Klopt, maar had even het idee dat hij meer 30 was of zo zoals hij deed tav Zoë's gebrek aan levenservaring. Zou alsnog vrij arrogant zijn, maar goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Pas 25 zegt niks. Iemand van 18 jaar kan meer volwassenheid uitstralen als deze jongen met zijn vibe, connenting, cashflow en nog meer gebral.
Als je jarenlang zelf je ding doet is het best lastig als er ineens iemand in je leven gezet wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:14 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij heeft Martin geen ervaring met vrouwen en relaties. Leeft volkomen op zichzelf gericht.
Ok, maar je ziet toch dat hij eigenlijk alleen maar geinteresseerd is in zichzelf en in de interesse van die meisjes voor hem? Trouwens die Zoeee idemdito.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Klopt, maar had even het idee dat hij meer 30 was of zo zoals hij deed tav Zoë's gebrek aan levenservaring. Zou alsnog vrij arrogant zijn, maar goed.
Ja dus ik ga goed opletten zodra ene Dani zich aandientquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar je ziet toch dat hij eigenlijk alleen maar geinteresseerd is in zichzelf en de interesse van die meisjes voor hem? Trouwens die Zoeee idemdito.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Zei Joy nou dat hij vindt dat het niet vanuit hem hoeft te komen dat hij meer interesse moet tonen?
Echt een verademingquote:
Geen garantie hoor, kijk Walter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:21 schreef PirE het volgende:
Joy praat heel veel maar zegt absoluut niks. Maar daar komt die jongen vanzelf achter als hij deze fase van zijn leven doorkomt.
Ja maar Walter is wel geïnteresseerd in de vrouwen, in de sauna en hun seksuele energiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geen garantie hoor, kijk Walter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |