Joh weet je toch niet. Kan ook gewoon framing van regie zijn. Ze krijgen allemaal een soort storyline en van de 24 uur zie je 5minuten. Tis maar net hoe ze je willen laten overkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank tuinfluitert, voor de info over Walter.
Toch blijf ik het wel opmerkelijk vinden dat het tussen hem en de vrouwen nooit over dit soort ‘gewone’ dingen gaat. Waarom doe je mee, zou je hier kunnen wonen, wat voor soort man/vrouw zoek je, hoe heb je eerdere relaties ervaren etc. De dingen waarmee je jezelf voorstelt tijdens een datingproces, zeg maar.
Maar goed, dat zal wel te oppervlakkig zijn, in het licht van het unuvursum.
Ja dat is waar inderdaad. Ik zou, als ik de regie was, ook voor tantradansen kiezen in plaats van de koetjes en kalfjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Joh weet je toch niet. Kan ook gewoon framing van regie zijn. Ze krijgen allemaal een soort storyline en van de 24 uur zie je 5minuten. Tis maar net hoe ze je willen laten overkomen.
quote:
Ja ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:12 schreef JOHANK88 het volgende:
maar nu denk ik meer dat de mensen die zich aanmelden
voor dit soort programma's graag met hun kop op tv komen en een beetje mediageil zijn of zo.
matthijstquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]Gemaakt door: matthijst
[..]
Ja ook.
Nou, wel bij Boer zoekt Vrouw. Maar daar is dat juist onderdeel van het format.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:41 schreef jaha het volgende:
Het is natuurlijk ook semi-reality. Ik denk dat het programma ook wat (amateur)acteurs en actrices nodig heeft om wat vaart te houden. Met alleen mensen die ongemakkelijk stotteren kun je geen zeven weken boeiende televisie maken.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:55 schreef jaha het volgende:
Daar kan ik niet zo goed tegen Yvon Jaspers.
https://fb.watch/lOdPgdiFBq/quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
Maar ik snap Claudia wel. Net haar wedergeboorte gehad. Dus nog 18 jaar te gaan voor ze volwassen is.
Zou ze daar niet een wijntje te veel opgehad hebben? Met haar spiruwaliteit en univursum? Dit kan toch gewoon niet waar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:09 schreef DKUp het volgende:
Ik moe(s)t echt enorm griezelen van Walter en zijn tantra gedoe en dans
Ja dat was hier gemeld idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat nou hier dat iemand meldde dat die nieuwe bij Petri in 2020 nog is getrouwd met een jong blaadje?
Ik lees zo veel her en der mee dat ik het soms niet meer weet.
Ah, dank!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja dat was hier gemeld idd.
Spyrodedraak in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #37 - lekker dansen en sjansen
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat nou hier dat iemand meldde dat die nieuwe bij Petri in 2020 nog is getrouwd met een jong blaadje?
Oh, maar is dat recent?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.
Las trouwens dat Walter van B&B Frankrijk het nog had over zijn lieve vrouw.
Waar sta ik over twee jaar
Over 2 jaar is het bedrijf SARO ISO 9001 gecertificeerd, en is het resultaat verdubbeld. Ik beleef veel plezier aan het mentoren via NLgroeit. Mijn werk is mijn hobby en ik ben regelmatig samen met mijn lieve vrouw de wereld aan het ontdekken.
https://nlgroeit.nl/mentoren/walter-spangenberg/
Brrrrrr en dan dit meldenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het is inderdaad Olaf de date van Petri.
Las trouwens dat Walter van B&B Frankrijk het nog had over zijn lieve vrouw.
Waar sta ik over twee jaar
Over 2 jaar is het bedrijf SARO ISO 9001 gecertificeerd, en is het resultaat verdubbeld. Ik beleef veel plezier aan het mentoren via NLgroeit. Mijn werk is mijn hobby en ik ben regelmatig samen met mijn lieve vrouw de wereld aan het ontdekken.
https://nlgroeit.nl/mentoren/walter-spangenberg/
Brrrrrr, in mijn ogen een hele foute narcistische eikel.quote:Natuurlijk moet er afgewogen, berekend en overlegd worden, maar bijna altijd klopt mijn intuïtie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |