Nee je bent niet gek. Dat hoor je inderdaad te doen voor je gaat slapen. En een nachtcreme.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:53 schreef schizolientje het volgende:
ik gebruik geen make up maar zie Babette en uiteraard Zoe gezicht schoonmaken met doekejs enz maar moet je dat eigenlijk niet voor het slapen gaan doen of ben ik nu gek
Ooh dat is schrikken... veel sterkte... hoop dat je partner weer snel bij je is...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
ga wat minder reageren , lees wel mee
partner had sinds zondag buikpijn , ging op en af , niet braken niet slapen
vanmorgen naar ha geweest die liet hem ophalen met ziekenwagen voor verdere onderzoeken
ze heeft wel gelijk. Moira verdient niets en eet veel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Gisteravond Mirthe en Eric gesprek over eliminatie.
Bij een simpele opdracht gingen ze voor Moraima. Volgens Mirthe omdat ze niets verdient en zoveel vreet.
Bij een moeilijke eliminatie willen ze op Isaac of Rupert gaan.
Onnozele type speelt Mirthe, maar ze is zo uitgekookt. Iedere nacht eet en bakt ze van alles. Maar nu zo over Moraima praten, dat ze het meeste vreet. Echt smerig.
Wel zei Eric, dat hij niet echt vond dat Moraima het meeste at.
Paprikasoepquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:27 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt iets van soep geloof ik.... met een pitabroodje..
Ik ben gek op paprika maar ik heb nog nooit paprikasoep gegeten... zal best lekker zijn...quote:
Ja, das nou eenmaal het nadeel als je zo nodig in de stad wilt wonen. Hier lekker eigen overdekt terras en bos op 5 minuten lopen. Elke dag diverse vogels en gewekt worden door een merel. Wil ik de drukte, wat zelden voorkomt, dan is het 15 minuten fietsen naar het centrum. Ga hier nooit meer weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper zit te zuchten. Ik zat net te denken hoe heerlijk het is om ochtends als je wakker wordt naar buiten te kunnen en daar je koffietje drinken en de frisse lucht in ademen en de vogeltjes horen. ( typt een stadsbewoner 4 hoog met een balkon met zicht op huizen en lawaai van auto's vlak bij een snelweg)
En Jasper zit te zuchten. Hij zal het zwaar hebben.
Sterkte cinsanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
vanmorgen naar ha geweest die liet hem ophalen met ziekenwagen voor verdere onderzoeken
Sterkte mop en beterschap voor je wederhelftquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
effe of topic
ca. 3 blokjes is voor 1 literquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel van die bouillonblokjes gaan er wel niet in..
En ze zijn gek op zout, dus voor hun 5 blokjes in 1 literquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, ja het zijn die kleintjes hé...
Blehquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze zijn gek op zout, dus voor hun 5 blokjes in 1 liter
Ja klopt...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Aromat is echt zout met 'n synthetisch smaakje (vergif)
Zo nodig?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, das nou eenmaal het nadeel als je zo nodig in de stad wilt wonen. Hier lekker eigen overdekt terras en bos op 5 minuten lopen. Elke dag diverse vogels en gewekt worden door een merel. Wil ik de drukte, wat zelden voorkomt, dan is het 15 minuten fietsen naar het centrum. Ga hier nooit meer weg.
Goedemorgen trouwens en wat een eliminatie zeg! Eindelijk die zwever weg uit de loods alhoewel ik liever Bep of Zoe vertrekken.
Ooh dat is goed bericht... nu nog even afwachten...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
bedankt voor jullie lieve berichtjes van medeleven
hij belde juist echo genomen van buik was niks op te zien
wachten nu op uitslag van bloed en urineonderzoek
Sterkte met alles en goed laten onderzoeken zodat ze niets over het hoofd zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
bedankt voor jullie lieve berichtjes van medeleven
hij belde juist echo genomen van buik was niks op te zien
wachten nu op uitslag van bloed en urineonderzoek
Als je dat gebruikt moet je verder ook geen zout gebruiken, dan is het best wel lekker in een groenteschotel.quote:
Ik gebruik het ook wel hoor... inderdaad rustig aan doen met zout...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je dat gebruikt moet je verder ook geen zout gebruiken, dan is het best wel lekker in een groenteschotel.
Zie je al snel in zo´n strakke legging. Kun je daarom beter iets langs over dragen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
Kan iemand tegen Wendy zeggen dat ze rond loopt met een camel toe.
Ja en... daar hebben we het toch ook over...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:58 schreef Verida het volgende:
Ze hebben in de loods zout, aromat en bouillonblokjes. Daar koken ze mee.
Thuis doen we het allemaal blijkbaar anders, andere kruiden, geen zout enz.
Maar in de loods doen ze het op hun manier, met de ingredienten die ze daar hebben, En dat zien we op de streams.
Of een inleg kruisjequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie je al snel in zo´n strakke legging. Kun je daarom beter iets langs over dragen.
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruikenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en... daar hebben we het toch ook over...
je vergeet de adviezen tegen camel toe nogquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruiken![]()
![]()
gezel hoor
Ooohh boehoe..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruiken![]()
![]()
gezel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |