Joh weet je toch niet. Kan ook gewoon framing van regie zijn. Ze krijgen allemaal een soort storyline en van de 24 uur zie je 5minuten. Tis maar net hoe ze je willen laten overkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank tuinfluitert, voor de info over Walter.
Toch blijf ik het wel opmerkelijk vinden dat het tussen hem en de vrouwen nooit over dit soort ‘gewone’ dingen gaat. Waarom doe je mee, zou je hier kunnen wonen, wat voor soort man/vrouw zoek je, hoe heb je eerdere relaties ervaren etc. De dingen waarmee je jezelf voorstelt tijdens een datingproces, zeg maar.
Maar goed, dat zal wel te oppervlakkig zijn, in het licht van het unuvursum.
Ja dat is waar inderdaad. Ik zou, als ik de regie was, ook voor tantradansen kiezen in plaats van de koetjes en kalfjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Joh weet je toch niet. Kan ook gewoon framing van regie zijn. Ze krijgen allemaal een soort storyline en van de 24 uur zie je 5minuten. Tis maar net hoe ze je willen laten overkomen.
quote:
Ja ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:12 schreef JOHANK88 het volgende:
maar nu denk ik meer dat de mensen die zich aanmelden
voor dit soort programma's graag met hun kop op tv komen en een beetje mediageil zijn of zo.
matthijstquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]Gemaakt door: matthijst
[..]
Ja ook.
Nou, wel bij Boer zoekt Vrouw. Maar daar is dat juist onderdeel van het format.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:41 schreef jaha het volgende:
Het is natuurlijk ook semi-reality. Ik denk dat het programma ook wat (amateur)acteurs en actrices nodig heeft om wat vaart te houden. Met alleen mensen die ongemakkelijk stotteren kun je geen zeven weken boeiende televisie maken.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:55 schreef jaha het volgende:
Daar kan ik niet zo goed tegen Yvon Jaspers.
https://fb.watch/lOdPgdiFBq/quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
Maar ik snap Claudia wel. Net haar wedergeboorte gehad. Dus nog 18 jaar te gaan voor ze volwassen is.
Zou ze daar niet een wijntje te veel opgehad hebben? Met haar spiruwaliteit en univursum? Dit kan toch gewoon niet waar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:09 schreef DKUp het volgende:
Ik moe(s)t echt enorm griezelen van Walter en zijn tantra gedoe en dans
Ja dat was hier gemeld idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat nou hier dat iemand meldde dat die nieuwe bij Petri in 2020 nog is getrouwd met een jong blaadje?
Ik lees zo veel her en der mee dat ik het soms niet meer weet.
Ah, dank!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja dat was hier gemeld idd.
Spyrodedraak in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #37 - lekker dansen en sjansen
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat nou hier dat iemand meldde dat die nieuwe bij Petri in 2020 nog is getrouwd met een jong blaadje?
Oh, maar is dat recent?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.
Las trouwens dat Walter van B&B Frankrijk het nog had over zijn lieve vrouw.
Waar sta ik over twee jaar
Over 2 jaar is het bedrijf SARO ISO 9001 gecertificeerd, en is het resultaat verdubbeld. Ik beleef veel plezier aan het mentoren via NLgroeit. Mijn werk is mijn hobby en ik ben regelmatig samen met mijn lieve vrouw de wereld aan het ontdekken.
https://nlgroeit.nl/mentoren/walter-spangenberg/
Brrrrrr en dan dit meldenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.
Las trouwens dat Walter van B&B Frankrijk het nog had over zijn lieve vrouw.
Waar sta ik over twee jaar
Over 2 jaar is het bedrijf SARO ISO 9001 gecertificeerd, en is het resultaat verdubbeld. Ik beleef veel plezier aan het mentoren via NLgroeit. Mijn werk is mijn hobby en ik ben regelmatig samen met mijn lieve vrouw de wereld aan het ontdekken.
https://nlgroeit.nl/mentoren/walter-spangenberg/
Brrrrrr, in mijn ogen een hele foute narcistische eikel.quote:Natuurlijk moet er afgewogen, berekend en overlegd worden, maar bijna altijd klopt mijn intuïtie.
Wel een youtube geplaatst door kunstschilder en dichter Daniel Douglas, die vorig jaar een Pippi Langkous villa kocht. Huisvriend van Bram. (met de tulband.)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:17 schreef IkEetSlakken het volgende:
Iemand hier die ook de YouTube vlogs van Bram volgt?
https://www.saro.de/catalogus/200quote:
quote:Pressemitteilung 30. Juni 2023
Pieter Derksen übernimmt zum 1. Juli 2023 die Geschäftsleitung bei Saro Gastro-Products. Walter Spangenberg, der das Unternehmen seit 2008 erfolgreich leitete, wird am 30. Juni 2023 feierlich verabschiedet. Künftig will Spangenberg sich anderen Projekten außerhalb des Unternehmens widmen.
quote:Hoe is dat inzicht gegroeid en wie/wat speelde daarbij een bijzondere rol?
mijn vader gaf me een workshop emotioneel evenwicht bij Roy Martina kado. Dat weekend en de vele andere opleiding daarna veranderden mijn leven. (ennyagram, chakraheling, quantum touch, familieopstellingen, innerlijk kind, biodanza etc.etc.)
Wat doe je met spiritualiteit in je werk?
de afgelopen 2 jaar heb ik met kleine beetjes verschillende dingetjes aan mijn personeel voorgesteld.bijv. in toespraken, one-linrs opgehangent, persoonlijke gesprekken e.d. Langzaam gaan ze open en vinden ze het niet raar meer. lichamelijke klachten van collega´s behandel ik met QT als ze dat willen.
Brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:33 schreef loveli het volgende:
https://spiritueelonderne(...)rs/walterspangenberg
[..]
Ooooh, he wat jammer nou. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:17 schreef loveli het volgende:
En dat "lieve vrouw" is zijn toekomstvisie over 2 jaar. Dus die vrouw gaat 'ie dit seizoen scoren.
Ja en Hans mag gewoon zo'n twee maanden, 35 afleveringen stage lopen bij Petri en ondertussen flink knap Frans leren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:48 schreef loveli het volgende:
Hans bij Petri doet me qua onverstoorbaarheid aan Romana denken. Eens kijken of het aanhoudt.
Wow, heerlijk die googlezoekers. Enfin en dan nu voor 2024 met Claudia (die labiele zonnesteekvlecht healer? ) OMGquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:58 schreef loveli het volgende:
Nu ik Waltor toch door Google aan het trekken ben..
https://www.tripadvisor.n(...)uitaine.html#REVIEWS
Meeste reviews hebben lovende woorden over een witte pauw en het echtpaar Anne(miek) en Gerard, de eigenaren. Vanaf 2022 is Walter pas in beeld.
Verhip, zou zomaar kunnen dat die Raspoetin eigenlijk de eigenaar was van dat verlopen resort.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:06 schreef loveli het volgende:
Wat is de voornaam van Raspoetin? Toch niet Gerard?
Tripadvisor linkje staat gewoon op de site, die hij dus ook heeft overgenomen van de vorige eigenaren.
30 juni dus pas gestopt bij dit bedrijf. Kennelijk gokt hij dat de tv-promotie een definitieve overstap wel zal faciliteren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:15 schreef loveli het volgende:
[..]
https://www.saro.de/catalogus/200
[..]
Je kunt het bijna niet bedenken hoe een kat in het nauw aan het springen is, doet mij denken aan een Sieuwerdje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
30 juni dus pas gestopt bij dit bedrijf. Kennelijk gokt hij dat de tv-promotie een definitieve overstap wel zal faciliteren.
Allemachtig, in dit filmpje lijkt de goeroe bijna sympathiek. Prachtig plekje, net Ruinerswold.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een rondleiding over het terrein van Le Domaine Vert, ook buitenkant van het huis Walter. Hans is de Kiwi struik aan het snoeien, 120 kilo kiwi's per jaar. 3 pompen waar ze het zwembad mee vullen, ook de moestuin. Overal hebben ze eigen water.
Romana met een vleugje Jan Wolkers erbij. Ik vind het wel grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:48 schreef loveli het volgende:
Hans bij Petri doet me qua onverstoorbaarheid aan Romana denken. Eens kijken of het aanhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Dazalbest1 op 15-07-2023 22:13:29 ]
Nee, zijn naam is Chester.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:06 schreef loveli het volgende:
https://www.tripadvisor.n(...)uitaine.html#REVIEWS
Meeste reviews hebben lovende woorden over een witte pauw en het echtpaar Anne(miek) en Gerard, de eigenaren. Vanaf 2022 is Walter pas in beeld.
Wat is de voornaam van Raspoetin? Toch niet Gerard?
Goed omschreven! 😀quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Romana met een vleugje Jan Wolkers erbij. Ik vind het wel grappig om naar te kijken
Sorry vergeten, heb het aangepast naar spoilerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Aflevering 6 heb ik nog niet gezien, ik moet tot maandag wachten RTL 4, 20:30 uur.
Er staan er 10 op videolandquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Aflevering 6 heb ik nog niet gezien, ik moet tot maandag wachten RTL 4, 20:30 uur.
Oh ja kut weer verkeerde topicquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup.
TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Dit zou toch verboden moeten worden, Claudia:
http://ikinnerlijkekracht.nl/luisterkind/
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
quote:Verdere Retraites voor 2024 volgt eind dit jaar, hou mijn site in de gaten net als FB en Instagram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Het is vast zo gemonteerd dat het nu heel erg Anne & Walter is, en die lieve naïve Clauw is zielig totdat het toch nog goed afloopt en Walter en Claudia samen iets gaan ondernemen, wat dan ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:53 schreef matthijst het volgende:
Google cache, Claudia:
http://webcache.googleuse(...)enten/retraite-2024/
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
(quote Waltor) "Ik kende het programma niet, ik heb het niet gekeken."
Inlog nog wel. Als je maar niet het wachtwoord vergeet mee te nemen dan......quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
Ja, dat fragment. Ik was al verbaasd dat dit stukje ervan niet vaker voorbijkwam.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben sinds gisteren bij. Ik had niet durven dromen dat het derde seizoen al meteen het tweede zou overtreffen. Waar een klein land groot in kan zijn: ogenschijnlijk alledaagse kandidaten met trauma's die om het minste of geringste aan de oppervlakte komen (een augurk, een schroefje). Met de shots van Paul de Pauw, mijn favoriete deelnemer, heeft het programma bovendien Twin Peaks-achtige allures gekregen.
Als ik moet kiezen, dan was dit voor mij het hoogtepunt van de eerste week: de échte Claudia die met Walter en Anne mee op date mag en rollebollend door het veld gaat met haar vriendin. Ik kon het niet aanzien, maar kon m'n ogen er niet vanaf houden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Hier mag ook wel even een spellingscontrole overheen...quote:Als u een afspraak heeft gemaakt en u besluit toch dezelfde dag (binnen 24 uur) het af te zeggen dan betaalt u 50% voor deze consult.
Wat erg zeg, die mensen die geld durven te vragen voor pure poep. Ze zijn niet eens in dezelfde ruimte, die vrouw kan wel pizza’s aan het bakken zijn of de zoveelste GTST herhaling aan het kijken zijn, en ondertussen zegt ze ‘ingelogt’ te zijn in de diepere ziel van het betreffende kind om even flinke euro’s te factureren. Dit is bijna een vorm van oplichting als die mensen die hiervoor betalen niet zo extreem dom zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hier mag ook wel even een spellingscontrole overheen...
Deze dude doet overduidelijk mee voor de volgers.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
joyvanswieten
Málaga, Spain
In mijn hart wist ik altijd dat mijn leven een avontuur zou zijn. Maar nooit had ik kunnen voorzien dat dit avontuur me op een pad van bekendheid en uitdagingen die erbij komen kijken zou leiden. Het was een reis waarop ik me vaak afvroeg hoe ik zou omgaan met negatieve opmerkingen, mocht ik ooit bekend worden.
Nu, op dit moment, word ik op de proef gesteld. Gelukkig zijn de meeste reacties die ik ontvang warm en liefdevol. Ze vullen me met vreugde. Maar af en toe sijpelt er een reactie door die me diep raakt. En ik realiseer me dat de reden waarom het me raakt is omdat er een kern van waarheid in schuilt.
Wat ik ontdekte, is dat het allemaal draait om hoe ik mijn compassie deel met de mensen om me heen. Ik besefte dat mijn intentie altijd was geweest om anderen zich op hun gemak te laten voelen door mijn eigen ervaringen met hen te delen, zodat ze zich veilig genoeg voelen om hun verhalen met mij te delen. Maar helaas heeft dit soms de indruk gewekt dat het alleen maar om mij draait.
Nu begrijp ik dat dit een vorm van communicatie is die vaker voorkomt bij mensen met ADHD, zoals ik. Maar ik weiger mijn ADHD als excuus te gebruiken. Ik ben vastbesloten om eraan te werken en te groeien.
Ik had nooit de intentie om ongeïnteresseerd over te komen. Mijn verlangen was altijd om anderen comfortabel te laten voelen door mijn eigen verhaal te delen. Nu besef ik dat dit niet altijd de juiste manier is om compassie te tonen. Ik heb geleerd om beter te luisteren, om echt geïnteresseerd te zijn in anderen en mijn eigen ervaringen niet meteen op hen te projecteren.
Deze reis van zelfontdekking heeft me waardevolle inzichten gebracht. Het heeft me geleerd dat empathie en begrip niet altijd betekenen dat we onze eigen verhalen moeten delen, maar eerder dat we oprecht moeten luisteren naar anderen. Het heeft me bewust gemaakt van de impact van mijn woorden en daden.
Ik sta nu vastberaden om een betere versie van mezelf te worden, om anderen te begrijpen en te ondersteunen op een manier die oprecht en opbouwend is. Het leven zit vol lessen. Ik ben dankbaar dat ik deze les nu heb mogen leren. #compassie #groei
https://www.instagram.com(...)c8-b7d0-29f4f4df7da5
Ik vraag me ook af hoe overtuigd zulke mensen zijn van hun eigen gaves. Ze denken blijkbaar echt dat ze eenquote:Op maandag 17 juli 2023 04:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg, die mensen die geld durven te vragen voor pure poep. Ze zijn niet eens in dezelfde ruimte, die vrouw kan wel pizza’s aan het bakken zijn of de zoveelste GTST herhaling aan het kijken zijn, en ondertussen zegt ze ‘ingelogt’ te zijn in de diepere ziel van het betreffende kind om even flinke euro’s te factureren. Dit is bijna een vorm van oplichting als die mensen die hiervoor betalen niet zo extreem dom zijn.
Alleen maar vanwege t geld denk ik. Dat zweverige gedoe is hartstikke in. Denk dat er best een hoop centen mee te verdienen zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 16:18 schreef JOHANK88 het volgende:
Op zich kan ik die zweverige dingen goed hebben, ze zijn soms zelfs interessant. Maar ik snap niet waarom er
zoveel 'zweverige' mensen zijn die hun 'gaven' (ongevraagd) uitdragen en aanbieden.
Weet je wat de achternaam van Claudia is?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege t geld denk ik. Dat zweverige gedoe is hartstikke in. Denk dat er best een hoop centen mee te verdienen zijn
ze is niet eens bach bloesem consulentequote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia is van alle markten thuis:
• reiki
• intuïtie
• levenservaringsdeskundige
• de spirit van de afdeling van De Gelderlander
• trancehealing
• kinderlichtwerker
• sensi
• sensi plus
• aquarius angels healing
• sirius docent
• BARS
• retraites
• neurolinguïstisch programmmeren
• emotional freedom technique
• familietafelopstelling
• ooracupunctuur
• hypnose
• meditatie
• ambassadeur meditation moments app
• fan van Michael Pilarczyk
• fan van Gilbert Themen (aka Kajabi)
• masseur (met zoveel meer liefde en gevoel)
• kopje thee
• voetenbad
• warme stenen
• warme oliën
• warme doeken
• Intence
• luisterkindwerker
Je weet er ook wel wat vanquote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
• reiki
• intuïtie
• levenservaringsdeskundige
• de spirit van de afdeling van De Gelderlander
• trancehealing
• kinderlichtwerker
• sensi
• sensi plus
• aquarius angels healing
• sirius docent
• BARS
• retraites
• neurolinguïstisch programmmeren
• emotional freedom technique
• familietafelopstelling
• ooracupunctuur
• hypnose
• meditatie
• ambassadeur meditation moments app
• fan van Michael Pilarczyk
• fan van Gilbert Themen (aka Kajabi)
• masseur (met zoveel meer liefde en gevoel)
• kopje thee
• voetenbad
• warme stenen
• warme oliën
• warme doeken
• Intence
• luisterkindwerker
Altijd belangrijk rond kerst, onderschat dit niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
• familietafelopstelling
Ja, ik zag het ook niet direct ...quote:Op maandag 17 juli 2023 20:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Martijn had het over een prachtig uitzicht…. Je keek alleen maar uit over oude gebouwen en in de verte een heuvel
berg? Het is Mount Joy: The Movement.quote:
ik zou het er niet lang uithouden hoor. misschien tijdje met de honden knuffelenquote:
Ja Marian moet Olof hebben. Handig, lief, sportief. Wat een zak die Jan.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een vreselijke vent is Jan toch
Onze soundhealerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Fascination het volgende:
Lol, die zus van Joy die enthousiast reageert op het werk van Babette.
Niet al je westerse gedachtes en gewoontes op daar projecteren. In andere landen gaan dingen gewoon anders.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vind het beetje rare vibe in Thailand in die zaak enzo.
Waar heb jij het over? Als dit in Nederland was had ik het zelfde. Gaat mij om de negatieve vibe van hem en het interieur enzo.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet al je westerse gedachtes en gewoontes op daar projecteren. In andere landen gaan dingen gewoon anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
Maar als je uit de massagesalon van de buren komt, kun je wel mooi een vette bek halen.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die b&b van Martijn ziet er toch niet uit? Zou er nooit een kamer boeken
Ziet er heel kil en ongezellig uit ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Als dit in Nederland was had ik het zelfde. Gaat mij om de negatieve vibe van hem en het interieur enzo.
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
In het voorstukje zegt Joy immers tegen iemand in bed: "Zou zo met je kunnen trouwen" En als je dan goed op dat meisje let dan zie je volgens mij:Je ziet dus helemaal niets. Wat is dit voor 'spoiler'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
zeurpietquote:Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Jauke het volgende:
[..]
Je ziet dus helemaal niets. Wat is dit voor 'spoiler'?
2 weken vakantie.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:16 schreef loveli het volgende:
Waarom zou een vrouw naar Martijn in Thailand gaan?
Super knusquote:Op maandag 17 juli 2023 21:18 schreef JOHANK88 het volgende:
gaan alle vrouwen samen op de slaapzaal, daar bij martijn? het lijkt boer zoekt vrouw wel.
Met z'n te krappe poloquote:Op maandag 17 juli 2023 21:23 schreef Haags het volgende:
kan Joep van het Hek alias Jan niet lekker z´n koffers pakken
Die ligt wel lekker te aardappelen jaquote:
Grappig detail met dat hondjequote:
Dit inderdaad. Ik geloof er weinig van dat zij dit allemaal in haar eentje heeft 'opgebouwd'. Ze doet namelijk helemaal niks.quote:
Net als Martijn indertijd.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:43 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat Babette en Zoë bij voorbaat al kansloos waren, hij zit blijkbaar op die ene te wachten waar hij wel een klik bij voelde
Mooi is dat toch, dat mensen zo hun eigen, voor anderen onvoorspelbare, voorkeuren hebben.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zie nog voor me hoe hij die mooie vrouw uit nieuw zeeland liet lopen.
De mensen die naar Thailand gaan zijn niet echt mijn soort mensen.quote:
Ja dat klopt eigenlijk wel, en eigenlijk maakt dat het juist ook leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, dat mensen zo hun eigen, voor anderen onvoorspelbare, voorkeuren hebben.
Mijn lief zei precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:47 schreef Aventura het volgende:
Wel verdacht witte single mannen in Thailand. ‘ avonds in bed met een ladyboi of erger. Een leuke vrouw is denk ik alleen voor een dekmantel.
En waarom zijn ze zo vaak onaantrekkelijk? Ik vind oudere vrouwen doorgaans leuker.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh en waarom zijn datende oude mensen vaak zo naar tegen elkaar. Vorig jaar dat gezeik op Madeira en nu weer in Portugal met de Youp-kloon.
12 jaar zelfs. Ik vind Debbie een opvallend knappe verschijning en haar huis is echt leuk ingericht. Ze spreekt ook nog eens erg goed Spaans. Dat is wel een catch voor een man.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:42 schreef Revanches het volgende:
Die vrouw bij Martijn is tien jaar jonger dan Debbie, maar ziet er ouder uit.
Ja, ik dacht dat ook. Zit niet pluis.quote:
Ik vind haar dus helemaal niet knap. En haar innerlijk versterkt dat nog eens extra. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:08 schreef Duiveltja het volgende:
Tja die Joy was wel erg met zichzelf bezig en beseft dat nu ook.
Over die Zoë. Bloedmooi. Ze komt uit Brabant en woont een jaar in Amsterdam. Ze heeft zichzelf in dat jaartje een Gooische R aangeleerd. Dat is knap.
Ik zie alleen maar Bep Brul.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
12 jaar zelfs. Ik vind Debbie een opvallend knappe verschijning en haar huis is echt leuk ingericht. Ze spreekt ook nog eens erg goed Spaans. Dat is wel een catch voor een man.
Tja Amsterdam zit tegenwoordig vol met Anne Fleurs en andere yuppen met een dergelijke 'r', dus Zoë's statement gaat gewoon op.quote:
Echt zonde inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2023 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Marian heeft d'r tuin vol kunstgras liggen.
Ik had inderdaad gezien dat hij Paay heeft bijgestaan. Zou me niets verbazen als hij stiekem een oogje op Paay had, want dat lijkt wel zijn type te zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
De rechter bepaalde dat Vlemmix beledigend en onnodig krenkend was toen hij vorig jaar in de media vertelde over zijn plannen een sekspop van Paay op de markt te brengen.
Juridisch adviseur Johannes Weermeijer. Jan, date van Marian in een bericht omroep Brabant.
"Ze wordt met een ordinaire sekspop vergeleken, terwijl deze vrouw vijftig jaar in het vak zit. De grens is overschreden."
https://www.omroepbrabant(...)johan-vlemmix-is-gek
Jan ( Johannes) zit in het filmpje wel erg dicht tegen Patricia aan. Wanneer Marian zijn type is dan denk Patricia ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gezien dat hij Paay heeft bijgestaan. Zou me niets verbazen als hij stiekem een oogje op Paay had, want dat lijkt wel zijn type te zijn.
quote:Als tweede generatie advocaat kan ik zeggen dat ik ben opgegroeid met de advocatuur. Van jongs af aan ging ik al mee naar het advocatenkantoor van mijn vader. Hierdoor is mijn interesse en passie voor het vak ontstaan. Hij stond destijds de ontvoerder van Gert-Jan Heijn (van Albert Heijn) bij, alsmede één van de Heineken ontvoerders.
Verdomd.quote:
Da's andere koek dan Paay, Ferdi E.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:27 schreef loveli het volgende:
Asymmetrische bril, officieel advocaat in NL (laten verlopen ivm pensioen?).
Is dit z'n zoon?
https://nl.linkedin.com/i(...)ile_samename-profile
[..]
Voor 0 euro kan ik ook een tip geven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.joyvanswieten.nl/
Hij geeft ook cursussen hoe je een b&b succesvol kan maken. Voor ¤50 leert hij je alle kneepjes van het vak!
50 euro is na aftrek van 90% early bird korting. Normaal dus 500 euro!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hij geeft ook cursussen hoe je een b&b succesvol kan maken. Voor ¤50 leert hij je alle kneepjes van het vak!
lol ja deze narcist is overduidelijk een deelnemer die het voor de volgers doet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor 0 euro kan ik ook een tip geven.
Doe mee met BBVL.
‘Bekend van’ sectie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Aflevering 3 is absolute perfectie. Er gaat nooit meer iets beters komen dan aflevering 3. Kan niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
Ik zit in aflevering 3 met Walter en die frau met die vieze dreadlocks.
Er komen energieën vrij
Schudden
Emotioneel
Kuchen
Witte pauw
Innerlijke rust
Genieten
Petri en Hans, ook zo ongemakkelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aflevering 3 is absolute perfectie. Er gaat nooit meer iets beters komen dan aflevering 3. Kan niet.
Absoluut welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aflevering 3 is absolute perfectie. Er gaat nooit meer iets beters komen dan aflevering 3. Kan niet.
Hoe weet je dat? Ik weet van vorig jaar dat ze soms nogal een sprong nemen met de vooruitblik. Ik zat al weken te wachten op het boze moment bij Astrid.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:32 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor tantra dansen date straks![]()
Fuck off![]()
@:Pisces29
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij walkt ook redelijk alleen sinds Jan er is.
Ik zit in aflevering 3 sorryquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik weet van vorig jaar dat ze soms nogal een sprong nemen met de vooruitblik. Ik zat al weken te wachten op het boze moment bij Astrid.
Ook worden de deelnemers niet gelijkwaardig afgewisseld voor mijn gevoel.
Echt serieus nooit op gelet en ben een vooruitkijker notabene. Wat moet een advocaat met lange pinknagels?quote:
Ohh zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zit in aflevering 3 sorry![]()
De huidige aflevering is natuurlijk bezig.
Ken wel doeleinden voor advocaten qua lange pinknagels, maar tijdens het bezoek aan de B&B is dat niet aan de orde, dus kort ze dan even in.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt serieus nooit op gelet en ben een vooruitkijker notabene. Wat moet een advocaat met lange pinknagels?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ken wel doeleinden voor advocaten qua lange pinknagels, maar tijdens het bezoek aan de B&B is dat niet aan de orde, dus kort ze dan even in.
Ja, ik zie ook wel wat overeenkomsten. Benieuwd of zij ook eigenlijk te zelfstandig is. En of ze van golfen houdtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Marian is een beetje de Ted van dit jaar
En vooral ook dezelfde vijver qua mannelijk schoonquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook wel wat overeenkomsten. Benieuwd of zij ook eigenlijk te zelfstandig is. En of ze van golfen houdt
Luchtvochtigheid is nogal hoog daar. Hij is niet de enige, gok ik zo.quote:
Hij vindt zichzelf heel interessant en volwassen...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Stepperoller het volgende:
Heb nog even Joy zijn leeftijd opgezocht en hij is ook pas 25.
Oh ik dacht dat ik net 26 zag staan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Stepperoller het volgende:
Het is ochtend en hij is al drijfnat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is nogal hoog daar. Hij is niet de enige, gok ik zo.
Pas 25 zegt niks. Iemand van 18 jaar kan meer volwassenheid uitstralen als deze jongen met zijn vibe, connenting, cashflow en nog meer gebral.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Stepperoller het volgende:
Klopt, maar had even het idee dat hij meer 30 was of zo zoals hij deed tav Zoë's gebrek aan levenservaring. Zou alsnog vrij arrogant zijn, maar goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Pas 25 zegt niks. Iemand van 18 jaar kan meer volwassenheid uitstralen als deze jongen met zijn vibe, connenting, cashflow en nog meer gebral.
Als je jarenlang zelf je ding doet is het best lastig als er ineens iemand in je leven gezet wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:14 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij heeft Martin geen ervaring met vrouwen en relaties. Leeft volkomen op zichzelf gericht.
Ok, maar je ziet toch dat hij eigenlijk alleen maar geinteresseerd is in zichzelf en in de interesse van die meisjes voor hem? Trouwens die Zoeee idemdito.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Klopt, maar had even het idee dat hij meer 30 was of zo zoals hij deed tav Zoë's gebrek aan levenservaring. Zou alsnog vrij arrogant zijn, maar goed.
Ja dus ik ga goed opletten zodra ene Dani zich aandientquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar je ziet toch dat hij eigenlijk alleen maar geinteresseerd is in zichzelf en de interesse van die meisjes voor hem? Trouwens die Zoeee idemdito.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Zei Joy nou dat hij vindt dat het niet vanuit hem hoeft te komen dat hij meer interesse moet tonen?
Echt een verademingquote:
Geen garantie hoor, kijk Walter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:21 schreef PirE het volgende:
Joy praat heel veel maar zegt absoluut niks. Maar daar komt die jongen vanzelf achter als hij deze fase van zijn leven doorkomt.
Ja maar Walter is wel geïnteresseerd in de vrouwen, in de sauna en hun seksuele energiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geen garantie hoor, kijk Walter.
Oké die heeft iig de progressie geboekt van het stellen van nietszeggende spirituele vragenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja maar Walter is wel geïnteresseerd in de vrouwen, in de sauna en hun seksuele energie
ze is nog niet readyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:43 schreef PirE het volgende:
Zoë is nog niet klaar voor Mount Joy: The Movement
Hmm ja dat zou kunnen. Maar als hij echt iets serieus zoekt, zoals hij pretendeert, moet hij misschien juist verder kijken dan het uiterlijk en toch wat meer moeite doen. Maar ja, wellicht is hij dat inderdaad niet gewend.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan het zijn dat hij (omdat hij zo knap is) niet echt gewend is om zelf interesse te hoeven tonen om een meisje hem leuk te laten vinden. Zinsbouw klopt niet, maar je snapt wat ik bedoel.
Aqua Eduardo.quote:
Ik ga Olof met de dag meer waarderen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:25 schreef Haags het volgende:
Olof
Die geniet echt van werkelijk alles. Mooi man!
Ja, mooi om te zien. Lijkt me een leuke man!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:25 schreef Haags het volgende:
Olof
Olof is echt een topgozer!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:25 schreef Haags het volgende:
Olof
Ik geniet juist van de regie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:27 schreef Stepperoller het volgende:
Die opzwepende muziek ook voor een beetje bejaardengym
frikadellen + bier + roken - enige beweging = zweten als een otterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ochtend en hij is al drijfnat.
Ik ben ook weleens in die hoek geweest voor werk. Ik vond het 's ochtends wel meevallen qua warmte.
Ja diequote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? De huisvriend met een SM-hondenriem? Vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |