Oké, zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja I know naar ik wil dat ze met z'n 10en naar de finale gaan.... dus niet te snel elimineren...
Daarom zei ik het hier ook, was echt opvallend......ik hoor dat alleen zeggen als ze een 'buitenopdracht' krijgen (maar ik kan me vergissen he, hoor ook niet allesquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren trouwens raar dat ze de rolgordijnen van de slaapkamer dicht moesten doen. Was niet eens een opdracht voor buiten
Die zijn nu ook dicht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren trouwens raar dat ze de rolgordijnen van de slaapkamer dicht moesten doen. Was niet eens een opdracht voor buiten
En die mannen met hun haarlak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe die kussenslopen er daar uit moeten zien....... die meiden allemaal met make up op hun nest in..... dat is toch echt ranzig
Ze hebben toch wasmachines voor o.a. dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe die kussenslopen er daar uit moeten zien....... die meiden allemaal met make up op hun nest in..... dat is toch echt ranzig
Morrie heeft hem van haar eigen geld gekochtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet de nieuwe manager nu zélf een andere aan gaan schaffen?
Ze mogen een uur oefenen, dus best lang.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef Yver73 het volgende:
Ik denk dat ze hiermee niet heel veel geld gaan verdienen
Moet via de ronde stip op de vloer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef schizolientje het volgende:
moet t eerst stuiteren? Mag je niet korfballen
Hij moet zelfs echt via de stip die op de grond staat volgens mij??quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef schizolientje het volgende:
moet t eerst stuiteren? Mag je niet korfballen
ja ze mogen 1 uur oefenenquote:
Dat zullen ze nodig hebben, want met de tactiek die ze nu gebruiken komt er geen geld binnen, kappa.quote:
basketbal?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:54 schreef Yver73 het volgende:
Morri met 1 hand, dan kun je toch helemaal niet goed richting geven aan de bal?
Ik hoop het niet, gewoon 3 x hoppa lukt het niet dan geen etenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef IkFok het volgende:
Volgens Isaac ziet achter ook dat 3 pogingen niet haalbaar is misschien gaan ze wel naar 10 pogingen per persoon zegt Isaac
Was laatst wel een spel met een min bedrag, ze hebben alleen nooit de - in rekening gebrachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |