Integratietechnisch natuurlijk mooi symbolisch, al vind ik Yesilgöz wel een enge VVDer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yesilgöz lijsttrekker VVD en dus misschien wel premier, op veel vlakken toch wel bijzonder.
Paste er niet bij. VOLT mis ik ook nog en JEZUS LEEFT!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Slobeend baalt erg dat je BIJ1 bent vergeten
Volt is zo nietszeggend dat ik niet door had dat ze ontbraken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Paste er niet bij. VOLT mis ik ook nog en JEZUS LEEFT!
En nog zeker 15 anderen
BIJ1 is verloren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Slobeend baalt erg dat je BIJ1 bent vergeten
O.a. onderling gekonkel en best wel extreem marxistische standpunten. Stalin was een goeie peer.quote:
Die zag ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
O.a. onderling gekonkel en best wel extreem marxistische standpunten. Stalin was een goeie peer.
[ twitter ]
Ik mis Bij1.quote:
Ik mis Bij1.quote:
Ik zou voor de zekerheid meerdere VVD vakjes aankruisen, en neem je eigen pen mee, want zo'n rood potlood is walgelijke Marxistische propaganda.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het kruisje gaat gewoon weer bij de VVD uiteraard.
Voor de zekerheid ook maar een extra hokje bijschrijven met de naam Mark Rutte, misschien komt die dan toch terug!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid meerdere VVD vakjes aankruisen, en neem je eigen pen mee, want zo'n rood potlood is walgelijke Marxistische propaganda.
Stel je voor dat we representatief zouden zijn. Daadwerkelijk een gaaf land.quote:
Krijgen we dan ook 12 jaar lang Teflon-Rellende_Rotscholier aan de macht?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor dat we representatief zouden zijn. Daadwerkelijk een gaaf land.
Als de persconferenties dan net zoveel tekst hebben als z'n voorbeschouwingen..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook 12 jaar lang Teflon-Rellende_Rotscholier aan de macht?
Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor het land.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook 12 jaar lang Teflon-Rellende_Rotscholier aan de macht?
Gewoon net als Fidel Castro urenlange toespraken voor het volk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de persconferenties dan net zoveel tekst hebben als z'n voorbeschouwingen..
Oei
Dit was echt bizar ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
O.a. onderling gekonkel en best wel extreem marxistische standpunten. Stalin was een goeie peer.
[ twitter ]
Geslaagde prank wel van de heer S.quote:
Vond Sander oprecht wel sterk in het gesprek met v.d.Plas, kreeg haar beter onder de tafel dan een Klaver kan (kwam ook een beetje door de opzet).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |