Geloof dat hij op 0 staat.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een stem gehad of wel?
Ja hij speelt het slim. Iedereen komt hem alles vertellen en hij praat ze allemaal naar de mondquote:
grote huicelaar is het lief in gezicht en steekt 10 messen achter in je rugquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij speelt het slim. Iedereen komt hem alles vertellen en hij praat ze allemaal naar de mond
Hij speelt het slim, maar Babette weg gaat hem denk ik niet lukkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:45 schreef cinsan het volgende:
was in gesprek met rupi en ima buiten met ice
ice zegde bed en breakfast =bep 90%, judas en jasper elk 5%
bep wil hij weghebben door geplak aan tiano en omdat hij haar niet vertrouwt
ice wil dus oa morrie en zoe verdergaan die gebruikt hij als stemvee
weet ik nog zo niet , als hij bep echt weg wil zal hij zo manipuleren dat er veel van eigen groep op haar stemmenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt het slim, maar Babette weg gaat hem denk ik niet lukken
Jasper en Bern mogen van mij wel de finale spelen, samen met Sasha, Mirthe en Wendy
I
Valt mij mee dat hij dan Marciano ook niet weg wil hebben?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik nog zo niet , als hij bep echt weg wil zal hij zo manipuleren dat er veel van eigen groep op haar stemmen
dat hij jasper en bern eruit wil zijn voor hem sterke spelers
nee die heeft hijnodig vandaar dat hij bep weg wil hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij mee dat hij dan Marciano ook niet weg wil hebben?
Nou ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee die heeft hijnodig vandaar dat hij bep weg wil hebben
Dat worde leuk want dan hebben ze allemaal een volle blaasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:12 schreef spapaars het volgende:
Nou verras ons eens, iedereen slaapt nog, bouw wat op en dan alarm.
Iedereen binnen 30 seconden voor het spelscherm.
sommige plassen in de douche dan of tegen de heg buitenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat worde leuk want dan hebben ze allemaal een volle blaas
Ja ik hoorde het gisteren maar dat gaan ze niet redden als ze binnen 30 sec voor het scherm moeten staanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
sommige plassen in de douche dan of tegen de heg buiten
Normaal moeten ze binnen een minuut voor het scherm staan, en dat is ze nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het gisteren maar dat gaan ze niet redden als ze binnen 30 sec voor het scherm moeten staan
maar zeggen er ook niks vanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal moeten ze binnen een minuut voor het scherm staan, en dat is ze nog nooit gelukt.
Nee en dan zijn ze al op, dus laat staan als ze vanuit bed gelijk naar het scherm moetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal moeten ze binnen een minuut voor het scherm staan, en dat is ze nog nooit gelukt.
Laat nu de zoemer maar gaan voor een eliminatie-opdrachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en dan zijn ze al op, dus laat staan als ze vanuit bed gelijk naar het scherm moet
Hebben we gisteren algehad, wordt nu denk ik een verdienquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat nu de zoemer maar gaan voor een eliminatie-opdracht![]()
Goedemorgen Cos
Niks mee te maken, ik wil NU een eliminatie-opdrachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben we gisteren algehad, wordt nu denk ik een verdien
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niks mee te maken, ik wil NU een eliminatie-opdracht
of weer voor vrijstellingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben we gisteren algehad, wordt nu denk ik een verdien
Denk meer balen dat de lampen aan gingenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupis kwaad voor de stem die hij kreeg
Broodje roosteren, choco pasta er op en eten maarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:37 schreef spapaars het volgende:
Jappie een beetje water in het gezicht, even mond spoelen en klaar voor de dag.
Ja die was als een van de eerst op met Erikquote:
Ja bij Jasper. Je voelt je dan echt betrapt.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
@:Rhosyn
Geloof dat jij hier gisteren ook iets over zei. Bern is aan het dansen en merkt ineens dat ik kijk![]()
[ afbeelding ]
Pot pindakaas moet leeg en schoon.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Erik gaat ook een boterham smeren ,dat zie je ze niet vaak doen in de ochtend
Hij heeft wel een engelen geduld 🤣🤣quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pot pindakaas moet leeg.
[ afbeelding ]
Daar heeft hij toch alle tijd voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft een mini pannenlikker nodig. Dan kan hij in 1x alle restjes uit een potje halen en hoeft niet tien minuten met een mes in die pot te schrapen.
Hij likt in ieder geval niet van zijn bordquote:
Ik denk dat het de laatste loodsje zijn zwaar zuchtjes zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper zit te zuchten. Ik zat net te denken hoe heerlijk het is om ochtends als je wakker wordt naar buiten te kunnen en daar je koffietje drinken en de frisse lucht in ademen en de vogeltjes horen. ( typt een stadsbewoner 4 hoog met een balkon met zicht op huizen en lawaai van auto's vlak bij een snelweg)
En Jasper zit te zuchten. Hij zal het zwaar hebben.
O dacht dat ze geplast hadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:15 schreef spapaars het volgende:
Fles water niet goed afgesloten
[ afbeelding ]
Erik had het over een gesprek gaan voeren met een bepaald persoon, waarvan hij de naam niet noemde (misschien iemand van K5)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha lijkt mij geen type voor smalltalk.
Ze zit lekker een boterhammetje te eten kom Erik naast haar zitten en begint een lulgesprek. Ditje en datjes. Gaat nergens over. Sasha is nog wel beleefd. Humt af en toe en knikt soms FF.
Zodra Sasha haar broodje op heeft zegt ze : dat was lekker en staat op en verdwijnt naar de keuken.
Eric.![]()
![]()
En ze moet haar zender controlerenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Sas is druk bezig met de was en Zoë loopt weer in haar blauwe gewaad door de loods.
Is het niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
En iedereen vraagt weer aan elkaar “heb je lekker geslapen” dat is de standaard vraag elke ochtend.. of het dan werkelijk interesse is
Ja is echt heel hard aan het trainen.. die wil helemaal fit zijn als hij zo weer buiten is. Voor zijn sport natuurlijk en voor zijn vriendin Wandaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft wel een conditie hoor pppff ik raak al buiten adem als ik er naar kijk
Dus gewoon nepquote:
Ja traint heel hardquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is echt heel hard aan het trainen.. die wil helemaal fit zijn als hij zo weer buiten is. Voor zijn sport natuurlijk en voor zijn vriendin Wanda
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja traint heel hard
Ben benieuwd of dat wat wordt tussen die twee
sabine en bertquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.
Ik vind ze niet echt bij elkaar passen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.
Ze passen ook niet bij elkaar maar Jasper wil heel graag. Hij is nog nooit eerder verliefd geweest zei hij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt bij elkaar passen eigenlijk
Hij is volgens mij ook veel op pas met zijn ijsspeedracen
Goedemorgen.. lekker geslapen?quote:
En. Hij is een vreemdganger.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze passen ook niet bij elkaar maar Jasper wil heel graag. Hij is nog nooit eerder verliefd geweest zei hij.
Maar net wat je zegt hij is heel veel weg voor zijn sport en dat wordt moeilijk met een relatie..
dat was wanda ook, en vreemdganger vind ik nogal groot woord hij had heeft geen relatie met wandaquote:
Voor de streamers niet veel aan om naar te kijken maar wat moeten ze anders doen? Zeker in deze fase.. je merkt gewoon dat de meesten zich echt erg vervelen en ja dan ga je maar wat sporten. Het is meestal of sporten of kaartenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Dat domme gesport van die kerels. Zitten ze in een rls gaan ze de halve dag sporten.
Lekker makkelijk.
![]()
Ze worden in deze rls ook nog best veel gefaciliteerd met materiaal.
En dan bedoel ik niet die fiets.
Maar dat gewicht heffen en dat boksen.
Zo oninteressant om naar te kijken.
Haha alleen als je het serieus meent...quote:
Ook dat nog..quote:
Nou dat denkt hij wel..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat was wanda ook, en vreemdganger vind ik nogal groot woord hij had heeft geen relatie met wanda
En ik dacht door de smiley dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha alleen als je het serieus meent...
Ik drukte de goedemorgen te snel weg.... er moest nog bij dat ik ze hoorde zeggen dat de zoemer zo gaat... zo lekker voorspelbaar...
Flink wat bewoners hebben wat viezige gewoontes ontwikkeld daar in de loods. De camera's hebben dat niet vastgelegd maar nu eunice weg is als beeldvulling komt er meer naar voren, maar zo te zien zijn er erg weinig die zich 's morgens even douchen, opfrissen of een natte lap langs de edele delen halen, huid goed schoonmaken in de avond of regelmatig tanden poetsen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:53 schreef schizolientje het volgende:
ik gebruik geen make up maar zie Babette en uiteraard Zoe gezicht schoonmaken met doekejs enz maar moet je dat eigenlijk niet voor het slapen gaan doen of ben ik nu gek
Ik zie de meesten toch wel douchen als ze opstaan met een paar uitzonderingen..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Flink wat bewoners hebben wat viezige gewoontes ontwikkeld daar in de loods. De camera's hebben dat niet vastgelegd maar nu eunice weg is als beeldvulling komt er meer naar voren, maar zo te zien zijn er erg weinig die zich 's morgens even douchen, opfrissen of een natte lap langs de edele delen halen, huid goed schoonmaken in de avond of regelmatig tanden poetsen.
Was ook een verkeerde smiley... jaja ik begin lekker vandaag...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ik dacht door de smiley dat je het sarcastisch bedoelde
Ik moest er wel om lachen, zeker omdat ik net daarvoor een opmerking maakte over de bewoners die het standaard vragenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was ook een verkeerde smiley... jaja ik begin lekker vandaag...
Het wordt stilletjes in de loods.. niet leuk..
Ooh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, zeker omdat ik net daarvoor een opmerking maakte over de bewoners die het standaard vragen![]()
Sasha en Bern in gesprek over tactieken en het spel..
Wendy kijkt weer erg moeilijk en moppert weer dat de bro’s nu wel brood willen omdat yoghurt niet goed genoeg is want dat is te dun.. ze willen kwark.quote:
Ja ze kan wel bekkies trekken ze heeft veel gezichtsuitdrukkingen... ja die sukkels vriezen de griekse yoghurt in maar dat doen ze met de kwark ook en dat gaat wel goed...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy kijkt weer erg moeilijk en moppert weer dat de bro’s nu wel brood willen omdat yoghurt niet goed genoeg is want dat is te dun.. ze willen kwark.
Hij heeft tot nu toe nog geen relatie met Wanda, dus hij gaat niet vreemdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat nog..
Dat snap ik dus ook echt niet. Vorige week lag hij nog met Wendy zijn ding te doen en zondag loopt hij de hele dag met een shirt waar een grote W op staat![]()
Ik zag gisteren ook nog dat hij de trui die Wanda voor de dames had achtergelaten nu over zijn kussen heeft getrokken
Nee je bent niet gek. Dat hoor je inderdaad te doen voor je gaat slapen. En een nachtcreme.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:53 schreef schizolientje het volgende:
ik gebruik geen make up maar zie Babette en uiteraard Zoe gezicht schoonmaken met doekejs enz maar moet je dat eigenlijk niet voor het slapen gaan doen of ben ik nu gek
Ooh dat is schrikken... veel sterkte... hoop dat je partner weer snel bij je is...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
ga wat minder reageren , lees wel mee
partner had sinds zondag buikpijn , ging op en af , niet braken niet slapen
vanmorgen naar ha geweest die liet hem ophalen met ziekenwagen voor verdere onderzoeken
ze heeft wel gelijk. Moira verdient niets en eet veel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Gisteravond Mirthe en Eric gesprek over eliminatie.
Bij een simpele opdracht gingen ze voor Moraima. Volgens Mirthe omdat ze niets verdient en zoveel vreet.
Bij een moeilijke eliminatie willen ze op Isaac of Rupert gaan.
Onnozele type speelt Mirthe, maar ze is zo uitgekookt. Iedere nacht eet en bakt ze van alles. Maar nu zo over Moraima praten, dat ze het meeste vreet. Echt smerig.
Wel zei Eric, dat hij niet echt vond dat Moraima het meeste at.
Paprikasoepquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:27 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt iets van soep geloof ik.... met een pitabroodje..
Ik ben gek op paprika maar ik heb nog nooit paprikasoep gegeten... zal best lekker zijn...quote:
Ja, das nou eenmaal het nadeel als je zo nodig in de stad wilt wonen. Hier lekker eigen overdekt terras en bos op 5 minuten lopen. Elke dag diverse vogels en gewekt worden door een merel. Wil ik de drukte, wat zelden voorkomt, dan is het 15 minuten fietsen naar het centrum. Ga hier nooit meer weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper zit te zuchten. Ik zat net te denken hoe heerlijk het is om ochtends als je wakker wordt naar buiten te kunnen en daar je koffietje drinken en de frisse lucht in ademen en de vogeltjes horen. ( typt een stadsbewoner 4 hoog met een balkon met zicht op huizen en lawaai van auto's vlak bij een snelweg)
En Jasper zit te zuchten. Hij zal het zwaar hebben.
Sterkte cinsanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
vanmorgen naar ha geweest die liet hem ophalen met ziekenwagen voor verdere onderzoeken
Sterkte mop en beterschap voor je wederhelftquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
ca. 3 blokjes is voor 1 literquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel van die bouillonblokjes gaan er wel niet in..
En ze zijn gek op zout, dus voor hun 5 blokjes in 1 literquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, ja het zijn die kleintjes hé...
Blehquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze zijn gek op zout, dus voor hun 5 blokjes in 1 liter
Ja klopt...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Aromat is echt zout met 'n synthetisch smaakje (vergif)
Zo nodig?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, das nou eenmaal het nadeel als je zo nodig in de stad wilt wonen. Hier lekker eigen overdekt terras en bos op 5 minuten lopen. Elke dag diverse vogels en gewekt worden door een merel. Wil ik de drukte, wat zelden voorkomt, dan is het 15 minuten fietsen naar het centrum. Ga hier nooit meer weg.
Goedemorgen trouwens en wat een eliminatie zeg! Eindelijk die zwever weg uit de loods alhoewel ik liever Bep of Zoe vertrekken.
Ooh dat is goed bericht... nu nog even afwachten...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
bedankt voor jullie lieve berichtjes van medeleven
hij belde juist echo genomen van buik was niks op te zien
wachten nu op uitslag van bloed en urineonderzoek
Sterkte met alles en goed laten onderzoeken zodat ze niets over het hoofd zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
Als je dat gebruikt moet je verder ook geen zout gebruiken, dan is het best wel lekker in een groenteschotel.quote:
Ik gebruik het ook wel hoor... inderdaad rustig aan doen met zout...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je dat gebruikt moet je verder ook geen zout gebruiken, dan is het best wel lekker in een groenteschotel.
Zie je al snel in zo´n strakke legging. Kun je daarom beter iets langs over dragen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
Kan iemand tegen Wendy zeggen dat ze rond loopt met een camel toe.
Ja en... daar hebben we het toch ook over...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:58 schreef Verida het volgende:
Ze hebben in de loods zout, aromat en bouillonblokjes. Daar koken ze mee.
Thuis doen we het allemaal blijkbaar anders, andere kruiden, geen zout enz.
Maar in de loods doen ze het op hun manier, met de ingredienten die ze daar hebben, En dat zien we op de streams.
Of een inleg kruisjequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie je al snel in zo´n strakke legging. Kun je daarom beter iets langs over dragen.
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruikenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en... daar hebben we het toch ook over...
je vergeet de adviezen tegen camel toe nogquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruiken![]()
![]()
gezel hoor
Ooohh boehoe..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruiken![]()
![]()
gezel hoor
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
![]()
gezel hoor
Voorbeeld doet volgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet de adviezen tegen camel toe nog
Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohh boehoe.....wat vreselijk, ik zeg 1 zinnetje, dat ik het thuis ook gebruik...
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:18 schreef Frummelie het volgende:
Haha Wendy moet helpen van Jappie, met wat vraagt Wendy... dat weet ik niet zegt Jappie..oo zegt Wendy dan blijf ik hier wel staan..
De enige 2 die samen niet zo moeilijk doen. Wendy voelt zich bij hem tenminste op haar gemak lijkt het en dat gun ik haar. Weg uit dat wespennest.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:23 schreef Yver73 het volgende:
Wendy en Jappie vind ik altijd wel leuk samen
Heel veel sterkte voor jou en je man..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
En nu?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:58 schreef Verida het volgende:
Ze hebben in de loods zout, aromat en bouillonblokjes. Daar koken ze mee.
Thuis doen we het allemaal blijkbaar anders, andere kruiden, geen zout enz.
Maar in de loods doen ze het op hun manier, met de ingredienten die ze daar hebben, En dat zien we op de streams.
Waarschijnlijk hebben ze daar hier meer problemen als zijzelf. GJ sprak ook dominant tegen haar en dat vond ze ook geen probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:04 schreef Yver73 het volgende:
De toon waarop Marciano praat met Babette is echt dominant. Echt niet tof. Dat ze dat accepteert vind ik eigenlijk niet zo bij haar passen.
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar warenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:51 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is blij dat Babette er nog is... Babette vindt Mirthe ook zo lief..
En dat irritante "voetjevrijen"van Bepquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar waren
Ze trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar waren
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....
Alarm...
En wat vindt je dat Mirthe nu doetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yesss Eliminatie-opdrachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....
Alarm...
Ja ook wel misschien in mindere mate...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?
Maar dat is dan toch van twee kanten? Ik begrijp niet dat je dan kunt zeggen wat een slijmbal die Babettequote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?
Ze weten ondertussen wel dat je in negentig seconden nog heel veel tijd hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn niet onder de indruk van de tijd die ze krijgen, rustig staan ze op om zich naar de slaapkamer te begeven.
Mis de tijd dat ze rende naar hun slaapkamer.
Ze moeten er dan ook 30 seconden van maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze weten ondertussen wel dat je in negentig seconden nog heel veel tijd hebt.
Net zo, daarom zeg ik ook dat ik ze beide nooit zo blij met elkaar zien zijnquote:
Onzin is een forum een straatje verder dan hierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch van twee kanten? Ik begrijp niet dat je dan kunt zeggen wat een slijkbad die BabetteMirthe begint het gesprek en begint gelijk met slijmen dan ze zo blij is met Babette en dat zij daar is want dat heeft het voor haar heel veel leuker gemaakt.. blablablabla
![]()
Sorry hoor maar wat een onzin weer..
En dan moeten ze ook binnen 90 sec voor het speelscherm staan en dat redden ze nooit omdat dan iedereen in een keer moet plassen. Daar wordt nooit iets van gezegd dat vind ik zo raar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Nou, over een klein uurtje weten we wat ze te wachten staat.
Ik vermoed een verdien, al zou het mooi zijn als ze weer een eliminatie krijgenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Nou, over een klein uurtje weten we wat ze te wachten staat.
Denk verdien, het geld zal wel zo ongeveer op zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed een verdien, al zou het mooi zijn als ze weer een eliminatie krijgen
Dan schrikken ze helemaal want dat verwacht nu echt niemandquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Zou leuk zijn nog een eli maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
Ze hebben anders nog tot aankomende dinsdag eten hoorde ik gisteren..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk verdien, het geld zal wel zo ongeveer op zijn.
Of voor een vrijstelling, dat kan ook.
En dan zal je meemaken dat ze heel anders stemmen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan schrikken ze helemaal want dat verwacht nu echt niemand
Ben ik ook wel erg benieuwd naar..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan zal je meemaken dat ze heel anders stemmen.
Middagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het eng vinden een slapende Erik.. het is net of hij opgebaard ligt.
Geef ze een weekopdracht, als ze klaar zijn volgende week hebben ze weer geld.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben anders nog tot aankomende dinsdag eten hoorde ik gisteren..
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.quote:
Ooh ik dacht dat ze t/m vandaag eten hadden, dat zei Zoe gisteren..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef ze een weekopdracht, als ze klaar zijn volgende week hebben ze weer geld.
Reageerde op een post die het over volgende week had (leek mij al veel)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze t/m vandaag eten hadden, dat zei Zoe gisteren..
Leuk maar, welke kijkers?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Ash het volgende:
"Beste deelnemers, vandaag nemen we afscheid van 2 van jullie,
jullie hoeven vandaag niet te stemmen dat hebben de kijkers al gedaan.
Babs en Zowie, jullie zijn de minst geliefde deelnemers, jullie hebben een uur om jullie spullen in te pakken en de loods te verlaten" LATERS!!!!
Ik vind dat echt een naar gezicht altijd..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middag
wat ben ik blij dat ik niet alleen zo denk!!
Ja dat zou top zijn.. zeker voor de streamersquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wishful thinkingquote:
Idd dat ze er helemaal onwetend in gaanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.
Dan wordt het moeilijker voor ze om dan tactisch te stemmen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Babette is blij dat Mirthe, ze kent niet veel mensen die zijn zoals zij
Dat vlinderachtige![]()
Mirthe vindt het ook heel chil, als jij er niet was zou ik mij denk wel wat alleener vinden
Ik vind jou zo gezellig, ik vind jou wel een van de leukste hier zegt ze
Babette vindt Mirthe zo lief,
en altijd maar weer die slaapstreams op hem, die diepliggende ogen en gevouwen handen.... sorry roept keer op keer heel nare herinneringen bij me op (maar daar kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een naar gezicht altijd..
Dan heb ik het ook verkeerd gehoord.. dacht tot aankomende dinsdagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze t/m vandaag eten hadden, dat zei Zoe gisteren..
Ow sorry, ja inderdaad ze hebben nooit eten voor 1 week in huis..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Reageerde op een post die het over volgende week had (leek mij al veel)
Wel eentje waar ze heel intensief mee bezig moeten zijn, dat is pas leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan het ook fout hebben hoor maar normaal gesproken heb hebben ze nooit voor 1 week eten..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook verkeerd gehoord.. dacht tot aankomende dinsdag
Ja ze nemen nu van de gelegenheid gebruik om te gaan slapenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:22 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een dooie boel daar zeg, wat mis ik het lachen en de gezelligheid van kamer 1 tijdens het wachten..
Wederom een vrijstelling voor Wendy zou de plannen van sommige bewoners behoorlijk dwarsbomen..... maar ja dat zal er niet inzitten denk ik zomaar
Ik vond het ook erg langquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan het ook fout hebben hoor maar normaal gesproken heb hebben ze nooit voor 1 week eten..
Het kan zo simpel opgelost worden, verbieden om te slapen (maar ja, dan gaan ze lezen) en lol maken is er echt niet meer bijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze nemen nu van de gelegenheid gebruik om te gaan slapen
EN dan moeten ze zo weer ontwaken en dingen doen
Goeie, goeie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.
Die is ook van haarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:28 schreef spapaars het volgende:
Zie dat de voormalige manager de ventilator heeft verplaatst naar de slaapkamer.
[ afbeelding ]
Is de bedoeling van dit programma Frum, dat er maar 1 over gaat blijven.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik hoop echt geen eliminatie, blijft geen kip over daar... saaie meuk... ik heb toevallig wel Eunice haar open heupen gemist vanmorgen ..
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ze liggen echt bijna allemaal te slapennou ja behalve Zoë dan, die is voor de verandering haar make-up wat aan het bijwerken
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Ash het volgende:
Babs en Zowie, jullie zijn de minst geliefde deelnemers, jullie hebben een uur om jullie spullen in te pakken en de loods te verlaten" LATERS!!!!
Dat was eigenlijk maar heel saaiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zomaar een idee: iemands naam verschijnt op het scherm (net zoals met kerstliedjes e.d.) die krijgt een verkeersvraag.... en dat 24 uur lang ... dat houdt ze wel bezig
Eigenlijk had ze niet zoveel aan deze vrijstelling volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:22 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een dooie boel daar zeg, wat mis ik het lachen en de gezelligheid van kamer 1 tijdens het wachten..
Wederom een vrijstelling voor Wendy zou de plannen van sommige bewoners behoorlijk dwarsbomen..... maar ja dat zal er niet inzitten denk ik zomaar
En om de kijkers en streamers aan hen te binden. Nu zijn er al heel wat afgehaakt denk ik, vooral omdat het vakantie is her en der.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:22 schreef Ash het volgende:
[..]
Wishful thinking
Ze hadden voor de eindfase misschien meer de TV kijkers en Stream kijkers moeten betrekken met peilingen of stemrondes. zodat de mensen in de loods ook beseffen dat ze met hun gedrag negatief in beeld kunnen komen en dat dat gevolgen kan hebben
ik hoor in mijn kop De stem dit zeggen en zie gelijk witwegtrekkende gezichten van babs en zowie (zelfs bij zowie ja)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Ash het volgende:
Kan ik mij goed voorstellen Sas.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en altijd maar weer die slaapstreams op hem, die diepliggende ogen en gevouwen handen.... sorry roept keer op keer heel nare herinneringen bij me op (maar daar kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen)
De barsten springen dan spontaan in haar make upquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoor in mijn kop De stem dit zeggen en zie gelijk witwegtrekkende gezichten van babs en zowie (zelfs bij zowie ja)
Wat denk je dat ze gaan doen tussen de zoemers in?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Beter om naar te kijken dan het hele zooitje liggend in de zon, of aan het kaarten
Nou... verdikkeme,... ik zat me al een beetje blij te maken, kom jij met die enge realistische opmerkingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze gaan doen tussen de zoemers in?![]()
Even vraag beantwoorden en weer verder kaarten
Ze mogen niet meer lezen als ze zitten te wachten zeiden ze gisterenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zo simpel opgelost worden, verbieden om te slapen (maar ja, dan gaan ze lezen) en lol maken is er echt niet meer bij
Moet de nieuwe manager nu zélf een andere aan gaan schaffen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:28 schreef spapaars het volgende:
Zie dat de voormalige manager de ventilator heeft verplaatst naar de slaapkamer.
[ afbeelding ]
Dat zei ik gisteren ook al, niet laten overleggen en niet laten zien wat te doenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een lamlendig stelletje..... slapend rijk worden..... maffend naar de overwinningquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer lezen als ze zitten te wachten zeiden ze gisteren![]()
Dan gaan ze maar slapen
Die zal haar ogen niet kunnen sluiten door die zonneschermen en wekenoude make-up.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ze liggen echt bijna allemaal te slapennou ja behalve Zoë dan, die is voor de verandering haar make-up wat aan het bijwerken
Vóór!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zomaar een idee: iemands naam verschijnt op het scherm (net zoals met kerstliedjes e.d.) die krijgt een verkeersvraag.... en dat 24 uur lang ... dat houdt ze wel bezig
Ik heb zo het idee dat ze het zelf ook een beetje zat zijn. Niets te doen hebben de hele dat dan alleen kaarten en hangen is ook zo watquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een lamlendig stelletje..... slapend rijk worden..... maffend naar de overwinning
Haha ja I know naar ik wil dat ze met z'n 10en naar de finale gaan.... dus niet te snel elimineren...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is de bedoeling van dit programma Frum, dat er maar 1 over gaat blijven.
ik vraag me echt af hoe die kussenslopen er daar uit moeten zien....... die meiden allemaal met make up op hun nest in..... dat is toch echt ranzigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zal haar ogen niet kunnen sluiten door die zonneschermen en wekenoude make-up.
Oké, zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja I know naar ik wil dat ze met z'n 10en naar de finale gaan.... dus niet te snel elimineren...
Daarom zei ik het hier ook, was echt opvallend......ik hoor dat alleen zeggen als ze een 'buitenopdracht' krijgen (maar ik kan me vergissen he, hoor ook niet allesquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren trouwens raar dat ze de rolgordijnen van de slaapkamer dicht moesten doen. Was niet eens een opdracht voor buiten
Die zijn nu ook dicht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren trouwens raar dat ze de rolgordijnen van de slaapkamer dicht moesten doen. Was niet eens een opdracht voor buiten
En die mannen met hun haarlak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe die kussenslopen er daar uit moeten zien....... die meiden allemaal met make up op hun nest in..... dat is toch echt ranzig
Ze hebben toch wasmachines voor o.a. dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe die kussenslopen er daar uit moeten zien....... die meiden allemaal met make up op hun nest in..... dat is toch echt ranzig
Morrie heeft hem van haar eigen geld gekochtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet de nieuwe manager nu zélf een andere aan gaan schaffen?
Ze mogen een uur oefenen, dus best lang.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef Yver73 het volgende:
Ik denk dat ze hiermee niet heel veel geld gaan verdienen
Moet via de ronde stip op de vloer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef schizolientje het volgende:
moet t eerst stuiteren? Mag je niet korfballen
Hij moet zelfs echt via de stip die op de grond staat volgens mij??quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef schizolientje het volgende:
moet t eerst stuiteren? Mag je niet korfballen
ja ze mogen 1 uur oefenenquote:
Dat zullen ze nodig hebben, want met de tactiek die ze nu gebruiken komt er geen geld binnen, kappa.quote:
basketbal?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:54 schreef Yver73 het volgende:
Morri met 1 hand, dan kun je toch helemaal niet goed richting geven aan de bal?
Ik hoop het niet, gewoon 3 x hoppa lukt het niet dan geen etenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef IkFok het volgende:
Volgens Isaac ziet achter ook dat 3 pogingen niet haalbaar is misschien gaan ze wel naar 10 pogingen per persoon zegt Isaac
Was laatst wel een spel met een min bedrag, ze hebben alleen nooit de - in rekening gebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |