ze is niet eens bach bloesem consulentequote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia is van alle markten thuis:
• reiki
• intuïtie
• levenservaringsdeskundige
• de spirit van de afdeling van De Gelderlander
• trancehealing
• kinderlichtwerker
• sensi
• sensi plus
• aquarius angels healing
• sirius docent
• BARS
• retraites
• neurolinguïstisch programmmeren
• emotional freedom technique
• familietafelopstelling
• ooracupunctuur
• hypnose
• meditatie
• ambassadeur meditation moments app
• fan van Michael Pilarczyk
• fan van Gilbert Themen (aka Kajabi)
• masseur (met zoveel meer liefde en gevoel)
• kopje thee
• voetenbad
• warme stenen
• warme oliën
• warme doeken
• Intence
• luisterkindwerker
Je weet er ook wel wat vanquote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
• reiki
• intuïtie
• levenservaringsdeskundige
• de spirit van de afdeling van De Gelderlander
• trancehealing
• kinderlichtwerker
• sensi
• sensi plus
• aquarius angels healing
• sirius docent
• BARS
• retraites
• neurolinguïstisch programmmeren
• emotional freedom technique
• familietafelopstelling
• ooracupunctuur
• hypnose
• meditatie
• ambassadeur meditation moments app
• fan van Michael Pilarczyk
• fan van Gilbert Themen (aka Kajabi)
• masseur (met zoveel meer liefde en gevoel)
• kopje thee
• voetenbad
• warme stenen
• warme oliën
• warme doeken
• Intence
• luisterkindwerker
Altijd belangrijk rond kerst, onderschat dit niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
• familietafelopstelling
Ja, ik zag het ook niet direct ...quote:Op maandag 17 juli 2023 20:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Martijn had het over een prachtig uitzicht…. Je keek alleen maar uit over oude gebouwen en in de verte een heuvel
berg? Het is Mount Joy: The Movement.quote:
ik zou het er niet lang uithouden hoor. misschien tijdje met de honden knuffelenquote:
Ja Marian moet Olof hebben. Handig, lief, sportief. Wat een zak die Jan.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een vreselijke vent is Jan toch
Onze soundhealerquote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Fascination het volgende:
Lol, die zus van Joy die enthousiast reageert op het werk van Babette.
Niet al je westerse gedachtes en gewoontes op daar projecteren. In andere landen gaan dingen gewoon anders.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vind het beetje rare vibe in Thailand in die zaak enzo.
Waar heb jij het over? Als dit in Nederland was had ik het zelfde. Gaat mij om de negatieve vibe van hem en het interieur enzo.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet al je westerse gedachtes en gewoontes op daar projecteren. In andere landen gaan dingen gewoon anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
Maar als je uit de massagesalon van de buren komt, kun je wel mooi een vette bek halen.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die b&b van Martijn ziet er toch niet uit? Zou er nooit een kamer boeken
Ziet er heel kil en ongezellig uit ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Als dit in Nederland was had ik het zelfde. Gaat mij om de negatieve vibe van hem en het interieur enzo.
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
In het voorstukje zegt Joy immers tegen iemand in bed: "Zou zo met je kunnen trouwen" En als je dan goed op dat meisje let dan zie je volgens mij:Je ziet dus helemaal niets. Wat is dit voor 'spoiler'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |