Precies.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, hij probeert wel diepe vragen te stellen. Maar hij vertelt niets over zichzelf. Die vrouwen leren hem niet kennen.
Hij lijkt me in ieder geval zelf ook geen makkelijke man, bij nader inzien. Eerste indruk dacht ik 'oh die is heelquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu terug en b.v. dat gezeik van Leendert over die schroefjes. 'Steek die schroefjes lekker in je reet, droplul' zou ik zeggen (denken),
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:00 schreef JOHANK88 het volgende:
Debbie doet me heel erg denken aan een actrice, maar ik kom er maar niet op.
Vooral haar stem en accent. Alsof ik haar al jaren ken. Heeft nog iemand dat?
Verder lijkt ze me wel een heel leuk type voor dit programma.
Wel raar dat hij nu ineens zo eenzaam is, als hij daar dus altijd alleen zit. Of is er normaalgesproken iemand anders bij daar in Wallonië?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:54 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hij lijkt me in ieder geval zelf ook geen makkelijke man, bij nader inzien. Eerste indruk dacht ik 'oh die is heel
normaal' maar ik geloof dat ik me toch een beetje vergist heb
Ja, dat was erg vreemd. En dan moet die dochter meteen maar naar Frankrijk komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel raar dat hij nu ineens zo eenzaam is, als hij daar dus altijd alleen zit. Of is er normaalgesproken iemand anders bij daar in Wallonië?
De B&B gasten, die heeft hij deze logeer weken niet geboekt want anders geen kast ruimte voor zijn zeven dates.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel raar dat hij nu ineens zo eenzaam is, als hij daar dus altijd alleen zit. Of is er normaalgesproken iemand anders bij daar in Wallonië?
Dat lijkt inderdaad Olaf van Petri wel. Als het 'm is dan was ie dus in september 2020 (toen was die uitzending)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
https://www.npo3.nl/ik-du(...)636/POMS_BV_16290071
Komt iemand deze man bekend voor? ( man met dat sikje) Is volgens mij de date van iemand ( even naam kwijt )
Toch spijtig dat dit gezeik elke keer weer gebeurd bij ieder ‘reality’ programma. Ik ben er gelijk weer klaar mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:08 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad Olaf van Petri wel. Als het 'm is dan was ie dus in september 2020 (toen was die uitzending)
nog getrouwd met een vrouw die 30 jaar jonger was dan hem![]()
Ik vond het eerst ook een flinke afknapper maar nu denk ik meer dat de mensen die zich aanmeldenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:10 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Toch spijtig dat dit gezeik elke keer weer gebeurd bij ieder ‘reality’ programma. Ik ben er gelijk weer klaar mee.
Belgiequote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:12 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja, dat was erg vreemd. En dan moet die dochter meteen maar naar Frankrijk komen.
Da’s wel vaag ja. Die gast heeft 1 groot knuffelresort. Maar het gaat die ouwe secteleider alleen om z’n eigen plezier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Walter zou haar ook uit zichzelf weleens tijd kunnen geven met hem, ze is niet opgewassen lijkt wel om dat zelf te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |