SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PvdA mist 1 stem voor een absolute meerderheidquote:
Stemmen op "Man man we hebben echt teveel partijen" zijn ongeldig, dus GL-PVDA heeft de meerderheid.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PvdA mist 1 stem voor een absolute meerderheidEen coalitie met de PvdD ligt voor de hand. Voor de laatste stem is de SP ook een optie. Of gewoon een minderheidskabinet met 1 partij.
Podcast lijkt me, misschien kondigt daar Sigrid haar vertrek aan?quote:
En Wim woont niet in Nederland, dus de VVD -1.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stemmen op "Man man we hebben echt teveel partijen" zijn ongeldig, dus GL-PVDA heeft de meerderheid.
Ik denk dat mensen heel snel zijn uitgekeken op Ieniemienie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben trouwens wel echt bang voor Dilan. Die gaat de VVD groot maken.
Dit is niet de manierquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:40 schreef OProg het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Dilan de mening van de gemiddeld rechtse persoon rond gezinshereniging gaat proberen te paaien.
Daarom. Dit moet een keer zo enorm ongemakkelijk gaan worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is niet de manier
[ twitter ]
Is ze zo'n goeie debater? Ik hoop op een Emile Roemer effectquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben trouwens wel echt bang voor Dilan. Die gaat de VVD groot maken.
De gemiddelde rechtse persoon kan dat denk ik geen ruk schelen, als die buut'nlanders maar oprotten. En ze is anti-woke, ook een grote plus natuurlijk. De Völkischer BeobachterTelegraaf heeft de vaandels al hoog en de rijen ferm gesloten. VVD +20 zetels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom. Dit moet een keer zo enorm ongemakkelijk gaan worden.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtse persoon kan dat denk ik geen ruk schelen, als die buut'nlanders maar oprotten. En ze is anti-woke, ook een grote plus natuurlijk. De Völkischer BeobachterTelegraaf heeft de vaandels al hoog en de rijen ferm gesloten. VVD +20 zetels.
Het law&order volk staat ook vooraan te juichen want Dilan staat vierkant achter de gestapopolitie 💙quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtse persoon kan dat denk ik geen ruk schelen, als die buut'nlanders maar oprotten. En ze is anti-woke, ook een grote plus natuurlijk. De Völkischer BeobachterTelegraaf heeft de vaandels al hoog en de rijen ferm gesloten. VVD +20 zetels.
Ach, daar gaat het nieuwe leiderschap. Jammer zeg. Dat het allemaal één grote flop is gebleken zal er vast niets mee te maken hebben, het is de grote boze buitenwereld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bruinrechts heeft gewonnen. Schaam je kapot, Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)at-politiek-den-haag
Ah, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het nieuwe leiderschap. Jammer zeg. Dat het allemaal één grote flop is gebleken zal er vast niets mee te maken hebben, het is de grote boze buitenwereld.
Bedreigingen zijn normaal?quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het nieuwe leiderschap. Jammer zeg. Dat het allemaal één grote flop is gebleken zal er vast niets mee te maken hebben, het is de grote boze buitenwereld.
De fakkelgek die nog altijd dagelijks in Den Haag rondloopt en zelfs in het Kamergebouw mag komen. Allemaal de mond vol hoe walgelijk het is en hoe onze democratie onder druk staat en weerbaarder moet zijn, maar ze krijgen het niet eens voor elkaar om zo’n simpele gek uit de buurt te houden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 05:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, ja.
Ze had gewoon harder moeten gaan werken door die motiverende brandende fakkels in haar voortuin!!1!!!
Alles lekker daar in Friesland?quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |