Welnee. Petri is volgens mij op haar gemak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:35 schreef matthijst het volgende:
Petri heeft een beetje Astrid trekjes.
Daar zijn toch spoilertags voor?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hardop gelachen om je post hier. En ohohoh, het wordt nog erger (ben een vooruitkijker) en verheug me nu al op dit soort commentaar. Durf voor de rest niets te zeggen, anders de spoilernerds over mij heen.
Dat is toch welkom in het topic B&B Vol liefde 2023 -voor de vooruitkijkers#1quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
Durf voor de rest niets te zeggen, anders de spoilernerds over mij heen.
Leendert heeft aan het einde van de serie een vrieskist vol met aan stukken gezaagde kandidates.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
Leendert had 7 vrouwen uitgezocht meen ik me te herinneren? Dus die is niet rouwig, hup 2 eruit,
nog 5 te gaan.
Denk je? Ze ergert zich aan de kandiaat. Hij praat blijkbaar te veel. Bijzonder is dat haar dochter hem wel leuk vind en eigenlijk haar moeder terechtwijst.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee. Petri is volgens mij op haar gemak.
En geen culturele toe-eigenings ophef.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoe groot is de kans 2 white people met dreads in het seizoen
Al had ze die stokjes in haar reet gepropt. Het is onzin.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:49 schreef Battlecruiser het volgende:
Die Claudia weet niet eens hoe ze wichelroedestokjes moet vasthouden
Maakt niks uit voor de spiruwaliteit van het unuvursum!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:49 schreef Battlecruiser het volgende:
Die Claudia weet niet eens hoe ze wichelroedestokjes moet vasthouden. Ze houdt ze aan de lange zijde vast en staat er een beetje onbeholpen mee rond te draaien. Ze heeft de cursus zweefteefmania dus nog niet helemaal voltooid.
Nee, maar vertel eens of hij daar hetzelfde is als in de uitzending, want hij komt nu nogal nerveus of gejaagd over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:17 schreef IkEetSlakken het volgende:
Iemand hier die ook de YouTube vlogs van Bram volgt?
Jij bent gewoon geen kanaal van moeder aardequote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Al had ze die stokjes in haar reet gepropt. Het is onzin.
Ik krijg behoorlijke Tineke Schouten-associatiesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:31 schreef loveli het volgende:
Waltor ipv Bram, maar de screenshot is goud waard.
[ twitter ]
Met een mix van Mevrouw Stemband, ( De Grote Meneer Kaktus show)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg behoorlijke Tineke Schouten-associaties
Hij is daar wel dezelfde persoon. Denk dat hij sociaal gewoon wat minder vaardig is. Komt inderdaad op sommige momenten wat nerveus over, maar in zn vlogs is er ook niet heel veel interactie met andere mensen, dus dat is wel een verschil met b&bquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar vertel eens of hij daar hetzelfde is als in de uitzending, want hij komt nu nogal nerveus of gejaagd over.
Maar ze is alles behalve in a way evolved qua spiritualiteitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wil wel meer zendtijd voor Zoë. Die is ontzettend knap.
Dat komt nog, dat gaan ze samen explorenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar ze is alles behalve in a way evolved qua spiritualiteit
Ja, ik kijk nu terug en b.v. dat gezeik van Leendert over die schroefjes. 'Steek die schroefjes lekker in je reet, droplul' zou ik zeggen (denken),quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:14 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
behalve haar gezeik over de hond snap ik haar ook wel. ze zegt geen heel rare dingen. misschien
wat snel en wat veel, maar ze heeft toch ook wel gelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |