Erik had het over een gesprek gaan voeren met een bepaald persoon, waarvan hij de naam niet noemde (misschien iemand van K5)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha lijkt mij geen type voor smalltalk.
Ze zit lekker een boterhammetje te eten kom Erik naast haar zitten en begint een lulgesprek. Ditje en datjes. Gaat nergens over. Sasha is nog wel beleefd. Humt af en toe en knikt soms FF.
Zodra Sasha haar broodje op heeft zegt ze : dat was lekker en staat op en verdwijnt naar de keuken.
Eric.![]()
![]()
En ze moet haar zender controlerenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Sas is druk bezig met de was en Zoë loopt weer in haar blauwe gewaad door de loods.
Is het niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
En iedereen vraagt weer aan elkaar “heb je lekker geslapen” dat is de standaard vraag elke ochtend.. of het dan werkelijk interesse is
Ja is echt heel hard aan het trainen.. die wil helemaal fit zijn als hij zo weer buiten is. Voor zijn sport natuurlijk en voor zijn vriendin Wandaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft wel een conditie hoor pppff ik raak al buiten adem als ik er naar kijk
Dus gewoon nepquote:
Ja traint heel hardquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is echt heel hard aan het trainen.. die wil helemaal fit zijn als hij zo weer buiten is. Voor zijn sport natuurlijk en voor zijn vriendin Wanda
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja traint heel hard
Ben benieuwd of dat wat wordt tussen die twee
sabine en bertquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.
Ik vind ze niet echt bij elkaar passen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.
Ze passen ook niet bij elkaar maar Jasper wil heel graag. Hij is nog nooit eerder verliefd geweest zei hij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt bij elkaar passen eigenlijk
Hij is volgens mij ook veel op pas met zijn ijsspeedracen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |