Zelfs Geert en Thierry waren vrij positief.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet echt moeite doen om niet te kotsen van die lofuitingen richting Kim Jong-Mark
Gelukkig.quote:Edith Schippers niet beschikbaar als lijsttrekker VVD
Oud-minister Edith Schippers is niet beschikbaar om Mark Rutte op te volgen als VVD-lijsttrekker. Dat heeft ze desgevraagd laten weten.
Hiervan lijkt mij Dilan en Vincent de meest realistische opties, eventueel Klaas Dijkhoff.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, wie wordt de nieuwe VVD-lijsttrekker?
Edith Schippers?
Hermien Sophmans?
Henk Kamp?
Stef Blok?
Dilan Yeşilgöz?
Jeanine Hennis?
Vincent CoulthardKarremans?
Dennis Wiersma?
Hans Wiegel?
Ybeltje Berckmoes-Duindam?
Rita Verdonk?
Klaas Dijkhoff?
Annemarie Jorritsma?
Daniel Koerhuis?
Ik heb echt geen flauw idee, blijkbaar willen ze binnen een week een kandidaat-lijsttrekker presenteren.
Weet je wie ook een machtsvacuüm achterliet toen hij er na meer dan tien jaar blijmoedig de problemen te lijf te zijn gegaan toch vrij onverwacht het bijltje erbij neer gooide?
Wilders en Rutte kennen elkaar ook goed toch? Jarenlang samen bij de VVD gezeten. Denk dat ze prima met elkaar op kunnen schieten (alleen politiek gezien zijn ze het vaak niet eens)quote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs Geert en Thierry waren vrij positief.
Behalve Ouwehand en Simons.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet echt moeite doen om niet te kotsen van die lofuitingen richting Kim Jong-Mark
Hoe slechter, hoe beter. Doe maar Henk Kamp of Annemarie Jorritsmaquote:Op maandag 10 juli 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Klaas Dijkhoff vind ik dan de minst vervelende optie.
Over de doden niets dan goeds.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:53 schreef hhh38 het volgende:
Je vergeet nog een tiental andere wethouders en gedeputeerden. Maar inderdaad, geen flauw idee wie ze gaan kiezen.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, wie wordt de nieuwe VVD-lijsttrekker?
Edith Schippers?
Hermien Sophmans?
Henk Kamp?
Stef Blok?
Dilan Yeşilgöz?
Jeanine Hennis?
Vincent CoulthardKarremans?
Dennis Wiersma?
Hans Wiegel?
Ybeltje Berckmoes-Duindam?
Rita Verdonk?
Klaas Dijkhoff?
Annemarie Jorritsma?
Daniel Koerhuis?
Ik heb echt geen flauw idee, blijkbaar willen ze binnen een week een kandidaat-lijsttrekker presenteren.
Weet je wie ook een machtsvacuüm achterliet toen hij er na meer dan tien jaar blijmoedig de problemen te lijf te zijn gegaan toch vrij onverwacht het bijltje erbij neer gooide?
Pieter 'nepgetuige MH17' Ompzigquote:Op maandag 10 juli 2023 18:10 schreef Szura het volgende:
De altijd met extreemrechts meestemmende aanstichter van hardvochtige frauderegels Pieter Omzicht
Pieter 'psychopaat, zieke man, teringhond, eikel, gestoord en labiel' Omtzigtquote:Op maandag 10 juli 2023 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter 'nepgetuige MH17' Ompzig
Jeetjequote:Op maandag 10 juli 2023 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pieter 'psychopaat, zieke man, teringhond, eikel, gestoord en labiel' Omtzigt
Niet mijn woorden heh, daar kwam hij zelf mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet mijn woorden heh, daar kwam hij zelf mee.Oh dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje giftig.
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet mijn woorden heh, daar kwam hij zelf mee.Geef je hem dit advies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt behoefte aan Eerdmans I?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe slechter, hoe beter. Doe maar Henk Kamp of Annemarie Jorritsma
Er zijn een hoop Vinex-VVD'ers die gewoon op een stabiele middenpartij willen stemmen en juist bij D66 uit zouden komen als de VVD instort.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt behoefte aan Eerdmans I?
Onder de bezielende leiding van Jan Paternotte of Tjeerd de Groot?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop Vinex-VVD'ers die gewoon op een stabiele middenpartij willen stemmen en juist bij D66 uit zouden komen als de VVD instort.
Paternotte zou geen verkeerde zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Onder de bezielende leiding van Jan Paternotte of Tjeerd de Groot?
Verdonk die de leiding neemt van de VVD en de premier wordt, samen met vice premiers Caroline van der Plas, Monica Keijzer en Annebel Nanninga?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt behoefte aan Eerdmans I?
Waarschijnlijk omdat ze wat elitair overkomt.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:48 schreef AllesKaputt het volgende:
Waar komt trouwens die allesverzengende haat van veel mensen t.o.v. Kaag vandaan? Zelfs mensen die serieus D66 overwegen hun stem te geven, beginnen te schuimen als een kapotte poederblusser als je alleen al die naam noemt.
Zal ik het aan mijn moeder vragen? Die raakt helemaal van de leg als Kaag in beeld komt, en weet nog steeds niet waarom.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:48 schreef AllesKaputt het volgende:
Waar komt trouwens die allesverzengende haat van veel mensen t.o.v. Kaag vandaan? Zelfs mensen die serieus D66 overwegen hun stem te geven, beginnen te schuimen als een kapotte poederblusser als je alleen al die naam noemt.
Mijn vader heeft precies hetzelfde, die komt ook niet veel verder dan de manier waarop ze praat.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zal ik het aan mijn moeder vragen? Die raakt helemaal van de leg als Kaag in beeld komt, en weet nog steeds niet waarom.
Geroyeerdquote:Op maandag 10 juli 2023 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zal ik dan maar toegeven dat mijn vader BBB stemt.
De rest zal ik maar niet op straat gooien.quote:
Nou, hij heeft ooit een aantal jaar geleden wel een bepaalde daad verricht waar wij nogal wat hinder van ondervinden.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De rest zal ik maar niet op straat gooien.
Hij heeft gelukkig nooit met een actie meegedaan waar anderen last van zouden kunnen hebben.
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, hij heeft ooit een aantal jaar geleden wel een bepaalde daad verricht waar wij nogal wat hinder van ondervinden.
Ditquote:Op maandag 10 juli 2023 21:25 schreef hhh38 het volgende:
Mijn ouders van rond de 60 stemmen PvdD/GL/PvdA
Maar goed, die hebben ook allerlei linkse hobbies
Mijn ouders zijn afkomstig uit van die echte CDA-nesten, maar stemmen inmiddels wel progressiefquote:Op maandag 10 juli 2023 21:25 schreef hhh38 het volgende:
Mijn ouders van rond de 60 stemmen PvdD/GL/PvdA
Maar goed, die hebben ook allerlei linkse hobbies
Opinie: Kaag geeft zichzelf bizarre zelffelicitatie voor schijnontwapening van Assadquote:Op maandag 10 juli 2023 20:48 schreef AllesKaputt het volgende:
Er komt een lijsttrekkersverkiezing toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yesilgöz lijsttrekker VVD en dus misschien wel premier, op veel vlakken toch wel bijzonder.
Misschien komt er nog een konijn uit de hoge hoed, maar ik verwacht dat het gewoon Dilan wordt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er komt een lijsttrekkersverkiezing toch?
Ik ook hoor. Maar het is nog geen gelopen race. Het zou leuk zijn als nog een kansrijke optie naar voren stapt en we een strijd krijgen waar de VVD alleen maar slechter uit komt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een konijn uit de hoge hoed, maar ik verwacht dat het gewoon Dilan wordt.
Een groot nadeel van een slechte VVD is dat partijen als JA21 en BBB hier van gaan profiteren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar het is nog geen gelopen race. Het zou leuk zijn als nog een kansrijke optie naar voren stapt en we een strijd krijgen waar de VVD alleen maar slechter uit komt.
Ligt aan de thema’s die rond september-oktober belangrijk zijn. Iedereen denkt nu dat het over asiel zal gaan, maar de vorige keer viel het kabinet op de toeslagenaffaire en ging het daar nauwelijks over in de campagne.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een groot nadeel van een slechte VVD is dat partijen als JA21 en BBB hier van gaan profiteren.
Integratietechnisch natuurlijk mooi symbolisch, al vind ik Yesilgöz wel een enge VVDer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yesilgöz lijsttrekker VVD en dus misschien wel premier, op veel vlakken toch wel bijzonder.
Paste er niet bij. VOLT mis ik ook nog en JEZUS LEEFT!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Slobeend baalt erg dat je BIJ1 bent vergeten
Volt is zo nietszeggend dat ik niet door had dat ze ontbraken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Paste er niet bij. VOLT mis ik ook nog en JEZUS LEEFT!
En nog zeker 15 anderen
BIJ1 is verloren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Slobeend baalt erg dat je BIJ1 bent vergeten
O.a. onderling gekonkel en best wel extreem marxistische standpunten. Stalin was een goeie peer.quote:
Die zag ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
O.a. onderling gekonkel en best wel extreem marxistische standpunten. Stalin was een goeie peer.
[ twitter ]
Ik mis Bij1.quote:
Ik mis Bij1.quote:
Ik zou voor de zekerheid meerdere VVD vakjes aankruisen, en neem je eigen pen mee, want zo'n rood potlood is walgelijke Marxistische propaganda.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het kruisje gaat gewoon weer bij de VVD uiteraard.
Voor de zekerheid ook maar een extra hokje bijschrijven met de naam Mark Rutte, misschien komt die dan toch terug!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid meerdere VVD vakjes aankruisen, en neem je eigen pen mee, want zo'n rood potlood is walgelijke Marxistische propaganda.
Stel je voor dat we representatief zouden zijn. Daadwerkelijk een gaaf land.quote:
Krijgen we dan ook 12 jaar lang Teflon-Rellende_Rotscholier aan de macht?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor dat we representatief zouden zijn. Daadwerkelijk een gaaf land.
Als de persconferenties dan net zoveel tekst hebben als z'n voorbeschouwingen..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook 12 jaar lang Teflon-Rellende_Rotscholier aan de macht?
Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor het land.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook 12 jaar lang Teflon-Rellende_Rotscholier aan de macht?
Gewoon net als Fidel Castro urenlange toespraken voor het volk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de persconferenties dan net zoveel tekst hebben als z'n voorbeschouwingen..
Oei
Dit was echt bizar ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
O.a. onderling gekonkel en best wel extreem marxistische standpunten. Stalin was een goeie peer.
[ twitter ]
Geslaagde prank wel van de heer S.quote:
Vond Sander oprecht wel sterk in het gesprek met v.d.Plas, kreeg haar beter onder de tafel dan een Klaver kan (kwam ook een beetje door de opzet).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PvdA mist 1 stem voor een absolute meerderheidquote:
Stemmen op "Man man we hebben echt teveel partijen" zijn ongeldig, dus GL-PVDA heeft de meerderheid.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PvdA mist 1 stem voor een absolute meerderheidEen coalitie met de PvdD ligt voor de hand. Voor de laatste stem is de SP ook een optie. Of gewoon een minderheidskabinet met 1 partij.
Podcast lijkt me, misschien kondigt daar Sigrid haar vertrek aan?quote:
En Wim woont niet in Nederland, dus de VVD -1.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stemmen op "Man man we hebben echt teveel partijen" zijn ongeldig, dus GL-PVDA heeft de meerderheid.
Ik denk dat mensen heel snel zijn uitgekeken op Ieniemienie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben trouwens wel echt bang voor Dilan. Die gaat de VVD groot maken.
Dit is niet de manierquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:40 schreef OProg het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Dilan de mening van de gemiddeld rechtse persoon rond gezinshereniging gaat proberen te paaien.
Daarom. Dit moet een keer zo enorm ongemakkelijk gaan worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is niet de manier
[ twitter ]
Is ze zo'n goeie debater? Ik hoop op een Emile Roemer effectquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben trouwens wel echt bang voor Dilan. Die gaat de VVD groot maken.
De gemiddelde rechtse persoon kan dat denk ik geen ruk schelen, als die buut'nlanders maar oprotten. En ze is anti-woke, ook een grote plus natuurlijk. De Völkischer BeobachterTelegraaf heeft de vaandels al hoog en de rijen ferm gesloten. VVD +20 zetels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom. Dit moet een keer zo enorm ongemakkelijk gaan worden.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtse persoon kan dat denk ik geen ruk schelen, als die buut'nlanders maar oprotten. En ze is anti-woke, ook een grote plus natuurlijk. De Völkischer BeobachterTelegraaf heeft de vaandels al hoog en de rijen ferm gesloten. VVD +20 zetels.
Het law&order volk staat ook vooraan te juichen want Dilan staat vierkant achter de gestapopolitie 💙quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtse persoon kan dat denk ik geen ruk schelen, als die buut'nlanders maar oprotten. En ze is anti-woke, ook een grote plus natuurlijk. De Völkischer BeobachterTelegraaf heeft de vaandels al hoog en de rijen ferm gesloten. VVD +20 zetels.
Ach, daar gaat het nieuwe leiderschap. Jammer zeg. Dat het allemaal één grote flop is gebleken zal er vast niets mee te maken hebben, het is de grote boze buitenwereld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bruinrechts heeft gewonnen. Schaam je kapot, Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)at-politiek-den-haag
Ah, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het nieuwe leiderschap. Jammer zeg. Dat het allemaal één grote flop is gebleken zal er vast niets mee te maken hebben, het is de grote boze buitenwereld.
Bedreigingen zijn normaal?quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het nieuwe leiderschap. Jammer zeg. Dat het allemaal één grote flop is gebleken zal er vast niets mee te maken hebben, het is de grote boze buitenwereld.
De fakkelgek die nog altijd dagelijks in Den Haag rondloopt en zelfs in het Kamergebouw mag komen. Allemaal de mond vol hoe walgelijk het is en hoe onze democratie onder druk staat en weerbaarder moet zijn, maar ze krijgen het niet eens voor elkaar om zo’n simpele gek uit de buurt te houden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 05:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, ja.
Ze had gewoon harder moeten gaan werken door die motiverende brandende fakkels in haar voortuin!!1!!!
Alles lekker daar in Friesland?quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, dit zat er wel in na dit stelselmatig kapotmaken van Kaag van zoveel kanten. Kansloos.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.
Rob Goossens, Marianne Zwagerman en Guido den Aantrekker zijn het niet met jou eens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bruinrechts heeft gewonnen. Schaam je kapot, Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)at-politiek-den-haag
Jezus.quote:
Jeetje, wat heftigquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van het forum, zie header en dit topic.
FB / E N D G A M E
Zonder FOK! was ik nu vast nog single dus Dannygod, zo ook maar wat bijdragen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt nu een bijdrage doen voor de uitvaart. Want behalve dat het om groot persoonlijk leed gaat, is Danny ook verantwoordelijk dat we hier over wielrennen kunnen praten.
Heb alvast een bijdrage gedaan iig.
Gewoon een keertje VI kijken (of hoe heet dat tegenwoordig) en je krijgt een inkijkje in hoe de mannelijke onderbuik tegenwoordig in elkaar steekt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.
Laat die populisten elkaar maar kapotmaken.quote:
Dan moet er nog wel wat gekocht worden, want met de huidige selectie wordt top 3 al lastigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Tadic.
Ach, Ajax.
(Blessing in disguise, ben ik bang)
Berghuis aanvoerder zou wel een leuk zwaktebod zijn. Ik zou ook niet weten wie anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Tadic.
Ach, Ajax.
(Blessing in disguise, ben ik bang)
Euh Davy?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis aanvoerder zou wel een leuk zwaktebod zijn. Ik zou ook niet weten wie anders.
Branco 'FC Eindhoven' van den Boomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis aanvoerder zou wel een leuk zwaktebod zijn. Ik zou ook niet weten wie anders.
Accountants..vreselijk volk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:11 schreef AllesKaputt het volgende:
Corrupte accountants, wie had dat ooit kunnen denken. Ach, KPMG.
Zette dat neefje de lijnen uit in het veld?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:50 schreef Steven184 het volgende:
Is dit trouwens goed moment om te vertellen dat ik ooit een paar jaar met het neefje van Mendes da Silva heb gevoetbald?
Weinig organisatorisch talent, dus hij nam vaker een lijntje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zette dat neefje de lijnen uit in het veld?
Figuren als Bergwijn, Taylor en Wijndal die het voortouw moeten gaan nemen. We kunnen niet wachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Qua statistieken is het wel een gemis, maar hij wordt 35 en als er dan toch een compleet nieuwe start gemaakt moet worden is het nu wel logisch. Helemaal als daarmee dat loon van 6,5 miljoen wegvalt.
Voelt wel aan als het definitief einde 'succesvolle periode Ajax'.
Vond hem bij Heerenveen erg goed, heb me er altijd over verbaasd dat hij het totaal niet maakte.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Branco 'FC Eindhoven' van den Boomen.
Onder Bosz was het nog wel meer genieten gewordenquote:
De altijd verongelijkte Servische nationalist Novax Djokovic zien verliezen is altijd leukquote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Balletje meppen is geen sport.
Volgende generatie kent echter weinig leuke figuren en teveel mentale flapdrollen. Tennis gaat in een zwart gat vallen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De altijd verongelijkte Servische nationalist Novax Djokovic zien verliezen is altijd leuk
Eens. Ben ook bang dat er allemaal gekke dingen verzonnen gaan worden omdat de populariteit terug gaat lopen nu die legendes 1 voor 1 stoppen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgende generatie kent echter weinig leuke figuren en teveel mentale flapdrollen. Tennis gaat in een zwart gat vallen.
De Gouden Bal van 2010quote:
Het is al niet de meest aantrekkelijke TV-sport natuurlijk. Blijft toch een beetje trage stront. Maar van Alcatraz en Ruud word ik nog niet heel warm.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Ben ook bang dat er allemaal gekke dingen verzonnen gaan worden omdat de populariteit terug gaat lopen nu die legendes 1 voor 1 stoppen.
Met Alcaraz is weinig mis, leuke uitstraling, goede mentaliteit, spectaculair tennis, ook nog eens best gevarieerd. Mensen zijn te veel gehecht geraakt aan Federer en Nadal, er is ook wel sprake van een contrast effect.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al niet de meest aantrekkelijke TV-sport natuurlijk. Blijft toch een beetje trage stront. Maar van Alcatraz en Ruud word ik nog niet heel warm.
Ik vind het zo'n beetje de aantrekkelijkste TV sport die ik me kan bedenkenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al niet de meest aantrekkelijke TV-sport natuurlijk. Blijft toch een beetje trage stront. Maar van Alcatraz en Ruud word ik nog niet heel warm.
Wel bijzonder eigenlijk, want wielrennen en tennis zijn beide trage sporten en heb absoluut geen rust om een hele tenniswedstrijd te blijven kijken, terwijl ik gerust 4,5 uur naar een wielerwedstrijd kan kijkenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje de aantrekkelijkste TV sport die ik me kan bedenken
Je kan op elk moment inschakelen en binnen een minuut kan je er helemaal in zitten. Bij wielrennen en voetbal bijvoorbeeld is er toch een tragere spanningsboog.
Juist Nadal en Djokovic maakten het zo traag als stront met het eeuwige gestuiter. Dat is over het algemeen bij de nieuwe generatie wat beter.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alcaraz is nog wel een van de interessantere jongens inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juist Nadal en Djokovic maakten het zo traag als stront met het eeuwige gestuiter. Dat is over het algemeen bij de nieuwe generatie wat beter.
Er is ook een gigantisch verschil tussen Alcaraz en de inderdaad doodsaaie Ruud.
Ik vind het vaak pas leuk als het spannend is wanneer er al meer dan 1 set is gespeeld. En zelfs dan verlies ik snel mijn aandacht.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan op elk moment inschakelen en binnen een minuut kan je er helemaal in zitten. Bij wielrennen en voetbal bijvoorbeeld is er toch een tragere spanningsboog.
Voor mij is het wel een van de saaiste sporten, waarom is lastig te verklaren, want trage sporten als snooker vind ik wel leuk. Ik denk dat ik te vaak teleurgesteld wordt tijdens tennis: dan kijk je een minuut, dan wordt er met een balletje gestuiterd, wordt er een opslag in het net geslagen en ben je nog niks verder. Je kan er in principe wel snel inkomen maar het speelt inderdaad ook mee dat de grote namen van jaren geleden verdwenen zijn en dan kijk je naar de ene willekeurige speler tegen de andere.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja als je bij 3-1 in de eerste set inschakelt en het zijn geen aansprekende namen of er is een duidelijke favoriet nodigt dat niet echt uit om 2 uur (of meer) te blijven hangen. Ik kijk ook alleen grand slams, terwijl ik bij wielrennen en voetbal bijna het hele jaar door wel wedstrijden kijk. Maar de spanning die ik voel bij beslissende games in een belangrijke tenniswedstrijd is wel bijna ongeëvenaard.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alcaraz is nog wel een van de interessantere jongens inderdaad.
[..]
Ik vind het vaak pas leuk als het spannend is wanneer er al meer dan 1 set is gespeeld. En zelfs dan verlies ik snel mijn aandacht.
Eens ja. Zoals bij wel meer sporten maakt het voor mij ook uit of je het zelf speelt / hebt gespeeld. Als je de spanning hebt ervaren van een willekeurige driesetter in de zaterdagmiddag-competitie, en dan Alcaraz ziet serveren voor zijn eerste Wimbledon-titel in de finale tegen de beste tennisser aller tijden...quote:Op maandag 17 juli 2023 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja als je bij 3-1 in de eerste set inschakelt en het zijn geen aansprekende namen of er is een duidelijke favoriet nodigt dat niet echt uit om 2 uur (of meer) te blijven hangen. Ik kijk ook alleen grand slams, terwijl ik bij wielrennen en voetbal bijna het hele jaar door wel wedstrijden kijk. Maar de spanning die ik voel bij beslissende games in een belangrijke tenniswedstrijd is wel bijna ongeëvenaard.
Dat steekt me dan weer bij Tafeltennis - ik vind het een leuke kijksport en het gaat stukken sneller dan tennis, maar het is jammer dat de aziaten en vooral de Chineze de boel daar domineren.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Tennis is ook wel echt leuker als je een favoriet of een voorkeur (lees: een Nederlander @:maxi-mus) hebt, anders is veel minder leuk.
quote:Veldhuyzen: „They don’t practice what they preach.”
„Ik werd bijvoorbeeld vaak ‘wit’ genoemd”, zegt Ahmadi, die van Afghaanse komaf is. „Daarmee werd bedoeld: je bent minder relevant voor de partij. Ik kreeg te horen: welke uitdaging heb jíj in de maatschappij?” Veldhuyzen, die vanaf het allereerste begin betrokken was bij Bij1: „Vorig jaar had ik een klacht ingediend tegen de toenmalig voorzitter van de Amsterdamse afdeling, die via een machtsgreep op zijn positie is gekomen. Toen kreeg ik een telefoontje van een vriend van mij. Hij zei: Bro, watch your back. In de partij word je een antizwarteracist genoemd.”
De kritiek op systemisch racisme is vaak terecht, maar mensen die een wedstrijdje doen in slachtofferschap kan ik erg slecht tegen.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
God wat een genottelijk artikel dit.
Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
[..]
Dit soort mensen, die zo obsessief met racisme bezig zijn, worden vaak precies het type persoon waar ze zo hard tegen vechten.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kritiek op systemisch racisme is vaak terecht, maar mensen die een wedstrijdje doen in slachtofferschap kan ik erg slecht tegen.
Ach, dit verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
[..]
De laatste Radio Romano is erg leuk hè.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weiger te betalen voor podcasts.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste Radio Romano is erg leuk hè.
Wie weet, ik heb vroeger anderhalf jaar getennist en vond daar niks aan. En zoals genoemd zijn er nu weinig aansprekende persoonlijkheden voor mij als buitenstaander, vroeger was een potje Federer Nadal nog wel leuk.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja. Zoals bij wel meer sporten maakt het voor mij ook uit of je het zelf speelt / hebt gespeeld. Als je de spanning hebt ervaren van een willekeurige driesetter in de zaterdagmiddag-competitie, en dan Alcaraz ziet serveren voor zijn eerste Wimbledon-titel in de finale tegen de beste tennisser aller tijden...
Vraag me af of de SP en de PvdD er bij zou helpen.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk komt het als breed alternatief naar voren.
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Ook als er geen naam onder stond, had ik geweten dat de auteur Tongetje wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/ThomasHvV/status/1680839123110699008
Kan dit?
VVD blijft (net) de grootste, PvdA/GL de 2e partij, PVV kent een opleving tov 1e kamer verkiezingen en FvD wordt weggevaagd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een linkse swiep bij de verkiezingen.
Hoogmoed komt voor de val...quote:In 2009, vlak na de oprichting, zegt Ties tegen Fiets123.nl dat ze over vijf jaar ‘groter willen zijn dan Gazelle’. ,,Hoeveel fietsen Gazelle verkoopt? Ehm...ik zou het eigenlijk niet weten. Maar wij willen daar boven zitten.”
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Ik ben blij dat de steen waaronder ik leef groot genoeg is om mij volstrekt onbekend met het fenomeen VanMoof te laten zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
Ach, VanMoof.
Ik wens al dat grachtengordelvolk met hun onbruikbare fiets van 2000 euro veel succes!
Jan Roos meets Frans Bauer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Johan is niet echt goed opgedroogd he?
Als ik dit zo lees is het toch ook gewoon wachten tot dat bedrijf totaal uit elkaar klapt?quote:
Als je alle berichten zo leest is dat ook gewoon uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijft toch juist wel in Nederland (helaas)?
Frans brengt ons tegen de bruinrechtse stroom in Europa in naar het beloofde landquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fransgod
Voor het eerst sinds 1998 weer een linkse overwinning, dit kan niet meer mis
Zolang Olav blinde Mol en Sjek Tandarts maar wegblijven interesseert het me niet waar het uitgezonden wordt.quote:
Ik kijk uit naar eurocommissaris Kaagquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Nederlandse afvaardiging in Europa krijgt wel twee zware tikken in korte tijd.
Wel iets minder denk ik. We gaan goed kunnen vergelijken of het geslacht uitmaakt in die giftigheid, want zijn erg veel overeenkomsten tussen Timmermans en Kaag qua carrière en overkomen inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:31 schreef BobW het volgende:
De wappies op Twitter worden al helemaal gek. Je krijgt met Timmermans helaas wel zo'n giftig sfeertje als met Kaag.
Ik denk dat het voor Timmerfrans niet zo moeilijk moet zijn om zich te onderscheiden van de rest op links.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige nadeel voor links dat zowel D66 als GL-PvdA een klimaatprofiel heeft, en je ook nog eens PvdD hebt. Dus de klimaatstemmer heb je niet snel te pakken als partij.
Ik gruwel al bij de gedachte dat PvdA straks weer meeregeert.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Timmerfrans niet zo moeilijk moet zijn om zich te onderscheiden van de rest op links.
Dan komt er vast wel weer een andere stroom naar vorenquote:
Leg eens uit?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gruwel al bij de gedachte dat PvdA straks weer meeregeert.
Jammer van die klimaatmisser een paar weken terug over storm Poly.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk er enorm naar uit hoe Frans Caroline en Dilan gaat uitleggen hoe het allemaal zit
Deze klimaatstemmende PvdD’er heeft al een kaartje gekocht voor de Frans-Hypetrain.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige nadeel voor links dat zowel D66 als GL-PvdA een klimaatprofiel heeft, en je ook nog eens PvdD hebt. Dus de klimaatstemmer heb je niet snel te pakken als partij.
Waarom helaas?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijft toch juist wel in Nederland (helaas)?
Ik vind het voetbalcommentaar afgrijselijk slecht. Zowel presentoren, analisten als commentatoren. Slechte samenvattingen ook. Mis de optie om Engels commentaar te kiezen.quote:
Viaplay heeft wel Engels commentaar, alleen niet bij hun hoofdwedstrijd. Maar Ziggy zond de rest van de wedstrijden überhaupt amper of niet uit, Viaplay streamt alles (van alle competities die ze hebben) en is erg handig terug te kijken, ook weer in tegenstelling tot Ziggo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het voetbalcommentaar afgrijselijk slecht. Zowel presentoren, analisten als commentatoren. Slechte samenvattingen ook. Mis de optie om Engels commentaar te kiezen.
Darts is prima.
En ik wil een TV zenderquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het voetbalcommentaar afgrijselijk slecht. Zowel presentoren, analisten als commentatoren. Slechte samenvattingen ook. Mis de optie om Engels commentaar te kiezen.
Darts is prima.
Ze hebben tegenwoordig bij bijna alle Engelse wedstrijden Nederlands commentaar. Maar inderdaad, je kunt wel alles zien.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Viaplay heeft wel Engels commentaar, alleen niet bij hun hoofdwedstrijd. Maar Ziggy zond de rest van de wedstrijden überhaupt amper of niet uit, Viaplay streamt alles (van alle competities die ze hebben) en is erg handig terug te kijken, ook weer in tegenstelling tot Ziggo.
Zelfde geldt voor darts: ze zenden veel meer uit, geen reclame en in tegenstelling tot RTL wel terug te kijken.
Omtzigt als premier zie ik nog niet helemaal voor mequote:Op donderdag 20 juli 2023 12:29 schreef Faraday01 het volgende:
Omtzigt kan volgens i&O 46 zetels halen als hij meedoet
En dat zonder nog maar iets van een programma te kennen, mocht hij meedoen. Nederlanders zijn echt massaal domme koeienquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:29 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf dan is alleen het platteland nog over, gegarandeerd 100+ zetels voor de combi BBB en Omtzigt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:12 schreef Pistolero het volgende:
Die peilingen.![]()
Gaan we straks formeren, om na een jaar tot de conclusie te komen dat er geen enkel kabinet mogelijk is en we weer vrolijk nieuwe verkiezingen krijgen. En dat Ad infinitum. Dit land is onherstelbaar stuk.
Gelukkig gaat het niet al te lang meer duren voor we allemaal verzwolgen worden door de zee.
Zoals vroeger met het CDA, eigenlijk weinig veranderd dan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanaf dan is alleen het platteland nog over, gegarandeerd 100+ zetels voor de combi BBB en Omtzigt.
Denk dat ie niet mee gaat doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:29 schreef Faraday01 het volgende:
Wij gingen toen nog door naar Irun, op een gegeven moment ben je die metroachtige stoeltjes wel zatquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:12 schreef Pino112 het volgende:
2.5 uur Euskotrennen om van Donostia naar Bilbao te gaan
40 stops, maar de route is prachtig. En dat voor 6.50 euro pp.
Daar gaan we nu met de bus heen (Eibar), er waren werkzaamheden dus opeens moesten we eruit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij gingen toen nog door naar Irun, op een gegeven moment ben je die metroachtige stoeltjes wel zat
Maar dat stuk rond Eibar was prachtig inderdaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:02 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
En dan de glorieuze terugkeer van MARK omdat iemand het moet doen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:12 schreef Pistolero het volgende:
Die peilingen.![]()
Gaan we straks formeren, om na een jaar tot de conclusie te komen dat er geen enkel kabinet mogelijk is en we weer vrolijk nieuwe verkiezingen krijgen. En dat Ad infinitum. Dit land is onherstelbaar stuk.
Gelukkig gaat het niet al te lang meer duren voor we allemaal verzwolgen worden door de zee.
Ik denk dat BBB en Lijst Omtzigt binnen de kortste keren exploderen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk dat ie niet mee gaat doen
De wolf en de 45 geitjes @Szuraquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:29 schreef Faraday01 het volgende:
Samen onder lijst BBBOmtzigt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat BBB en Lijst Omtzigt binnen de kortste keren exploderen.
Aldus iemand die nog steeds VVD stemt hahaha. Ga maar weer naar VBLquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gruwel al bij de gedachte dat PvdA straks weer meeregeert.
Nou ja zeg. Wat onvriendelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die nog steeds VVD stemt hahaha. Kanker maar weer op naar VBL
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Timmermans is ook echt viesdik wel.
Volks! Daar stemmen de mensen op.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Timmermans is ook echt viesdik wel.
Stukje Maarten van Rossemquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karl Marx, Vader Abraham en Santa Claus in één.
Henk Bres met een baard en een bril.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karl Marx, Vader Abraham en Santa Claus in één.
Henk Bres heeft echter nog wat radicalere standpunten. En spreekt geen andere taal dan Haags.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henk Bres met een baard en een bril.
Weet je wie er ook in die paarse kabinetten zat? PvdA, D’66 en …?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Wat onvriendelijk.
Jij hebt het niet bewust meegemaakt, maar we hebben 8 jaar paars gehad @:Alaphilippe_ Dat heeft mijn vertrouwen in PvdA tot een absoluut nulpunt gebracht.
Dat is de club waar Utrecht ooit van verloor toch?quote:
Dat waren de postbodes en loodgieters van Differdangequote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is de club waar Utrecht ooit van verloor toch?
Stel je voor wat een puinhoop het was geworden als zij niet de remmende factor waren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je wie er ook in die paarse kabinetten zat? PvdA, D’66 en …?
Ze waren toch ook aardig neoliberaal bij de PvdA?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je voor wat een puinhoop het was geworden als zij niet de remmende factor waren.
Het enige probleem van Paars was inderdaad dat het te neoliberaal werd. Die PvdA (The Third Way) moet je inderdaad niet hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze waren toch ook aardig neoliberaal bij de PvdA?
Eerste frame op frans die daadwerkelijk werktquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henk Bres met een baard en een bril.
Yesilgöz heeft pvv nog niet uitgesloten toch? Ik zie het zeker wel gebeuren als de situatie daar is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:AllesKaputt @:Szura
JOVD-Gideon aka Ruben Brekelmans ziet een gedoogkabinet met de PVV zitten om asielzoekers buiten de deur te houden.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:12 schreef Szura het volgende:
@:rellende_rotscholier wat een dag, koning Droogneuker zit 10 jaar op de troon
Bruine overalls patrouillerend langs de grenzen, onder het zingen van 'Wien Neêrlandsch bloed door d'aderen vloeit,quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
JOVD-Gideon aka Ruben Brekelmans ziet een gedoogkabinet met de PVV zitten om asielzoekers buiten de deur te houden.
Dat lijkt me een certitude.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Tevens ben ik benieuwd of Lilian Marijnissen het voor de zoveelste keer op rij voor elkaar krijgt om een verkiezing te verliezen.
Stem op de VVD is een stem op de PVV!!1quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Ajax. Daar ga je.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Slobeend het volgende:
BasseyWat een bizarre bedragen toch steeds in het Amsterdamse.
Echt benieuwd wat voor team er volgende maand staat. Gaat wel hard zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Slobeend het volgende:
Twintig meloen is een schijntje in de Engelse Super League. Dat weet je toch inmiddels wel?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Slobeend het volgende:
De gestaalde kaders van het politburo hebben er weer alle vertrouwen in!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me een certitude.
Zesennegentig procent voor een keer op keer falende partijleider. Jan Marijnissen-Zedong zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De gestaalde kaders van het politburo hebben er weer alle vertrouwen in!
Nepobaby Lilian begon ook meteen weer af te geven op Timmermans, zo zwak weer. Is zeker vergeten hoe het afliep na de tenenkrommende Brusselmans-spot in 2019: 0 EP-zetels voor de SP. Op naar de 0 in de Tweede Kamer!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zesennegentig procent voor een keer op keer falende partijleider. Jan Marijnissen-Zedong zag dat het goed was.
Er staat nu een kloon van Kik Pierie in en twee backs die er niks van kunnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt benieuwd wat voor team er volgende maand staat. Gaat wel hard zo.
Twee zetels verlies in de peilingen. Dat kan maar een ding betekenen: nog meer Lilian Marijnissen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nepobaby Lilian begon ook meteen weer af te geven op Timmermans, zo zwak weer. Is zeker vergeten hoe het afliep na de tenenkrommende Brusselmans-spot in 2019: 0 EP-zetels voor de SP. Op naar de 0 in de Tweede Kamer!
En dan hebben we ook nog een back uit Mexico die er helemaal niets van kan die straks nog aansluit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er staat nu een kloon van Kik Pierie in en twee backs die er niks van kunnen.
Lekker als je met zo'n idioot in een coalitie zit en dat soort figuren schijnbaar al te denken dat dit maar normaal is.quote:Tweet met Timmermans in nazi-uniform 'stomme fout', zegt lokale politicus
De lijsttrekker van lokale partij ONS Noordoostpolder zegt dat hij per ongeluk een tweet had geplaatst van Frans Timmermans in een nazi-uniform. "Het was een stomme fout", zegt Berthoo Lammers tegen Omroep Flevoland.
De gefotoshopte afbeelding van de prominente PvdA'er in het kostuum van Adolf Hitler uit de film Der Untergang leidde tot afkeuring van collega-politici. De lokale fractievoorzitter van de PvdA, waarmee ONS in de coalitie zit, noemde het vrijdag op Twitter geplaatste bericht onsmakelijk.
Lammers zegt tegen de regionale omroep dat hij verbaasd is over de ophef. Hij had de tweet over Timmermans bij iemand anders gezien en wilde deze delen vanwege de "interessante reacties" eronder.
"Ik wilde een tweet van iemand anders met de afbeelding delen, maar in plaats daarvan heb ik de afbeelding per ongeluk zonder context gedeeld. Toen ik hierachter kwam heb ik deze snel verwijderd." Lammers wilde naar eigen zeggen laten zien hoe Nederlanders naar de PvdA'er kijken.
Eurocommissaris Timmermans maakte deze week bekend dat hij bij de Kamerverkiezingen in november de gezamenlijke lijst van PvdA en GroenLinks wil aanvoeren.
https://nos.nl/collectie/(...)egt-lokale-politicus
Wat een totale leegloop. Heeft Maurits H. ondertussen alle geld weggesluisd of waar is dat gebleven? Echt weerzinwekkend elftal staat er nu. En dan slaat Steijn niet met vuist op tafel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt benieuwd wat voor team er volgende maand staat. Gaat wel hard zo.
Hoe vaak moet het nog worden uitgelegd dat Ajax normaal al een tekort van 40 miljoen euro heeft en dat met CL-gelden compenseert. Die zijn er niet, waardoor Timber de speler was die dat gat met zijn opbrengst dicht. Het is allemaal niet heel ingewikkeld. Daarom is die 20 meloen van Bassey een fijn zakcentje.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een totale leegloop. Heeft Maurits H. ondertussen alle geld weggesluisd of waar is dat gebleven? Echt weerzinwekkend elftal staat er nu. En dan slaat Steijn niet met vuist op tafel.
Dat is kleingeld voor die sjeiks.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:41 schreef franklop het volgende:
Voetbal is kapot. Een miljard(!) betalen in totaal voor 1 jaar Mbappe
Dit kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |