Heb even gemist wat daar mee is/ Dat blonde lokje heeft hij toch al een tijdje?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook kinderachtig.. heeft dat niet te maken met dat haarlokje van Marciano..
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in. Werd eerst door Babette aan haar gevraagd en Wendy vroeg of Marciano het niet zélf kon vragen en vervolgens zei ze NEE.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even gemist wat daar mee is/ Dat blonde lokje heeft hij toch al een tijdje?
Volgens mij heeft Marciano dit nog niet gevraagd aan haar..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in.
O, oke beter doet hij het niet. Ik vind het hem niet staan.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in.
O, mijn fout, ik dacht van wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marciano dit nog niet gevraagd aan haar..
Te laat, blonde lok moet er eerst uitgroeien.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, oke beter doet hij het niet. Ik vind het hem niet staan.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb die 6 euro ook gehoord... of die waren alleen voor Imi, Rupie en Moirama..
DIT IS EEN AANNAME HOOR...
Het gaat nergens over maar is toch een heel verhaal..quote:Op zondag 16 juli 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even gemist wat daar mee is/ Dat blonde lokje heeft hij toch al een tijdje?
Ik was hier idd benieuwd naar, wat goed van haar om een keer nee te zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest opnieuw ofzo en Wendy had daar geen zin in. Werd eerst door Babette aan haar gevraagd en Wendy vroeg of Marciano het niet zélf kon vragen en vervolgens zei ze NEE.
Ze heeft (helaas) nog geen 'nee' tegen Marciano kunnen zeggen, omdat hij het haar zelf nog niet heeft gevraagd.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik was hier idd benieuwd naar, wat goed van haar om een keer nee te zeggen.
de zin verkeert gelezenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft (helaas) nog geen 'nee' tegen Marciano kunnen zeggen, omdat hij het haar zelf nog niet heeft gevraagd.
Ze liet wel heel duidelijk aan Babette merken dat ze het een hele rare gang van zaken vond
Het heeft waarschijnlijk te maken dat ze even met iedereen klaar is .quote:Op zondag 16 juli 2023 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook kinderachtig.. heeft dat niet te maken met dat haarlokje van Marciano..
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
enne .... ik 'luister' graag naar jouw nek want er komt vaak heel wat zinnigs uit!!!
Hij deed en poging tijdens de triatlon en rende met Wendy en Mirthe mee.. en hij zei, Wen ik wil iets vragen... en Wendy zei, nee nu niet...quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marciano dit nog niet gevraagd aan haar..
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
Moraima vult een ballon, roept hard 'dicht dicht dicht' en op het moment dat Erik de kraan dicht draait knapt de ballon!!!!
Daarnet zat Moraima ze te vullen en Erik liet ze weer leeg lopen......
Wat een span voor een bokkenwagen die 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |