou Beb nog makkelijker met iemand het bed induiken dan Wendy.
'geslapen' dan.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lag in het begin met iedereen in bed te knuffelen, GJ,Alicia, Zoë,Esther ( kroelie woelie zei Esther)
Oja die uitspraak en toen was JW al met Ësther en Eunice een soort van "bezig"quote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wilde
Ik heb hier eens gelezen dat het water in de keuken warm is en dat dat beter is ivm scheren.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:43 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom wast Isaac zich in de keuken, is er geen plaats in de badkamer, echt hoor.
Babette zei dat ook gister: , laat me maar tegen haar en dan hoop ik dat het een rekenopdracht wordtquote:Op zondag 16 juli 2023 07:54 schreef cinsan het volgende:
bep gaat over lijken om niet op de stip te komen
haar vriendinnen schijft ze snel aan de kant als het haar niet uitkomt en nu slijmen bij erik
laat de battle zoe versus bep maar komen, door eli voor hun 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |