Ooh ik dacht dat ze t/m vandaag eten hadden, dat zei Zoe gisteren..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef ze een weekopdracht, als ze klaar zijn volgende week hebben ze weer geld.

Reageerde op een post die het over volgende week had (leek mij al veel)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze t/m vandaag eten hadden, dat zei Zoe gisteren..

Leuk maar, welke kijkers?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Ash het volgende:
"Beste deelnemers, vandaag nemen we afscheid van 2 van jullie,
jullie hoeven vandaag niet te stemmen dat hebben de kijkers al gedaan.
Babs en Zowie, jullie zijn de minst geliefde deelnemers, jullie hebben een uur om jullie spullen in te pakken en de loods te verlaten" LATERS!!!!

Ik vind dat echt een naar gezicht altijd..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middag
wat ben ik blij dat ik niet alleen zo denk!!

Ja dat zou top zijn.. zeker voor de streamersquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]

Wishful thinkingquote:

Idd dat ze er helemaal onwetend in gaanquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.
Dan wordt het moeilijker voor ze om dan tactisch te stemmen.

quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Babette is blij dat Mirthe, ze kent niet veel mensen die zijn zoals zij
Dat vlinderachtige![]()
Mirthe vindt het ook heel chil, als jij er niet was zou ik mij denk wel wat alleener vinden
Ik vind jou zo gezellig, ik vind jou wel een van de leukste hier zegt ze
Babette vindt Mirthe zo lief,

en altijd maar weer die slaapstreams op hem, die diepliggende ogen en gevouwen handen.... sorry roept keer op keer heel nare herinneringen bij me op (maar daar kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een naar gezicht altijd..

Dan heb ik het ook verkeerd gehoord.. dacht tot aankomende dinsdagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze t/m vandaag eten hadden, dat zei Zoe gisteren..

Ow sorry, ja inderdaad ze hebben nooit eten voor 1 week in huis..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Reageerde op een post die het over volgende week had (leek mij al veel)

Wel eentje waar ze heel intensief mee bezig moeten zijn, dat is pas leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]

Ik kan het ook fout hebben hoor maar normaal gesproken heb hebben ze nooit voor 1 week eten..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook verkeerd gehoord.. dacht tot aankomende dinsdag

Ja ze nemen nu van de gelegenheid gebruik om te gaan slapenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:22 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een dooie boel daar zeg, wat mis ik het lachen en de gezelligheid van kamer 1 tijdens het wachten..
Wederom een vrijstelling voor Wendy zou de plannen van sommige bewoners behoorlijk dwarsbomen..... maar ja dat zal er niet inzitten denk ik zomaar

Ik vond het ook erg langquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan het ook fout hebben hoor maar normaal gesproken heb hebben ze nooit voor 1 week eten..

Het kan zo simpel opgelost worden, verbieden om te slapen (maar ja, dan gaan ze lezen) en lol maken is er echt niet meer bijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze nemen nu van de gelegenheid gebruik om te gaan slapen
EN dan moeten ze zo weer ontwaken en dingen doen

Goeie, goeie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.
Dan wordt het moeilijker voor ze om dan tactisch te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |