abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209846375
en fietsen/ stuitje ?? Wonderbaarlijke genezingen ook nog. Nu nog het mysterie van links ziek worden oplossen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209846402
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 22:46 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Die heeft op Rupi gestemd toch?
Ze hadden het over het feit als je iemand wegstemt dat je die persoon niet gaat helpen want dat is een beetje raar. Vandaar mijn opmerking Mirthe stemt iemand weg en begint dan te janken....ook raar
pi_209846438
Zoe is blij nu stemt men niet meer op haar...Eunice die steeds op haar stemde is weg.
pi_209846579
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .
Misschien denkt ze dat er in rijst geen koolhydraten zitten
(oh, spuit 11 :o )
pi_209846628
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 23:09 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Misschien denkt ze dat er in rijst geen koolhydraten zitten
(oh, spuit 11 :o )
vraag me af of haar vrienden deze bep willen! ze was mss een gezellige borrelaar,maar zoals ze met mensen omgaat zullen het alleen maar oppervlakkige vrienden zijn.
pi_209846870
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
WIe weet is er wel een die het ook lekker vindt kunnen ze elkaars borden likken. Of elkaars neus leegeten :P
Lekker laten als ik het maar niet hoef te zien
Billy en Ruud aten uit elkaars neus😩
pi_209847055
Mirthe en Erik lopen een rondje in de tuin en blijven bij het hek staan waar alle bordjes hangen van de bewoners die de loods hebben verlaten. Samen evalueren ze over die bewoners. Wie mochten ze wel en wie mochten ze niet.
pi_209847095
Mirthe en Erik hebben het erover wie veel in de loods doet. Wie weinig doet, het veel eerlijker is om te elimineren.

Iemand heeft voor 8 maanden mondwater besteld. (Moraima denk ik)

Mirthe en Erik wandelen tijdens het gesprek heel de tijd.
pi_209847161
Erik en Mirthe nu in de keuken. Erik zegt dat hij 1 tandpastatube heeft gebruikt in de loods. Mirthe zegt dat dat wel erg weinig is. Mirthe zegt dat het vies is. Mirthe zegt dat ze zelf 3 of 4 tubes heeft gebruikt.

De manier waarop Mirthe dit zegt tegen Erik is totaal niet aanmatigend. Mirthe verheft sowieso haar stem eigenlijk nooit.

Erik komt erop terug na het tanden poetsen en zegt dat hij meer geld heeft uitgegeven aan zijn tandpasta dan Mirthe omdat zijn tandpasta 5 euro zoveel is. Paradontax. Mirthe zegt meteen dat het daarom niet gaat. Erik zegt dat hij elke keer schuim in zijn mond heeft bij het tandenpoetsen.

Mirthe zegt dat je eigenlijk niet te zuinig moet zijn met tandpasta. Maar Erik zegt dat hij zuinig is maar niet te zuinig. Mirthe vraagt daarop of hij echt elke keer genoeg schuim heeft. Erik beaamt dat hij genoeg schuim heeft.

En dan wordt ineens even vermeld dat Zoë niets verdient.....

Erik gaat naar bed en zegt dat er morgen wellicht een verdienopdracht komt en volgende week een vrijstellingsopdracht en misschien een snellere eliminatieopdracht nadien.

Mirthe gaat nog even wat lekkers maken voor haarzelf. Bon appetit, zegt ze tegen haarzelf. Mirthe is erg oké.

(Ik zag eerder vanavond Moraima boterhammen met pindakaas pakken, het is ook maar weer wanneer de camera erop staat. Mirthe is daarin echt niet de enige.)
pi_209847174
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Erik en Mirthe nu in de keuken. Erik zegt dat hij 1 tandpastatube heeft gebruikt in de loods. Mirthe zegt dat dat wel erg weinig is. Mirthe zegt dat het vies is. Mirthe zegt dat ze zelf 3 of 4 tubes heeft gebruikt.

De manier waarop Mirthe dit zegt tegen Erik is totaal niet aanmatigend. Mirthe verheft sowieso haar stem eigenlijk nooit.

Erik komt erop terug na het tanden poetsen en zegt dat hij meer geld heeft uitgegeven aan zijn tandpasta dan Mirthe omdat zijn tandpasta 5 euro zoveel is. Paradontax. Mirthe zegt meteen dat het daarom niet gaat. Erik zegt dat hij elke keer schuim in zijn mond heeft bij het tandenpoetsen.

Mirthe zegt dat je eigenlijk niet te zuinig moet zijn met tandpasta. Maar Erik zegt dat hij zuinig is maar niet te zuinig. Mirthe vraagt daarop of hij echt elke keer genoeg schuim heeft. Erik beaamt dat hij genoeg schuim heeft.

En dan wordt ineens even vermeld dat Zoë niets verdient.....

Erik gaat naar bed en zegt dat er morgen wellicht een verdienopdracht komt en volgende week een vrijstellingsopdracht en misschien een snellere eliminatieopdracht nadien.

Mirthe gaat nog even wat lekkers maken voor haarzelf. Bon appetit, zegt ze tegen haarzelf. Mirthe is erg oké.

(Ik zag eerder vanavond Moraima boterhammen met pindakaas pakken, het is ook maar weer wanneer de camera erop staat. Mirthe is daarin echt niet de enige.)
1 tube voor driekwartjaar?
Dat is wel knap eigenlijk
Dat je zo een minibeetje er uit knijpt..
♡♡♡♡
pi_209847194
Zei Mirthe nu dat ze op Moraima wilde gaan, omdat ze niets verdient maar wel het meeste vreet.
(Letterlijk haar woorden)
Twijfelde alleen als het over Zoë of Moraima ging.

Trouwens ik open niet.
pi_209847195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 01:02 schreef Judiwi het volgende:
Zei Mirthe nu dat ze op Moraima wilde gaan, omdat ze niets verdient maar wel het meeste vreet.

Trouwens ik open niet.
is ook nog geen openingstijd
♡♡♡♡
pi_209847196
Morgen, nou ja vanavond eigenlijk, de grote ruzie tussen Wendy en Babette op tv. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden gebracht.
pi_209847201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 01:02 schreef Judiwi het volgende:

Trouwens ik open niet.
Judiwi opent niet dus dat is genoteerd.

Dus ik hoorde het dus goed. Of een Zoë of een Moraima de volgende keer dus.

Dus alleen sterke mensen in de finale?
pi_209847207
Top 5 op volgorde van persoonlijke populariteit:

Isaac
Wendy
Erik
Mirthe
Moraima

Die mogen het uit gaan vechten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209847212
De logica van alles is nergens te vinden. Waarom na Rupert op de stip (tegen Janet) nu Eunice op de stip?

Wederom was dit een eliminatieproef om een heel sterk iemand op de stip te kunnen zetten want een vreselijke moeilijke proef.

Wij streamers worden zo enorm gepiepeld. De streamers zijn totaal niet belangrijk. Het tv programma wel. Best wel jammer.

Er zou eens een programma moeten komen dat streamers wel belangrijk zijn.
pi_209847216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 op volgorde van persoonlijke populariteit:

Isaac
Wendy
Erik
Mirthe
Moraima

Die mogen het uit gaan vechten.
Mijn top 5 is :

Wendy
Mirthe
Bern
Marciano
Isaac
pi_209847228
Mirthe gaat slapen, ikke ook. Ik vind haar erg oké, lief, mooi, slim en eigen.
pi_209847257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 01:18 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Mijn top 5 is :

Wendy
Mirthe
Bern
Marciano
Isaac
ik heb geen top 5 omdat ik er zeker geen 5 toppers in vind zitten...eerlijk gezegd 3 is al moeilijk. meer zoiets van dan maar wendy..
pi_209847276
Mijn top 5 is:
wendy O+
♡♡♡♡
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 05:03:18 #296
388664 crew  Dotteke
pi_209847478
Morguh c_/ een ochtend zonder Eunice, geen open heupen en zonnegroet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209847626
goede morgen c_/

saaie streams zo zonder eunice

verwacht vandaag of morgen wel zoemer voor verdienopdracht of vrijstelling weer

dus ice wil er nog 3 weg hebben bed en breakfast=bep, bern en jasper , we gaan het zien

ik open niet
  dinsdag 11 juli 2023 @ 06:33:23 #298
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209847646
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_/

dus ice wil er nog 3 weg hebben bed en breakfast=bep, bern en jasper , we gaan het zien

ik open niet
GM

Het wordt tijd dat een aantal mensen op Isaac gaan stemmen, hij denkt dat hij onschendbaar is.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 06:35:53 #299
388664 crew  Dotteke
pi_209847650
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_/

ik open niet
Wil Isaac Babette weghebben?
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 06:36:06 #300
388664 crew  Dotteke
pi_209847651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 06:33 schreef spapaars het volgende:

[..]
GM

Het wordt tijd dat een aantal mensen op Isaac gaan stemmen, hij denkt dat hij onschendbaar is.
Die heeft nog nooit een stem gehad of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')