Joh weet je toch niet. Kan ook gewoon framing van regie zijn. Ze krijgen allemaal een soort storyline en van de 24 uur zie je 5minuten. Tis maar net hoe ze je willen laten overkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank tuinfluitert, voor de info over Walter.
Toch blijf ik het wel opmerkelijk vinden dat het tussen hem en de vrouwen nooit over dit soort ‘gewone’ dingen gaat. Waarom doe je mee, zou je hier kunnen wonen, wat voor soort man/vrouw zoek je, hoe heb je eerdere relaties ervaren etc. De dingen waarmee je jezelf voorstelt tijdens een datingproces, zeg maar.
Maar goed, dat zal wel te oppervlakkig zijn, in het licht van het unuvursum.
Ja dat is waar inderdaad. Ik zou, als ik de regie was, ook voor tantradansen kiezen in plaats van de koetjes en kalfjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Joh weet je toch niet. Kan ook gewoon framing van regie zijn. Ze krijgen allemaal een soort storyline en van de 24 uur zie je 5minuten. Tis maar net hoe ze je willen laten overkomen.
quote:
Ja ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:12 schreef JOHANK88 het volgende:
maar nu denk ik meer dat de mensen die zich aanmelden
voor dit soort programma's graag met hun kop op tv komen en een beetje mediageil zijn of zo.
matthijstquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]Gemaakt door: matthijst
[..]
Ja ook.
Nou, wel bij Boer zoekt Vrouw. Maar daar is dat juist onderdeel van het format.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:41 schreef jaha het volgende:
Het is natuurlijk ook semi-reality. Ik denk dat het programma ook wat (amateur)acteurs en actrices nodig heeft om wat vaart te houden. Met alleen mensen die ongemakkelijk stotteren kun je geen zeven weken boeiende televisie maken.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:55 schreef jaha het volgende:
Daar kan ik niet zo goed tegen Yvon Jaspers.
https://fb.watch/lOdPgdiFBq/quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
Maar ik snap Claudia wel. Net haar wedergeboorte gehad. Dus nog 18 jaar te gaan voor ze volwassen is.
Zou ze daar niet een wijntje te veel opgehad hebben? Met haar spiruwaliteit en univursum? Dit kan toch gewoon niet waar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:09 schreef DKUp het volgende:
Ik moe(s)t echt enorm griezelen van Walter en zijn tantra gedoe en dans
Ja dat was hier gemeld idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat nou hier dat iemand meldde dat die nieuwe bij Petri in 2020 nog is getrouwd met een jong blaadje?
Ik lees zo veel her en der mee dat ik het soms niet meer weet.
Ah, dank!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja dat was hier gemeld idd.
Spyrodedraak in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #37 - lekker dansen en sjansen
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat nou hier dat iemand meldde dat die nieuwe bij Petri in 2020 nog is getrouwd met een jong blaadje?
Oh, maar is dat recent?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.
Las trouwens dat Walter van B&B Frankrijk het nog had over zijn lieve vrouw.
Waar sta ik over twee jaar
Over 2 jaar is het bedrijf SARO ISO 9001 gecertificeerd, en is het resultaat verdubbeld. Ik beleef veel plezier aan het mentoren via NLgroeit. Mijn werk is mijn hobby en ik ben regelmatig samen met mijn lieve vrouw de wereld aan het ontdekken.
https://nlgroeit.nl/mentoren/walter-spangenberg/
Brrrrrr en dan dit meldenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.
Las trouwens dat Walter van B&B Frankrijk het nog had over zijn lieve vrouw.
Waar sta ik over twee jaar
Over 2 jaar is het bedrijf SARO ISO 9001 gecertificeerd, en is het resultaat verdubbeld. Ik beleef veel plezier aan het mentoren via NLgroeit. Mijn werk is mijn hobby en ik ben regelmatig samen met mijn lieve vrouw de wereld aan het ontdekken.
https://nlgroeit.nl/mentoren/walter-spangenberg/
Brrrrrr, in mijn ogen een hele foute narcistische eikel.quote:Natuurlijk moet er afgewogen, berekend en overlegd worden, maar bijna altijd klopt mijn intuïtie.
Wel een youtube geplaatst door kunstschilder en dichter Daniel Douglas, die vorig jaar een Pippi Langkous villa kocht. Huisvriend van Bram. (met de tulband.)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:17 schreef IkEetSlakken het volgende:
Iemand hier die ook de YouTube vlogs van Bram volgt?
https://www.saro.de/catalogus/200quote:
quote:Pressemitteilung 30. Juni 2023
Pieter Derksen übernimmt zum 1. Juli 2023 die Geschäftsleitung bei Saro Gastro-Products. Walter Spangenberg, der das Unternehmen seit 2008 erfolgreich leitete, wird am 30. Juni 2023 feierlich verabschiedet. Künftig will Spangenberg sich anderen Projekten außerhalb des Unternehmens widmen.
quote:Hoe is dat inzicht gegroeid en wie/wat speelde daarbij een bijzondere rol?
mijn vader gaf me een workshop emotioneel evenwicht bij Roy Martina kado. Dat weekend en de vele andere opleiding daarna veranderden mijn leven. (ennyagram, chakraheling, quantum touch, familieopstellingen, innerlijk kind, biodanza etc.etc.)
Wat doe je met spiritualiteit in je werk?
de afgelopen 2 jaar heb ik met kleine beetjes verschillende dingetjes aan mijn personeel voorgesteld.bijv. in toespraken, one-linrs opgehangent, persoonlijke gesprekken e.d. Langzaam gaan ze open en vinden ze het niet raar meer. lichamelijke klachten van collega´s behandel ik met QT als ze dat willen.
Brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:33 schreef loveli het volgende:
https://spiritueelonderne(...)rs/walterspangenberg
[..]
Ooooh, he wat jammer nou. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:17 schreef loveli het volgende:
En dat "lieve vrouw" is zijn toekomstvisie over 2 jaar. Dus die vrouw gaat 'ie dit seizoen scoren.
Ja en Hans mag gewoon zo'n twee maanden, 35 afleveringen stage lopen bij Petri en ondertussen flink knap Frans leren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:48 schreef loveli het volgende:
Hans bij Petri doet me qua onverstoorbaarheid aan Romana denken. Eens kijken of het aanhoudt.
Wow, heerlijk die googlezoekers. Enfin en dan nu voor 2024 met Claudia (die labiele zonnesteekvlecht healer? ) OMGquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:58 schreef loveli het volgende:
Nu ik Waltor toch door Google aan het trekken ben..
https://www.tripadvisor.n(...)uitaine.html#REVIEWS
Meeste reviews hebben lovende woorden over een witte pauw en het echtpaar Anne(miek) en Gerard, de eigenaren. Vanaf 2022 is Walter pas in beeld.
Verhip, zou zomaar kunnen dat die Raspoetin eigenlijk de eigenaar was van dat verlopen resort.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:06 schreef loveli het volgende:
Wat is de voornaam van Raspoetin? Toch niet Gerard?
Tripadvisor linkje staat gewoon op de site, die hij dus ook heeft overgenomen van de vorige eigenaren.
30 juni dus pas gestopt bij dit bedrijf. Kennelijk gokt hij dat de tv-promotie een definitieve overstap wel zal faciliteren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:15 schreef loveli het volgende:
[..]
https://www.saro.de/catalogus/200
[..]
Je kunt het bijna niet bedenken hoe een kat in het nauw aan het springen is, doet mij denken aan een Sieuwerdje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
30 juni dus pas gestopt bij dit bedrijf. Kennelijk gokt hij dat de tv-promotie een definitieve overstap wel zal faciliteren.
Allemachtig, in dit filmpje lijkt de goeroe bijna sympathiek. Prachtig plekje, net Ruinerswold.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een rondleiding over het terrein van Le Domaine Vert, ook buitenkant van het huis Walter. Hans is de Kiwi struik aan het snoeien, 120 kilo kiwi's per jaar. 3 pompen waar ze het zwembad mee vullen, ook de moestuin. Overal hebben ze eigen water.
Romana met een vleugje Jan Wolkers erbij. Ik vind het wel grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:48 schreef loveli het volgende:
Hans bij Petri doet me qua onverstoorbaarheid aan Romana denken. Eens kijken of het aanhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Dazalbest1 op 15-07-2023 22:13:29 ]
Nee, zijn naam is Chester.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:06 schreef loveli het volgende:
https://www.tripadvisor.n(...)uitaine.html#REVIEWS
Meeste reviews hebben lovende woorden over een witte pauw en het echtpaar Anne(miek) en Gerard, de eigenaren. Vanaf 2022 is Walter pas in beeld.
Wat is de voornaam van Raspoetin? Toch niet Gerard?
Goed omschreven! 😀quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Romana met een vleugje Jan Wolkers erbij. Ik vind het wel grappig om naar te kijken
Sorry vergeten, heb het aangepast naar spoilerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Aflevering 6 heb ik nog niet gezien, ik moet tot maandag wachten RTL 4, 20:30 uur.
Er staan er 10 op videolandquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Aflevering 6 heb ik nog niet gezien, ik moet tot maandag wachten RTL 4, 20:30 uur.
Oh ja kut weer verkeerde topicquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup.
TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Dit zou toch verboden moeten worden, Claudia:
http://ikinnerlijkekracht.nl/luisterkind/
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
quote:Verdere Retraites voor 2024 volgt eind dit jaar, hou mijn site in de gaten net als FB en Instagram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Het is vast zo gemonteerd dat het nu heel erg Anne & Walter is, en die lieve naïve Clauw is zielig totdat het toch nog goed afloopt en Walter en Claudia samen iets gaan ondernemen, wat dan ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:53 schreef matthijst het volgende:
Google cache, Claudia:
http://webcache.googleuse(...)enten/retraite-2024/
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
(quote Waltor) "Ik kende het programma niet, ik heb het niet gekeken."
Inlog nog wel. Als je maar niet het wachtwoord vergeet mee te nemen dan......quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
Ja, dat fragment. Ik was al verbaasd dat dit stukje ervan niet vaker voorbijkwam.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben sinds gisteren bij. Ik had niet durven dromen dat het derde seizoen al meteen het tweede zou overtreffen. Waar een klein land groot in kan zijn: ogenschijnlijk alledaagse kandidaten met trauma's die om het minste of geringste aan de oppervlakte komen (een augurk, een schroefje). Met de shots van Paul de Pauw, mijn favoriete deelnemer, heeft het programma bovendien Twin Peaks-achtige allures gekregen.
Als ik moet kiezen, dan was dit voor mij het hoogtepunt van de eerste week: de échte Claudia die met Walter en Anne mee op date mag en rollebollend door het veld gaat met haar vriendin. Ik kon het niet aanzien, maar kon m'n ogen er niet vanaf houden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Hier mag ook wel even een spellingscontrole overheen...quote:Als u een afspraak heeft gemaakt en u besluit toch dezelfde dag (binnen 24 uur) het af te zeggen dan betaalt u 50% voor deze consult.
Wat erg zeg, die mensen die geld durven te vragen voor pure poep. Ze zijn niet eens in dezelfde ruimte, die vrouw kan wel pizza’s aan het bakken zijn of de zoveelste GTST herhaling aan het kijken zijn, en ondertussen zegt ze ‘ingelogt’ te zijn in de diepere ziel van het betreffende kind om even flinke euro’s te factureren. Dit is bijna een vorm van oplichting als die mensen die hiervoor betalen niet zo extreem dom zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hier mag ook wel even een spellingscontrole overheen...
Deze dude doet overduidelijk mee voor de volgers.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
joyvanswieten
Málaga, Spain
In mijn hart wist ik altijd dat mijn leven een avontuur zou zijn. Maar nooit had ik kunnen voorzien dat dit avontuur me op een pad van bekendheid en uitdagingen die erbij komen kijken zou leiden. Het was een reis waarop ik me vaak afvroeg hoe ik zou omgaan met negatieve opmerkingen, mocht ik ooit bekend worden.
Nu, op dit moment, word ik op de proef gesteld. Gelukkig zijn de meeste reacties die ik ontvang warm en liefdevol. Ze vullen me met vreugde. Maar af en toe sijpelt er een reactie door die me diep raakt. En ik realiseer me dat de reden waarom het me raakt is omdat er een kern van waarheid in schuilt.
Wat ik ontdekte, is dat het allemaal draait om hoe ik mijn compassie deel met de mensen om me heen. Ik besefte dat mijn intentie altijd was geweest om anderen zich op hun gemak te laten voelen door mijn eigen ervaringen met hen te delen, zodat ze zich veilig genoeg voelen om hun verhalen met mij te delen. Maar helaas heeft dit soms de indruk gewekt dat het alleen maar om mij draait.
Nu begrijp ik dat dit een vorm van communicatie is die vaker voorkomt bij mensen met ADHD, zoals ik. Maar ik weiger mijn ADHD als excuus te gebruiken. Ik ben vastbesloten om eraan te werken en te groeien.
Ik had nooit de intentie om ongeïnteresseerd over te komen. Mijn verlangen was altijd om anderen comfortabel te laten voelen door mijn eigen verhaal te delen. Nu besef ik dat dit niet altijd de juiste manier is om compassie te tonen. Ik heb geleerd om beter te luisteren, om echt geïnteresseerd te zijn in anderen en mijn eigen ervaringen niet meteen op hen te projecteren.
Deze reis van zelfontdekking heeft me waardevolle inzichten gebracht. Het heeft me geleerd dat empathie en begrip niet altijd betekenen dat we onze eigen verhalen moeten delen, maar eerder dat we oprecht moeten luisteren naar anderen. Het heeft me bewust gemaakt van de impact van mijn woorden en daden.
Ik sta nu vastberaden om een betere versie van mezelf te worden, om anderen te begrijpen en te ondersteunen op een manier die oprecht en opbouwend is. Het leven zit vol lessen. Ik ben dankbaar dat ik deze les nu heb mogen leren. #compassie #groei
https://www.instagram.com(...)c8-b7d0-29f4f4df7da5
Ik vraag me ook af hoe overtuigd zulke mensen zijn van hun eigen gaves. Ze denken blijkbaar echt dat ze eenquote:Op maandag 17 juli 2023 04:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat erg zeg, die mensen die geld durven te vragen voor pure poep. Ze zijn niet eens in dezelfde ruimte, die vrouw kan wel pizza’s aan het bakken zijn of de zoveelste GTST herhaling aan het kijken zijn, en ondertussen zegt ze ‘ingelogt’ te zijn in de diepere ziel van het betreffende kind om even flinke euro’s te factureren. Dit is bijna een vorm van oplichting als die mensen die hiervoor betalen niet zo extreem dom zijn.
Alleen maar vanwege t geld denk ik. Dat zweverige gedoe is hartstikke in. Denk dat er best een hoop centen mee te verdienen zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 16:18 schreef JOHANK88 het volgende:
Op zich kan ik die zweverige dingen goed hebben, ze zijn soms zelfs interessant. Maar ik snap niet waarom er
zoveel 'zweverige' mensen zijn die hun 'gaven' (ongevraagd) uitdragen en aanbieden.
Weet je wat de achternaam van Claudia is?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege t geld denk ik. Dat zweverige gedoe is hartstikke in. Denk dat er best een hoop centen mee te verdienen zijn
ze is niet eens bach bloesem consulentequote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia is van alle markten thuis:
• reiki
• intuïtie
• levenservaringsdeskundige
• de spirit van de afdeling van De Gelderlander
• trancehealing
• kinderlichtwerker
• sensi
• sensi plus
• aquarius angels healing
• sirius docent
• BARS
• retraites
• neurolinguïstisch programmmeren
• emotional freedom technique
• familietafelopstelling
• ooracupunctuur
• hypnose
• meditatie
• ambassadeur meditation moments app
• fan van Michael Pilarczyk
• fan van Gilbert Themen (aka Kajabi)
• masseur (met zoveel meer liefde en gevoel)
• kopje thee
• voetenbad
• warme stenen
• warme oliën
• warme doeken
• Intence
• luisterkindwerker
Je weet er ook wel wat vanquote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
• reiki
• intuïtie
• levenservaringsdeskundige
• de spirit van de afdeling van De Gelderlander
• trancehealing
• kinderlichtwerker
• sensi
• sensi plus
• aquarius angels healing
• sirius docent
• BARS
• retraites
• neurolinguïstisch programmmeren
• emotional freedom technique
• familietafelopstelling
• ooracupunctuur
• hypnose
• meditatie
• ambassadeur meditation moments app
• fan van Michael Pilarczyk
• fan van Gilbert Themen (aka Kajabi)
• masseur (met zoveel meer liefde en gevoel)
• kopje thee
• voetenbad
• warme stenen
• warme oliën
• warme doeken
• Intence
• luisterkindwerker
Altijd belangrijk rond kerst, onderschat dit niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
• familietafelopstelling
Ja, ik zag het ook niet direct ...quote:Op maandag 17 juli 2023 20:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Martijn had het over een prachtig uitzicht…. Je keek alleen maar uit over oude gebouwen en in de verte een heuvel
berg? Het is Mount Joy: The Movement.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |