Zal van tijdelijk duur zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 12:48 schreef juul. het volgende:
We zijn vandaag lekker van het gehinnik van Bep af
En dit heb ik dan weer gemist ....quote:Op zondag 16 juli 2023 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie je wel, had ik het toch goed onthouden. Ben wel een ouwe muts maar mijn geheugen is best nog wel goed.
Oefenen zet ik nooit in de agendaquote:Op zondag 16 juli 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
Oh wat hoop ik op een zoemer.......
Dat stond vandaag op het programma Dotteke, oefenen voor de challenge, maar wat ik net hoorde was dat de ballonnen niet goed waren (zei Isaac)....
Moraima en Erik zitten te kiften, ze MOETEN van Erik het juiste formaat hebben
Wordt dan tijd dat je gaat oefenenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oefenen zet ik nooit in de agenda
Hoorde imadiddin ook al mopperen over de ballonnen
hahahahaha ik had geen zin om weer 'waterballonnen' te typenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die laatste regel lees ik een beetje vreemd.
Geeft niks, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En dit heb ik dan weer gemist ....
Jesus, die laat zichzelf wél kennen zeg!quote:Op zondag 16 juli 2023 13:00 schreef juul. het volgende:
Bep gaat niet mee helpen met koken als ZIJ in de keuken staat en dat allemaal om een blond plukje
Een uil?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten nog steeds te klaverjassen, en Babette zit maar om zich heen te kijken......
ik moet iedere keer weer aan een vogel denken, kan niet op de naam komen die de hele tijd ook maar met zijn kop in de rondte draait.....(haar mond heeft ook wel iets weg van een snavel)...
Volgens mij zou Moirama gaan koken samen met Babette en Zoe od dat moet weer veranderd zijn...quote:Op zondag 16 juli 2023 13:00 schreef juul. het volgende:
Bep gaat niet mee helpen met koken als ZIJ in de keuken staat en dat allemaal om een blond plukje
Toekanquote:Op zondag 16 juli 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten nog steeds te klaverjassen, en Babette zit maar om zich heen te kijken......
ik moet iedere keer weer aan een vogel denken, kan niet op de naam komen die de hele tijd ook maar met zijn kop in de rondte draait.....(haar mond heeft ook wel iets weg van een snavel)...
Zoe wilde dat niet meer met Babette. En zo zijn er dus mensen die niet meer iets met de ander willen doen, Babette met Zoe en andersom en Babette met Wendy.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij zou Moirama gaan koken samen met Babette en Zoe is dat moet weer veranderd zijn...
Ja maar is niet verstandigquote:Op zondag 16 juli 2023 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan die met zijn kop in de rondte draaien?
Crisis wat een gedoe allemaal... maar ja echt gezelli is het natuurlijk ook niet met zo'n klooie sfeer in de keuken te staan..quote:Op zondag 16 juli 2023 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe wilde dat niet meer met Babette. En zo zijn er dus mensen die niet meer iets met de ander willen doen, Babette met Zoe en andersom en Babette met Wendy.
Ja denk het. En een yoghurtsaus.quote:
eindelijk gevonden, een secretarisvogel!!!! nu onder spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door xsaskiax op 16-07-2023 13:30:15 ]
sorry ik quote mezelf evenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eindelijk gevonden, een secretarisvogel!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |