Oké die heeft iig de progressie geboekt van het stellen van nietszeggende spirituele vragenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja maar Walter is wel geïnteresseerd in de vrouwen, in de sauna en hun seksuele energie
ze is nog niet readyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:43 schreef PirE het volgende:
Zoë is nog niet klaar voor Mount Joy: The Movement
Hmm ja dat zou kunnen. Maar als hij echt iets serieus zoekt, zoals hij pretendeert, moet hij misschien juist verder kijken dan het uiterlijk en toch wat meer moeite doen. Maar ja, wellicht is hij dat inderdaad niet gewend.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan het zijn dat hij (omdat hij zo knap is) niet echt gewend is om zelf interesse te hoeven tonen om een meisje hem leuk te laten vinden. Zinsbouw klopt niet, maar je snapt wat ik bedoel.
Aqua Eduardo.quote:
Ik ga Olof met de dag meer waarderen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:25 schreef Haags het volgende:
Olof
Die geniet echt van werkelijk alles. Mooi man!
Ja, mooi om te zien. Lijkt me een leuke man!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:25 schreef Haags het volgende:
Olof
Olof is echt een topgozer!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:25 schreef Haags het volgende:
Olof
Ik geniet juist van de regie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:27 schreef Stepperoller het volgende:
Die opzwepende muziek ook voor een beetje bejaardengym
frikadellen + bier + roken - enige beweging = zweten als een otterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ochtend en hij is al drijfnat.
Ik ben ook weleens in die hoek geweest voor werk. Ik vond het 's ochtends wel meevallen qua warmte.
Ja diequote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? De huisvriend met een SM-hondenriem? Vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |