Erik had het over een gesprek gaan voeren met een bepaald persoon, waarvan hij de naam niet noemde (misschien iemand van K5)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha lijkt mij geen type voor smalltalk.
Ze zit lekker een boterhammetje te eten kom Erik naast haar zitten en begint een lulgesprek. Ditje en datjes. Gaat nergens over. Sasha is nog wel beleefd. Humt af en toe en knikt soms FF.
Zodra Sasha haar broodje op heeft zegt ze : dat was lekker en staat op en verdwijnt naar de keuken.
Eric.![]()
![]()
En ze moet haar zender controlerenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Sas is druk bezig met de was en Zoë loopt weer in haar blauwe gewaad door de loods.
Is het niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
En iedereen vraagt weer aan elkaar “heb je lekker geslapen” dat is de standaard vraag elke ochtend.. of het dan werkelijk interesse is
Ja is echt heel hard aan het trainen.. die wil helemaal fit zijn als hij zo weer buiten is. Voor zijn sport natuurlijk en voor zijn vriendin Wandaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft wel een conditie hoor pppff ik raak al buiten adem als ik er naar kijk
Dus gewoon nepquote:
Ja traint heel hardquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is echt heel hard aan het trainen.. die wil helemaal fit zijn als hij zo weer buiten is. Voor zijn sport natuurlijk en voor zijn vriendin Wanda
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja traint heel hard
Ben benieuwd of dat wat wordt tussen die twee
sabine en bertquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.
Ik vind ze niet echt bij elkaar passen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor ze maar ik heb mijn bedenkingen.. ik denk dat het net zoiets zal zijn als met Sabine en Bart.. for the time being.
Ze passen ook niet bij elkaar maar Jasper wil heel graag. Hij is nog nooit eerder verliefd geweest zei hij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt bij elkaar passen eigenlijk
Hij is volgens mij ook veel op pas met zijn ijsspeedracen
Goedemorgen.. lekker geslapen?quote:
En. Hij is een vreemdganger.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze passen ook niet bij elkaar maar Jasper wil heel graag. Hij is nog nooit eerder verliefd geweest zei hij.
Maar net wat je zegt hij is heel veel weg voor zijn sport en dat wordt moeilijk met een relatie..
dat was wanda ook, en vreemdganger vind ik nogal groot woord hij had heeft geen relatie met wandaquote:
Voor de streamers niet veel aan om naar te kijken maar wat moeten ze anders doen? Zeker in deze fase.. je merkt gewoon dat de meesten zich echt erg vervelen en ja dan ga je maar wat sporten. Het is meestal of sporten of kaartenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Dat domme gesport van die kerels. Zitten ze in een rls gaan ze de halve dag sporten.
Lekker makkelijk.
![]()
Ze worden in deze rls ook nog best veel gefaciliteerd met materiaal.
En dan bedoel ik niet die fiets.
Maar dat gewicht heffen en dat boksen.
Zo oninteressant om naar te kijken.
Haha alleen als je het serieus meent...quote:
Ook dat nog..quote:
Nou dat denkt hij wel..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat was wanda ook, en vreemdganger vind ik nogal groot woord hij had heeft geen relatie met wanda
En ik dacht door de smiley dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha alleen als je het serieus meent...
Ik drukte de goedemorgen te snel weg.... er moest nog bij dat ik ze hoorde zeggen dat de zoemer zo gaat... zo lekker voorspelbaar...
Flink wat bewoners hebben wat viezige gewoontes ontwikkeld daar in de loods. De camera's hebben dat niet vastgelegd maar nu eunice weg is als beeldvulling komt er meer naar voren, maar zo te zien zijn er erg weinig die zich 's morgens even douchen, opfrissen of een natte lap langs de edele delen halen, huid goed schoonmaken in de avond of regelmatig tanden poetsen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:53 schreef schizolientje het volgende:
ik gebruik geen make up maar zie Babette en uiteraard Zoe gezicht schoonmaken met doekejs enz maar moet je dat eigenlijk niet voor het slapen gaan doen of ben ik nu gek
Ik zie de meesten toch wel douchen als ze opstaan met een paar uitzonderingen..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Flink wat bewoners hebben wat viezige gewoontes ontwikkeld daar in de loods. De camera's hebben dat niet vastgelegd maar nu eunice weg is als beeldvulling komt er meer naar voren, maar zo te zien zijn er erg weinig die zich 's morgens even douchen, opfrissen of een natte lap langs de edele delen halen, huid goed schoonmaken in de avond of regelmatig tanden poetsen.
Was ook een verkeerde smiley... jaja ik begin lekker vandaag...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ik dacht door de smiley dat je het sarcastisch bedoelde
Ik moest er wel om lachen, zeker omdat ik net daarvoor een opmerking maakte over de bewoners die het standaard vragenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was ook een verkeerde smiley... jaja ik begin lekker vandaag...
Het wordt stilletjes in de loods.. niet leuk..
Ooh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, zeker omdat ik net daarvoor een opmerking maakte over de bewoners die het standaard vragen![]()
Sasha en Bern in gesprek over tactieken en het spel..
Wendy kijkt weer erg moeilijk en moppert weer dat de bro’s nu wel brood willen omdat yoghurt niet goed genoeg is want dat is te dun.. ze willen kwark.quote:
Ja ze kan wel bekkies trekken ze heeft veel gezichtsuitdrukkingen... ja die sukkels vriezen de griekse yoghurt in maar dat doen ze met de kwark ook en dat gaat wel goed...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy kijkt weer erg moeilijk en moppert weer dat de bro’s nu wel brood willen omdat yoghurt niet goed genoeg is want dat is te dun.. ze willen kwark.
Hij heeft tot nu toe nog geen relatie met Wanda, dus hij gaat niet vreemdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat nog..
Dat snap ik dus ook echt niet. Vorige week lag hij nog met Wendy zijn ding te doen en zondag loopt hij de hele dag met een shirt waar een grote W op staat![]()
Ik zag gisteren ook nog dat hij de trui die Wanda voor de dames had achtergelaten nu over zijn kussen heeft getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |