Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, dit zat er wel in na dit stelselmatig kapotmaken van Kaag van zoveel kanten. Kansloos.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.
Rob Goossens, Marianne Zwagerman en Guido den Aantrekker zijn het niet met jou eens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bruinrechts heeft gewonnen. Schaam je kapot, Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)at-politiek-den-haag
Jezus.quote:
Jeetje, wat heftigquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van het forum, zie header en dit topic.
FB / E N D G A M E
Zonder FOK! was ik nu vast nog single dus Dannygod, zo ook maar wat bijdragen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt nu een bijdrage doen voor de uitvaart. Want behalve dat het om groot persoonlijk leed gaat, is Danny ook verantwoordelijk dat we hier over wielrennen kunnen praten.
Heb alvast een bijdrage gedaan iig.
Gewoon een keertje VI kijken (of hoe heet dat tegenwoordig) en je krijgt een inkijkje in hoe de mannelijke onderbuik tegenwoordig in elkaar steekt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst al in dit topic, echt bizar hoe echt heel Nederland ging schuimbekken bij alleen al de naam Kaag. Heb ik echt nooit begrepen.
Laat die populisten elkaar maar kapotmaken.quote:
Dan moet er nog wel wat gekocht worden, want met de huidige selectie wordt top 3 al lastigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Tadic.
Ach, Ajax.
(Blessing in disguise, ben ik bang)
Berghuis aanvoerder zou wel een leuk zwaktebod zijn. Ik zou ook niet weten wie anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Tadic.
Ach, Ajax.
(Blessing in disguise, ben ik bang)
Euh Davy?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis aanvoerder zou wel een leuk zwaktebod zijn. Ik zou ook niet weten wie anders.
Branco 'FC Eindhoven' van den Boomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis aanvoerder zou wel een leuk zwaktebod zijn. Ik zou ook niet weten wie anders.
Accountants..vreselijk volk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:11 schreef AllesKaputt het volgende:
Corrupte accountants, wie had dat ooit kunnen denken. Ach, KPMG.
Zette dat neefje de lijnen uit in het veld?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:50 schreef Steven184 het volgende:
Is dit trouwens goed moment om te vertellen dat ik ooit een paar jaar met het neefje van Mendes da Silva heb gevoetbald?
Weinig organisatorisch talent, dus hij nam vaker een lijntje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zette dat neefje de lijnen uit in het veld?
Figuren als Bergwijn, Taylor en Wijndal die het voortouw moeten gaan nemen. We kunnen niet wachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Qua statistieken is het wel een gemis, maar hij wordt 35 en als er dan toch een compleet nieuwe start gemaakt moet worden is het nu wel logisch. Helemaal als daarmee dat loon van 6,5 miljoen wegvalt.
Voelt wel aan als het definitief einde 'succesvolle periode Ajax'.
Vond hem bij Heerenveen erg goed, heb me er altijd over verbaasd dat hij het totaal niet maakte.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Branco 'FC Eindhoven' van den Boomen.
Onder Bosz was het nog wel meer genieten gewordenquote:
De altijd verongelijkte Servische nationalist Novax Djokovic zien verliezen is altijd leukquote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Balletje meppen is geen sport.
Volgende generatie kent echter weinig leuke figuren en teveel mentale flapdrollen. Tennis gaat in een zwart gat vallen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De altijd verongelijkte Servische nationalist Novax Djokovic zien verliezen is altijd leuk
Eens. Ben ook bang dat er allemaal gekke dingen verzonnen gaan worden omdat de populariteit terug gaat lopen nu die legendes 1 voor 1 stoppen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgende generatie kent echter weinig leuke figuren en teveel mentale flapdrollen. Tennis gaat in een zwart gat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |