Ze is wel heel erg met haar gewicht bezigquote:Op zondag 16 juli 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor wie het weten wil, Babette weegt 74.3 kg zegt ze net tegen Sasha
ja, omdat hij bleef aandringen omdat ze aangaf dat ze aan het hardlopen was en geen tijd had, hij hinderde haar/liep in de wegquote:
Hij vertelde laast tegen eunice dat hij er niet tegen kan wanneer hij wordt afgewezen.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy was aan hardlopen en ineens kwam Marcia naast haar rennen(ik denk om zich een houding te geven) gaf aan dat hij haar iets wilde vragen, ze duwde hem weg en zei NU NIET...
Ik begreep het al niet waarom op dat moment, hij is echt onzeker om iets aan haar te vragen. Had een ander moment uitgekozen.
Oké.. heb ik gemist. Hopelijk komt daar nog een filmpje van dan..quote:Op zondag 16 juli 2023 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, omdat hij bleef aandringen omdat ze aangaf dat ze aan het hardlopen was en geen tijd had
Als hij eens zou stoppen met zijn haren terug in zijn schedel te duwen ligt dat plukje zo op de grond. Opgelost.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, daarom dus. Als volwassen man je vriendinnetje laten vragen of je plukje geverfd kan worden joh laat je nakijken.
En allebei ook nog een enorm bord voor hun kop.
Wordt er en keer niet geroddeld en dan is het nog niet goedquote:Op zondag 16 juli 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
En weer komt er een fantastisch verhaal over snapchat, zogenaamd van een vriendin.....
oh de vriendin had aangifte TEGEN de politie gedaan...... omdat er allemaal foto's van haar verspreid waren....
bla bla bla bla altijd verhalen over jan en alleman die ze via via kent..... nooit te traceren natuurlijk, maar het zijn altijd verhalen die de aandacht van anderen trekken
Ja, en toen pakte hij Mirthe vast (die met Wendy meerende)om zichzelf een houding te geven, waardoor Mirthe op zijn schoen ging staan en ja, toen was er natuurlijk paniek in de tent… ‘Mijn schoenen worden vies!!’ 😱😄quote:Op zondag 16 juli 2023 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, omdat hij bleef aandringen omdat ze aangaf dat ze aan het hardlopen was en geen tijd had, hij hinderde haar/liep in de weg
O erik leer mij dat even, zegt Babettequote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
De volgende eliminatie staat in de sluis!!!!
polstokhoogspringen zo te zien
Je hebt gelijk, momenteel kan ze geen goed doenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt er en keer niet geroddeld en dan is het nog niet goed
Morrie naar huisquote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
De volgende eliminatie staat in de sluis!!!!
polstokhoogspringen zo te zien
en even later: mijn polsssssssquote:Op zondag 16 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O erik leer mij dat even, zegt Babette
ojaaaa zijn vieze schoenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:37 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, en toen pakte hij Mirthe vast (die met Wendy meeëtende) om zichzelf een houding te geven, waardoor Mirthe op zijn schoen ging staan en ja, toen was er natuurlijk paniek in de tent… ‘Mijn schoenen worden vies!!’ 😱😄
kan toch niet vanwege haar stuitje?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O erik leer mij dat even, zegt Babette
Geinigquote:
Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 16 juli 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt me niet dat ze het in de loods moeten gaan doen..... zitten ze straks tegen het dak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |