Ze hadden het over het feit als je iemand wegstemt dat je die persoon niet gaat helpen want dat is een beetje raar. Vandaar mijn opmerking Mirthe stemt iemand weg en begint dan te janken....ook raarquote:
Misschien denkt ze dat er in rijst geen koolhydraten zittenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .
vraag me af of haar vrienden deze bep willen! ze was mss een gezellige borrelaar,maar zoals ze met mensen omgaat zullen het alleen maar oppervlakkige vrienden zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:09 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat er in rijst geen koolhydraten zitten
(oh, spuit 11)
Billy en Ruud aten uit elkaars neus😩quote:Op maandag 10 juli 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet is er wel een die het ook lekker vindt kunnen ze elkaars borden likken. Of elkaars neus leegeten![]()
Lekker laten als ik het maar niet hoef te zien
1 tube voor driekwartjaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Erik en Mirthe nu in de keuken. Erik zegt dat hij 1 tandpastatube heeft gebruikt in de loods. Mirthe zegt dat dat wel erg weinig is. Mirthe zegt dat het vies is. Mirthe zegt dat ze zelf 3 of 4 tubes heeft gebruikt.
De manier waarop Mirthe dit zegt tegen Erik is totaal niet aanmatigend. Mirthe verheft sowieso haar stem eigenlijk nooit.
Erik komt erop terug na het tanden poetsen en zegt dat hij meer geld heeft uitgegeven aan zijn tandpasta dan Mirthe omdat zijn tandpasta 5 euro zoveel is. Paradontax. Mirthe zegt meteen dat het daarom niet gaat. Erik zegt dat hij elke keer schuim in zijn mond heeft bij het tandenpoetsen.
Mirthe zegt dat je eigenlijk niet te zuinig moet zijn met tandpasta. Maar Erik zegt dat hij zuinig is maar niet te zuinig. Mirthe vraagt daarop of hij echt elke keer genoeg schuim heeft. Erik beaamt dat hij genoeg schuim heeft.
En dan wordt ineens even vermeld dat Zoë niets verdient.....
Erik gaat naar bed en zegt dat er morgen wellicht een verdienopdracht komt en volgende week een vrijstellingsopdracht en misschien een snellere eliminatieopdracht nadien.
Mirthe gaat nog even wat lekkers maken voor haarzelf. Bon appetit, zegt ze tegen haarzelf. Mirthe is erg oké.
(Ik zag eerder vanavond Moraima boterhammen met pindakaas pakken, het is ook maar weer wanneer de camera erop staat. Mirthe is daarin echt niet de enige.)
is ook nog geen openingstijdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:02 schreef Judiwi het volgende:
Zei Mirthe nu dat ze op Moraima wilde gaan, omdat ze niets verdient maar wel het meeste vreet.
(Letterlijk haar woorden)
Twijfelde alleen als het over Zoë of Moraima ging.
Trouwens ik open niet.
Judiwi opent niet dus dat is genoteerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:02 schreef Judiwi het volgende:
Zei Mirthe nu dat ze op Moraima wilde gaan, omdat ze niets verdient maar wel het meeste vreet.
(Letterlijk haar woorden)
Twijfelde alleen als het over Zoë of Moraima ging.
Trouwens ik open niet.
Mijn top 5 is :quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 op volgorde van persoonlijke populariteit:
Isaac
Wendy
Erik
Mirthe
Moraima
Die mogen het uit gaan vechten.
ik heb geen top 5 omdat ik er zeker geen 5 toppers in vind zitten...eerlijk gezegd 3 is al moeilijk. meer zoiets van dan maar wendy..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mijn top 5 is :
Wendy
Mirthe
Bern
Marciano
Isaac
GMquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
saaie streams zo zonder eunice
verwacht vandaag of morgen wel zoemer voor verdienopdracht of vrijstelling weer
dus ice wil er nog 3 weg hebben bed en breakfast=bep, bern en jasper , we gaan het zien
ik open niet
Wil Isaac Babette weghebben?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
saaie streams zo zonder eunice
verwacht vandaag of morgen wel zoemer voor verdienopdracht of vrijstelling weer
dus ice wil er nog 3 weg hebben bed en breakfast=bep, bern en jasper , we gaan het zien
ik open niet
Die heeft nog nooit een stem gehad of wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Het wordt tijd dat een aantal mensen op Isaac gaan stemmen, hij denkt dat hij onschendbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |