ach tuurlijk pffff, water in de badkamer is niet warm? apartquote:Op zondag 16 juli 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb hier eens gelezen dat het water in de keuken warm is en dat dat beter is ivm scheren.
Alleen de douches.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach tuurlijk pffff, water in de badkamer is niet warm? apart
Vals mens is het toch ook, met haar als vriendin heb je geen vijanden nodigquote:Op zondag 16 juli 2023 09:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Babette zei dat ook gister: , laat me maar tegen haar en dan hoop ik dat het een rekenopdracht wordt
Ik begrijp ook niks van die wijven die hem aantrekkelijk vinden. Het is een miezerig mannetje met een creepy tatoo op zijn rug en een lelijk babyhoofd.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:56 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen, Wendy wordt inderdaad nogal hitsig van een paar drankjes. Maar ze is niet jaloers, omdat ze met Marciano naar bed zou willen. En dat is wat Bep zegt.
Loverboy Marciano heeft zijn werk goed gedaan: Bep losgetrokken van haar vriendinnen. Dat is wat loverboys doen.
Marciano, die de eerste maanden alleen maar met KimW in bed lag en zich lekker liet verzorgen door haar. Ik vind Marciano helemaal niks. Een engerd
En niet te vergeten een ongelofelijke kleuterige dreinstem!quote:Op zondag 16 juli 2023 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niks van die wijven die hem aantrekkelijk vinden. Het is een miezerig mannetje met een creepy tatoo op zijn rug en een lelijk babyhoofd.
Ja ,dit alles valt mij van Erik ook vies tegenquote:Op zondag 16 juli 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha vindt het raar dat ze op Zoe gaan stemmen. Sasha gaat niet op Zoe stemmen alleen als Zoe dat expliciet aan haar vraagt.
Sasha vindt het vies van Erik hoe hij overal bij gaat staan en luisteren en zich aan Babette bindt met slijmerij terwijl zij op zijn kop heeft gedrukt en dat hij Zoe wil nomineren en dat hij gewoon bang is en dat ze blij is als zijn vrijstelling is afgelopen.
Jasper heeft ook niks met Erik.
En niet te vergeten dat dominate van hem naar vrouwen toe en die opgekropte woede die er uit komt die we een keer van hem gezien hebben toen Isaac hem tegen heeft gehoudenquote:Op zondag 16 juli 2023 09:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
En niet te vergeten een ongelofelijke kleuterige dreinstem!
ja las het gister in cos dat ze haar vriendsschapsketting heeft teruggeven aan bepquote:Op zondag 16 juli 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Zoé haar ketting terug gegeven aan Babette?
O dat heb ik dan gemist had wel willen zien hoe dat gegaan isquote:Op zondag 16 juli 2023 10:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja las het gister in cos dat ze haar vriendsschapsketting heeft teruggeven aan bep
Ongelofelijk dit gedrag van haar..zij heeft het wendy 10 keer moeilijker gemaakt..en bleef maar doorgaan met kwaadsprekerij over wendy. En nu is zij zielig door ruzie met haar bestie.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Blijft Babette nou de hele dag in haar bed liggen mokken?
Gelukkig praat Babette over niemand slecht of achter de rugquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit gedrag van haar..zij heeft het wendy 10 keer moeilijker gemaakt..en bleef maar doorgaan met kwaadsprekerij over wendy. En nu is zij zielig door ruzie met haar bestie.
bep is zielig en schijt 7 kleuern stront bij de gedachte dat ze op de stip komt te staanquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit gedrag van haar..zij heeft het wendy 10 keer moeilijker gemaakt..en bleef maar doorgaan met kwaadsprekerij over wendy. En nu is zij zielig door ruzie met haar bestie.
Wendy wilde ook niet met het evenement van Jasper met Marciano in de tent liggen want dat zou niet goed aflopen.. Babette vroeg toen nog van hoezo? Ja wat denk je zei Wendy. Nou het lijkt me dan heel duidelijk dat ze geen nee zou zeggen..quote:Op zondag 16 juli 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat Zoe echt mensen misbruikt en vreselijk liegt, ze raakt verstrikt in haar eigen leugens, had ik eerder niet zo in de gaten, noem het naïef... ja wat Babette er allemaal voor nonsens bij haalt... nou moet ik wel zeggen dat Wendy ooit gezegd heeft dat ze Marciano een lekker hapje vindt en Wendy kennende zou ze zomaar bij Marciano in bed kunnen belanden.. dus dat komt niet uit de lucht vallen.. maar voor de rest, het konkelt, liegt en bedriegt allemaal..
Hoezo aannames?? Is allemaal op stream geweestquote:Op zondag 16 juli 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
En door dergelijke "aannames" en door dingen als "wendy kennende" komen dus verhalen de wereld in.
Dan gaan we dat regelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:47 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde ook 1 van de bewoners gisteren zeggen dat zoe naar huis moet.
Dat heeft ze idd gezegd maar in een heel andere context. Dat zei ze met een sarcastische toonquote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef humpty het volgende:
[..]
En Jan Willem mocht hier buiten alles met Bep doen wat hij wilde
Erik is degene die dat loopt te verkondigen, althans die ik er over gehoord hebquote:Op zondag 16 juli 2023 10:47 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde ook 1 van de bewoners gisteren zeggen dat zoe naar huis moet.
quote:
Uit de bekende dikke duim gezogen. De aannames vliegen je om de orenquote:Op zondag 16 juli 2023 08:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Wendy gedronken heeft vraagt ze zelfs om sex en niemand weet wat ze aan Marco gevraagd heeft tijdens het buitenspelen en misschien heeft Marco dit al eerder Babs wijsgemaakt.
Ik zou daar niet te blij mee zijn. Babette als vriendin.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Als Babette 71 weegt gaat ze Louboutins kopen.. ze zou echt een vriendin van me kunnen zijn
Ach je weet dat het nooit voor lang is want als een er vent op haar pad komt dan ben je vriendin af.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet te blij mee zijn. Babette als vriendin.
Lijkt mij ook stug zoveel inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gister of eergister woog ze nog 74 en nu 71, ogen zaten nog dicht zeker kan nooit
Klopt ook dat is gezegd.... maar het is toch allemaal niet waar...quote:Op zondag 16 juli 2023 10:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy wilde ook niet met het evenement van Jasper met Marciano in de tent liggen want dat zou niet goed aflopen.. Babette vroeg toen nog van hoezo? Ja wat denk je zei Wendy. Nou het lijkt me dan heel duidelijk dat ze geen nee zou zeggen..
Dat zei ze niet, ze zei 'als ik 71 kilo weeg dan koop ik die schoenen'...quote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gister of eergister woog ze nog 74 en nu 71, ogen zaten nog dicht zeker kan nooit
Heb jij je oren wel open of zitten die nog dichtquote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas later in een JVJL sprong .. dingen waar ik het over heb zijn al van een tijd terug... dus waar haal jij die dikke duim vandaan..quote:Op zondag 16 juli 2023 10:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uit de bekende dikke duim gezogen. De aannames vliegen je om de oren
Nou nou kalm maar, mijn fout dan want ik dacht gelezen te hebben dat ze al 71 woog.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat zei ze niet, ze zei 'als ik 71 kilo weeg dan koop ik die schoenen'...
Tjonge jonge ik poste net al foutje van mij. Jezus zeg........quote:Op zondag 16 juli 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb jij je oren wel open of zitten die nog dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |