Ik zit in aflevering 3 sorryquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik weet van vorig jaar dat ze soms nogal een sprong nemen met de vooruitblik. Ik zat al weken te wachten op het boze moment bij Astrid.
Ook worden de deelnemers niet gelijkwaardig afgewisseld voor mijn gevoel.
Echt serieus nooit op gelet en ben een vooruitkijker notabene. Wat moet een advocaat met lange pinknagels?quote:
Ohh zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zit in aflevering 3 sorry![]()
De huidige aflevering is natuurlijk bezig.
Ken wel doeleinden voor advocaten qua lange pinknagels, maar tijdens het bezoek aan de B&B is dat niet aan de orde, dus kort ze dan even in.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt serieus nooit op gelet en ben een vooruitkijker notabene. Wat moet een advocaat met lange pinknagels?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ken wel doeleinden voor advocaten qua lange pinknagels, maar tijdens het bezoek aan de B&B is dat niet aan de orde, dus kort ze dan even in.
Ja, ik zie ook wel wat overeenkomsten. Benieuwd of zij ook eigenlijk te zelfstandig is. En of ze van golfen houdtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Marian is een beetje de Ted van dit jaar
En vooral ook dezelfde vijver qua mannelijk schoonquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook wel wat overeenkomsten. Benieuwd of zij ook eigenlijk te zelfstandig is. En of ze van golfen houdt
Luchtvochtigheid is nogal hoog daar. Hij is niet de enige, gok ik zo.quote:
Hij vindt zichzelf heel interessant en volwassen...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Stepperoller het volgende:
Heb nog even Joy zijn leeftijd opgezocht en hij is ook pas 25.
Oh ik dacht dat ik net 26 zag staan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Stepperoller het volgende:
Het is ochtend en hij is al drijfnat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is nogal hoog daar. Hij is niet de enige, gok ik zo.
Pas 25 zegt niks. Iemand van 18 jaar kan meer volwassenheid uitstralen als deze jongen met zijn vibe, connenting, cashflow en nog meer gebral.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Stepperoller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |