Net als Martijn indertijd.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:43 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat Babette en Zoë bij voorbaat al kansloos waren, hij zit blijkbaar op die ene te wachten waar hij wel een klik bij voelde
Mooi is dat toch, dat mensen zo hun eigen, voor anderen onvoorspelbare, voorkeuren hebben.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zie nog voor me hoe hij die mooie vrouw uit nieuw zeeland liet lopen.
De mensen die naar Thailand gaan zijn niet echt mijn soort mensen.quote:
Ja dat klopt eigenlijk wel, en eigenlijk maakt dat het juist ook leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, dat mensen zo hun eigen, voor anderen onvoorspelbare, voorkeuren hebben.
Mijn lief zei precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:47 schreef Aventura het volgende:
Wel verdacht witte single mannen in Thailand. ‘ avonds in bed met een ladyboi of erger. Een leuke vrouw is denk ik alleen voor een dekmantel.
En waarom zijn ze zo vaak onaantrekkelijk? Ik vind oudere vrouwen doorgaans leuker.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh en waarom zijn datende oude mensen vaak zo naar tegen elkaar. Vorig jaar dat gezeik op Madeira en nu weer in Portugal met de Youp-kloon.
12 jaar zelfs. Ik vind Debbie een opvallend knappe verschijning en haar huis is echt leuk ingericht. Ze spreekt ook nog eens erg goed Spaans. Dat is wel een catch voor een man.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:42 schreef Revanches het volgende:
Die vrouw bij Martijn is tien jaar jonger dan Debbie, maar ziet er ouder uit.
Ja, ik dacht dat ook. Zit niet pluis.quote:
Ik vind haar dus helemaal niet knap. En haar innerlijk versterkt dat nog eens extra. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:08 schreef Duiveltja het volgende:
Tja die Joy was wel erg met zichzelf bezig en beseft dat nu ook.
Over die Zoë. Bloedmooi. Ze komt uit Brabant en woont een jaar in Amsterdam. Ze heeft zichzelf in dat jaartje een Gooische R aangeleerd. Dat is knap.
Ik zie alleen maar Bep Brul.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
12 jaar zelfs. Ik vind Debbie een opvallend knappe verschijning en haar huis is echt leuk ingericht. Ze spreekt ook nog eens erg goed Spaans. Dat is wel een catch voor een man.
Tja Amsterdam zit tegenwoordig vol met Anne Fleurs en andere yuppen met een dergelijke 'r', dus Zoë's statement gaat gewoon op.quote:
Echt zonde inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2023 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Marian heeft d'r tuin vol kunstgras liggen.
Ik had inderdaad gezien dat hij Paay heeft bijgestaan. Zou me niets verbazen als hij stiekem een oogje op Paay had, want dat lijkt wel zijn type te zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
De rechter bepaalde dat Vlemmix beledigend en onnodig krenkend was toen hij vorig jaar in de media vertelde over zijn plannen een sekspop van Paay op de markt te brengen.
Juridisch adviseur Johannes Weermeijer. Jan, date van Marian in een bericht omroep Brabant.
"Ze wordt met een ordinaire sekspop vergeleken, terwijl deze vrouw vijftig jaar in het vak zit. De grens is overschreden."
https://www.omroepbrabant(...)johan-vlemmix-is-gek
Jan ( Johannes) zit in het filmpje wel erg dicht tegen Patricia aan. Wanneer Marian zijn type is dan denk Patricia ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gezien dat hij Paay heeft bijgestaan. Zou me niets verbazen als hij stiekem een oogje op Paay had, want dat lijkt wel zijn type te zijn.
quote:Als tweede generatie advocaat kan ik zeggen dat ik ben opgegroeid met de advocatuur. Van jongs af aan ging ik al mee naar het advocatenkantoor van mijn vader. Hierdoor is mijn interesse en passie voor het vak ontstaan. Hij stond destijds de ontvoerder van Gert-Jan Heijn (van Albert Heijn) bij, alsmede één van de Heineken ontvoerders.
Verdomd.quote:
Da's andere koek dan Paay, Ferdi E.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:27 schreef loveli het volgende:
Asymmetrische bril, officieel advocaat in NL (laten verlopen ivm pensioen?).
Is dit z'n zoon?
https://nl.linkedin.com/i(...)ile_samename-profile
[..]
Voor 0 euro kan ik ook een tip geven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.joyvanswieten.nl/
Hij geeft ook cursussen hoe je een b&b succesvol kan maken. Voor ¤50 leert hij je alle kneepjes van het vak!
50 euro is na aftrek van 90% early bird korting. Normaal dus 500 euro!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hij geeft ook cursussen hoe je een b&b succesvol kan maken. Voor ¤50 leert hij je alle kneepjes van het vak!
lol ja deze narcist is overduidelijk een deelnemer die het voor de volgers doet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor 0 euro kan ik ook een tip geven.
Doe mee met BBVL.
‘Bekend van’ sectie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Aflevering 3 is absolute perfectie. Er gaat nooit meer iets beters komen dan aflevering 3. Kan niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
Ik zit in aflevering 3 met Walter en die frau met die vieze dreadlocks.
Er komen energieën vrij
Schudden
Emotioneel
Kuchen
Witte pauw
Innerlijke rust
Genieten
Petri en Hans, ook zo ongemakkelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aflevering 3 is absolute perfectie. Er gaat nooit meer iets beters komen dan aflevering 3. Kan niet.
Absoluut welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aflevering 3 is absolute perfectie. Er gaat nooit meer iets beters komen dan aflevering 3. Kan niet.
Hoe weet je dat? Ik weet van vorig jaar dat ze soms nogal een sprong nemen met de vooruitblik. Ik zat al weken te wachten op het boze moment bij Astrid.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:32 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor tantra dansen date straks![]()
Fuck off![]()
@:Pisces29
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij walkt ook redelijk alleen sinds Jan er is.
Ik zit in aflevering 3 sorryquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik weet van vorig jaar dat ze soms nogal een sprong nemen met de vooruitblik. Ik zat al weken te wachten op het boze moment bij Astrid.
Ook worden de deelnemers niet gelijkwaardig afgewisseld voor mijn gevoel.
Echt serieus nooit op gelet en ben een vooruitkijker notabene. Wat moet een advocaat met lange pinknagels?quote:
Ohh zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zit in aflevering 3 sorry![]()
De huidige aflevering is natuurlijk bezig.
Ken wel doeleinden voor advocaten qua lange pinknagels, maar tijdens het bezoek aan de B&B is dat niet aan de orde, dus kort ze dan even in.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt serieus nooit op gelet en ben een vooruitkijker notabene. Wat moet een advocaat met lange pinknagels?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ken wel doeleinden voor advocaten qua lange pinknagels, maar tijdens het bezoek aan de B&B is dat niet aan de orde, dus kort ze dan even in.
Ja, ik zie ook wel wat overeenkomsten. Benieuwd of zij ook eigenlijk te zelfstandig is. En of ze van golfen houdtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Marian is een beetje de Ted van dit jaar
En vooral ook dezelfde vijver qua mannelijk schoonquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook wel wat overeenkomsten. Benieuwd of zij ook eigenlijk te zelfstandig is. En of ze van golfen houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |