Goed omschreven! 😀quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Romana met een vleugje Jan Wolkers erbij. Ik vind het wel grappig om naar te kijken
Sorry vergeten, heb het aangepast naar spoilerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Aflevering 6 heb ik nog niet gezien, ik moet tot maandag wachten RTL 4, 20:30 uur.
Er staan er 10 op videolandquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Aflevering 6 heb ik nog niet gezien, ik moet tot maandag wachten RTL 4, 20:30 uur.
Oh ja kut weer verkeerde topicquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup.
TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Dit zou toch verboden moeten worden, Claudia:
http://ikinnerlijkekracht.nl/luisterkind/
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
quote:Verdere Retraites voor 2024 volgt eind dit jaar, hou mijn site in de gaten net als FB en Instagram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Het is vast zo gemonteerd dat het nu heel erg Anne & Walter is, en die lieve naïve Clauw is zielig totdat het toch nog goed afloopt en Walter en Claudia samen iets gaan ondernemen, wat dan ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:53 schreef matthijst het volgende:
Google cache, Claudia:
http://webcache.googleuse(...)enten/retraite-2024/
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
(quote Waltor) "Ik kende het programma niet, ik heb het niet gekeken."
Inlog nog wel. Als je maar niet het wachtwoord vergeet mee te nemen dan......quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
Ja, dat fragment. Ik was al verbaasd dat dit stukje ervan niet vaker voorbijkwam.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben sinds gisteren bij. Ik had niet durven dromen dat het derde seizoen al meteen het tweede zou overtreffen. Waar een klein land groot in kan zijn: ogenschijnlijk alledaagse kandidaten met trauma's die om het minste of geringste aan de oppervlakte komen (een augurk, een schroefje). Met de shots van Paul de Pauw, mijn favoriete deelnemer, heeft het programma bovendien Twin Peaks-achtige allures gekregen.
Als ik moet kiezen, dan was dit voor mij het hoogtepunt van de eerste week: de échte Claudia die met Walter en Anne mee op date mag en rollebollend door het veld gaat met haar vriendin. Ik kon het niet aanzien, maar kon m'n ogen er niet vanaf houden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Hier mag ook wel even een spellingscontrole overheen...quote:Als u een afspraak heeft gemaakt en u besluit toch dezelfde dag (binnen 24 uur) het af te zeggen dan betaalt u 50% voor deze consult.
Wat erg zeg, die mensen die geld durven te vragen voor pure poep. Ze zijn niet eens in dezelfde ruimte, die vrouw kan wel pizza’s aan het bakken zijn of de zoveelste GTST herhaling aan het kijken zijn, en ondertussen zegt ze ‘ingelogt’ te zijn in de diepere ziel van het betreffende kind om even flinke euro’s te factureren. Dit is bijna een vorm van oplichting als die mensen die hiervoor betalen niet zo extreem dom zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hier mag ook wel even een spellingscontrole overheen...
Deze dude doet overduidelijk mee voor de volgers.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
joyvanswieten
Málaga, Spain
In mijn hart wist ik altijd dat mijn leven een avontuur zou zijn. Maar nooit had ik kunnen voorzien dat dit avontuur me op een pad van bekendheid en uitdagingen die erbij komen kijken zou leiden. Het was een reis waarop ik me vaak afvroeg hoe ik zou omgaan met negatieve opmerkingen, mocht ik ooit bekend worden.
Nu, op dit moment, word ik op de proef gesteld. Gelukkig zijn de meeste reacties die ik ontvang warm en liefdevol. Ze vullen me met vreugde. Maar af en toe sijpelt er een reactie door die me diep raakt. En ik realiseer me dat de reden waarom het me raakt is omdat er een kern van waarheid in schuilt.
Wat ik ontdekte, is dat het allemaal draait om hoe ik mijn compassie deel met de mensen om me heen. Ik besefte dat mijn intentie altijd was geweest om anderen zich op hun gemak te laten voelen door mijn eigen ervaringen met hen te delen, zodat ze zich veilig genoeg voelen om hun verhalen met mij te delen. Maar helaas heeft dit soms de indruk gewekt dat het alleen maar om mij draait.
Nu begrijp ik dat dit een vorm van communicatie is die vaker voorkomt bij mensen met ADHD, zoals ik. Maar ik weiger mijn ADHD als excuus te gebruiken. Ik ben vastbesloten om eraan te werken en te groeien.
Ik had nooit de intentie om ongeïnteresseerd over te komen. Mijn verlangen was altijd om anderen comfortabel te laten voelen door mijn eigen verhaal te delen. Nu besef ik dat dit niet altijd de juiste manier is om compassie te tonen. Ik heb geleerd om beter te luisteren, om echt geïnteresseerd te zijn in anderen en mijn eigen ervaringen niet meteen op hen te projecteren.
Deze reis van zelfontdekking heeft me waardevolle inzichten gebracht. Het heeft me geleerd dat empathie en begrip niet altijd betekenen dat we onze eigen verhalen moeten delen, maar eerder dat we oprecht moeten luisteren naar anderen. Het heeft me bewust gemaakt van de impact van mijn woorden en daden.
Ik sta nu vastberaden om een betere versie van mezelf te worden, om anderen te begrijpen en te ondersteunen op een manier die oprecht en opbouwend is. Het leven zit vol lessen. Ik ben dankbaar dat ik deze les nu heb mogen leren. #compassie #groei
https://www.instagram.com(...)c8-b7d0-29f4f4df7da5
Ik vraag me ook af hoe overtuigd zulke mensen zijn van hun eigen gaves. Ze denken blijkbaar echt dat ze eenquote:Op maandag 17 juli 2023 04:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg, die mensen die geld durven te vragen voor pure poep. Ze zijn niet eens in dezelfde ruimte, die vrouw kan wel pizza’s aan het bakken zijn of de zoveelste GTST herhaling aan het kijken zijn, en ondertussen zegt ze ‘ingelogt’ te zijn in de diepere ziel van het betreffende kind om even flinke euro’s te factureren. Dit is bijna een vorm van oplichting als die mensen die hiervoor betalen niet zo extreem dom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |