ik zou het er niet lang uithouden hoor. misschien tijdje met de honden knuffelenquote:
Ja Marian moet Olof hebben. Handig, lief, sportief. Wat een zak die Jan.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een vreselijke vent is Jan toch
Onze soundhealerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Fascination het volgende:
Lol, die zus van Joy die enthousiast reageert op het werk van Babette.
Niet al je westerse gedachtes en gewoontes op daar projecteren. In andere landen gaan dingen gewoon anders.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vind het beetje rare vibe in Thailand in die zaak enzo.
Waar heb jij het over? Als dit in Nederland was had ik het zelfde. Gaat mij om de negatieve vibe van hem en het interieur enzo.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet al je westerse gedachtes en gewoontes op daar projecteren. In andere landen gaan dingen gewoon anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
Maar als je uit de massagesalon van de buren komt, kun je wel mooi een vette bek halen.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die b&b van Martijn ziet er toch niet uit? Zou er nooit een kamer boeken
Ziet er heel kil en ongezellig uit ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Als dit in Nederland was had ik het zelfde. Gaat mij om de negatieve vibe van hem en het interieur enzo.
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
In het voorstukje zegt Joy immers tegen iemand in bed: "Zou zo met je kunnen trouwen" En als je dan goed op dat meisje let dan zie je volgens mij:Je ziet dus helemaal niets. Wat is dit voor 'spoiler'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
zeurpietquote:Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef Jauke het volgende:
[..]
Je ziet dus helemaal niets. Wat is dit voor 'spoiler'?
2 weken vakantie.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:16 schreef loveli het volgende:
Waarom zou een vrouw naar Martijn in Thailand gaan?
Super knusquote:Op maandag 17 juli 2023 21:18 schreef JOHANK88 het volgende:
gaan alle vrouwen samen op de slaapzaal, daar bij martijn? het lijkt boer zoekt vrouw wel.
Met z'n te krappe poloquote:Op maandag 17 juli 2023 21:23 schreef Haags het volgende:
kan Joep van het Hek alias Jan niet lekker z´n koffers pakken
Die ligt wel lekker te aardappelen jaquote:
Grappig detail met dat hondjequote:
Dit inderdaad. Ik geloof er weinig van dat zij dit allemaal in haar eentje heeft 'opgebouwd'. Ze doet namelijk helemaal niks.quote:
Net als Martijn indertijd.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:43 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat Babette en Zoë bij voorbaat al kansloos waren, hij zit blijkbaar op die ene te wachten waar hij wel een klik bij voelde
Mooi is dat toch, dat mensen zo hun eigen, voor anderen onvoorspelbare, voorkeuren hebben.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zie nog voor me hoe hij die mooie vrouw uit nieuw zeeland liet lopen.
De mensen die naar Thailand gaan zijn niet echt mijn soort mensen.quote:
Ja dat klopt eigenlijk wel, en eigenlijk maakt dat het juist ook leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, dat mensen zo hun eigen, voor anderen onvoorspelbare, voorkeuren hebben.
Mijn lief zei precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:47 schreef Aventura het volgende:
Wel verdacht witte single mannen in Thailand. ‘ avonds in bed met een ladyboi of erger. Een leuke vrouw is denk ik alleen voor een dekmantel.
En waarom zijn ze zo vaak onaantrekkelijk? Ik vind oudere vrouwen doorgaans leuker.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh en waarom zijn datende oude mensen vaak zo naar tegen elkaar. Vorig jaar dat gezeik op Madeira en nu weer in Portugal met de Youp-kloon.
12 jaar zelfs. Ik vind Debbie een opvallend knappe verschijning en haar huis is echt leuk ingericht. Ze spreekt ook nog eens erg goed Spaans. Dat is wel een catch voor een man.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:42 schreef Revanches het volgende:
Die vrouw bij Martijn is tien jaar jonger dan Debbie, maar ziet er ouder uit.
Ja, ik dacht dat ook. Zit niet pluis.quote:
Ik vind haar dus helemaal niet knap. En haar innerlijk versterkt dat nog eens extra. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:08 schreef Duiveltja het volgende:
Tja die Joy was wel erg met zichzelf bezig en beseft dat nu ook.
Over die Zoë. Bloedmooi. Ze komt uit Brabant en woont een jaar in Amsterdam. Ze heeft zichzelf in dat jaartje een Gooische R aangeleerd. Dat is knap.
Ik zie alleen maar Bep Brul.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
12 jaar zelfs. Ik vind Debbie een opvallend knappe verschijning en haar huis is echt leuk ingericht. Ze spreekt ook nog eens erg goed Spaans. Dat is wel een catch voor een man.
Tja Amsterdam zit tegenwoordig vol met Anne Fleurs en andere yuppen met een dergelijke 'r', dus Zoë's statement gaat gewoon op.quote:
Echt zonde inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2023 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Marian heeft d'r tuin vol kunstgras liggen.
Ik had inderdaad gezien dat hij Paay heeft bijgestaan. Zou me niets verbazen als hij stiekem een oogje op Paay had, want dat lijkt wel zijn type te zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
De rechter bepaalde dat Vlemmix beledigend en onnodig krenkend was toen hij vorig jaar in de media vertelde over zijn plannen een sekspop van Paay op de markt te brengen.
Juridisch adviseur Johannes Weermeijer. Jan, date van Marian in een bericht omroep Brabant.
"Ze wordt met een ordinaire sekspop vergeleken, terwijl deze vrouw vijftig jaar in het vak zit. De grens is overschreden."
https://www.omroepbrabant(...)johan-vlemmix-is-gek
Jan ( Johannes) zit in het filmpje wel erg dicht tegen Patricia aan. Wanneer Marian zijn type is dan denk Patricia ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gezien dat hij Paay heeft bijgestaan. Zou me niets verbazen als hij stiekem een oogje op Paay had, want dat lijkt wel zijn type te zijn.
quote:Als tweede generatie advocaat kan ik zeggen dat ik ben opgegroeid met de advocatuur. Van jongs af aan ging ik al mee naar het advocatenkantoor van mijn vader. Hierdoor is mijn interesse en passie voor het vak ontstaan. Hij stond destijds de ontvoerder van Gert-Jan Heijn (van Albert Heijn) bij, alsmede één van de Heineken ontvoerders.
Verdomd.quote:
Da's andere koek dan Paay, Ferdi E.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:27 schreef loveli het volgende:
Asymmetrische bril, officieel advocaat in NL (laten verlopen ivm pensioen?).
Is dit z'n zoon?
https://nl.linkedin.com/i(...)ile_samename-profile
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |