SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch wel,nice!quote:Op maandag 10 juli 2023 00:45 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 6! afleveringen staan inmiddels live. Veel kijkplezier, let's go!
Veel kijkplezier!quote:Op maandag 10 juli 2023 12:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De eerste 6 afleveringen staan erop
vziw mag je in het videoland topic juist wel alles bespreken en in het normale topic volgt het gewoon de uitzendingen.quote:
Je ziet toch dat er videoland in de TT staat?quote:
ik zie alleen dit topic hierover, en voordat ik alle aal gezeik krijg denk ik vraag ik het ff.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet toch dat er videoland in de TT staat?
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef Vuvuzelala het volgende:
De productie probeert dit seizoen niet te verbergen hoe nep alles is, die filmpjes van het kijken naar de inzendingen zijn overduidelijk een half uur voor de aankomst van de 1e gast gefilmd..
En dat "liften" van dat meisje in afl2. dat is gewoon een taxi waar ze in stapt uiteindelijk.
[..]
vziw mag je in het videoland topic juist wel alles bespreken en in het normale topic volgt het gewoon de uitzendingen.
Hier als je op tv kijkt Topicreeks: B&B Vol Liefdequote:Op maandag 10 juli 2023 16:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zie alleen dit topic hierover, en voordat ik alle aal gezeik krijg denk ik vraag ik het ff.
Bedankt voor de feedback...
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier als je op tv kijkt Topicreeks: B&B Vol Liefde
Zoë is een dochter van een van de lullos.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat accent van die Zoë ben ik wel snel zat.
Verder vermakelijke mensen weer haha.
Ik hou er wel vanquote:Op maandag 10 juli 2023 17:06 schreef Kreator het volgende:
Wat een kutseizoen.
De een nog wereldvreemder dan de ander. Ze hebben echt alleen maar extreme mensen uitgezocht. Zonde.
Die kerel is ook een engerdquote:Op maandag 10 juli 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Die Anne en andere muts met dat gore haar als medusaZweef teven galore
Die meid Zoie met rollende R doet het ook. Matchquote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef Platina het volgende:
Wat is die Joy vermoeiend. Om de vier woorden wat Engels ertussendoor.
Een match gemaakt in heaven. Jij bent right.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid Zoie met rollende R doet het ook. Match
Jij zou geen part of the movement willen uitmaken van zijn crew op mount joy?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef Platina het volgende:
Wat is die Joy vermoeiend. Om de vier woorden wat Engels ertussendoor.
Zolang je maar in de visie past.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij zou geen part of the movement willen uitmaken van zijn crew op mount joy?
Het moet wel in a way evolven. A dsrs is er geen right vibe.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij zou geen part of the movement willen uitmaken van zijn crew op mount joy?
Ze doen later sowieso maar 4 max per aflevering en dat is eigenlijk een hele goede afwisseling. Je wilt ook niet te lang cringen bij Leendert of Walter.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Eerste aflevering gezien, maar ze pakken wel gelijk door met het voorstellen van wel heel wat deelnemers in 1x. Ik had het gewoon bij 2 B&B houders gehouden met hun eerste dates de eerste aflevering. En we zijn er nog niet er komen er nog wat aan. Denk dat het wel slim is om het overzichtelijk te houden.
Die Walter is me er eentje, 'de Bio dansa idioot' van deze show, bij Ik Vertrek hadden we er ooit ooit ook zo'n gast. Die kakmadam uit Portugal met haar huisheameau/huisgenoot. Die gaat er natuurlijk lekker bij zitten bij alle dates. Dat wordt nog wat.![]()
Vreselijk wijf die Loes, ikke ikke, die is snel vertrokken bij deze Leendert. Vind zichzelf en wat ze te bespreken heeft zeer belangrijk. En ze begon zelfs ook in de derde persoon enkelvoud te lullen, en dan ben je bij mij sowieso gelijk AF.
Die Joy had er van mij niet in gehoeven, vond ik al bij zijn voorstelrondje. En wat er als eerste date aangekomen is mag ook wel gelijk wieberen met haar irritante geaffecteerde toontje.
Op naar aflevering 2 van nog een zeeeer lang seizoen. Hopelijk is dit het waard.
Echt bijna alleen maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:57 schreef RipCity het volgende:
Het is wel echt veels te veel spiritualiteit hè…
Moest even nadenken, bedoel je Richard van vorig jaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:34 schreef Kreator het volgende:
1 zo'n huilebalk vorig jaar in Portugal trek ik nog wel, maar 3 van die zwevers is gewoon teveel.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Moest even nadenken, bedoel je Richard van vorig jaar?
echt die mensen daar iddquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Wat heb ik een respect voor die camera/productie crew bij Walter dat ze niet constant in een lachstuip zijn geschoten.
Oh, dit is weer smullen. Dit seizoen zo enorm extreem dat ik bijna vermoed dat het allemaal acteurs zijn, leven er echt zulke mensen? Halverwege afl. 7 ben ik nu. Manoman! Debbie lijkt inderdaad nog de enige 'normale', maar ja, de ex van een acteur, dus kweenie, hoor. Dat zweverig gezwets van Joy, hoe moet het in de godsnaam goed komen met zijn generatie. Ook vond ik het raar dat Bram (afl. 6) niets over zijn familie wilde vertellen aan iemand die hij net kentquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oké ik vlieg er doorheen. 6 afleveringen gezien
Die Joy is toch ook een figuur. Allemaal diepe teksten voor de camera maar is echt zo oppervlakkig als de pest. Kan totaal geen gesprek voeren joh.
Debbie is een topper.
Niet alleen met de minuut, per aflevering zelfs...Als dat geen keiharde neuksex gaat worden daar...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef Malavita het volgende:
Wat een genante vertoningen bij Walter zeg. Wordt met de minuut erger
het is totnutoe veel een debielenshow. Niet iedereen hoor, maar heb veel van die freakshow bij walter gezien en waar die 2 vrouwen al weg zijn wordt ook geen succesz die stoot alles afquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Die Walter, wat een figuur. Komt hij aan met zijn twee glazen water om de dames eens ondeugend te besprenkelen... wat een lol...Tot nu toe valt dit seizoen me niet tegen en overtreft het met vlagen vorig seizoen.
"Ik organiseer graag dit soort evenementen, kan ik ook netwerken".. camera draait vervolgens naar een BBQ voor z'n 5 vrienden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oké ik vlieg er doorheen. 6 afleveringen gezien
Die Joy is toch ook een figuur. Allemaal diepe teksten voor de camera maar is echt zo oppervlakkig als de pest. Kan totaal geen gesprek voeren joh.
Debbie is een topper.
Dat was het live topic denk ik dat iemand zei dat Loes al met één been bij de dierenarts zat voor een spuitjequote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
WTF die Leendert Oh dat is zijn dochter ik let niet goed op![]()
Nou ja portret is onderwegquote:
Die Walter zit al vanaf aflevering 1 ver in mijn libidoverlagende zone, wat een creep! Brrrrrr, dominante goeroe. Juist hij deelt zijn gevoelens niet, zit voortdurend in zijn kop, hoe deel ik mijn macho-energie uit aan deze mensen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:37 schreef Fascination het volgende:
Hm ik vind het niet helemaal netjes hoe Walter en Anne tegen Claudia doen.
En dat geneuzel van Walter word ik ook moe van. Hou toch op met je vrouwelijke en mannelijke energie. Je wilt gewoon een vrouwelijke, fysiek aantrekkelijke, rustige vrouw. Rustig zijn of dingen aanpakken heeft niets met vrouwelijke of mannelijke energie te maken. Gewoon karaktereigenschappen.
Blijkbaar ook nog een bekende uit de TV wereld:quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:15 schreef roos94 het volgende:
Debbie had een relatie met alfred vd heuvel (acteur o.a. kinderen geen bezwaar)
Joy vond ik helemaal een kul toen die begon over z'n "community waar mensen hun bezit delen" en daarna direct begin dat hij ook een "harde cashflow wilde realiseren". Ranzigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:26 schreef EdVe het volgende:
[..]
Blijkbaar ook nog een bekende uit de TV wereld:
https://www.vtwonen.nl/st(...)b-vol-liefde~3029c7b
https://www.ad.nl/show/jo(...)-veroveren~a646330a/
Blijkbaar heeft Joy ook ruzie met z'n zakelijke partner gehad:
" Deelnemer Joy van Swieten is na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen."
https://www.idealista.com/inmueble/101980942/
Niemand nodig inderdaad, daarom vraag ik mij af of hij kan wennen aan een partner die ook een eigen opvatting heeft. Hij leek al vrij star in het loslaten van het koken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:29 schreef lily het volgende:
Bram met zijn ram was best aandoenlijk. Ik vind dat echt wel top.
En ook dat die vriend zei; als je bij Bram komt, en de “shit it’s the fan” (hij zei het in andere bewoordingen maar daar kwam het op neer). Dan zit je daar gewoon goed en veilig. Want hij heeft niemand nodig.
Dat vind ik best cool.
Wordt? Is het al volgens mij. Nu probeert ie die derde vrouw te domineren (ze komt nog niet helemaal los). Verschrikkelijk die ademsessies met een cd-tje op. Als je zo ademhaalt krijg je een vorm van hyperventilatie en wordt je duizelig, dat noemen zij een staat van zen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen bij Walter: dat wordt echt een sekte. Bhagwan vibes.
Staat niet open voor dingen. My way or the highway.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:02 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu aflevering 10.
Ik word bang van Petri. Zo streng, donker en boos kijkt en praat ze. Brrr
Alsof je een standje krijgt van je moeder. Of je schooljuf vroeger.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Staat niet open voor dingen. My way or the highway.
Onvriendelijk hoe ze doet in deze aflevering.
Ja goed dat die knakker zijn conclusies trok.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:10 schreef lily het volgende:
[..]
Alsof je een standje krijgt van je moeder. Of je schooljuf vroeger.
Heel aantrekkelijk
No shit. Welkom in de wondere wereld van tv. Niks is echt, niks klopt, niks is in volgorde uitgezonden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:44 schreef Jauke het volgende:
Ik ga mij wel realiseren dat hier heel veel geregisseerd is. Je gaat mij niet vertellen dat Walter van ALLE aanmeldingen precies heel toevallig beide vriendinnen uitkiest (of hij moet maar 10 aanmeldingen gekregen hebben?) Dit moet vooraf gewoon allemaal bedacht en afgesproken zijn.
Ik vind haar ook zielig en snap dan ook werkelijk niet waarom ze meedoet aan dit programma. Heeft ze niemand uit haar netwerk die tegen haar heeft gezegd dat het niet zo'n goed idee is om je aan te melden? Die moet zelf hard in een normale therapie zonder gezweefteef.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:38 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Claudia zielig, heb wel medelijden met haar. Ze is denk ik gewoon ongelukkig en probeert nu met dat spirituele ellende zich beter te voelen. Het lijkt me ook heel heftig om vanaf je 16e samen te zijn en diegene overlijdt. Denk dat ze nog veel tijd nodig heeft.
Nee, dat is geen gezellig mens, zuur en betweterig. Echt een 'Karen'. Die gasten moeten echt rennen want dit wordt niet wat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:02 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu aflevering 10.
Ik word bang van Petri. Zo streng, donker en boos kijkt en praat ze. Brrr
Die enge dochter moet ook een schop onder haar hol krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen gezellig mens, zuur en betweterig. Echt een 'Karen'. Die gasten moeten echt rennen want dit wordt niet wat.
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen gezellig mens, zuur en betweterig. Echt een 'Karen'. Die gasten moeten echt rennen want dit wordt niet wat.
denk dat dat weinig te maken heeft met rtl. Denk dat de meeste b&b houders beetje die kant op gaan.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Allemaal linksdraaiende yoghurt eters bij elkaar dit seizoen. Krijg je op RTL wat echt de deugzender onder de commerciële is.
Ze kan er zelf ook behoorlijk wat van andersquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook zielig en snap dan ook werkelijk niet waarom ze meedoet aan dit programma. Heeft ze niemand uit haar netwerk die tegen haar heeft gezegd dat het niet zo'n goed idee is om je aan te melden? Die moet zelf hard in een normale therapie zonder gezweefteef.
Het is een beetje apart dat je van een programma nog een een links-rechtsding wil maken, maar doe het dan in elk geval goed. De grootste zwevers zitten in kamp Thierry hoor. Wel even bij de les blijven.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Allemaal linksdraaiende yoghurt eters bij elkaar dit seizoen. Krijg je op RTL wat echt de deugzender onder de commerciële is.
Wie heeft het hier over Baudet, zus? Ik constateer dat ik het wel een hoop linksige types zijn dit seizoen. Niets meer niets minder.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is een beetje apart dat je van een programma nog een een links-rechtsding wil maken, maar doe het dan in elk geval goed. De grootste zwevers zitten in kamp Thierry hoor. Wel even bij de les blijven.
Ze zijn dus niet per definitie erg links. Of je moet Baudet een rooie rakker vinden.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over Baudet, zus? Ik constateer dat ik het wel een hoop linksige types zijn dit seizoen. Niets meer niets minder.
Niet iedereen, ik vind die Marian b.v. totaal niet linksig, maar ook Debbie niet. Eigenlijk de rest wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
denk dat dat weinig te maken heeft met rtl. Denk dat de meeste b&b houders beetje die kant op gaan.
Het levert vooral vermakelijke tv op.
Ja die makelaar was. Daar was iets mee waardoor deelname niet doorging…quote:Op zondag 16 juli 2023 16:48 schreef Dazalbest1 het volgende:
Was er in de voorstelronde niet ook een jongere blonde dame? Kan me nuttig voorstellen dat die geen aanmeldingen heeft gehad maar ze zit er nu niet bij.... of ben ik in de war?
Oh ja, Milu.... jammer.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die makelaar was. Daar was iets mee waardoor deelname niet doorging…
Ze zouden te weinig brieven hebben ontvangen. Lijkt me toch sterk voor Milu.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die makelaar was. Daar was iets mee waardoor deelname niet doorging…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |